Ja het begint lachwekkend te worden, als het niet zo treurig wasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een scheve schaats? De anti-islam standpunten zijn goddomme reden dat de PVV bestaat.
Je moet de PVV niet op haar beloftes beoordelen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik doelde op een uitspraak van GW. Ik heb net ook al gezegd dat je bepaalde teksten uit het verkiezingsprogramma moet relativeren.
Staan die in de Koran?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, ik kan aanslagen maar moeilijk relativeren.
Een linkje is natuurlijk teveel gevraagd?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het niver rapport van een tijdje geleden.
Omdat GW daar bekendheid mee verwerft, en omdat domme linkse mensen daar als hyena's op reageren. Negatieve aandacht is aandacht, weet je wel?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom moet je die relativeren?
Hoeveel per minuut?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, ik kan aanslagen maar moeilijk relativeren.
Dat NYFER rapport is kolderie, om jouw terminologie toe te passenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het niver rapport van een tijdje geleden.
Ooh Wilders maakte maar een grapje? Hij zet die zaken niet in z'n programma met als doel die daadwerkelijk uit te voeren, maar om een beetje in opspraak te raken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat GW daar bekendheid mee verwerft, en omdat domme linkse mensen daar als hyena's op reageren. Negatieve aandacht is aandacht, weet je wel?
http://vorige.nrc.nl/binn(...)lochtonen_incompleetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een linkje is natuurlijk teveel gevraagd?
Ooh Nyfer, ja daar was al van gebleken dat het gelul was.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://vorige.nrc.nl/binn(...)lochtonen_incompleet
Ja godverdomme man, ik snap ook niet waarom die lul dat erin zet. Ok, ik geef toe, ook Wilders heeft wel z'n rare ideetjes. Men.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh Wilders maakte maar een grapje? Hij zet die zaken niet in z'n programma met als doel die daadwerkelijk uit te voeren, maar om een beetje in opspraak te raken?
Je lult je nu wel op erg sneue wijze vast
Link?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh Nyfer, ja daar was al van gebleken dat het gelul was.
Heeft hij ook normale ideeën danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja godverdomme man, ik snap ook niet waarom die lul dat erin zet. Ok, ik geef toe, ook Wilders heeft wel z'n rare ideetjes. Men.
Beste Koos,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor iemand die de PVV een warm hart toedraagt, ken je het partijprogramma wel verdomd slecht
Oke dan, eindelijk komen we ergens. Wilders is een gestoord mannetje met enge voorstellen, daar zijn we het over eens.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja godverdomme man, ik snap ook niet waarom die lul dat erin zet. Ok, ik geef toe, ook Wilders heeft wel z'n rare ideetjes. Men.
Nee, ik kan niet alle punten van Wilders onderschrijven, dat is iets anders.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke dan, eindelijk komen we ergens. Wilders is een gestoord mannetje met enge voorstellen, daar zijn we het over eens.
En jij hebt vertrouwen in een man die zulke onzin in zijn program zet?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik op een uitspraak doelde, volgens mij kwam die uit 2007. Ken je feiten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Beste Koos,
Je overschat het niveau van de gemiddelde PVV-stemmer. Stierlijk zou ik eraan willen toevoegen.
Groetjes uit Zeeland.
En met met flink wat stampij naar school als het kindje straf heeft gehad en verhaal gaat halen en de leraar ook nog eens de schuld geven omdat kindje lief een slecht rapport heeft.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:12 schreef ethiraseth het volgende:
Php gaat later een van de ouders worden die alles wat hun kutkind doet goedpraat met smoesjes als "ah, dat valt toch best mee" of "dat doet mijn kind heulegaar niet!"
O ja wel hoor, als zij geldstroom vanuit Israël daarmee is veiliggesteld.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:18 schreef Zeeland het volgende:
[..]
En jij hebt vertrouwen in een man die zulke onzin in zijn program zet?
Ik heb geen roze zonnebril op.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:19 schreef betyar het volgende:
[..]
En met met flink wat stampij naar school als het kindje straf heeft gehad en verhaal gaat halen en de leraar ook nog eens de schuld geven omdat kindje lief een slecht rapport heeft.
Dubbele loyaliteit kan prima met slechts één nationaliteit.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
O ja wel hoor, als zij geldstroom vanuit Israël daarmee is veiliggesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |