quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:59 schreef tisikke het volgende:
Hier kan je veel lezen over michael wel in het engels, veel lees plezier
http://jetzi-mjvideo.com/
Klopt ja, we zouden elk # topic een foto uit dat jaar nemenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:18 schreef SteelDogg het volgende:
Waar is de MJ '85 foto? :$ [ afbeelding ]
quote:]Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Robijn48
DrDentz
gifkwal
Edwinuss
Nick-GizMo
Sideshowbobbie
Kwaliteit
Cyberia18
piepie
...
2 Robijntjesquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
tong80
Rnnz
Sideshowbobbie
Robijn1961
Adelante
Bevin
Ritmo
Robijn48
Anonymousz
Paul
matthijst
rubbereend
Zero2Nine
Zapato
golfer
Ambrosius
NelsonWandelaar
piepie
(...)
joepie we zijn vriendenquote:
Rnnz op 1quote:Rnnz
DrDentz
Zapato
Robijn48
matthijst
Robijn1961
Bevin
gifkwal
Anonymousz
veuvje
piepie
R4m0n_46
denthemen
Cavalier1
SteelDogg
Volgens mij alleen 'We are the World' en een beetje hier en daar wat handel met Pepsi onder andere dacht ik... en voor de rest niks.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:39 schreef DrDentz het volgende:
Wat was in 85 dan? Deed hij nog iets naast We Are the World?
Werken aan Bad natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:46 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Volgens mij alleen 'We are the World' en een beetje hier en daar wat handel met Pepsi onder andere dacht ik... en voor de rest niks.
Linkje?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:13 schreef Rnnz het volgende:
Wat een belachelijke reggaeversie van Human Nature net bij Xfactor overigens... nondeju, ik liep gewoon boos van de TV weg.
Jeej!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dan moet ik 'm ook even posten hoor
[..]
Rnnz op 1![]()
Om over z'n dansmoves nog maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:58 schreef DrDentz het volgende:
Wat een uitstraling, wat een charisma, duidelijk de Nieuwe Michael.
Dit is de nieuwe Michaelquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:58 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:58 schreef DrDentz het volgende:
Nou en of! De stem van een engel die af en toe stukjes lyrics wijzigt naar zijn eigen prachtige vormgeving.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:09 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Om over z'n dansmoves nog maar te zwijgen.
Yokohama sowiesoquote:
Deze fantastische post kan ik het alleen maar mee eens zijn. Jullie zijn trouwens bij mij ook allemaal forumvriendjes hoorquote:
(quote:DrDentz
Rnnz
Sideshowbobbie
bennootje
Marokkaanse18
Robijn48
stevenmac26
gifkwal
shiznuts
MPG
veuvje
Bevin
matthijst
Ferdo
Drinky
piepie
SteelDogg
MervinMinky
Noax
RvLaak
Mendeljev
griekjeee
R4m0n_46
zquing
kwiwi
Dat sowieso!quote:Op maandag 24 mei 2010 16:25 schreef DrDentz het volgende:
Die Marokkaanse18 heb ik hier nooit gezien.
Die meet moet dan wel plaatsvinden bij de McDonalds in Best, onder het MJ-standbeeld, onze god.
quote:
Yep, Bad album en daarna Bad tour door Japan etc. (Yokahoma)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:46 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Volgens mij alleen 'We are the World' en een beetje hier en daar wat handel met Pepsi onder andere dacht ik... en voor de rest niks.
-Welke kermis?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:20 schreef Tinkerbel3 het volgende:
ik was daarnet op de kermis, ze speelden michael liedjes, op de rommelmarkt waren t-shirts met zijn foto,... xD
Haha, doet me spontaan denken aan die video met die wezens die dat beeld gingen bezoeken.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:25 schreef DrDentz het volgende:
Die meet moet dan wel plaatsvinden bij de McDonalds in Best, onder het MJ-standbeeld, onze god.
Nee, was ok in KLBquote:Op maandag 24 mei 2010 16:25 schreef DrDentz het volgende:
niets speciaals ofzo, aan de muziek aan de attracties was soms van Michael, er liepen mensen rond in kleren waar hij op stond maar het was een gewone kermis zoals elk jaar.(en dat is het hem nu juist, het was niets speciaals en toch zag je hem overal ) het was inderdaad heel leuk!quote:Op maandag 24 mei 2010 19:28 schreef Dynd het volgende:
[..]
-Welke kermis?
-Speelden of/en zongen liedjes?![]()
-Ze?
-Leuk
Best is natuurlijk ook niet heel erg centraalquote:Op maandag 24 mei 2010 20:20 schreef Zapato het volgende:
[..]
Nee, was ok in KLB![]()
Maar meeten in Best in natuurlijk a-relax, want dan kunnen we niks luisteren/kijken. Of woont iemand daar vlakbij. Kwam Tinkerbell^ niet uit België?
Eindhovenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Best is natuurlijk ook niet heel erg centraal
Klassequote:Op maandag 24 mei 2010 23:14 schreef Rnnz het volgende:
Oke, je hebt me overtuigd, zal ik al m'n videobeelden meebrengen van MJ?
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:13 schreef Rnnz het volgende:
En over MJ in het publiek gesproken.. ik hoorde net nog Man In The Mirror in een café en gisteren Don't Stop 'Til You Get Enough op de kermis.
quote:
Sowieso alles onder de rivierenquote:Op maandag 24 mei 2010 23:02 schreef Zapato het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
Maar ik proef niet heel veel animo
quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Sowieso alles onder de rivieren![]()
![]()
Maar ik heb wel animo hoor
Ka-Deng!quote:Op maandag 24 mei 2010 23:40 schreef DrDentz het volgende:
Eens kijken of die Princehuisgenoot nog zoveel praatjes heeft als de gehele MJ-knokploeg inclusief Robijn48 voor hem staat.
Oh ja, jij bent een Brabo toch?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:39 schreef Rnnz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Misschien moeten we een discotheek afhuren en vragen of iemand alleen Michael Jackson wil spelen.
Kan je dr niet een avondje achter Sex and the City zetten ofzo? Als je t lief vraagtquote:Op maandag 24 mei 2010 23:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik woon in Utrecht, mijn appartementje kan wel wat fans herbergen. Ik ben alleen afhankelijk van m'n vriendin, die heeft het niet zo op Michael en alles eromheen
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:40 schreef DrDentz het volgende:
Eens kijken of die Princehuisgenoot nog zoveel praatjes heeft als de gehele MJ-knokploeg inclusief Robijn48 voor hem staat.
Haha, ik kan het proberenquote:Op maandag 24 mei 2010 23:42 schreef Zapato het volgende:
[..]
Kan je dr niet een avondje achter Sex and the City zetten ofzo? Als je t lief vraagt
Ge kunt de groeten uit Brabant krijgen, KUT.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent een Brabo toch?
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:51 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ge kunt de groeten uit Brabant krijgen, KUT.
Grolschquote:Op maandag 24 mei 2010 23:51 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ge kunt de groeten uit Brabant krijgen, KUT.
Hoe vind je dit soort dingen in godsnaam?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:01 schreef DrDentz het volgende:
Als we dan wat geld bij elkaar leggen kunnen we een heuse MJ impersonator inhuren om voor ons een privé optreden te verzorgen.
misschien Adam King
[ afbeelding ]
Beschrijving: ik ben ook op my space te finde vor boekeing adam-king@live.nl leuke bend frindelike gaste die mj vile live zanger en performer welkom en dancers zijn ook welkom
Werkzaam in: Heel Nederland
En waarom?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hoe vind je dit soort dingen in godsnaam?
Haha, op zich... :pquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:15 schreef Rnnz het volgende:
Misschien moeten we naar een karaokebar gaan..?
Lijkt me wel hilarisch eigenlijk.
Ik haal die hoge C noooooitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:15 schreef Rnnz het volgende:
Misschien moeten we naar een karaokebar gaan..?
Lijkt me wel hilarisch eigenlijk.
A night you'll never forgetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:35 schreef Zapato het volgende:
Sowieso dat we moeten combineren. Gewoon eerst MJ kijken onder t genot van een biertje en dan zang- en danskunsten praktizeren in een (karaoke)bar.
Dat wordt me toch een genante avond
ID'tje mee voor dat biertje dan jongenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:47 schreef Rnnz het volgende:
Ouwe zak. Ik ben 19.
Ik hossel die biertjes jonge, je weet zelf.quote:
Ouwe zak ik ben 16, (Ha hadden jullie niet verwacht hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:47 schreef Rnnz het volgende:
Ouwe zak. Ik ben 19.
Eigenlijk iets in de richting van tacobell. Als je Michael wilde zien moest je maar lang genoeg wachten in de Taco Bell in dat dorpje naast Neverland, meen ik ooit eens in een video te hebben gezien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:53 schreef Rnnz het volgende:
Wellicht moeten we dan ook KFC eten.
Anders nemen we de BK als stand-inquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:06 schreef Zapato het volgende:
Oh ja, moet piepie ook niet komen? Of zou ze bang zijn dat de trein wordt gekaapt door Illuminati?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:06 schreef Zapato het volgende:
Oh ja, moet piepie ook niet komen? Of zou ze bang zijn dat de trein wordt gekaapt door Illuminati?
16? Voel ik me even oud (23quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:53 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ouwe zak ik ben 16, (Ha hadden jullie niet verwacht he)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |