quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:10 schreef DrDentz het volgende:
Alleen de introtekst klopt niet helemaal, het gaat er niet om wie de grootste fan is, maar hoe een grote fan je moet zijn om hier te mogen posten.
Het gaat de Elvis kant op, fanatieke mafkezen en heleboel imitators.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:43 schreef Lamon het volgende:
Is Michael Jackson nog steeds interessant dan?
Bijna al zijn platen zijn weer uit de top 100 verdwenen, net zo snel als ze gekomen zijn.
Hey, wat verwacht je?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het gaat de Elvis kant op, fanatieke mafkezen en heleboel imitators.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:46 schreef DrDentz het volgende:
Check mijn reacties, ik ben het coolst.
Je hebt een punt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:46 schreef DrDentz het volgende:
Ja het moet wel een afgesloten zone blijven. Een beetje het MJJCommunity van Fok.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:47 schreef Robijn1961 het volgende:
Oh shit, dit trekt nu de totaal niet fans aan. Laten we ophouden hiermee.
Lekker Robijn1961 afzeikenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:46 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:46 schreef DrDentz het volgende:
Dentz, hou toch je kop met je, wat is het, 20 jaar?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja het moet wel een afgesloten zone blijven. Een beetje het MJJCommunity van Fok.
Had je wat anders verwacht dan? Valt me nog mee dat tot op heden nog niemand een interview heeft gegeven dat ze hem bij de plaatselijk snackbar hebben zien zitten (uiteraard met mondkapje tegen de Mexicaanse griep).quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het gaat de Elvis kant op, fanatieke mafkezen en heleboel imitators.
Ach ja, als ik GnR fans van onder de 18 hoor praten over de goude oude Appetite for Destruction tijd en daarmee het huidige werk afkraken, vraag ik me ook wel es af waar ze die wijsheid vandaan hebbenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:42 schreef trovey het volgende:
Heb je denk ik bij elke artiest wel...fans die denken dat ze net iets belangrijker zijn dan een andere fan. Kan allerlei redenen hebben...grotere verzameling, ze hebben de artiest ooit eens ontmoet noem maar op. Treurig hoor dat soort lui.
We zijn lekker op weg in ider gevalquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja het moet wel een afgesloten zone blijven. Een beetje het MJJCommunity van Fok.
20 jaar en dan al zoveel verstandiger dan iemand uit 1961. Waar gaat het heen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:48 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dentz, hou toch je kop met je, wat is het, 20 jaar?
En jij met je 48 levensjaren en mededeling (eerder in het topic) dat Nederlanders veel nuchterder zijn, bent wel helemaal lekkerquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:48 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dentz, hou toch je kop met je, wat is het, 20 jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |