Ik denk dat veel mensen hem ook onderschatten. Door het wacko jacko ding dat in de pers werd opgeblazen, kreeg hij een beetje een imago van een zieig gek wereldvreemd slachtoffer. Maar als je interviews met hem ziet, of interviews met mensen die met hem werkten, of beelden van rehearsals, dan zie je dat hij bovenal een keihard werkende perfectionist was. Die repeteerde tot hij erbij neerviel, en die altijd, altijd een perfecte show neerzette. Hij was daarin heel old school eigenlijk, net als mensen als Stevie Wonder inderdaad, en James Brown, en Smokey Robinson.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:30 schreef Zapato het volgende:
[..]
Klopt, maar voor alles waar je heel goed in kan worden geldt dat hard werken vereist is. Met alleen talent wordt je nou eenmaal niet de beste. Maar veel talent had ie zeker. En ik denk dat ie bij Motown ook heel veel heeft opgestoken, heb s gelezen dat ie altijd bij Stevie Wonder in de studio zat, dan leer je t wel van de beste ook natuurlijk.
Gooi anders wat van je sop-plaatjes erinquote:
Ja, jammer dat ie niet echt on-stage is doodgegaan, hoewel hij wel altijd heeft gezegd dat ie dat niet wilde.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:36 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen hem ook onderschatten. Door het wacko jacko ding dat in de pers werd opgeblazen, kreeg hij een beetje een imago van een zieig gek wereldvreemd slachtoffer. Maar als je interviews met hem ziet, of interviews met mensen die met hem werkten, of beelden van rehearsals, dan zie je dat hij bovenal een keihard werkende perfectionist was. Die repeteerde tot hij erbij neerviel, en die altijd, altijd een perfecte show neerzette. Hij was daarin heel old school eigenlijk, net als mensen als Stevie Wonder inderdaad, en James Brown, en Smokey Robinson.
Hence: lovelessquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:37 schreef Loveless85 het volgende:
Gut, ik voel me een beetje genegeerd
Hoe vaag moet dat wezen dat je naar een concert van hem gaat en hij valt dood neer op het podium....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:37 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ie niet echt on-stage is doodgegaan, hoewel hij wel altijd heeft gezegd dat ie dat niet wilde.
Jaloers. Ik had zo graag dat nieuwe glimmende schijfje van zn nieuwe album in de cd-speler gestopt en een heel album zo bewust voor het allereerst gehoord.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:38 schreef Noax het volgende:
Na Thriller was het mij echt, veel te lang stil rondom Michael Jackson.
Om mijn verslaving in tact te houden haalde ik informatie uit de lectuur van de plaatselijke kiosk,
Daar heb ik dan ook verschillende bladen gekocht, zoals de Hitkrant, Popfoto, het Duitse Bravo en je had nog een Engels popblad waar de naam me nu niet even te binnen schiet.
Toen eindelijk Bad er aan zat te komen werd als eerste de single 'I just can't stop loving you' met Siedah Garrett uitgebracht.
Bij dat nummer had ik een dubbel gevoel, zeker na Thriller hoopte ik op een flinke knaller.
Hier zat ik echt niet op te wachten, maar goed, aan de andere kant was ik ook wel weer blij om een nieuw nummer van Michael Jackson te horen.
Wat dat betreft had internet wel eerder een feit mogen zijn.
Lekkah!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:37 schreef Zapato het volgende:
[..]
Hence: loveless
Luister dees vanaf 6:00. Hoe een genialiteit.![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:40 schreef Zapato het volgende:
[..]
Jaloers. Ik had zo graag dat nieuwe glimmende schijfje van zn nieuwe album in de cd-speler gestopt en een heel album zo bewust voor het allereerst gehoord.
Mooi he hoe van zelf sprekend mensen diingen nemenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:43 schreef Shitney het volgende:
[..]
![]()
Liefje, in die tijd hadden we nog gewoon Vinyl.
Dat snap ik, maar rekende toch ook nog wel op een nieuw album in deze eeuwquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:43 schreef Shitney het volgende:
[..]
![]()
Liefje, in die tijd hadden we nog gewoon Vinyl.
Komt nog wel, er zijn al wat 'mensen' mee bezig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:46 schreef Zapato het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar rekende toch ook nog wel op een nieuw album in deze eeuw
Zo zou je het op kunnen vatten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was dat antwoord op mijn vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |