quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:59 schreef tisikke het volgende:
Hier kan je veel lezen over michael wel in het engels, veel lees plezier
http://jetzi-mjvideo.com/
Klopt ja, we zouden elk # topic een foto uit dat jaar nemenquote:foto Op donderdag 20 mei 2010 22:18 schreef SteelDogg het volgende:
Waar is de MJ '85 foto? :$ [ afbeelding ]
quote:]Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Robijn48
DrDentz
gifkwal
Edwinuss
Nick-GizMo
Sideshowbobbie
Kwaliteit
Cyberia18
piepie
...
2 Robijntjesquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
tong80
Rnnz
Sideshowbobbie
Robijn1961
Adelante
Bevin
Ritmo
Robijn48
Anonymousz
Paul
matthijst
rubbereend
Zero2Nine
Zapato
golfer
Ambrosius
NelsonWandelaar
piepie
(...)
joepie we zijn vriendenquote:
Rnnz op 1quote:Rnnz
DrDentz
Zapato
Robijn48
matthijst
Robijn1961
Bevin
gifkwal
Anonymousz
veuvje
piepie
R4m0n_46
denthemen
Cavalier1
SteelDogg
Volgens mij alleen 'We are the World' en een beetje hier en daar wat handel met Pepsi onder andere dacht ik... en voor de rest niks.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:39 schreef DrDentz het volgende:
Wat was in 85 dan? Deed hij nog iets naast We Are the World?
Werken aan Bad natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:46 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Volgens mij alleen 'We are the World' en een beetje hier en daar wat handel met Pepsi onder andere dacht ik... en voor de rest niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop