Wat?! Morgen pas?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:50 schreef Robijn48 het volgende:
OP volgt (morgen)
Je gaat me toch niet vertellen dat je nog steeds geen OP kan copy/pasten?quote:
Neeeee dat weet ik inmiddels, maar heb nu bezoek, en wil het goed doenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je nog steeds geen OP kan copy/pasten?
doe ff rustig jongenquote:
Waar zijn je manieren? En TII kijken en hier postenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:53 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Neeeee dat weet ik inmiddels, maar heb nu bezoek, en wil het
goed doen
Moet kunnen, ik ga jullie toch niet vergetenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waar zijn je manieren? En TII kijken en hier posten
Goed hoor! Jij straalde daarentegen van afwezigheid!...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:55 schreef Anonymousz het volgende:
hoe gaat het met de MJ fans?
ik volg het MJ topic amper en ik zit ook op andere sub forumsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Goed hoor! Jij straalde daarentegen van afwezigheid!...
Neeeee, dank je Dynd, erg aardig, maar tis mijn OP dit keerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:59 schreef Dynd het volgende:
Zal ik een beetje een standaard nette OP proberen te maken OP?Met alle delen etc.
Top!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:59 schreef Dynd het volgende:
Zal ik een beetje een standaard nette OP proberen te maken Robijn?Met alle delen etc. Die we dan in elk topic gebruiken, dat heeft elke reeks van klasse op Fok!
![]()
Die komen altijd te laat en vallen soms wat tegenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Neeeee, dank je Dynd, erg aardig, maar tis mijn OP dit keer
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die komen altijd te laat en vallen soms wat tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |