abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:12:07 #251
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71893477
Jammer van dit alles.
Waiting for This is it!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:13:03 #252
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71893500
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:09 schreef Zapato het volgende:

[..]

[sub]pssst, wat stond er?[/sub]

Kinderverkachter etc, je kent het, en Rnnz liet zich weer kennen.

Mooi liedje is dat ja
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_71893515
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:12 schreef Robijn1961 het volgende:
Jammer van dit alles.
Jammer van jou.

Break of Dawn is een super fijn nummer
pi_71893552
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:13 schreef brushaway het volgende:

[..]

Jammer van jou.

Break of Dawn is een super fijn nummer
Vakantienummer!
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_71893596
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:13 schreef Bevin het volgende:

[..]

Kinderverkachter etc, je kent het, en Rnnz liet zich weer kennen.

Mooi liedje is dat ja
'Liet zich weer kennen'

Ik ga er niet eens meer op reageren.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:20:59 #256
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71893662
Sjonge jonge.
Dit zou het serieuze MJ topic zijn.
Waiting for This is it!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:21:50 #258
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71893675
Oh je was zo trots op die reactie dat je hem toch maar weer verwijderd hebt?

Sociale werkplaats united hier.
Alles is relatief
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:22:12 #259
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71893684
De echte MJ mania begon trouwens met de Jacksons, toen begonnen ze uit hun suikerzoete kindersoul te breken. Volgens mij was Can you feel it nog voor Off the Wall, maar dat weet ik niet meer zeker.

Over de concerten kan ik dit zeggen:

Alleen even over BAD. Voor zover ik me kan herinneren waren we allemaal verliefd op Michael Jackson. En als je het niet was, dan was je in ieder geval gek op de muziek. BAD was zijn eerste solo tour, en je moet niet vergeten dat MJ de man was die 8 grammys voor Thriller had gewonnen en bij elke nieuwe single op nummer 1 binnenkwam. Toen Bad uitkwam had de Popfoto of de Hitkrant of zo'n soort blaadje weken van tevoren al een soort preview, een singletje met samples van alle nummers en dat had je dan ook al. Als er een nieuwe clip uitkwam werd dat weken van tevoren aangekondigd en dan had je een speciale uitzending van Countdown met de premiere van de nieuwe videoclip van Michael Jackson. En daar bleef je ook voor thuis. Net zoals je thuisbleef voor de premiere van zijn nieuwe single op de radio.

Kortom. ten tijde van de BAD tour veranderde alles wat MJ aanraakte in goud.

Ik ben de eerste keer in de Kuip naar BAD geweest, maar toch kan ik me Wembley beter herinneren. Het was uitverkocht, 72.000 mensen. En toen hij opkwam, gingen die allemaal tegelijk volledig uit hun dak.

Dat was bij alle MJ concerten zo, nu ik de afgelopen weken heel veel terug heb gezien valt me ook op dat hij een ontzettend goede entertainer was die precies begreep hoe hij het publiek moest bespelen. Dan kwam hij op, en dan STOND hij er alleen maar. En dan deed hij alleen maar zijn zonnebril af ofzo, of bewoog alleen maar zijn hand of zoiets en dan werd iedereen gek.

Dat deed hij echt heel goed. Hij wist precies hoe hij ervoor moest zorgen dat je precies keek naar hetgeen waar hij je naar wilde laten kijken.

En daarom is MJ de king of all time. Omdat hij als enige de muziek werd. Je keek niet naar een artiest, je keek naar muziek die tot leven kwam. Hij was de bassline, de melodie, het ritme, de zang. Hij vertelde je een verhaal. Elk woord, elke noot, werd tot leven gebracht. Als hij zong she's out of my life, of het nu op de plaat was of tijdens het concert, kreeg je liefdesverdriet. Als hij lady in my life zong, werd je verliefd. Als hij thriller deed, werd je bang. Als hij heal the world zong, wilde je the world a better place maken.

Ik ben echt een muziekfreak, maar nooit eerder en nooit later heb ik een artiest gezien die zo erg de muziek belichaamde. En ik denk ook niet dat ik dat ooit in mijn leven ooit nog zal zien.

Voor mij is Michael Jackson de grootste artiest van de eeuw waarin ik ben opgegroeid.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_71893691
Kan ik hier mijn serieuze mening over MJ kwijt, want in dat andere topic zitten alleen maar MUZKLB-trollen

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2009 01:22:32 ]
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:23:10 #261
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_71893714
Wat gebeurt er allemaal
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_71893743
Om het even duidelijk te maken: een of andere troll kwam hier vertellen dat we ruzie maakten over een kinderverkrachter, ik reageerde daarop door te vertellen dat er weer een zielige kneus is overgewaaid alleen om even reacties uit te lokken en vroeg daarbij hoe oud hij nou was. That's it.
pi_71893759
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:22 schreef Shitney het volgende:
En daarom is MJ de king of all time. Omdat hij als enige de muziek werd. Je keek niet naar een artiest, je keek naar muziek die tot leven kwam. Hij was de bassline, de melodie, het ritme, de zang.
Ja, goed omschreven. Dat is inderdaad wel zn grootste talent. En daar istie gewoon mee geboren, de kwaliteiten zijn oneerlijk verdeeld in deze wereld.
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_71893765
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:21 schreef Bevin het volgende:
Oh je was zo trots op die reactie dat je hem toch maar weer verwijderd hebt?

Sociale werkplaats united hier.
Net zoals jij een paar uur geleden wil je zeggen?

Ik verwijderde hem omdat dat me beter leek zodat er niet weer een ruzie ontstond. Zou jij ook eens moeten doen, nadenken over wat je post of hebt gepost in plaats van constant maar te kutten.
pi_71893778
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:23 schreef Anonymousz het volgende:
Wat gebeurt er allemaal
Algehele chaos man. En niemand houdt er ook maar over op. Shitney doet net ff twee dikke kwaliteitsposts en niemand reageert.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:27:26 #266
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71893795
quote:
Fijn Bobbie, je schijnt het nogal leuk te vinden.
Waiting for This is it!
pi_71893799
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:25 schreef Zapato het volgende:

[..]

Ja, goed omschreven. Dat is inderdaad wel zn grootste talent. En daar istie gewoon mee geboren, de kwaliteiten zijn oneerlijk verdeeld in deze wereld.
Mua, is toch ook wel een kwestie geweest van oefenen oefenen oefenen met een strenge vader achter je.
Maar het talent was er uiteraard al.
pi_71893821
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:27 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Fijn Bobbie, je schijnt het nogal leuk te vinden.
Is het ook, kssssst.
pi_71893825
Who's bad
pi_71893864
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:27 schreef brushaway het volgende:

[..]

Mua, is toch ook wel een kwestie geweest van oefenen oefenen oefenen met een strenge vader achter je.
Maar het talent was er uiteraard al.
Klopt, maar voor alles waar je heel goed in kan worden geldt dat hard werken vereist is. Met alleen talent wordt je nou eenmaal niet de beste. Maar veel talent had ie zeker. En ik denk dat ie bij Motown ook heel veel heeft opgestoken, heb s gelezen dat ie altijd bij Stevie Wonder in de studio zat, dan leer je t wel van de beste ook natuurlijk.
pi_71893878
ZOMG!

Het is een teken, m'n media player staat op shuffle met 1100 nummers in de playlist, en juist nú ik hier wil posten komt ineens 'Bad' voorbij. SERIEUS!!!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:31:49 #272
265233 veuvje
MJ......Love
pi_71893889
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 00:00 schreef Noax het volgende:

[..]

Waar precies zie je die kleding eigenlijk?
Als je op de link klikt dat kun je allemaal catalogussen bekijken en daar zit er ook 1tje bij met allemaal persoonlijke spullen heel vet!
Maar jongens het is weekend daar moeten we blij om zijn happy de peppy!!
Shitney leuke stukjes om te lezen!!!
Ik heb MJ nooit live mogen aanschouwen....maar van dat soort verslagen krijg je wel kippenvel hoe cool moet dat geweest zijn!
1958 - forever....Rest in Peace Applehead!
pi_71893905
Dat is zeker zo. Die jongen heeft alle mogelijkheden gehad om ook de beste te worden. Persoonlijk vind ik het jammer dat zijn leven er zo op gebaseerd was, maar een topper was het zeker.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:32:55 #274
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_71893906
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:28 schreef Loveless85 het volgende:
Who's bad
I am bad
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_71893914
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:31 schreef Loveless85 het volgende:
ZOMG!

Het is een teken, m'n media player staat op shuffle met 1100 nummers in de playlist, en juist nú ik hier wil posten komt ineens 'Bad' voorbij. SERIEUS!!!
Hijs bij je Loveless. Speciaal voor jou.

(luister dees trouwens:)

pi_71893918
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:32 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

I am bad
pi_71893949
Robijn, maak jij het nieuwe topic?
pi_71893958
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:35 schreef Zapato het volgende:
Boooh gek, vergeet de link hier niet neer te zetten
pi_71893961
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:35 schreef Zapato het volgende:
Wel met een mooie OP, verdomme
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:36:01 #280
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71893966
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:30 schreef Zapato het volgende:

[..]

Klopt, maar voor alles waar je heel goed in kan worden geldt dat hard werken vereist is. Met alleen talent wordt je nou eenmaal niet de beste. Maar veel talent had ie zeker. En ik denk dat ie bij Motown ook heel veel heeft opgestoken, heb s gelezen dat ie altijd bij Stevie Wonder in de studio zat, dan leer je t wel van de beste ook natuurlijk.
Ik denk dat veel mensen hem ook onderschatten. Door het wacko jacko ding dat in de pers werd opgeblazen, kreeg hij een beetje een imago van een zieig gek wereldvreemd slachtoffer. Maar als je interviews met hem ziet, of interviews met mensen die met hem werkten, of beelden van rehearsals, dan zie je dat hij bovenal een keihard werkende perfectionist was. Die repeteerde tot hij erbij neerviel, en die altijd, altijd een perfecte show neerzette. Hij was daarin heel old school eigenlijk, net als mensen als Stevie Wonder inderdaad, en James Brown, en Smokey Robinson.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71893968
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:35 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Wel met een mooie OP, verdomme
Gooi anders wat van je sop-plaatjes erin
pi_71893986
Gut, ik voel me een beetje genegeerd
pi_71893988
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:36 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ik denk dat veel mensen hem ook onderschatten. Door het wacko jacko ding dat in de pers werd opgeblazen, kreeg hij een beetje een imago van een zieig gek wereldvreemd slachtoffer. Maar als je interviews met hem ziet, of interviews met mensen die met hem werkten, of beelden van rehearsals, dan zie je dat hij bovenal een keihard werkende perfectionist was. Die repeteerde tot hij erbij neerviel, en die altijd, altijd een perfecte show neerzette. Hij was daarin heel old school eigenlijk, net als mensen als Stevie Wonder inderdaad, en James Brown, en Smokey Robinson.
Ja, jammer dat ie niet echt on-stage is doodgegaan, hoewel hij wel altijd heeft gezegd dat ie dat niet wilde.
pi_71893996
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:37 schreef Loveless85 het volgende:
Gut, ik voel me een beetje genegeerd
Hence: loveless

Luister dees vanaf 6:00. Hoe een genialiteit.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:38:12 #285
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_71894003
Na Thriller was het mij echt, veel te lang stil rondom Michael Jackson.

Om mijn verslaving in tact te houden haalde ik informatie uit de lectuur van de plaatselijke kiosk,
Daar heb ik dan ook verschillende bladen gekocht, zoals de Hitkrant, Popfoto, het Duitse Bravo en je had nog een Engels popblad waar de naam me nu niet even te binnen schiet.

Toen eindelijk Bad er aan zat te komen werd als eerste de single 'I just can't stop loving you' met Siedah Garrett uitgebracht.
Bij dat nummer had ik een dubbel gevoel, zeker na Thriller hoopte ik op een flinke knaller.
Hier zat ik echt niet op te wachten, maar goed, aan de andere kant was ik ook wel weer blij om een nieuw nummer van Michael Jackson te horen.

Wat dat betreft had internet wel eerder een feit mogen zijn.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:38:31 #286
265233 veuvje
MJ......Love
pi_71894008
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:37 schreef Zapato het volgende:

[..]

Ja, jammer dat ie niet echt on-stage is doodgegaan, hoewel hij wel altijd heeft gezegd dat ie dat niet wilde.
Hoe vaag moet dat wezen dat je naar een concert van hem gaat en hij valt dood neer op het podium....
pi_71894043
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:38 schreef Noax het volgende:
Na Thriller was het mij echt, veel te lang stil rondom Michael Jackson.

Om mijn verslaving in tact te houden haalde ik informatie uit de lectuur van de plaatselijke kiosk,
Daar heb ik dan ook verschillende bladen gekocht, zoals de Hitkrant, Popfoto, het Duitse Bravo en je had nog een Engels popblad waar de naam me nu niet even te binnen schiet.

Toen eindelijk Bad er aan zat te komen werd als eerste de single 'I just can't stop loving you' met Siedah Garrett uitgebracht.
Bij dat nummer had ik een dubbel gevoel, zeker na Thriller hoopte ik op een flinke knaller.
Hier zat ik echt niet op te wachten, maar goed, aan de andere kant was ik ook wel weer blij om een nieuw nummer van Michael Jackson te horen.

Wat dat betreft had internet wel eerder een feit mogen zijn.
Jaloers. Ik had zo graag dat nieuwe glimmende schijfje van zn nieuwe album in de cd-speler gestopt en een heel album zo bewust voor het allereerst gehoord.
pi_71894044
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:37 schreef Zapato het volgende:

[..]

Hence: loveless

Luister dees vanaf 6:00. Hoe een genialiteit.
Lekkah!

Had hij niet ooit ook wat met Slash opgenomen?
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:41:47 #289
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71894059
Als je alleen naar zijn kleding kijkt, dan zie je al hoe erg hij het snapte. Dit is de man die te korte broeken aan deed met glitter sokken zodat je blik automatisch naar zijn voeten werd getrokken. Die altijd pakken aan had die je blik naar zijn kruis trokken, door zijn riemen, zijn body suits, zijn bandjes om zijn broek. Die een glitterhandschoen aan deed zodat je wel naar die ene hand moest kijken, of je nu wilde of niiet.

Er is niemand die het zo erg snapte als MJ.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71894062
Give in to Me en Black or White
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:43:36 #291
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71894092
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:40 schreef Zapato het volgende:

[..]

Jaloers. Ik had zo graag dat nieuwe glimmende schijfje van zn nieuwe album in de cd-speler gestopt en een heel album zo bewust voor het allereerst gehoord.

Liefje, in die tijd hadden we nog gewoon Vinyl.
Does it lead you home?
When you're all alone
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:45:10 #292
265233 veuvje
MJ......Love
pi_71894112
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:41 schreef DrDentz het volgende:
Wauw Give in to me wat een heerlijk nummer!!!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:45:46 #293
265233 veuvje
MJ......Love
pi_71894126
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:43 schreef Shitney het volgende:

[..]

Mooi he hoe van zelf sprekend mensen diingen nemen
pi_71894131
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:43 schreef Shitney het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar rekende toch ook nog wel op een nieuw album in deze eeuw
pi_71894148
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:41 schreef DrDentz het volgende:
Was dat antwoord op mijn vraag?
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:47:18 #296
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71894150
Ik ga lekker slapen. Nog even een MJ nummertje luisteren, en dan oogjes toe en snaveltjes dicht.

Dag, slaap lekker allemaal.
Does it lead you home?
When you're all alone
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:48:02 #297
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71894160
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:46 schreef Zapato het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar rekende toch ook nog wel op een nieuw album in deze eeuw
Komt nog wel, er zijn al wat 'mensen' mee bezig.
Alles is relatief
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 01:48:26 #298
265233 veuvje
MJ......Love
pi_71894169
Slaap lekker
pi_71894179
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_71894182
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Was dat antwoord op mijn vraag?
Zo zou je het op kunnen vatten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: