Misschien had het die dag hard geregend ofzo, en was alles klam geworden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:07 schreef Fiddlergurl het volgende:
Het filmpje waar het podium nat is, daar kijkt hij inderdaad niet blij, hij maakt echt zo'n handgebaar van: ja, hoe kan ik nu mijn werk doen? Kan me inderdaad voorstellen dat dat heel irritant is, vraag me ook af hoe het kan, hij reisde toch altijd met eigen podium?
Ja dat kan wel, maar kan me toch voorstellen dat er wel mensen zijn die zoiets opmerken? Het was spekglad, hij glijdt er ook echt overheen. Mmmm nou ja vaagquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:13 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Misschien had het die dag hard geregend ofzo, en was alles klam geworden.
Slechts een suggestie.
Ik denk dat je het over Applehead hebt...dat was een bijnaam die vooral kinderen aan hen gegeven hebben en ik vond het wel heel grappig en lief!quote:
Tja, maar ze noemden hem wel zo. Hij noemde z'n eigen kinderen ook Applehead.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:58 schreef Noax het volgende:
Check deze link maar eens:
http://www.urbandictionar(...)=Apple%20Head%20Club
Ik vind hem meer een microfoonhoofd, hoe hij eruitzag tot z'n 20e ongeveer.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:31 schreef veuvje het volgende:
Ik denk dat je het over Applehead hebt...dat was een bijnaam die vooral kinderen aan hen gegeven hebben en ik vond het wel heel grappig en lief!
Je moet er maar opkomenquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:58 schreef Noax het volgende:
Check deze link maar eens:
http://www.urbandictionar(...)=Apple%20Head%20Club
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tja, maar ze noemden hem wel zo. Hij noemde z'n eigen kinderen ook Applehead.
Het maakt me niks uit wat andere ervan denken...ik vind het cute en hij vond het ook leuk!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tja, maar ze noemden hem wel zo. Hij noemde z'n eigen kinderen ook Applehead.
Quincy Jones noemde hem Smelly.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:09 schreef veuvje het volgende:
[..]
Het maakt me niks uit wat andere ervan denken...ik vind het cute en hij vond het ook leuk!![]()
Ik begreep ook dat ze hem Smelly noemde. Weet iemand daar wat van?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik vind hem meer een microfoonhoofd, hoe hij eruitzag tot z'n 20e ongeveer.
Rnnzquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:35 schreef Rnnz het volgende:
Ben ik weer! Hiephoi!
Even een snelle zwaai naar Rebecca
Leuke vakantie gehad?
Producer QUINCY JONES and STEVEN SPIELBERG nicknamed MICHAEL JACKSON 'Smelly' - because the pop superstar once used the word instead of swearing. Jackson admits he uses more curse words now, but while he was recording Thriller with Jones and forming a friendship with Spielberg, he never swore. He tells Ebony magazine, "I say a few swear words now - but especially then, you couldn't get me to swear. So I would say, 'That's a smelly song.' That would mean, 'It's so great.'"quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:09 schreef veuvje het volgende:
[..]
Het maakt me niks uit wat andere ervan denken...ik vind het cute en hij vond het ook leuk!![]()
Ik begreep ook dat ze hem Smelly noemde. Weet iemand daar wat van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |