abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92332860
Het topic voor feedback in het politieke subforum. Bedoeld voor Feedback en niet voor inhoudelijke discussies.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92333025
Mijn 2 vorige posts:

quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:57 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dat is 'em nou juist: vanuit mijn optiek is het wel een "simpele" links-rechts benadering. Jij als linkse begrijpt dat niet. In de linkse wereld kijkt men niet naar daadkrachtige en effectieve oplossingen, maar naar eeuwenlang onderzoek en benaderingen (ondanks dat er geen praktisch resultaat mee wordt behaald). Daardoor begrijpen wij elkaar niet, en daardoor is mijn topic -onterecht - gesloten. Wij kunnen elkaar wel begrijpen door de discussie aan te gaan. In mijn topic had links eenvoudigweg mijn argumenten kunnen weerleggen. Indien links gelijk zou hebben, zou mijn mond gesnoerd zijn en hoefden wij nu niet deze discussie hier te houden.

Met andere woorden: links en rechts kijken verschillend tegen zaken aan. Dan is onvermijdelijk, want wij hebben verschillende visies. Links zou de mogelijkheid moeten aangrijpen om het gelijk van links aan te tonen. Dan zou links de grote winnaar zijn.
pi_92333037
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:59 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dat weet je niet, want wij hebben hier geen rechtse mod.

Om dezelfde problemen in de toekomst te voorkomen en om een gezond evenwicht te verkrijgen, pleit ik voor een rechtse mod erbij. Meerdere mensen in dit topic vinden het een goed plan.

Ik neem aan dat dit realiseerbaar is? :)
pi_92333218
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:41 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zou je willen kappen met het roepen dat de mening van mensen minder waard is vanwege de plek waar ze wonen?

Bij voorbaat dank.
In orde.

Maar KoosVogels noemt mensen krankzinnigen die vinden dat er islamisering plaatsvindt. Ik neem aan dat deze opmerking ook bekritisteerd wordt? Immers, dit komt erop neer dat bepaalde mensen minder waard worden gevonden.
pi_92333355
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:43 schreef Zienswijze het volgende:
Mijn 2 vorige posts:

[..]

Je topic voldeed gewoon aan geen enkele standaard en is daarom gesloten. Het heeft echt helemaal niets met een linkse of rechtse insteek te maken. Het was gewoon een kansloos kuttopic. Ik weet niet hoevaak ik het uit moet leggen voordat dit in jouw kop doordringt. Maakt me ook niet uit, ik heb voldoende geduld.
Je werd door Frutsel gewaarschuwd, dan is het prima om het in POL te proberen maar doe dat dan wel met een fatsoenlijk topic. En dus niet door verder te gaan waar je in NWS gebleven was. Dat snap je toch wel?

En ook nogmaals een linkse of rechtse mod had geen zak uitgemaakt het was gewoon een topic dat sowieso gesloten zou worden, simpel zat.
pi_92333394
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:49 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

In orde.

Maar KoosVogels noemt mensen krankzinnigen die vinden dat er islamisering plaatsvindt. Ik neem aan dat deze opmerking ook bekritisteerd wordt? Immers, dit komt erop neer dat bepaalde mensen minder waard worden gevonden.
Die stelling lijkt me prima op inhoud uitgevochten te kunnen worden.
pi_92333565
Karaktermoord heeft niets met een stelling te maken.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_92333696
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je topic voldeed gewoon aan geen enkele standaard en is daarom gesloten. Het heeft echt helemaal niets met een linkse of rechtse insteek te maken. Het was gewoon een kansloos kuttopic. Ik weet niet hoevaak ik het uit moet leggen voordat dit in jouw kop doordringt. Maakt me ook niet uit, ik heb voldoende geduld.
Je werd door Frutsel gewaarschuwd, dan is het prima om het in POL te proberen maar doe dat dan wel met een fatsoenlijk topic. En dus niet door verder te gaan waar je in NWS gebleven was. Dat snap je toch wel?

En ook nogmaals een linkse of rechtse mod had geen zak uitgemaakt het was gewoon een topic dat sowieso gesloten zou worden, simpel zat.
In orde. Tegen een mod valt niet op te boksen.

Wel ben ik, en met mij enkele anderen, ervoor om een rechtse mod te introduceren. Nogmaals, dit moet toch realiseerbaar zijn?
pi_92334034
Er zijn in het verleden redelijk wat rechtse mods geweest in POL, hoor (ken uw geschiedenis) en in de regel maakte dat ook in het geheel niets uit wb de moderatie.
Wat je echter dient te voorkomen is dat je mods aantrekt met een missie. Mods die niet modereren op inhoud en/of acceptabele omgangsvormen in de discussie, maar die een missie hebben en vriend Zienswijze is zo iemand imho... Het slechtste zou zijn om mods aan te trekken die nog wel even een appeltje te schillen hebben met deze of gene van hun opponenten of mods die hun mede-users indelen in strakke categorieën en dan het aantal bans even willen vereffenen, of dit nu linksen of rechtsen zijn...
Overigens en du_ke doet het wmb goed.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 04-02-2011 18:32:26 ]
I´m back.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:19:04 #10
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_92337662
Hoe vijfduizend voorkeursstemmen te vergaren?

Potentieel rel topic als uit komt wie en van welke partij hij is. Of gewoon een troll.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_92337881
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe vijfduizend voorkeursstemmen te vergaren?

Potentieel rel topic als uit komt wie en van welke partij hij is. Of gewoon een troll.
Partij en plek op kieslijst heeft hij zelf al aangegeven. ik zie niet zo'n probleem.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:12:07 #12
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_92340445
quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 18:06 schreef Ryan3 het volgende:
Er zijn in het verleden redelijk wat rechtse mods geweest in POL, hoor (ken uw geschiedenis) en in de regel maakte dat ook in het geheel niets uit wb de moderatie.
Wat je echter dient te voorkomen is dat je mods aantrekt met een missie. Mods die niet modereren op inhoud en/of acceptabele omgangsvormen in de discussie, maar die een missie hebben en vriend Zienswijze is zo iemand imho... Het slechtste zou zijn om mods aan te trekken die nog wel even een appeltje te schillen hebben met deze of gene van hun opponenten of mods die hun mede-users indelen in strakke categorieën en dan het aantal bans even willen vereffenen, of dit nu linksen of rechtsen zijn...
Overigens en du_ke doet het wmb goed.
Ik wil best een weekje het modschap op me nemen, dat lijkt me wel voldoende om orde op zaken te stellen.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:16:27 #13
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_92344094
Mijn aanbod om mod te worden staat nog steeds.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:59:07 #14
165633 eriksd
The grand facade...
pi_92347024
Je hebt de moed nog niet opgegeven? :P
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:00:33 #15
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_92347119
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:59 schreef eriksd het volgende:
Je hebt de moed nog niet opgegeven? :P
Als ik wind tegen heb fiets ik gewoon harder.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_92347276
Een verstandig mens koopt dan een brommer.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:06:16 #17
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_92347507
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef gelly het volgende:
Een verstandig mens koopt dan een brommer.
Nee, een echte zeeuw doet dat niet,
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_92347755
Conclusie..
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:12:46 #19
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_92347888
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:10 schreef gelly het volgende:
Conclusie..
Ik krijg een kans.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_92363049
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')