abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92485607
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:40 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Er bestaan wel zeker multiculti samenleving. Dus dat is het punt niet. Ik ben ook voor een multiculti samenleving, tot op zekere hoogte én met voorwaarden.

Punt is dat dat de W-Europese manier gefaald heeeft. En daar spreek ik de linksen op aan.
Dat is dan in Nederland niet terecht. De multiculti samenleving is tot stand gekomen onder regeringen van rechtse of confessionele signatuur.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_92485790
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:51 schreef Bluesdude het volgende:

pardon ??? ken je de geschiedenis wel
Correct me if I'm wrong.

quote:
Het is onzin.... dezelfde onzin kun je ook toepassen op de regering ... Onder dat beleid blijven Joden Nederland ontvluchten, Islamieten ook.
Het huidige kabinet heeft al debatten over antisemitisme gehad, dat geeft al een signaal af.

Stel dat Wilders aan de macht komt, en moslims vluchten om zijn beleid het land uit, dan mag van mij Wilders ook berecht worden. Ik maak geen onderscheid; ik sta open voor rechtvaardiging.

quote:
Jezus.... dom en arrogant..... en neigend naar extreemrechts..
Niet arrogant. Ik heb veel meer dan de gemiddelde Fok!ker van de wereld gezien, ik lees veel over verschillende landen en politieke (straf)systemen. Ik merk het in discussies of iemand weinig of veel van de wereld weet. Hoe meer kennis iemand heeft, hoe beter dat toch is voor de discussie, of wou je dat ontkennen?
pi_92485848
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:00 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Als er onder een rechts kabinet X onschuldigen zijn vermoord, dan moeten zij uiteraard ook voor de rechtbank komen. Ik maak geen onderscheid tussen links en rechts; ik sta open voor rechtvaardiging, ongeacht wie de fout ingaat.

[..]

Daarom snap ik dan ook niet waarom hij zo weinig doet dat joden het land uitvluchten, toen hij burgemeester van A'dam was...

[..]

Zie hierboven. Als je zelf oorlogsslachtoffers in je familie hebt, waarom doe je er dan zo weinig aan als wéér mensen het land uitvluchten? Weet jij wel hoe het voelt om je niet veilig in je wijk, omgeving of land te voelen..? Ik heb respect voor iederen, ook voor Cohen, maar ik snap niet waarom hij geen krachtig signaal afgeeft.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb nergens gezegd dat Cohen een moordenaar is. Maar ik vind zijn beleid ronduit dubies.

[..]

Misbruiken? Probeer je op de man in te spelen omdat je geen argumenten meer hebt? Ik heb zeer veel respect voor het jodendom, en vanuit mijn cultuur zijn joden dan ook nooit in de historie vervolgd, integendeel tot wat jouw voorouders gedaan hebben.

Moeilijk he, om te geloven dat mensen ook het goede gunnen aan andere volkeren, zonder dat zij het land worden uitgepest (geldt evengoed voor moslims indien dat het geval is!) ?
Je maakt nogal een punt van het feit dat joden Nederland uit zouden vluchten.
Is het je bekend dat er ook joden zijn die Israel uitvluchten omdat Israel in hun ogen zo'n beetje de gevaarlijkste plaats is voor joden?
Of ze daarin gelijk hebben is de vraag, maar dat geldt natuurlijk ook voor de joden die Nederland ontvluchten.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_92486052
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:05 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Je maakt nogal een punt van het feit dat joden Nederland uit zouden vluchten.
Is het je bekend dat er ook joden zijn die Israel uitvluchten omdat Israel in hun ogen zo'n beetje de gevaarlijkste plaats is voor joden?
Of ze daarin gelijk hebben is de vraag, maar dat geldt natuurlijk ook voor de joden die Nederland ontvluchten.
Die situatie is mij bekend. Maar Israel verkeert in een halve oorlogssituatie, dat is in Nederland niet het geval en deze 2 landen zijn derhalve dus niet met elkaar te vergelijken.

Nederland heeft geen buitenlandse vijanden (gelukkig). Nederland is een rijk en welvarend land. In Nederland hoor je veilig te zijn. Ongeacht welke levensovertuiging je aanhangt. Of je nou jood, moslims, christen, atheist of wat dan ook bent. We moeten samen misstanden aan de kaak stellen, en deze oprecht serieus in overweging nemen; alleen dan krijgen we een betere samenleving. Als we dit met z'n allen doen, links en rechts, dan is mijn commentaar op dit aspect van links geheel verdwenen.
pi_92486220
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:51 schreef Bluesdude het volgende:
Jezus.... dom en arrogant..... en neigend naar extreemrechts..

Over arrogantie gesproken:

Als jij bij een rechts strafsysteem meteen aan de Amerika denkt, en dat als bewijs aanvoert waarom een links strafsysteem niet zou werken, dan weet je gewoon heel weinig van de wereld. Oftewel, je hebt weinig kennis. Als ik meer kennis dan jou heb (over dit onderwerp) en anderen adviseer om zich ook in de wereld te verdiepen, dan moet je mij niet arrogant noemen.

Als ik 3 landen opnoem die een zeer lage criminaliteit heb, en jij weet daar niets van af, dan moet je niet zomaar mijn "tirade" tegen links afwimpelen, maar met argumenten ingaan, waarom jij een rechts strafsysteem niet prefereert, ondanks dat het daar vruchten afwerpt, en toch voor een links strafsysteem bent.

Je komt veel verder dan de discussie met elkaar aan te gaan. Dan mensen simpelweg als dom, arrogant of extreem-rechts af te wimpelen....
pi_92486244
Edit: Je komt veel verder door de discussie met elkaar aan te gaan. Dan mensen simpelweg als dom, arrogant of extreem-rechts af te wimpelen....
pi_92486552
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:04 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Correct me if I'm wrong.
Dat deed ik dus..... Hitler was een massamoordenaar... ontken je dat ?

quote:
Het huidige kabinet heeft al debatten over antisemitisme gehad, dat geeft al een signaal af.
Joden blijven Nederland ontvluchten onder dit rechts kabinet, dus volgens jouw drogredenering is dit kabinet een soort misdadig geval.... maar dan benje natuurlijk ineens niet meer konsekwent in je drogredenering.
Je doet alsof je joden begrijp je.... maar onderwijl begrijp je niet de jood Job Cohen.... sterker nog... je pretendeert hem de les te lezen over anti-semitisme.. In feite misbruikt je joden voor je eigen politieke hangups

quote:
Stel dat Wilders aan de macht komt, en moslims vluchten om zijn beleid het land uit, dan mag van mij Wilders ook berecht worden. Ik maak geen onderscheid; ik sta open voor rechtvaardiging.
Moslims ontvluchten Nederland al o.m door het gedram van Wilderianen, maar dat ontken je... Dus je politiekcorrecte verklaring is nep
[..]

quote:
Hoe meer kennis iemand heeft, hoe beter dat toch is voor de discussie, of wou je dat ontkennen?
en dat zegt iemand die ontkent dat Hitler een massamoordenaar was ?
prima... ga eerst dan wat bijlezen over nazisme

quote:
3s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:15 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Over arrogantie gesproken:

Als jij bij een rechts strafsysteem meteen aan de Amerika denkt, en dat als bewijs aanvoert waarom een links strafsysteem niet zou werken, dan weet je gewoon heel weinig van de wereld.
Ik denk niet meteen aan Amerika en ik voer Amerika niet als bewijs aan dat een links strafsysteem niet zou werken, maar wel als bewijs dat zwaarder straffen niet beter is..

quote:
Oftewel, je hebt weinig kennis. Als ik meer kennis dan jou heb (over dit onderwerp) en anderen adviseer om zich ook in de wereld te verdiepen, dan moet je mij niet arrogant noemen.
je beroep je op je deskundigheid.. die je niet hebt.. dat is arrogant en frauduleus

quote:
Dan mensen simpelweg als dom, arrogant of extreem-rechts af te wimpelen....
In dit geval ben jij dat .. die eerste 2 omschrijvingen plus extreemrechtsneigend.
Die extremiteit is in dit topic in een obsessieve modus links tot zondebok maken... en dezelfde 'fouten' bij niet-links systematisch ontkennen..
pi_92487032
Zucht, in plaats van dat we een discussie voeren word ik dom, arrogant en extreem-rechts genoemd. Dat bevordert de discussie zeker he? :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:25 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat deed ik dus..... Hitler was een massamoordenaar... ontken je dat ?
Heeft hij zelf mensen vermoord? Heeft Cohen zelf mensen vermoord? Ja of nee?

quote:
Joden blijven Nederland ontvluchten onder dit rechts kabinet, dus volgens jouw drogredenering is dit kabinet een soort misdadig geval.... maar dan benje natuurlijk ineens niet meer konsekwent in je drogredenering.
Joden vluchten niet uit Nederland, omdat ze staatsrechtelijk door de landelijke politiek vervolgd worden.

Joden vluchten bepaalde wijken uit. Bijvoorbeeld wijken in A'dam. Daar is de landelijke politiek niet hoofdverantwoordelijk, maar de lokale politiek. En die is in het geval van A'dam toch echt links.

quote:
Je doet alsof je joden begrijp je.... maar onderwijl begrijp je niet de jood Job Cohen.... sterker nog... je pretendeert hem de les te lezen over anti-semitisme.. In feite misbruikt je joden voor je eigen politieke hangups
Als jij mij ervan verdenkt om joden te misbruiken voor mijn hangups: kom maar op met je bewijs.

Tip: joden in India, waar zij al 2500 jaar lang wonen, zijn daar nooit vervolgd, i.t.t in Europa en het M-O. India en Israel hebben een zeer goede band met elkaar; dat is 1 van de redenen waarom ik pro-Israel ben. Waarom zou ik niet voor ze op mogen komen, nu sommige joden het in sommige wijken moeilijk hebben?

quote:
Moslims ontvluchten Nederland al o.m door het gedram van Wilderianen, maar dat ontken je... Dus je politiekcorrecte verklaring is nep
Dat ontken ik niet. Ik vraag alleen om cijfers en de redenen. Heb jij die?

quote:
en dat zegt iemand die ontkent dat Hitler een massamoordenaar was ?
prima... ga eerst dan wat bijlezen over nazisme
Dat ontken ik niet.

quote:
Ik denk niet meteen aan Amerika en ik voer Amerika niet als bewijs aan dat een links strafsysteem niet zou werken, maar wel als bewijs dat zwaarder straffen niet beter is..
Dan weet je dus weinig van de wereld af. Ik heb je net 3 landen gegeven die een rechts strafsysteem hebben en zeer geringe criminaliteit. Waarom ga je daar niet op in?

quote:
je beroep je op je deskundigheid.. die je niet hebt.. dat is arrogant en frauduleus
Heb nergens beweerd dat ik een deskundige bent.

quote:
In dit geval ben jij dat .. die eerste 2 omschrijvingen plus extreemrechtsneigend.
Die extremiteit is in dit topic in een obsessieve modus links tot zondebok maken... en dezelfde 'fouten' bij niet-links systematisch ontkennen..
:') Ik zei net notabene zelf: links, rechts, maakt mij niets uit. Bij schadelijk beleid: voor de rechtbank. Wat begrijp je niet aan het woordje rechts wat ik erbij betrek?
pi_92487072
Kom eens met argumenten en bewijzen voor alle dingen waar jij mij voor uitmaakt. Oftewel, op de man inspelen is makkelijk (alhoewel niet bevordelijk voor de discussie), maar kom eens met bewijzen.
pi_92487148
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:30 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld. Of Cohen, die altijd zo'n grote mond heeft, maar wel thee drinkt met de dader.

Maar nu even serieus: het blijkt maar weer dat een links maatschappelijk systeem met lage straffen niet helpt. Elke Westers land, incl. de VS, heeft last van hoge criminaliteit. Tijd dus om het over een andere boeg te gooien.
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:37 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dat komt omdat jij niet weet hoe de wereld in elkaar zit.

Singapore, Dubai, Japan: zeer hoge straffen, zeer lage criminaliteit.
De VSvA kent zeer hoge straffen, en tegelijk zeer hoge criminaliteit

Ik snap niet wat je nou wilt betogen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92487184
Oh, en ik zou de VSvA, zelfs onder Obama, niet bepaald links willen noemen.
pi_92487196
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:47 schreef Kees22 het volgende:

[..]

[..]

De VSvA kent zeer hoge straffen, en tegelijk zeer hoge criminaliteit

Ik snap niet wat je nou wilt betogen.
In vergelijking met andere landen (o.a. de 3 die ik op de vorige pagina opgenoemd heb) zijn de straffen in de VS laag.
pi_92487477
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:10 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Die situatie is mij bekend. Maar Israel verkeert in een halve oorlogssituatie, dat is in Nederland niet het geval en deze 2 landen zijn derhalve dus niet met elkaar te vergelijken.

Nederland heeft geen buitenlandse vijanden (gelukkig). Nederland is een rijk en welvarend land. In Nederland hoor je veilig te zijn. Ongeacht welke levensovertuiging je aanhangt. Of je nou jood, moslims, christen, atheist of wat dan ook bent. We moeten samen misstanden aan de kaak stellen, en deze oprecht serieus in overweging nemen; alleen dan krijgen we een betere samenleving. Als we dit met z'n allen doen, links en rechts, dan is mijn commentaar op dit aspect van links geheel verdwenen.
De situatie in Israel en de perceptie daarvan kunnen we beter ergens anders bespreken, denk ik.

In Nederland hoor je veilig te zijn, inderdaad. Dat vind ik ook.
Ik heb vluchtelingen geholpen en ik heb hen heel bewust nooit beloofd dat ze veilig zouden zijn in Nederland. Want die garantie bestaat niet.
Ook in Nederland kun je ten onrechte met veel geweld van je bed gelicht worden (de politiecommissaris van Schiermonnikoog, die Somaliërs onlangs) of ten onrechte jaren gevangen zitten (genoeg voorbeelden).

Waarom je nou wel een punt maakt van joden die Nederland zouden ontvluchten en niet van Turken die liever weggaan, is me niet duidelijk.
Het enige verschil is dat Palestina 2000 jaar geleden joods land was en Turkije nu nog steeds Turks land is.
pi_92487515
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 01:03 schreef Kees22 het volgende:

In Nederland hoor je veilig te zijn, inderdaad. Dat vind ik ook.
Eens. En daar moeten we met z'n allen aan werken om dit te behouden.

quote:
Waarom je nou wel een punt maakt van joden die Nederland zouden ontvluchten en niet van Turken die liever weggaan, is me niet duidelijk.
Wat is de reden dat Turken weggaan? Ze zeggen weg te gaan. Maar gaan ze ook daadwerkelijk weg? En wat is de reden (Wilders, of het klimaat en de toegenomen welvaart in Turkije)?
pi_92487645
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:49 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

In vergelijking met andere landen (o.a. de 3 die ik op de vorige pagina opgenoemd heb) zijn de straffen in de VS laag.
Ah.
Dus als we de strafmaat voortdurend hoger maken, gaat eerst de criminaliteit omhoog (zie VSvA) en daarna omlaag (zie Singapore etc.).

Zouden de kiezers van onze democratie het daar mee eens zijn, denk je?
pi_92487659
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:42 schreef Zienswijze het volgende:
Zucht, in plaats van dat we een discussie voeren word ik dom, arrogant en extreem-rechts genoemd. Dat bevordert de discussie zeker he? :')

[..]

Heeft hij zelf mensen vermoord?
Vast wel ... ook door zelf een trekker over te halen ed.
Maar opdrachten geven tot moord is ook schuldig zijn.
Bijv de einsatzgruppenmoorden of de concentratiekampmoorden..

quote:
Joden vluchten niet uit Nederland, omdat ze staatsrechtelijk door de landelijke politiek vervolgd worden.
Je drogredenering is : Cohen was bestuurder van Amsterdam.. dus de vlucht van Amsterdamse joden is zijn schuld.... Toegepast op het hele land is je drogredenering dan : de rechtse regering is het bestuur van Nederland, dus de vlucht van Nederlandse joden is hun schuld... maar idd ontkent je deze konsekwentie van de drogredenering... als het een linkse regering was ... dan dus weer niet..

quote:
Joden vluchten bepaalde wijken uit. Bijvoorbeeld wijken in A'dam. Daar is de landelijke politiek niet hoofdverantwoordelijk, maar de lokale politiek. En die is in het geval van A'dam toch echt links.
Als een gemeentebestuur faalt dan is Den Haag aan zet.. daarnaast zijn er ook niet-Amsterdamse joden gevlucht uit door rechts bestuurde gemeentes.... Maar dat vind je niet relevant.. want het gaat je om het afzeiken van links.. en zelfs monddood maken, de vrijheid van meningsuiting inperken dmv strafprocessen
Onderwijl... heb je nul-komma- nul aangetoond dat Cohen het antisemitisme in Amsterdam heeft aangewakkerd en bevorderd...
Je roept maar wat

quote:
Als jij mij ervan verdenkt om joden te misbruiken voor mijn hangups: kom maar op met je bewijs.
zie boven.. zie eerdere posts...
Je begrijpt niet hoe walgelijk je bent om de jood Cohen de les te lezen over anti-semitisme.. en hem verkapt gelijk te stellen aan Hitler.
In Hitlers begintijd deed hij vooral antisemitische speeches en geschriften maken...
Dat lijkt dus niet op het burgemeestersbeleid van Cohen

quote:
Waarom zou ik niet voor ze op mogen komen, nu sommige joden het in sommige wijken moeilijk hebben?
Schitterend om voor joden op te komen in principe... nog mooier als iemand anti-Israel is , maar in jouw geval is het schijnheilig.

quote:
Dat ontken ik niet. Ik vraag alleen om cijfers en de redenen. Heb jij die?
cijfers heb ik niet ..
redenen wel, reeds eerder genoemd:het toenemend discriminerend klimaat in Nederland... dezelfde redenen waarom sommige joden weg willen

quote:
Dat ontken ik niet.
leek er toch verdomd veel op... enfin.. je erkent nu wel dus dat Hitler een massamoordenaar was..

quote:
Dan weet je dus weinig van de wereld af.
je komt weer met je zgn deskundigheid ...

quote:
Heb nergens beweerd dat ik een deskundige bent.
niet letterlijk.. je beroep je erop dat je veel gereisd hebt en veel gelezen ...
die zelftoegewezen wijsheid blijkt echt niet uit je postings

quote:
:') Ik zei net notabene zelf: links, rechts, maakt mij niets uit. Bij schadelijk beleid: voor de rechtbank. Wat begrijp je niet aan het woordje rechts wat ik erbij betrek?
ik begrijp je prima.... je bent gebeten op links.... je meet met 2 maten..
linkse bestuurders wil je door de rechter de mond snoeren en bestraffen..
rechtse bestuurders komen niet voor in dat punishmentbeleid..

je hebt het alleen over Cohen en consorten gehad...
en nog steeds weiger je nader uit te leggen wie die consorten zijn..
wat hebben ze fout gedaan.. of wat denken ze fout... en hoeveel duizend mensen wil je veroordelen door de rechter ?
Op grond van welke misdrijven, welke wetten..
Zover ik je verhaal snap zijn die consorten alleen maar links..
In potentie kan dat vage idee een neofascistische inhoud hebben, daarom vraag ik ook aan je daar wat meer over te vertellen.. hoe zie jij die
afrekening ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 08-02-2011 01:22:12 ]
pi_92487705
Dit soort populistisch geneuzel uit conservatief (al dan niet christelijke) hoek is niet nieuw. Een beetje tegen populistische volkspartijen aanschurken is wat het CDA in Nederland ook al jaren heel goed kan. Denk aan het niet-aanvalsverdrag met Fortuyn of de huidige samenwerking met de PVV.

Dat terwijl de Conservatieven (het CDA en de CDU) allemaal behoorlijk debet zijn aan het gevoerde beleid in de afgelopen 30-40 jaar, omdat ze veelvuldig en lang aan de macht zijn geweest.
pi_92487714
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 01:06 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Wat is de reden dat Turken weggaan? Ze zeggen weg te gaan. Maar gaan ze ook daadwerkelijk weg? En wat is de reden (Wilders, of het klimaat en de toegenomen welvaart in Turkije)?
Ja hallo. Wat is de reden dat de joden weggaan? Ze zeggen weg te gaan. Maar gaan ze ook daadwerkelijk weg? En wat is de reden (Wilders, of het klimaat en de toegenomen welvaart in TurkijeIsrael)?
Wel even bij de les blijven.
pi_92490316
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:00 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat is dan in Nederland niet terecht. De multiculti samenleving is tot stand gekomen onder regeringen van rechtse of confessionele signatuur.
Starfwethervormingen zijn idd toe te schrijven aan minister van justitie Van Agt, in de kabinetten Biesheuvel en Den Uyl. En Van Agt is om de drommel niet te kenschetsen als links.
I´m back.
pi_92490423
Als je iemand of iets wilt aanpakken voor het multiculturalisme dan is dat misschien wel het liberalisme, de Verlichting en het positivisme dat hiervan het gevolg was, als zijnde het vertrouwen in de vooruitgang der mensheid indien het lot maar bepaalt wordt door de wetenschap;- en de sociaaldemocratie slechts in zoverre dat deze in feite verwant is aan het liberalisme en zij kind is van de Verlichting. Het draait immers om een mensbeeld dat ermee gepaard gaat en om de maakbaarheid van individu en maatschappij.
I´m back.
pi_92490918
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 01:16 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja hallo. Wat is de reden dat de joden weggaan? Ze zeggen weg te gaan. Maar gaan ze ook daadwerkelijk weg? En wat is de reden (Wilders, of het klimaat en de toegenomen welvaart in TurkijeIsrael)?
Wel even bij de les blijven.
Hoho, je mag het niet omdraaien van Zienswijze, dat is niet leuk. Als hij een artikel post waaruit blijkt dat joden vertrekken wegens het toenemende antisemitisme, dan berust dat verhaal op de absolute waarheid. Wanneer wij vervolgens met een artikel op de proppen komen waaruit blijkt dat moslims het land verlaten vanwege Wilders, dan spreken de geinterviewden plots niet de waarheid en spelen de slinkse media een vies spelletje.

Het is gewoonweg onmogelijk om een fatsoenlijke discussie te voeren met ZW. Net zoals het dat geouwehoer over criminaliteit in relatie tot de strafmaat. Wanneer jij een land aandraagt met hoge straffen en tegelijkertijd veel criminaliteit, dan verzint hij toch weer een of andere lulsmoes om zich eruit te lullen. En vervolgens plaatst hij vraagtekens bij jouw expertise, terwijl de beste man zelf ook geen criminoloog is, maar goed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92491131
Laten we wel wezen, deze discussies worden nu al 10 jaar gevoerd en keer op keer komen dezelfde argumenten naar boven. Keer op keer worden dezelfde argumenten en standpunten bestreden. Geen enkel persoon is bereid water bij de wijn te doen. Wat is dan de toegevoegde waarde hiervan?
Allah Al Watan Al Malik
pi_92491179
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 09:17 schreef Mutant01 het volgende:
Laten we wel wezen, deze discussies worden nu al 10 jaar gevoerd en keer op keer komen dezelfde argumenten naar boven. Keer op keer worden dezelfde argumenten en standpunten bestreden. Geen enkel persoon is bereid water bij de wijn te doen. Wat is dan de toegevoegde waarde hiervan?
Het raakt wel aan de quintessens van dat debat; en ergens voorzie ik ook wel dat er een synthese in het vooruitzicht ligt.
I´m back.
pi_92491343
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 09:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het raakt wel aan de quintessens van dat debat; en ergens voorzie ik ook wel dat er een synthese in het vooruitzicht ligt.
Wat is de kern van dit debat dan? Want dan heb ik dat in al die jaren gemist.
Allah Al Watan Al Malik
pi_92491393
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 09:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat is de kern van dit debat dan? Want dan heb ik dat in al die jaren gemist.
These/antithese is gelijkheid/ongelijkheid individuen. Hieruit voortspruitend maakbaarheid/niet-maakbaarheid van het individu... en uiteindelijk samenleving.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')