quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:07 schreef matthijst het volgende:
Daar sta je, met je bordje met spelfout...
Oh ja? Daar was ik bij maar is me ontschotenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Janena het volgende:
Hier ook...
Hij trad ook op tijdens MJ and friends in Munchen in 1999...werd toen wat lacherig over gedaan maar hij speelde er de sterren van de hemel.
Zijn eart song tribute is ook de moeite waard trouwens.
Goed nummer idd, maar is eigenlijk natuurlijk al een keer uitgebracht.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:16 schreef Zapato het volgende:
Deze had op Michael gemoeten ipv Keep your Head Up;
Klopt, maar buiten de fans kent niemand het nummer, net als The Way You Love Me inderdaad. Het is ook echt doodzonde dat deze nooit is uitgebracht.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Goed nummer idd, maar is eigenlijk natuurlijk al een keer uitgebracht.
(Goed, geldt ook voor The way you love me, maar dat was eerst een demo)
QFTquote:Op maandag 17 januari 2011 12:16 schreef Zapato het volgende:
Zal de aap dan toch uit de mouw komen?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:38 schreef JBieber het volgende:
Hmm, tja en dan lees je ineens op de Facebook pagina van Jason Malachi dat hij inderdaad 'Breaking News' 'Keep your head up' enzovoorts heeft gezongen.. althans dat meld een website dat het op zijn Facebook pagina staat, dit heb ik nog niet nagekeken..
http://demorgen.be/dm/nl/(...)jn-nieuw-album.dhtmlquote:Imitator Michael Jackson: "Ik zing op zijn nieuw album"
17/01/11, 16u22
Jason Malachi, de zanger die drie jaar geleden de wereld een neus zette door te stellen dat zijn 'Mamacita' door Michael Jackson werd gezongen, beweert nu dat hij enkele songs inzong voor het nieuwe 'Michael'-album. Dat meldt TMZ.com.
Malachi klinkt precies als Jackson en beweerde gisteren op zijn Facebookpagina: "Jongens, het is tijd dat ik een bekentenis doe. Ik heb al tegen veel mensen gelogen, maar... ik ben het. Ik zong 'Breaking News', 'Keep Your Head Up', 'Monster' en 'Stay'. Ik had een akkoord met de platenfirma, maar nu is het hek van de dam. Sorry aan al mijn fans en aan de fans van Michael Jackson". (lb)
http://www.tmz.com/2011/0(...)facebook-post-fraud/quote:Op maandag 17 januari 2011 17:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
http://demorgen.be/dm/nl/(...)jn-nieuw-album.dhtml
Hmmmmz
Keep your Head Up is niks mis mee: integendeelquote:Op maandag 17 januari 2011 12:16 schreef Zapato het volgende:
Hij is er!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zal de aap dan toch uit de mouw komen?
[ afbeelding ]
Ik had anders wel willen ruilen met Lisaquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:52 schreef Janena het volgende:
Haha ja, die is nog erger dan de kus van Michael en Lisa bij MTV![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:40 schreef Janena het volgende:
Nou, ik toen ook wel..haha..
Toch hoop ik voor haar dat het er prive anders aan toe ging![]()
Ghighi jaaaquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:00 schreef gifkwal het volgende:
Want dat is sexy Dentz, zulks een plakkend t-shirt en druipende lokken
Wij mannen kicken daar minder op dan jullie vrouwenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:00 schreef gifkwal het volgende:
Want dat is sexy Dentz, zulks een plakkend t-shirt en druipende lokken
Ik denk dat Sony het er weer eens bij laat zitten. Waarschijnlijk wordt er toch wel genoeg geld binnen geharkt, dus waarom nog moeite doen voor een nieuwe single.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:45 schreef Zapato het volgende:
Hoezo pijnlijk foutje
En nee, los van Dentz' fabuleuze top 100 gebeurt er niet veel in MJ-land he? Worden er niet singels uitgebracht ofzo?
God beware, heaven forbid, 2Pac prevent.quote:
Vandaar Arnold Klein!quote:
I feel you man, I feel youquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:31 schreef DrDentz het volgende:
Maar ik ben niet zo oud, in mijn tijd op het schoolplein was MJ al lang niet hip meer.
Dit is inderdaad wel opvallend ja...raar hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:10 schreef gifkwal het volgende:
Sony doet duidelijk weer wat met de overduidelijke feedback van 99% van het publiek dat Behind The Mask het allervetst is. Maar goed, Hollywood Tonight is gelukkig wel één van de betere nummers van het album.
btw: Thomas Mesereau - "I can't be objective in this case. While I respect that defense lawyers have to do their job, I firmly believe he's guilty." (heb geen bron want 't staat op iemands fb)
Leuk dat je er was, en ik kom hier al sinds mijn jeugd eten en altijd blijf ik naar dat beeld staren en zie ik in een seconde alles van MJ voorbij flitsen en ben erg trots dat dit beeld zo 'dichtbij' huis staat, geweldige herdenking was het ook vorig jaar hier bij dit beeld.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:34 schreef Robijn48 het volgende:
Paar daagjes weggeweest, en onderweg gestopt bij het beeld in Best. Had het immers nog nooit gezien.
Is idd een monsterlijk beeld whaha, maar toch leuk om gezien te hebben, een must natuurlijk.
Moest wel een traantje wegpinken bij het lezen van de berichten van fans.
Een medewerker van McDonalds zei dat ik niet de eerste was...en niet de laatste zou zijn.
Er hing een originele bedankbrief van Michael aan de muur met zijn handtekening uit 1996. "Dat hij hoopte dat zijn beeld veel klanten zou aantrekken"![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Michael pakte het altijd lekker subtiel aan he.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:34 schreef Robijn48 het volgende:
Paar daagjes weggeweest, en onderweg gestopt bij het beeld in Best. Had het immers nog nooit gezien.
Is idd een monsterlijk beeld whaha, maar toch leuk om gezien te hebben, een must natuurlijk.
Moest wel een traantje wegpinken bij het lezen van de berichten van fans.
Een medewerker van McDonalds zei dat ik niet de eerste was...en niet de laatste zou zijn.
Er hing een originele bedankbrief van Michael aan de muur met zijn handtekening uit 1996. "Dat hij hoopte dat zijn beeld veel klanten zou aantrekken"![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die fans altijd met hoedjes en t-shirts en handschoentjes die er doorheen brallen vind ik zo tenenkrommend.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:53 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Leuk dat je er was, en ik kom hier al sinds mijn jeugd eten en altijd blijf ik naar dat beeld staren en zie ik in een seconde alles van MJ voorbij flitsen en ben erg trots dat dit beeld zo 'dichtbij' huis staat, geweldige herdenking was het ook vorig jaar hier bij dit beeld.
Wie heeft ooit dit stukje van DWDD gezien over Michael's gedaanteverandering?
http://dewerelddraaitdoor(...)920&cHash=ab24762e30
Ja, stel je eens voor dat je het voor MJ opneemtquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die fans altijd met hoedjes en t-shirts en handschoentjes die er doorheen brallen vind ik zo tenenkrommend.
"Deze beelden moet je niet laten zien, dat is respectloos! Altijd weer de oneerlijke media! Dit is onterecht!"
Welke zijn dat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef gifkwal het volgende:
Net heb ik ook die andere DWDD filmpjes even gekeken. Het is wel raar, want destijds heb ik er zo weinig van meegekregen (waar ik eigenlijk heel blij om ben) maar om dit nu te zien... word ik wel weer triest van. Het was zo kut
Mja.. die zuurstoftank is wel belangrijk.. het idee van Michael Jackson is dat hij gek doet en de fans gillen. Als je als fan boos wordt als iemand over de zuurstoftank begint snap je MJ niet denk ik. Dat hoort er allemaal bij, 'the greatest show on earth'. Dat hij veel aan goede doelen gaf is niet zo relevant voor het gesprek aan tafel. Dan roepen ze 'hij geeft aan goede doelen!' of 'hij eet vegetarisch!' of 'hij scheidt z'n afval!', maarja.. het ging over z'n vrij rigoureuze fysieke transformatie.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:10 schreef gifkwal het volgende:
Ik erger me meer aan die twee zogenaamde experts. Psychologie van de koude grond, met hun zuurstoftankDie fans hebben gewoon gelijk.
Hee Robijn, leuk dat je bij dat beeld bent geweest! Hij is wel monsterlijk hè
Doe het hem maar na, met het leven dat hij geleid heeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ach ja, MJ was gewoon een beetje vreemd
Maar dat maakt z'n muziek en performances niet minder slecht!
Naieve praat was dat...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:22 schreef Robijn48 het volgende:
"Was nothing strange about your daddy, it was strange what he had to deal with"
Niks naiefs aan. Gewoon raak op de plank. Beter kan het niet gezegd worden in 1 zin.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:42 schreef matthijst het volgende:
[..]
Naieve praat was dat...
Als je van neger-neger naar blank lijk gaat wordt er over je geluld, zo simpel is het.
1. die zuurstoftank rumor verspreidde ie zelf.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:19 schreef Robijn48 het volgende:
Wat bovenstaand geval betreft, daar ging ie in liggen omdat dat toen nieuw was. Er werd een foto van gemaakt. Vraagt ie er dan om dat er gelijk van wordt gemaakt dat ie in een zuurstoftank slaapt? Weer zo kortzichtig.
Oh oh oh hij loopt in een, wat is het, burka over straat. Zou ik ook doen als ik zo belaagd werd als hij! Man, als je al die filmpjes ziet, geen teen kon ie gewoon buiten de deur steken.
Bepaal jij maar lekker de norm hoor. Vraag je wel af wat voor kwaad ie deed met zijn vreemde dingen.
1. Bron?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
1. die zuurstoftank rumor verspreidde ie zelf.
2. burka over straat mer sportsokken en loafers eronder, nee dat was echt een topvermomming: aandachttrekkerij.
3. Ik bepaal de norm niet, dat doet de maatschappij, denk ik. En voor de maatschappij gezien was Michael Jackson "vreemd" ... Dan kan jij het heel normaal vinden om in je pyama naar de rechtzaal te gaan, je aap een kopje thee te geven als je met de burgemeester aan tafel zit, of in je burkaatje over straat te lopen... 99% van de mensen vindt dat vreemd...
Is het erg om vreemd te zijn? Neu, dat zeg ik ook niet, ik vind het alleen nogal vermakelijk dat gedaan wordt alsof de man heel normaal was....
Hoe zei ie eht zelf, iets van "give 'em the old razzle dazzle"
1.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:08 schreef Robijn48 het volgende:
1. Bron?
2. JIJ vind het aandachttrekkerij. Je vergeet er wel even bij te vermelden dat dit in Bahrein was, waar het volgens mij normaler is er zo bij te lopen.
3. Wat nou maatschappij? Ik denk dat JIJ er zo over denkt. En 99 procent vindt het niet raar, enkel de kortzichtigen. Nogmaals: wie deed ie er kwaad mee, om op je opmerking in te gaan: "ik vind het alleen nogal vermakelijk dat gedaan wordt alsof de man heel normaal was".
Heeft hij niet veel meer goed gedaan voor mensen, dan kwaad? Is dát niet waar het om gaat, uiteindelijk? In plaats van zijn fratsen te laten zien?
1. Jep, een bron heb je natuurlijk weer niet, dus is het gelulquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:38 schreef matthijst het volgende:
[..]
1.![]()
2. Ja hoor, heel normaal... OK, ander voorbeeld: koter met kappen over hun hoofd, of pyama's naar de rechtbank... Da's ook normaal in de westerse wereld?
3. Nou zeg je het zelf: fratsen
Ik denk trouwens dat ik milder over MJ denk dan de gemiddelde Nederlander... Gok dat in 10 gevraagde steekwoorden in ieder geval wacko, freak, pedo, neus, aap terugkomen
1. Geen zin om te googlen... Algemeen bekend, of iig vaker dan 10x gehoord...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:44 schreef Robijn48 het volgende:
1. Jep, een bron heb je natuurlijk weer niet, dus is het gelul![]()
2. Die verklaringen van die twee dingen weet je toch, is hier laatst nog voorbij gekomen.
Als fan, en dus als iemand die zich verdiept heeft in MJ, lijkt het mij logisch dat je milder over MJ denkt dan de gemiddelde Nederlander.
1. Jammer, maakt geen indruk dan. Eerst een goede bron.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:51 schreef matthijst het volgende:
[..]
1. Geen zin om te googlen... Algemeen bekend, of iig vaker dan 10x gehoord...
2. Huh? --> als iemand die zich verdiept heeft in MJ, lijkt het mij logisch dat je milder over MJ denkt dan de gemiddelde Nederlander.
En de gemiddelde Nederlander is dus minder mild, maar tegelijkertijd is de maatschappij dat niet? Dan ben ik wel benieuwd wat jouw definitie van 'de maatschappij' is
Begin je weer te schelden?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:57 schreef matthijst het volgende:
1. Ga ff lekker fietsen, zeikerd.![]()
2. Haha, uitgeluld. Prachtig.
Welke albums van MJ werden er toen destijds geluisterd op het schoolplein? En hoe oud ben je nu?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:50 schreef Janena het volgende:
Michael was in mijn middelbare en lagere schooltijd og wel de top of the top haha...
Samen met Prince en Madonna...en dan gingen we ruzie maken over wie er beter was...
Prince waardeer ik zelf heel erg, Madonna was niet echt wat voor mij.
Heb overigens kaartjes besteld voor het MJ tribute van de Koninklijke luchtmacht Kapel in Carre op 14 maart a.s.
Ze komen ook wel hier in de buurt maar Carre is mooier, we hebben meteen maar de duurste kaarten genomen van 40 euro op rij 1 van zo'n logeruimte zodat ik een beetje beenruimte heb en niet hutje mutje hoef te zitten..
Oh wat jeukt het om hier op te reageren, maar ik houd me in ...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:03 schreef matthijst het volgende:
Zijn huidziekte was niet z'n grootste probleem denk ik...
Meer die bijna afvallende neus en die strakgetrokken lippen, daar koos ie toch echt zelf voor![]()
[ afbeelding ]
En tsja, als je dit soort foto's zelf de wereld in helpt, waarom verwacht je dan later dat mensen je niet vreemd vinden?
[ afbeelding ]
En natuurlijk, de gemiddelde Jan van de hoek loopt niet met een chimpansee op z'n arm rond...
Of loopt zo over straat, met z'n kinderen:
[ afbeelding ]
Dan kan je als groupie zeggen dat dat niet vreemd is, maar MJ groupies bepalen denk ik niet wat 'de norm' is..
Toen vonden wij hem al een kindermisbruiker.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:42 schreef gifkwal het volgende:
Toen ik op het schoolplein rondhing was HIStory vrij populair. Vooral bij de oudere broers van mijn vriendinnetjes, daarom was het heel cool.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:05 schreef matthijst het volgende:
Haha, ach ach, typische Robijn actie, net zo lang lopen zuigen tot je een zeikerd genoemd wordt en dan verontwaardigd gaan zitten doen... Sjezus, en dat is dan 50+.....
Ditzelfde vroeg ik me ook al af......quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:33 schreef DrDentz het volgende:
Michael Jackson kwam dus naar Schoemacher's kliniek voor een operatie aan z'n neus en toen heeft Robert 'Nee' gezegd. Waarom eigenlijk, hij heeft toch ook Marijke Helwegen gecreëerd?
Heb jij ook niet gedaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:13 schreef MervinMinky het volgende:
Damn wilde hier geen reltopic maken met mijn post van die video
Tijdens mijn lagere schooltijd was dat Thriller en Bad, Toen ik op de midelbare school zat Dangerous en op de MEAO was het HIStory tijd...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:01 schreef JBieber het volgende:
[..]
Welke albums van MJ werden er toen destijds geluisterd op het schoolplein? En hoe oud ben je nu?
p.s. ik wil een profielfoto doen maar welke foto is niet te groot voor fok![]()
Thanks! Huffingtonpost heeft wel vaker prima artikelen he? Ga ik eens vaker opzoeken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:29 schreef gifkwal het volgende:
Goed artikel:
http://www.huffingtonpost(...)ial-a-_b_814401.html
Amenquote:Op zondag 30 januari 2011 03:13 schreef Nober het volgende:
Schitterend topic, alleen al om de discussies...![]()
Het is heel eenvoudig, Michael was niet normaal, als je dat wel vind dan ben je zelf ook niet helemaal 100 procent. Ik snap ook niet waarom je fan van hem persoonlijk zou kunnen zijn, alleen al vanwege die afschuwelijke rotkop.
Qua muziek, tsja... da's een smaken verschillen verhaal, de een vind het geweldig en de ander weer niet. Ik zelf heb weinig van zijn muziek meegekregen maar volgens mij was het meer de hype eromheen dan dat het over de muziek ging. Maar goed, dat krijg je in de pop-wereld, de muziek is niet zo interessant, de persoon is dat wel want dat is voor vele een 'held', ook al brengt hij al jaren geen muziek meer uit.
Zijn dood had je wel aan kunnen zien komen aangezien hij helemaal niet in staat was die concertenreeks te gaan doen. Maar kennelijk zat het contract zo goed in elkaar dat zelfdoding (al dan niet met hulp) de enige uitweg was.
Ik heb (toen ik hoorde dat hij meerdere optredens zou gaan doen) met gezond verstand mijzelf afgevraagd hoe hij er onderuit zou komen, overlijden kwam niet bij mij op destijds... maar dat die concerten niet door zouden gaan wist ik wel 100% zeker.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:19 schreef gifkwal het volgende:
En Nober, als je goed had gelezen had je geweten dat niemand hier ontkent dat Michael niet zo normaal was als de doorsnee persoon. Daar gaat het uiteindelijk ook niet om.
Op je andere argumenten ga ik denk ik maar niet eens in. Als je echt wilt weten waar je het over hebt kan je beginnen met bijvoorbeeld court transcripts of het autopsierapport.
Je hoeft je niet te verdiepen om te weten dat Michael fysiek niet in staat was om die concerten te gaan doen, zijn laatste tournee was (even erin verdiept) in 1997 zijn laatste album in 2001... maar voor 50 miljoen ga je blijkbaar gekke dingen doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:54 schreef Robijn48 het volgende:
Weet je, Nober.
Heb even bij je postgeschiedenis gekeken.
Daar schrijf je in een topic dat "je sowieso niet van popmuziek houd" dus ik vraag me af hoe of wat. Dan zal je je ook wel niet erg verdiept hebben. Maar wel hier komen en oordelen, snap ik niet goed.
Okee, dit snap ik. De rest van je eerste post alleen niet, is toch weinig zinvol als je je niet voor MJ of uberhaupt popmuziek interesseert.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verdiepen om te weten dat Michael fysiek niet in staat was om die concerten te gaan doen, zijn laatste tournee was (even erin verdiept) in 1997 zijn laatste album in 2001... maar voor 50 miljoen ga je blijkbaar gekke dingen doen.
Is het wel zinvol om al het negatieve over Michael recht te praten?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Okee, dit snap ik. De rest van je eerste post alleen niet, is toch weinig zinvol als je je niet voor MJ of uberhaupt popmuziek interesseert.
Ah, jammerquote:Op zondag 30 januari 2011 12:54 schreef gifkwal het volgende:
Oke, jouw goed rechtDat verhaal van Blanket en de tandarts was helaas voor jou uiteindelijk niet zo spectaculair als je misschien hoopt: http://www.sawfnews.com/Gossip/66107.aspx
Jeetje, eerst even alles doorlezen dan. Dan zie je dat niet al het negatieve wordt rechtgepraat. Er zijn hier, in dit topic, want anders snap ik niet goed wat je in dit topic doet, mensen die de persoon en de muziek van MJ waarderen. Snappie? Dat er mensen kunnen zijn die wél waardering voor hem op kunnen brengen? Echt.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Is het wel zinvol om al het negatieve over Michael recht te praten?
Ik heb bijvoorbeeld gelezen dat jij het normaal vind dat een man in Bahrein in een burka loopt, sinds wanneer is dat normaal?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jeetje, eerst even alles doorlezen dan. Dan zie je dat niet al het negatieve wordt rechtgepraat. Er zijn hier, in dit topic, want anders snap ik niet goed wat je in dit topic doet, mensen die de persoon en de muziek van MJ waarderen. Snappie? Dat er mensen kunnen zijn die wél waardering voor hem op kunnen brengen? Echt.
Ik heb gezegd dat ik het als Michael Jackson begrijp. In zijn schoenen. Als je niet normaal over straat kan zonder belaagd te worden, en je toch wel eens over straat wil zonder herkend te worden. Ik moest alleen maar erg lachen toen ik die foto voor het eerst zag.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb bijvoorbeeld gelezen dat jij het normaal vind dat een man in Bahrein in een burka loopt, sinds wanneer is dat normaal?
Dat hoop ik toch, dat de getuigen geen verhaaltjes verzinnen! Ik denk dat het meeste sensationele nieuws uit de hoek van defensie zal komen, die Michael zwart moeten maken om hun client enige credits te kunnen geven. De vraag is dan natuurlijk in hoeverre hun verhalen als waarheid kunnen worden aangenomen of uit de spreekwoordelijke dikke duim komen. Tja...quote:Op zondag 30 januari 2011 13:06 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, jammer
Maar gelukkig zit TMZ niet in de rechtzaal... Neem aan dat getuigen daar geen verhaaltjes verzinnen, dus blijf benieuwd wat voor spannends er nog boven water gaat komen.
Dus omdat het in de autopsierapport uitgesloten is kan je niet meer zelf een overdosis hebben genomen?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:28 schreef gifkwal het volgende:
Maar zo'n bewering van hun dat Michael zelf de overdosis heeft toegediend, hoe willen ze dat dan bewijzen? Vooral als in het autopsierapport al staat dat dat uitgesloten is.
Het is een onafhankelijk onderzoek door een expert. Waarom begin je niet eens met het zelf lezen van deze documenten? Dan weet je tenminste waar je het over hebt. Ik vermoed namelijk dat je er verder de ballen verstand van hebt.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus omdat het in de autopsierapport uitgesloten is kan je niet meer zelf een overdosis hebben genomen?
Je hebt gelijk. En Nober is niet de enige die ik ga negeren.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:51 schreef Janena het volgende:
Iik denk dat we ensen als Nober beter kunnen negeren, dan is de lol er zo af.
Ga jij lekker met je rollator rondjes om de kerk lopen, omaquote:Op zondag 30 januari 2011 20:33 schreef Robijn48 het volgende:
Ik denk onderhand dat je een troll bent Mattijst. Ga met je MJ poppen spelen, alsjeblieft.
Je bent een domme troll, niets meer en niets minder. Niet interessant als forumlid dus.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ga jij lekker met je rollator rondjes om de kerk lopen, oma
Niet iedereen hoeft het eens te zijn met ex-hippie Robijn die opeens een openbaring heeft gehad op haar oude dag en nu een MJ groupie is geworden![]()
![]()
![]()
Reageer dan gewoon niet, slimpie.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:57 schreef Robijn48 het volgende:
Je bent een domme troll, niets meer en niets minder. Niet interessant als forumlid dus.
Man in the Mirror wordt dan weer lastig voor Robijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:32 schreef gifkwal het volgende:
Maar goed, heal the world, make it a better place, blabla we maken het nu weer gezellig!
Voor jou evengoed, is de lol er nog niet af?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
Man in the Mirror wordt dan weer lastig voor Robijn.
Gifkwal had de boel al gesust wat mij betreft.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:37 schreef Robijn48 het volgende:
Je doet zelf niets anders dan zuigen en mijn naam noemen beste Mattijst. Tijd om de mod er maar weer eens bij te zoeken, want je verpest hier het topic.
WTF, mijn klomp is gebrokenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:42 schreef gifkwal het volgende:
Voor jou evengoed, is de lol er nog niet af?
Echt?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:44 schreef gifkwal het volgende:
Ik ga lekker naar Boer zoekt Vrouw kijken, dat is pas interessant gekibbel!
HEhequote:Op zondag 30 januari 2011 21:49 schreef gifkwal het volgende:
Als het een oprechte grap was, dan hierbij mijn hartelijke schaterlach.
Nou ja, dat laatste is wat ik telkens bedoel. En het is zeer vermoeiend dat elke keer te moeten uitleggen aan iemand die toch wel beter moet weten als fan.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Echt?
Maar wel jammer dat dit topic inderdaad verzand in gekibbel. Ik denk dat MJ interessant genoeg is om op normale toon over te praten.
Ik denk niet dat hij "normaal" was (wat normaal ook mag wezen) maar ik denk ook dat hij dat nooit hadden kunnen zijn als je ziet hoe hij opgroeide. En Normaal is ook maar saai
Veel plezier, Gifquote:Op zondag 30 januari 2011 21:50 schreef gifkwal het volgende:
Maar dat is juist het punt! NIEMAND hier noemt hem normaal.
Nu ga ik dus echt bzv kijken, ik kan niet wachten op de ontknoping van boer richard. Tot later!
Hij heeft zelf toch ook wel eens gezegd dat hij bepaalde dingen zei gewoon omdat hij vooraf al wist dat het enorm uit proporties werd getrokken. Ik denk wel eens dat hij zichzelf met dat soort lolletjes destijds naderhand enorm in de vingers heeft gesneden.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:49 schreef DrDentz het volgende:
Zou toch ook beledigend zijn om hem normaal te noemen? De man spendeerde miljoenen aan het cultiveren van zijn excentrieke imago. Van een trendy mondkapje tot een compleet pretpark in z'n achtertuin.
Ik kan me niet herinneren dat hij dat ooit gezegd heeft, maar zou kunnen natuurlijk. Dat zal zijn geweest toen ie nog jong was dan. Later keek ie wel uit denk ikquote:Op zondag 30 januari 2011 21:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij heeft zelf toch ook wel eens gezegd dat hij bepaalde dingen zei gewoon omdat hij vooraf al wist dat het enorm uit proporties werd getrokken. Ik denk wel eens dat hij zichzelf met dat soort lolletjes destijds naderhand enorm in de vingers heeft gesneden.
Diane: Well the critics have said that it's the most "body vein, glorious, self-deaffecation a pop singer ever undertook with a straight face".quote:Op zondag 30 januari 2011 22:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat hij dat ooit gezegd heeft, maar zou kunnen natuurlijk. Dat zal zijn geweest toen ie nog jong was dan. Later keek ie wel uit denk ik
Ik denk dat hij echt niet altijd zo liefjes en braafjes was als hij afgeschilderd wordquote:Op zondag 30 januari 2011 22:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat hij dat ooit gezegd heeft, maar zou kunnen natuurlijk. Dat zal zijn geweest toen ie nog jong was dan. Later keek ie wel uit denk ik
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Diane: Well the critics have said that it's the most "body vein, glorious, self-deaffecation a pop singer ever undertook with a straight face".
Michael: Good! That's what I wanted.
Diane: For the controversy?
Michael: Yeah!
Diane: And they...
Michael: They fell into my trap.
Diane: But the people who say that...
Michael: I wanted everybody's attention.
Zozoquote:Op zondag 30 januari 2011 22:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Diane: Well the critics have said that it's the most "body vein, glorious, self-deaffecation a pop singer ever undertook with a straight face".
Michael: Yeah!
Diane: And they...
Michael: They fell into my trap.
Diane: But the people who say that...
Michael: I wanted everybody's attention.
OK, jij je zinquote:Op zondag 30 januari 2011 21:57 schreef Rnnz het volgende:
*Jaaa, eindelijk wordt er weer gepost in het MJ-topic. Zou er nieuws zijn?*
Michael Levine, a prominent Hollywood publicist, has confirmed that he helped Jackson and his manager Frank DiLeo plant a story that Jackson slept in a hyperbaric chamber to help promote Jackson's film Captain Eo. Jackson's bid to buy the Elephant Man's bones was another publicity stunt...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:03 schreef DrDentz het volgende:
Pfff, echt hequote:Op zondag 30 januari 2011 21:57 schreef Rnnz het volgende:
*Jaaa, eindelijk wordt er weer gepost in het MJ-topic. Zou er nieuws zijn?*
*Mathijs: blabla*
*Robijn: bladieblabla*
*Rnnz*
quote:
Want reageren is niet mogelijk? Dan bedank ik je, omdat je me gelijk geeft.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:51 schreef Janena het volgende:
Iik denk dat we mensen als Nober beter kunnen negeren, dan is de lol er zo af.
Lol wutquote:Op maandag 31 januari 2011 21:13 schreef DrDentz het volgende:
Is die wel ooit uitgegeven? Michael zag porno op de computer van de producer en schrok zich een hoedje! Project geannuleerd.
Neenee, da's niet genoeg, er moet tegenwoordig een bron bij.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:46 schreef DrDentz het volgende:
Ja maar als ik iets zeg dan kun je daar gewoon vanuit gaan.
Bestaat die live versie?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:11 schreef Zapato het volgende:
Ben benieuwd of ooit nog de opname met Ray Charles gaan horen. Of Just Good Friends live met Stevie, daar kom ik m'n bed wel voor uit.
preciesquote:Op maandag 31 januari 2011 22:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
Neenee, da's niet genoeg, er moet tegenwoordig een bron bij.
http://en.wikipedia.org/wiki/What_More_Can_I_Give
One newspaper stated that the release of the song was abandoned after it emerged that the executive producer had directed pornographic movies.
Inderdaad, hoop dat de tape ervan nog ergens in een grote kluis ligt.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:31 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Jep, hij bestaat (Bad Tour), maar er wordt al jaren gezocht naar een visueel bewijs er van.
Er is een foto, ik kan ff zo snel geen grotere vinden:quote:Op maandag 31 januari 2011 23:31 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Jep, hij bestaat (Bad Tour), maar er wordt al jaren gezocht naar een visueel bewijs er van.
We krijgn een Bad Tour dvd dus.. wie weetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:43 schreef Rnnz het volgende:
Mja, ik bedoelde meer audio/video maar toch.
[ afbeelding ]
Ja, inderdaad. Maar het is echt nergens te vinden, tenminste niet in de tijd dat ik nog actief zocht. Heb ook nooit iemand zien claimen dat hi j of zij de video wel had.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:52 schreef gifkwal het volgende:
Oh, wat vet! Als er foto's zijn moet er toch ook video zijn? Sowieso liet MJ alles opnemen.
Ik weet het Rnzz, maar ik dacht: let's be a smartass.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:43 schreef Rnnz het volgende:
Mja, ik bedoelde meer audio/video maar toch.
[ afbeelding ]
Vaag dat dat nummer niet vaker gedraaid werd....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:33 schreef SteelDogg het volgende:
Zo, ben weer na een maandje of 5 weer een beetje muziek van MJ aan 't luisteren. Heb een tijdje gewoon even z'n muziek laten liggen...
En toen hoorde ik dit:
Raar gevoel weer...
Zou ook wat zijn zeg. Wij allemaal speculeren hier van 'is het Malachi?', blijkt het gewoon Wessel van Diepen te zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef Cybart het volgende:
om even op Breaking News terug te komen:
ik weet niet hoe het komt, maar ik heb constant het idee dat het Wessel Van Diepen is die op het einde van het intro "Breaking News" mag zeggen....
Het is 'm niet, maar slightly same sound...
Nu je het zegt, het lijkt er gigantisch op idd..quote:
Hehe, heb deze een tijdje terug op dumpert gezien, net zoals die cello Smooth Criminal uitvoering.quote:
Nou, ik heb geen enkel probleem met het uitgebrachte Behind the Mask hoor. Vind het een waanzinnig nummer. Kan niet schelen welke "vibe" het heeftquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:23 schreef Kenju het volgende:
Het origineel van Behind the Mask met de teksten van MJ en zonder dat robotgedoe. Dan was het een redelijk bijtijds nummer geweest. Nu heeft het echt een jaren '80 vibe.
Inderdaad jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Die heeft haar 15 minutes of fame ook weer gehad.
Zijn er dan wel audio/video beelden van dat het echt live is, die kan ik niet vinden. Alleen de rehearsal van de Dangerous tour.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:10 schreef Rnnz het volgende:
Werd niet altijd gedaan. Op de BAD Tour heeft hij hem wel een aantal keer live gezongen.
Meest voor de hand liggende redenen: stemproblemen tijdens Dangerous + HIStory Tour en het is nou eenmaal een tricky nummer om te zingen.
Man in the Mirror tijdens de HIStory Tour? Kan echt niet hoor dit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:10 schreef Rnnz het volgende:
Werd niet altijd gedaan. Op de BAD Tour heeft hij hem wel een aantal keer live gezongen.
Meest voor de hand liggende redenen: stemproblemen tijdens Dangerous + HIStory Tour en het is nou eenmaal een tricky nummer om te zingen.
De vocals van Eddie Murphy steken er toch wat matig bij af.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:42 schreef Jackson5 het volgende:
Zitten ook wel mooie vocals in vind ik.
Royal Brunei Concert toch? (A)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Man in the Mirror tijdens de HIStory Tour? Kan echt niet hoor dit.
Oké, maar ik probeer je scherp te houden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:52 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Royal Brunei Concert toch? (A)
Maar ik bedoelde meer dat z'n stemproblemen ook op de HIStory Tour aanwezig waren.MitM werd inderdaad niet gedaan.
Ik merk het ook dat mensen om mij heen MJ zien als kinderlokker/pedofiel e.d. Ik denk dat het te maken heeft dat er veel in de media werd geroddeld, en vooral met die rechtszaken van de jaren 90 en rond 2004/2005. Het werd veelzijdig gemeld waarvoor hij was aangeklaagd, er werd weinig opgepakt van het feit dat hij onschuldig is verklaard voor alle delicten. Ik denk dat het bij mensen is blijven hangen, omdat de media vaak mensen vernielt, letterlijk. MJ is ook vernield, en vooral omdat hij al weinig muziek maakte afgelopen jaren, en wel een rechtszaak had, werd zijn artiestzijnde weinig meer genoemd. Ik vind het erg jammer, die concerten hadden hem weer op de kaart kunnen zetten, al is dat nu ook wel het geval na zijn overlijden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:16 schreef rubje het volgende:
ff iets anders: kan iemand mij uitleggen waarom de term kinderlokker tegenwoordig automatisch aan MJ wordt gelinked in de media en de maatschappij als men zijn naam laat vallen?![]()
Hij was toch ook een groot artiest?
Goed gezegd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:35 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk niet een écht officieel onderdeel van de HIStory tour
Dank hiervoor. Hoop zo dat ze Man in the Mirror live gezongen meenemen op de komende Bad Tour DvD.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:52 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Royal Brunei Concert toch? (A)
Maar ik bedoelde meer dat z'n stemproblemen ook op de HIStory Tour aanwezig waren.MitM werd inderdaad niet gedaan.
Ben op zoek naar bewijs voor je, Jackson5. Video zul je niet vinden, maar volgens mij was er wel ergens audio van een live-performance. Alvast een voorproefje, waar het sowieso meer live is dan normaal:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:50 schreef gifkwal het volgende:
Ooit las ik ergens dat heifer Michael's favoriete scheldwoord was voor irritante wijven.
Vandaag hoorde ik trouwens Breaking News () in een winkel.
Ik vraag me toch af wat dit hele 'wut'/ 'whut' precies betekent....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:52 schreef matthijst het volgende:
Whut nigga, whutttttttttttt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Popcorn erbij. OJ Simpson stijl trial kijken...
Kende hem al. Staat ook op een bootleg album genaamd Hidden Treasures. Voor velen bracht dit album ook verschillende andere nummers voor het eerst ten gehore die nog nooit waren uitgebracht. Maar er staan ook nummers op die wel al uitgekomen zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:56 schreef MagicTheo het volgende:
Ik vond weer een nummer, onuitgebracht. Weet niet of deze jullie eerder ten ore is gekomen. Voor mij niet, dus ik heb 'm vaak op tegenwoordig. Ik ken de sound ergens van.
Trouwens, het is rond de Dangerous Era opgenomen. In 1991.
Leuk! Kende ik ook nog niet. Alleen veel te kortquote:
Bij jou?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:07 schreef Robijn48 het volgende:
Hahaha, ik kom niet meer bij, wat lelijk allemaal
Dit soort dingen zie je vaak op de vensterbank van een volksbuurt.
De creaties zijn door MJ persoonlijk goedgekeurd en hij had er zelf ook een aantal op Neverland staan. Een van de beeldjes van dezelfde maker (die van MJ op een troon) zou zelfs aangeboden worden aan Nelson Mandela.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:34 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik kom hier niet met die lelijke dingen aan hoor
Neu, maaar dacht dat je ooit zei dat je in een volksbuurt woonde, dus dacht dat ze daar wel om de 3 huizen zouden staan... Zal me wel vergist hebben...quote:Op zondag 13 februari 2011 13:34 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik kom hier niet met die lelijke dingen aan hoor
Dat klopt ook hoor, daarom weet ik het zo goedquote:Op zondag 13 februari 2011 13:42 schreef matthijst het volgende:
[..]
Neu, maaar dacht dat je ooit zei dat je in een volksbuurt woonde, dus dacht dat ze daar wel om de 3 huizen zouden staan... Zal me wel vergist hebben...
Kitsch zijn ze idd.... Maar ik vind ze leuk om te hebben.
Die troon is helemaal cool, maar $10.000
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar toch zou ik d'r graag een miniatuurversie van hebben.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:02 schreef Robijn48 het volgende:
Psies, die van Gif is nog wel het allermooist, whaha
Ja, enorm kitscherig hequote:Op zondag 13 februari 2011 20:25 schreef Zapato het volgende:
Wat een verschrikkelijke smaak had de beste man toch. Godverdomme zeg.
Prachtig meid...quote:Op zondag 13 februari 2011 22:25 schreef Robijn48 het volgende:
Op TMZ staat een heel sarcastische valentijnskaart:
[ afbeelding ]
Wat moet je toch in dit topic? En noem me geen meid als ik je moeder kan zijnquote:
Ik vind die fotosoep gewoon enorm slecht en niet zo relevant.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wat moet je toch in dit topic? En noem me geen meid als ik je moeder kan zijn
Jammer dan. Anderen misschien wel. Dan lees je er maar over heen.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vind die fotosoep gewoon enorm slecht en niet zo relevant.
Euh nee?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jammer dan. Anderen misschien wel. Dan lees je er maar over heen.
Psiesquote:Op maandag 14 februari 2011 20:54 schreef gifkwal het volgende:
Ik vind die kaart wel lachen. En het is nog waar ook, True Love (=MJ) never dies, ja toch
Dit is zeker curieus. Het gaat nog een lelijke rechtzaak worden, denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:33 schreef quirina het volgende:
http://www.radaronline.co(...)nt-conflict-interest
Mmm dit is raar.
Zeker dubieus....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:21 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Dit is zeker curieus. Het gaat nog een lelijke rechtzaak worden, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |