quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:56 schreef JoaC het volgende:
Ik mis Zolcon en tieten in topics de laatste tijd
Teken er een snorretje bijquote:
Voor welke 'enorme maatschappelijke schade' hebben de moslims in Salland gezorgd?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik het daar fundamenteel mee oneens, maar het is niet zo dat dat tot enorme maatschappelijke schade leidt. In het allerergste geval zou zo'n maatregel ervoor kunnen zorgen dat je een paar km verder moet fietsen.
Natuurlijk. En niet omdat Wilders een beetje kritiek uit op de islam, maar omdat hij aanhangers van het geloof de vrijheid om hun geloof te belijden af wil nemen. Als hij hetzelfde over christenen zou zeggen, was ik daar ook tegen in het verweer gekomen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als GW wat zegt over de Islam dan kom jij bandbreedte tekort om al die anti-wilders reacties te posten.
Je hebt er dan geen moeite mee dat de SGP het die club onmogelijk maakt om aan de competitie op zondag mee te doen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:58 schreef EchtGaaf het volgende:Zolang het niet om betaald voetbal gaat heb ik er geen moeite mee.
En dat noemt zich dan Partij van de Vrijheidquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk. En niet omdat Wilders een beetje kritiek uit op de islam, maar omdat hij aanhangers van het geloof de vrijheid om hun geloof te belijden af wil nemen. Als hij hetzelfde over christenen zou zeggen, was ik daar ook tegen in het verweer gekomen.
Op de dag des Heren hoor je geen werk te doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt er dan geen moeite mee dat de SGP het die club onmogelijk maakt om aan de competitie op zondag mee te doen?
De vrijheid, wel nee, er gaat geen enkele Moskee weg en er wordt geen Koran verbrand.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk. En niet omdat Wilders een beetje kritiek uit op de islam, maar omdat hij aanhangers van het geloof de vrijheid om hun geloof te belijden af wil nemen. Als hij hetzelfde over christenen zou zeggen, was ik daar ook tegen in het verweer gekomen.
Fixedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat noemt zich dan Partij van voor de Vrijheid
Berlusconi's partij heet tegenwoordig trouwens Partita della Liberta, drie keer raden wat daar de letterlijke vertaling van is
Mag ik dat zelf bepalen ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Op de dag des Heren hoor je geen werk te doen
Ook in een dorp dat verder niet streng christelijk is? Mag de SGP dat opleggen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Op de dag des Heren hoor je geen werk te doen
Dat hebben we te danken aan de VVD en het CDA. Het gaat erom wat de PVV wil. Als Wilders en de zijnen de kans zouden krijgen, dan werd de Koran per direct in de ban gedaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De vrijheid, wel nee, er gaat geen enkele Moskee weg en er wordt geen Koran verbrand.
Nee, wel iemand om m'n auto te wassen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
Aaaah remlove, zoek je nog een POL mod?
Als iemand zou roepen dat de Bijbel verboden moet worden dan zou ik daar net zo hard tegenin gaan als wanneer iemand de Koran wil verbieden (oh wacht dat willen ze alquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De vrijheid, wel nee, er gaat geen enkele Moskee weg en er wordt geen Koran verbrand.
Onzin, en waar staat dat? Of bedoel je die grap dat als je alle haatdragende teksten uit de Koran haalt dat je dan een boekje overhoudt zo dik als de DonaldDuck?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat hebben we te danken aan de VVD en het CDA. Het gaat erom wat de PVV wil. Als Wilders en de zijnen de kans zouden krijgen, dan werd de Koran per direct in de ban gedaan.
Gewoon in het verkiezingsprogrammaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onzin, en waar staat dat? Of bedoel je die grap dat als je alle haatdragende teksten uit de Koran haalt dat je dan een boekje overhoudt zo dik als de DonaldDuck?
Pagina 15quote:Verbied de boerka en de koran, belast hoofddoekjes
Ik denk dattie relmof een leukere verbastering vindquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
Aaaah remlove, zoek je nog een POL mod?
Wat een grapjas inderdaad, mensen lagen dubbel toen hij over hoofddoekbelasting sprakquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onzin, en waar staat dat? Of bedoel je die grap dat als je alle haatdragende teksten uit de Koran haalt dat je dan een boekje overhoudt zo dik als de DonaldDuck?
Ach, een beetje kolderiek ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon in het verkiezingsprogramma
[..]
Pagina 15
Je hebt het PVV-programma echt nooit gelezen hè php?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee gewoon compleet achterlijk. Boeken willen verbieden is gewoon iets wat je niet moet willen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, een beetje kolderiek ja.
Hogere belastingdruk door slechte integratie, bepaalde plekken zijn minder veilig geworden, Nederland verliest haar cultuur.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor welke 'enorme maatschappelijke schade' hebben de moslims in Salland gezorgd?
En ik had het over het effect op het dagelijks leven.
Van a tot z, maar bepaalde teksten moet je kunnen relativeren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt het PVV-programma echt nooit gelezen hè php?
Aha nietszeggende algemeenheden. Was al even bang dat je echte argumenten had.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hogere belastingdruk door slechte integratie, bepaalde plekken zijn minder veilig geworden, Nederland verliest haar cultuur.
Ik twijfel hevig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:07 schreef Cerbie het volgende:
Maar dat PVV gezeik de hele tijd, hebben we überhaupt een rechtse onder ons die op Wilders stemt?
Jij redeneert puur op emoties als PVV ter sprake komt, je kan er gewoon niet om heen dat de PVV de koran wil verbieden en de AOW en Ontslagrecht wil behoudenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, een beetje kolderiek ja.
Je mag ze proberen te ontkrachten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha nietszeggende algemeenheden. Was al even bang dat je echte argumenten had.
"Je moet de PVV niet op haar woorden geloven"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van a tot z, maar bepaalde teksten moet je kunnen relativeren.
En de Koran niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van a tot z, maar bepaalde teksten moet je kunnen relativeren.
Voor iemand die de PVV een warm hart toedraagt, ken je het partijprogramma wel verdomd slechtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij mag proberen die punten van je aan de Islam te koppelen. Dat is een grotere uitdagingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je mag ze proberen te ontkrachten.
Ach, iedereen rijdt wel eens een scheve schaats. En over de AOW en het ontslagrecht ben ik het inderdaad oneens met de PVV, al wordt het ontslagrecht sowieso al versoepeld deze periode, mark my words.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:08 schreef JoaC het volgende:
[..]
Jij redeneert puur op emoties als PVV ter sprake komt, je kan er gewoon niet om heen dat de PVV de koran wil verbieden en de AOW en Ontslagrecht wil behouden
Gedaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, iedereen rijdt wel eens een scheve schaats. En over de AOW en het ontslagrecht ben ik het inderdaad oneens met de PVV, al wordt het ontslagrecht sowieso al versoepeld deze periode, mark my words.
De PVV doet niet anders scheve schaatsen rijden, mijn beste.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, iedereen rijdt wel eens een scheve schaats. En over de AOW en het ontslagrecht ben ik het inderdaad oneens met de PVV, al wordt het ontslagrecht sowieso al versoepeld deze periode, mark my words.
Jij denkt werkelijk dat de belasting is verhoogd dankzij gebrekkige integratie? Iets met bewijzen enzoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je mag ze proberen te ontkrachten.
Ik doelde op een uitspraak van GW. Ik heb net ook al gezegd dat je bepaalde teksten uit het verkiezingsprogramma moet relativeren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor iemand die de PVV een warm hart toedraagt, ken je het partijprogramma wel verdomd slecht
Het niver rapport van een tijdje geleden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat de belasting is verhoogd dankzij gebrekkige integratie? Iets met bewijzen enzo
Een scheve schaats? De anti-islam standpunten zijn goddomme reden dat de PVV bestaat.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom moet je die relativeren?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik doelde op een uitspraak van GW. Ik heb net ook al gezegd dat je bepaalde teksten uit het verkiezingsprogramma moet relativeren.
Ach, ik kan aanslagen maar moeilijk relativeren.quote:
Ja het begint lachwekkend te worden, als het niet zo treurig wasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een scheve schaats? De anti-islam standpunten zijn goddomme reden dat de PVV bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |