Awww, het knulleke gelooft nog in sprookjes. Geloof je ook nog in de paashaas en dat babies door ooievaars worden gebracht?quote:
Je denkt te simpel. Het kabinet en de TK zijn slechts de marionetten, de echte beslissingen gebeuren in de bestuurslagen daaronder. En dáár is de PvdA al decennialang heer en meester.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:10 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Toch vreemd dat er veel puinzooien zijn geweest en al bijna 40 jaar geen linkse kabinetten! Hmm, wat een mystery! Hoe zou dit komen? Even nadenken! Het enige constante in al die kabinetten is de aanwezigheid van rechtse partijen! Dus dat doet mij komen tot de conclusie dat rechtse partijen de schuldige zijn.
Ik kan't hebben, maar denk wel aan je hersens he? Als ik jou soms zie posten...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom, dan halen we allebei een nieuw biertje.
Hier heb je een doekje voor je toetsenbord, ben blij dat je ook moest lachen om die loze kretenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan't hebben, maar denk wel aan je hersens he? Als ik jou soms zie posten...
Ah, oke, laten we deze stelling eens onderzoeken! Als, zoals jij stelt, de rechtse partijen zich "laten ringeloren" door "slinks", ondanks hun meerderheid aan zetels en posities in kabinetten, wat zegt dit over rechts? Dat is vrij simpel: rechtse partijen bestaan uit mensen die zich heel makkelijk laten vertellen wat ze moeten doen en dús een gebrek aan visie, daadkracht en eigen wil hebben.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onzin, CDA en VVD hebben zich veel te veel laten ringeloren door slinks.
Dankje, ik pak ook even een Heineken. Maar zeg eens, wat daalt harder?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier heb je een doekje voor je toetsenbord, ben blij dat je ook moest lachen om die loze kreten
Even zonder gekheid, is dat een man of een vrouw?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:14 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Kut, daar gaat m'n bier weer
De geloofwaardigheid van de PVV, by farquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dankje, ik pak ook even een Heineken. Maar zeg eens, wat daalt harder?
-het vertrouwen in Job Cohen
-de PvdA
-de euro
-de staatsschuld?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:14 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Kut, daar gaat m'n bier weer
Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Even zonder gekheid, is dat een man of een vrouw?
Je hebt gelijk dat rechts zich te makkelijk heeft laten inpakken door links, alhoewel dat niet vreemd is als je maar lang genoeg manipuleert. En zoals mr Goebels zei ''als je de leugen maar vaak genoeg herhaald wordt het vanzelf een waarheid''. Links is op bepaalde punten inderdaad slimmer geweest dan rechts.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:14 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ah, oke, laten we deze stelling eens onderzoeken! Als, zoals jij stelt, de rechtse partijen zich "laten ringeloren" door "slinks", ondanks hun meerderheid aan zetels en posities in kabinetten, wat zegt dit over rechts? Dat is vrij simpel: rechtse partijen bestaan uit mensen die zich heel makkelijk laten vertellen wat ze moeten doen en dús een gebrek aan visie, daadkracht en eigen wil hebben.
Dus dan rest mij de vraag: waarom wil je mensen die al vele decennia bewijzen niet in staat te zijn zelf ook maar iets voor elkaar te krijgen nóg meer macht te geven? Dat is geen logische beslissing, en dus moet ik concluderen dat rechts stemmen iets is voor mensen die geen verstand hebben.
Maar ik vind hamer altijd nog triester.quote:
Ze stijgen sneller dan de dollar hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
De geloofwaardigheid van de PVV, by far
Bij GL zit ook zo'n engerd, Ineke van Gent.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar ik vind hamer altijd nog triester.
Die moet niet bovenop je gaan zitten nee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Bij GL zit ook zo'n engerd, Ineke van Gent.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die moet niet bovenop je gaan zitten nee.
Toch schattig dat je precies trapt in de les van Goebels, alleen dan in de leugens van de PVV.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat rechts zich te makkelijk heeft laten inpakken door links, alhoewel dat niet vreemd is als je maar lang genoeg manipuleert. En zoals mr Goebels zei ''als je de leugen maar vaak genoeg herhaald wordt het vanzelf een waarheid''. Links is op bepaalde punten inderdaad slimmer geweest dan rechts.
Goebelsje, een echte linksmensch.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:23 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Toch schattig dat je precies trapt in de les van Goebels, alleen dan in de leugens van de PVV.
Dan moeten we vragen als Relmof dit topic wil verlatenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:24 schreef Cerbie het volgende:
Kunnen we nog een keer een SC topique maken zonder Wilders.
Neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:24 schreef Cerbie het volgende:
Kunnen we nog een keer een SC topique maken zonder Wilders.
quote:
Of sharon dijksma.quote:
Feestboekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:27 schreef Cerbie het volgende:
http://www.ichbineinlangstudierder.nl/
Bij elkaar gephotoshopte freggels, je zou er de photoshopbattle mee kunnen winnenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef remlof het volgende:
Ah, de nieuwe selectie brievenbuszeikers bij elkaar:
[ afbeelding ]
www.pvvprovincialestaten.nl
Hertog Jan, de Palm is op.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Feestboek
Ik zit aan de Jupiler trouwens. Goeie basiskleur heeft dat logo.
Zou Geert ze soms niet genoeg vertrouwen om met allemaal samen in één ruimte te zijn voor een foto shoot?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Bij elkaar gephotoshopte freggels, je zou er de photoshopbattle mee kunnen winnen
LPF praktijken tijdens de shootquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou Geert ze soms niet genoeg vertrouwen om met allemaal samen in één ruimte te zijn voor een foto shoot?
En dan mag links na de volgende oorlog de samenleving zeker weer opbouwen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:33 schreef phpmystyle het volgende:
Grappig om te zien hoe de PvdA op haar nagels bijt uit angst voor de PVV. Wat mij betreft gaan we de komende 40 jaar een rechts beleid voeren. Na wo2 was het aan links, nu is het aan conservatief rechts.
Zin in de toekomst.
Uit een mitrailleur gaan ze recht door zee.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Meestal komen ze van rechts uit een mitrailleur
Doe niet zo mal, of weet jij niet wie Hitler uiteindelijk verdreven heeft? Evenals Stalin.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:35 schreef remlof het volgende:
[..]
En dan mag links na de volgende oorlog de samenleving zeker weer opbouwen?
Leer eens van de geschiedenis
Het waren Stalin en het Rode Leger die hitler hebben verslagen ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe niet zo mal, of weet jij niet wie Hitler uiteindelijk verdreven heeft? Evenals Stalin.
Man, je lijkt op chamberlain.
Stalin had het niet gered zonder de Amerikanen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:38 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het was Stalin die hitler heeft verslagen ja.
De geallieerden hebben Hitler uiteindelijk overwonnen, de belangrijkste spelers daarin waren Roosevelt (democraat) en Stalin (communist).quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe niet zo mal, of weet jij niet wie Hitler uiteindelijk verdreven heeft? Evenals Stalin.
Man, je lijkt op chamberlain.
Ik bedoelde ook meer het communisme of de sovjetunie in z'n algemeenheid. Dat hebben we grotendeels te danken aan Reagan en Kennedy.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef remlof het volgende:
[..]
De geallieerden hebben Hitler uiteindelijk overwonnen, de belangrijkste spelers daarin waren Roosevelt (democraat) en Stalin (communist).
Stalin is niet verdreven, die overleed tijdens zijn bewind in 1953.
Reagan heeft daar inderdaad een rol in gespeeld. Maar de rol van Mikhael Gorbatchov was veel belangrijker, die heeft voor een vreedzame overgang gezorgd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer het communisme of de sovjetunie in z'n algemeenheid. Dat hebben we grotendeels te danken aan Reagan en Kennedy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |