Ja maar met een levende Michael gast! Gewoon een ouderwetse Michael-mania meemaken, waar de Robijnen en Shitneys van deze wereld vandaan komen. Als je die filmpjes ziet, hoe ziek moet dat geweest zijn. Dat hebben wij nog nooit meegemaakt, zon gekte van een artiest. Niet bij Elvis, Beatles en nu ook niet bij Michael. Das toch jammer?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:48 schreef Bevin het volgende:
[..]
Komt nog wel, er zijn al wat 'mensen' mee bezig.
quote:
Dat is dan wel weer interessant. Hij heeft zoveel nummers , hij kan zeker 10 albums uitbrengen denk ik nog.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:02 schreef Bevin het volgende:
Ja, duh, wat denk je hoe blij ik was dat ik toch nog de mogelijkheid kreeg om hem nog eens live te kunnen zien..
Maar goed, schijnt wel recent, nieuw werk bij te zitten
Ja, het is jammer dat je dat niet hebt meegemaakt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:59 schreef Zapato het volgende:
MICHAEL JACKSON
1958 - 2009
[ afbeelding ]
[..]
Ja maar met een levende Michael gast! Gewoon een ouderwetse Michael-mania meemaken, waar de Robijnen en Shitneys van deze wereld vandaan komen. Als je die filmpjes ziet, hoe ziek moet dat geweest zijn. Dat hebben wij nog nooit meegemaakt, zon gekte van een artiest. Niet bij Elvis, Beatles en nu ook niet bij Michael. Das toch jammer?
Ik denk dat er een hoop mensen op zitten te wachten ook in dat fonds voor zijn kinderen zitten er nog een hoop!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:03 schreef Zapato het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer interessant. Hij heeft zoveel nummers , hij kan zeker 10 albums uitbrengen denk ik nog.
Toch een geinig topic geworden. Hoe had je de 'ruzie' ontdekt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:05 schreef NvM het volgende:
Michael Jackson fans hebben bonje
En ga vooral zo door.
Hee lul,wrijf t er maar in.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:06 schreef Noax het volgende:
[..]
Ja, het is jammer dat je dat niet hebt meegemaakt.
Ik ben er dan ook echt dankbaar voor dat ik dat heb mogen meemaken, dan doel ik ook vooral op begin jaren ''80.
Die gaan waarschijnlijk terug naar Sony voor een leuk bedragje. (Dacht ik)quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:06 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik denk dat er een hoop mensen op zitten te wachten ook in dat fonds voor zijn kinderen zitten er nog een hoop!
Heeft ieman d een idee wat er gaat gebeuren met de rechten van de Beatles....hoe werkt dat nu
Ik verbaasde mij al in vorige topics over de 'toewijding' van fans aan Michael, zéker na zijn dood. Laat dat een tijdje sudderen, en de frustraties komen al snel naar boven. Naar het blijkt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toch een geinig topic geworden. Hoe had je de 'ruzie' ontdekt?
Geef me dan ook niet de inkopper, lul.quote:
Oh jawel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:10 schreef Anonymousz het volgende:
Ik denk dat Robijn nooit meer terug
Maar daar hebben we jou toch voor? Ons menselijk slot op de deurquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:10 schreef DrDentz het volgende:
Alleen de introtekst klopt niet helemaal, het gaat er niet om wie de grootste fan is, maar hoe een grote fan je moet zijn om hier te mogen posten.
Toegevoegd aan de OP.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:10 schreef DrDentz het volgende:
Alleen de introtekst klopt niet helemaal, het gaat er niet om wie de grootste fan is, maar hoe een grote fan je moet zijn om hier te mogen posten.
Tja ik wil het topic gewoon puur houden. Alleen de echte fans snap je.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:12 schreef Bevin het volgende:
[..]
Maar daar hebben we jou toch voor? Ons menselijk slot op de deur
Onkruid vergaat niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:12 schreef veuvje het volgende:
[..]
daar kom je echt niet zo makkelijk van af!
Weet je het zeker?quote:
Wanneer is iemand voor jouw een echte fan dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tja ik wil het topic gewoon puur houden. Alleen de echte fans snap je.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tja ik wil het topic gewoon puur houden. Alleen de echte fans snap je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |