QFTquote:Waar de kaarten worden besteld
Niet de premiere sowieso, dan komen alle gekken gast.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef Rnnz het volgende:
Willen jullie trouwens per se een kaartje voor de premieredag hebben?
Ik ben tevreden als ik de film kan zien.Twee weken draait ie, dus ik zal toch wel twee kaartjes moeten kunnen krijgen lijkt me.
Uiteraard, maar ik ga desnoods een tweede keer (heb toch Pathé unlimitedquote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef Rnnz het volgende:
Willen jullie trouwens per se een kaartje voor de premieredag hebben?
Ik ben tevreden als ik de film kan zien.Twee weken draait ie, dus ik zal toch wel twee kaartjes moeten kunnen krijgen lijkt me.
Ik ben heul geen gekquote:Op donderdag 24 september 2009 20:26 schreef Zapato het volgende:
[..]
Niet de premiere sowieso, dan komen alle gekken gast.![]()
Gewoon vanaf derde vierde dag lijkt me prima en dan de dvd een maand lang elke dag kijken.
De DVD laat waarschijnlijk nog wel een tijdje op zich wachten.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:26 schreef Zapato het volgende:
[..]
Niet de premiere sowieso, dan komen alle gekken gast.![]()
Gewoon vanaf derde vierde dag lijkt me prima en dan de dvd een maand lang elke dag kijken.
Net voor de kerst uiteraardquote:Op donderdag 24 september 2009 20:29 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
De DVD laat waarschijnlijk nog wel een tijdje op zich wachten.
Of is er al een release date (neem aan van niet)?
Edit: zag ergens staat dat het 17 december was
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:50 schreef Rnnz het volgende:
Ze moeten natuurlijk wel genoeg verdienen aan z'n dood, anders hebben ze hem voor niets omgelegd.
Sowieso. Ga hier in Groningen wel over een tijdje kijken naar die film. Ik hoef hier toch niet de eerste dag tussen al die hysterie te zitten. Al vraag ik me wel af of het elke keer dat ie draait uitverkooptquote:Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Tuurlijk, DVD is wel zo relaxt. Met 2 uur aan extra footage.
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef Bevin het volgende:
[..]
Sowieso. Ga hier in Groningen wel over een tijdje kijken naar die film. Ik hoef hier toch niet de eerste dag tussen al die hysterie te zitten. Al vraag ik me wel af of het elke keer dat ie draait uitverkoopt
Maar dvdBlu-Ray thuis kijken nog wel fijner
Njah misschien omdat je tussen de lookalikes wil zitten maar je bent geen lookalike zeg maar. Laat maar gast ben knetter als een aap. Mj voor de winst hehe. :pquote:
Ik zal inderdaad wel nachtmerries gaan krijgen van die freaksquote:Op donderdag 24 september 2009 21:53 schreef Zapato het volgende:
[..]
Njah misschien omdat je tussen de lookalikes wil zitten maar je bent geen lookalike zeg maar. Laat maar gast ben knetter als een aap. Mj voor de winst hehe. :p
Thnx, had er over gelezen, maar nog niet gezien.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
In DWDD kwam trouwens even de Penguin Move voorbij![]()
Ik hoop t niet gek.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:48 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe komt iedereen erbij dat dat een nieuwe move is.. Ik denk dat hij gewoon zomaar wat deed. En het zag er gewoon gek uit. Dat is toch helemaal geen nieuwe move..
Truth.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:14 schreef Rnnz het volgende:
Niet echt een nieuwe move nee, hij liet gewoon aan de band weten dat de bassist duidelijker op de voorgrond moest komen (imo).Luister dat stukje maar eens, de bas is daar normaal altijd erg aanwezig.
Sluit ik me helemaal bij aan!!quote:Op donderdag 24 september 2009 21:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zal inderdaad wel nachtmerries gaan krijgen van die freaksmaar ach. Het gaat mij om de film, niet om het publiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |