Misschien had het die dag hard geregend ofzo, en was alles klam geworden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:07 schreef Fiddlergurl het volgende:
Het filmpje waar het podium nat is, daar kijkt hij inderdaad niet blij, hij maakt echt zo'n handgebaar van: ja, hoe kan ik nu mijn werk doen? Kan me inderdaad voorstellen dat dat heel irritant is, vraag me ook af hoe het kan, hij reisde toch altijd met eigen podium?
Ja dat kan wel, maar kan me toch voorstellen dat er wel mensen zijn die zoiets opmerken? Het was spekglad, hij glijdt er ook echt overheen. Mmmm nou ja vaagquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:13 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Misschien had het die dag hard geregend ofzo, en was alles klam geworden.
Slechts een suggestie.
Ik denk dat je het over Applehead hebt...dat was een bijnaam die vooral kinderen aan hen gegeven hebben en ik vond het wel heel grappig en lief!quote:
Tja, maar ze noemden hem wel zo. Hij noemde z'n eigen kinderen ook Applehead.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:58 schreef Noax het volgende:
Check deze link maar eens:
http://www.urbandictionar(...)=Apple%20Head%20Club
Ik vind hem meer een microfoonhoofd, hoe hij eruitzag tot z'n 20e ongeveer.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:31 schreef veuvje het volgende:
Ik denk dat je het over Applehead hebt...dat was een bijnaam die vooral kinderen aan hen gegeven hebben en ik vond het wel heel grappig en lief!
Je moet er maar opkomenquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:58 schreef Noax het volgende:
Check deze link maar eens:
http://www.urbandictionar(...)=Apple%20Head%20Club
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tja, maar ze noemden hem wel zo. Hij noemde z'n eigen kinderen ook Applehead.
Het maakt me niks uit wat andere ervan denken...ik vind het cute en hij vond het ook leuk!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tja, maar ze noemden hem wel zo. Hij noemde z'n eigen kinderen ook Applehead.
Quincy Jones noemde hem Smelly.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:09 schreef veuvje het volgende:
[..]
Het maakt me niks uit wat andere ervan denken...ik vind het cute en hij vond het ook leuk!![]()
Ik begreep ook dat ze hem Smelly noemde. Weet iemand daar wat van?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik vind hem meer een microfoonhoofd, hoe hij eruitzag tot z'n 20e ongeveer.
Rnnzquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:35 schreef Rnnz het volgende:
Ben ik weer! Hiephoi!
Even een snelle zwaai naar Rebecca
Leuke vakantie gehad?
Producer QUINCY JONES and STEVEN SPIELBERG nicknamed MICHAEL JACKSON 'Smelly' - because the pop superstar once used the word instead of swearing. Jackson admits he uses more curse words now, but while he was recording Thriller with Jones and forming a friendship with Spielberg, he never swore. He tells Ebony magazine, "I say a few swear words now - but especially then, you couldn't get me to swear. So I would say, 'That's a smelly song.' That would mean, 'It's so great.'"quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:09 schreef veuvje het volgende:
[..]
Het maakt me niks uit wat andere ervan denken...ik vind het cute en hij vond het ook leuk!![]()
Ik begreep ook dat ze hem Smelly noemde. Weet iemand daar wat van?
Hey lieverdquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:35 schreef Rnnz het volgende:
Ben ik weer! Hiephoi!
Even een snelle zwaai naar Rebecca
Leuke vakantie gehad?
Ben je al bruin gewordenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:58 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Hey lieverd![]()
![]()
Ja was leuk, maar ook vermoeiend, haha
Na onze vakanties heb je eigenlijk nog een week vakantie nodig om uit te rusten van het rijden, lopen, steden bezoeken, leuke restaurantjes zoeken, cocktails drinkenetc.
En wat een hitte!! Minstens 34 graden in het zuiden (Marseille, Montpellier) Die 1e is trouwens af te raden, erg druk en heel veel rare figuren, de 2e is een aanrader.
Maarre, ontopic maar weer.
Ik ga niet alles teruglezen, maar zal wel wat bladeren, maar zijn ze nou wel of niet van Michael en wel of niet van die ene Mark ofzo? (de kinderen dus hè, haha)
Haha, nou...m'n armen wel iig. Maar ik ben niet echt een hele-dag-op-het-strand-ligt-type en ben ook vrij licht van mezelf (wel wat donkerder dan MJquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:08 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Haha, nou...m'n armen wel iig. Maar ik ben niet echt een hele-dag-op-het-strand-ligt-type en ben ook vrij licht van mezelf (wel wat donkerder dan MJ)
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:54 schreef matthijst het volgende:
[..]
Producer QUINCY JONES and STEVEN SPIELBERG nicknamed MICHAEL JACKSON 'Smelly' - because the pop superstar once used the word instead of swearing. Jackson admits he uses more curse words now, but while he was recording Thriller with Jones and forming a friendship with Spielberg, he never swore. He tells Ebony magazine, "I say a few swear words now - but especially then, you couldn't get me to swear. So I would say, 'That's a smelly song.' That would mean, 'It's so great.'"
Marseille is tofquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:58 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Hey lieverd![]()
![]()
Ja was leuk, maar ook vermoeiend, haha
Na onze vakanties heb je eigenlijk nog een week vakantie nodig om uit te rusten van het rijden, lopen, steden bezoeken, leuke restaurantjes zoeken, cocktails drinkenetc.
En wat een hitte!! Minstens 34 graden in het zuiden (Marseille, Montpellier) Die 1e is trouwens af te raden, erg druk en heel veel rare figuren, de 2e is een aanrader.
Maarre, ontopic maar weer.
Ik ga niet alles teruglezen, maar zal wel wat bladeren, maar zijn ze nou wel of niet van Michael en wel of niet van die ene Mark ofzo? (de kinderen dus hè, haha)
Michael kan Frans zingenquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:26 schreef Rnnz het volgende:
Nu we het toch over Frankrijk hebben..
Michael Jackson zingt Je Ne Veux Pas La Fin De Nous.
quote:
en ook Spaansquote:
Though you don't need me now, I will stay in your heart.. And when things fall apart, you'll remember one day....quote:
ik vind het niet mooi klinken iigquote:
Ik vond het eigenlijk wel wat hebbenquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:06 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
ik vind het niet mooi klinken iig![]()
wel knap dat hij z'n liedjes ook o.a. in in het Frans en Spaans zong
Engels/Amerikaans klinkt voor mij een stuk beter, maarja, ieder z'n eigen mening tochquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:45 schreef Amyrlin het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel wat hebben![]()
Tu amor es mi suerte, hmm klinkt niet slecht toch?
Ik moet echt lachen om dat accent, klinkt wel leukquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:13 schreef quirina het volgende:
De Franse versie![]()
niet echt vloeiend accentloos Frans, maar ik vind het toch leuk gedaan.
Todo mi amor eres tu..beter maar wel leuk dat Amerikaanse accent erbij.
http://www.mp3lyrics.org/m/michael-jackson/todo/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |