Doe het hem maar na, met het leven dat hij geleid heeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ach ja, MJ was gewoon een beetje vreemd
Maar dat maakt z'n muziek en performances niet minder slecht!
Naieve praat was dat...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:22 schreef Robijn48 het volgende:
"Was nothing strange about your daddy, it was strange what he had to deal with"
Niks naiefs aan. Gewoon raak op de plank. Beter kan het niet gezegd worden in 1 zin.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:42 schreef matthijst het volgende:
[..]
Naieve praat was dat...
Als je van neger-neger naar blank lijk gaat wordt er over je geluld, zo simpel is het.
1. die zuurstoftank rumor verspreidde ie zelf.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:19 schreef Robijn48 het volgende:
Wat bovenstaand geval betreft, daar ging ie in liggen omdat dat toen nieuw was. Er werd een foto van gemaakt. Vraagt ie er dan om dat er gelijk van wordt gemaakt dat ie in een zuurstoftank slaapt? Weer zo kortzichtig.
Oh oh oh hij loopt in een, wat is het, burka over straat. Zou ik ook doen als ik zo belaagd werd als hij! Man, als je al die filmpjes ziet, geen teen kon ie gewoon buiten de deur steken.
Bepaal jij maar lekker de norm hoor. Vraag je wel af wat voor kwaad ie deed met zijn vreemde dingen.
1. Bron?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
1. die zuurstoftank rumor verspreidde ie zelf.
2. burka over straat mer sportsokken en loafers eronder, nee dat was echt een topvermomming: aandachttrekkerij.
3. Ik bepaal de norm niet, dat doet de maatschappij, denk ik. En voor de maatschappij gezien was Michael Jackson "vreemd" ... Dan kan jij het heel normaal vinden om in je pyama naar de rechtzaal te gaan, je aap een kopje thee te geven als je met de burgemeester aan tafel zit, of in je burkaatje over straat te lopen... 99% van de mensen vindt dat vreemd...
Is het erg om vreemd te zijn? Neu, dat zeg ik ook niet, ik vind het alleen nogal vermakelijk dat gedaan wordt alsof de man heel normaal was....
Hoe zei ie eht zelf, iets van "give 'em the old razzle dazzle"
1.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:08 schreef Robijn48 het volgende:
1. Bron?
2. JIJ vind het aandachttrekkerij. Je vergeet er wel even bij te vermelden dat dit in Bahrein was, waar het volgens mij normaler is er zo bij te lopen.
3. Wat nou maatschappij? Ik denk dat JIJ er zo over denkt. En 99 procent vindt het niet raar, enkel de kortzichtigen. Nogmaals: wie deed ie er kwaad mee, om op je opmerking in te gaan: "ik vind het alleen nogal vermakelijk dat gedaan wordt alsof de man heel normaal was".
Heeft hij niet veel meer goed gedaan voor mensen, dan kwaad? Is dát niet waar het om gaat, uiteindelijk? In plaats van zijn fratsen te laten zien?
1. Jep, een bron heb je natuurlijk weer niet, dus is het gelulquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:38 schreef matthijst het volgende:
[..]
1.![]()
2. Ja hoor, heel normaal... OK, ander voorbeeld: koter met kappen over hun hoofd, of pyama's naar de rechtbank... Da's ook normaal in de westerse wereld?
3. Nou zeg je het zelf: fratsen
Ik denk trouwens dat ik milder over MJ denk dan de gemiddelde Nederlander... Gok dat in 10 gevraagde steekwoorden in ieder geval wacko, freak, pedo, neus, aap terugkomen
1. Geen zin om te googlen... Algemeen bekend, of iig vaker dan 10x gehoord...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:44 schreef Robijn48 het volgende:
1. Jep, een bron heb je natuurlijk weer niet, dus is het gelul![]()
2. Die verklaringen van die twee dingen weet je toch, is hier laatst nog voorbij gekomen.
Als fan, en dus als iemand die zich verdiept heeft in MJ, lijkt het mij logisch dat je milder over MJ denkt dan de gemiddelde Nederlander.
1. Jammer, maakt geen indruk dan. Eerst een goede bron.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:51 schreef matthijst het volgende:
[..]
1. Geen zin om te googlen... Algemeen bekend, of iig vaker dan 10x gehoord...
2. Huh? --> als iemand die zich verdiept heeft in MJ, lijkt het mij logisch dat je milder over MJ denkt dan de gemiddelde Nederlander.
En de gemiddelde Nederlander is dus minder mild, maar tegelijkertijd is de maatschappij dat niet? Dan ben ik wel benieuwd wat jouw definitie van 'de maatschappij' is
Begin je weer te schelden?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:57 schreef matthijst het volgende:
1. Ga ff lekker fietsen, zeikerd.![]()
2. Haha, uitgeluld. Prachtig.
Welke albums van MJ werden er toen destijds geluisterd op het schoolplein? En hoe oud ben je nu?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:50 schreef Janena het volgende:
Michael was in mijn middelbare en lagere schooltijd og wel de top of the top haha...
Samen met Prince en Madonna...en dan gingen we ruzie maken over wie er beter was...
Prince waardeer ik zelf heel erg, Madonna was niet echt wat voor mij.
Heb overigens kaartjes besteld voor het MJ tribute van de Koninklijke luchtmacht Kapel in Carre op 14 maart a.s.
Ze komen ook wel hier in de buurt maar Carre is mooier, we hebben meteen maar de duurste kaarten genomen van 40 euro op rij 1 van zo'n logeruimte zodat ik een beetje beenruimte heb en niet hutje mutje hoef te zitten..
Oh wat jeukt het om hier op te reageren, maar ik houd me in ...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:03 schreef matthijst het volgende:
Zijn huidziekte was niet z'n grootste probleem denk ik...
Meer die bijna afvallende neus en die strakgetrokken lippen, daar koos ie toch echt zelf voor![]()
[ afbeelding ]
En tsja, als je dit soort foto's zelf de wereld in helpt, waarom verwacht je dan later dat mensen je niet vreemd vinden?
[ afbeelding ]
En natuurlijk, de gemiddelde Jan van de hoek loopt niet met een chimpansee op z'n arm rond...
Of loopt zo over straat, met z'n kinderen:
[ afbeelding ]
Dan kan je als groupie zeggen dat dat niet vreemd is, maar MJ groupies bepalen denk ik niet wat 'de norm' is..
Toen vonden wij hem al een kindermisbruiker.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:42 schreef gifkwal het volgende:
Toen ik op het schoolplein rondhing was HIStory vrij populair. Vooral bij de oudere broers van mijn vriendinnetjes, daarom was het heel cool.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:05 schreef matthijst het volgende:
Haha, ach ach, typische Robijn actie, net zo lang lopen zuigen tot je een zeikerd genoemd wordt en dan verontwaardigd gaan zitten doen... Sjezus, en dat is dan 50+.....
Ditzelfde vroeg ik me ook al af......quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:33 schreef DrDentz het volgende:
Michael Jackson kwam dus naar Schoemacher's kliniek voor een operatie aan z'n neus en toen heeft Robert 'Nee' gezegd. Waarom eigenlijk, hij heeft toch ook Marijke Helwegen gecreëerd?
Heb jij ook niet gedaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:13 schreef MervinMinky het volgende:
Damn wilde hier geen reltopic maken met mijn post van die video
Tijdens mijn lagere schooltijd was dat Thriller en Bad, Toen ik op de midelbare school zat Dangerous en op de MEAO was het HIStory tijd...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:01 schreef JBieber het volgende:
[..]
Welke albums van MJ werden er toen destijds geluisterd op het schoolplein? En hoe oud ben je nu?
p.s. ik wil een profielfoto doen maar welke foto is niet te groot voor fok![]()
Thanks! Huffingtonpost heeft wel vaker prima artikelen he? Ga ik eens vaker opzoeken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:29 schreef gifkwal het volgende:
Goed artikel:
http://www.huffingtonpost(...)ial-a-_b_814401.html
Amenquote:Op zondag 30 januari 2011 03:13 schreef Nober het volgende:
Schitterend topic, alleen al om de discussies...![]()
Het is heel eenvoudig, Michael was niet normaal, als je dat wel vind dan ben je zelf ook niet helemaal 100 procent. Ik snap ook niet waarom je fan van hem persoonlijk zou kunnen zijn, alleen al vanwege die afschuwelijke rotkop.
Qua muziek, tsja... da's een smaken verschillen verhaal, de een vind het geweldig en de ander weer niet. Ik zelf heb weinig van zijn muziek meegekregen maar volgens mij was het meer de hype eromheen dan dat het over de muziek ging. Maar goed, dat krijg je in de pop-wereld, de muziek is niet zo interessant, de persoon is dat wel want dat is voor vele een 'held', ook al brengt hij al jaren geen muziek meer uit.
Zijn dood had je wel aan kunnen zien komen aangezien hij helemaal niet in staat was die concertenreeks te gaan doen. Maar kennelijk zat het contract zo goed in elkaar dat zelfdoding (al dan niet met hulp) de enige uitweg was.
Ik heb (toen ik hoorde dat hij meerdere optredens zou gaan doen) met gezond verstand mijzelf afgevraagd hoe hij er onderuit zou komen, overlijden kwam niet bij mij op destijds... maar dat die concerten niet door zouden gaan wist ik wel 100% zeker.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:19 schreef gifkwal het volgende:
En Nober, als je goed had gelezen had je geweten dat niemand hier ontkent dat Michael niet zo normaal was als de doorsnee persoon. Daar gaat het uiteindelijk ook niet om.
Op je andere argumenten ga ik denk ik maar niet eens in. Als je echt wilt weten waar je het over hebt kan je beginnen met bijvoorbeeld court transcripts of het autopsierapport.
Je hoeft je niet te verdiepen om te weten dat Michael fysiek niet in staat was om die concerten te gaan doen, zijn laatste tournee was (even erin verdiept) in 1997 zijn laatste album in 2001... maar voor 50 miljoen ga je blijkbaar gekke dingen doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:54 schreef Robijn48 het volgende:
Weet je, Nober.
Heb even bij je postgeschiedenis gekeken.
Daar schrijf je in een topic dat "je sowieso niet van popmuziek houd" dus ik vraag me af hoe of wat. Dan zal je je ook wel niet erg verdiept hebben. Maar wel hier komen en oordelen, snap ik niet goed.
Okee, dit snap ik. De rest van je eerste post alleen niet, is toch weinig zinvol als je je niet voor MJ of uberhaupt popmuziek interesseert.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verdiepen om te weten dat Michael fysiek niet in staat was om die concerten te gaan doen, zijn laatste tournee was (even erin verdiept) in 1997 zijn laatste album in 2001... maar voor 50 miljoen ga je blijkbaar gekke dingen doen.
Is het wel zinvol om al het negatieve over Michael recht te praten?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Okee, dit snap ik. De rest van je eerste post alleen niet, is toch weinig zinvol als je je niet voor MJ of uberhaupt popmuziek interesseert.
Ah, jammerquote:Op zondag 30 januari 2011 12:54 schreef gifkwal het volgende:
Oke, jouw goed rechtDat verhaal van Blanket en de tandarts was helaas voor jou uiteindelijk niet zo spectaculair als je misschien hoopt: http://www.sawfnews.com/Gossip/66107.aspx
Jeetje, eerst even alles doorlezen dan. Dan zie je dat niet al het negatieve wordt rechtgepraat. Er zijn hier, in dit topic, want anders snap ik niet goed wat je in dit topic doet, mensen die de persoon en de muziek van MJ waarderen. Snappie? Dat er mensen kunnen zijn die wél waardering voor hem op kunnen brengen? Echt.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Is het wel zinvol om al het negatieve over Michael recht te praten?
Ik heb bijvoorbeeld gelezen dat jij het normaal vind dat een man in Bahrein in een burka loopt, sinds wanneer is dat normaal?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jeetje, eerst even alles doorlezen dan. Dan zie je dat niet al het negatieve wordt rechtgepraat. Er zijn hier, in dit topic, want anders snap ik niet goed wat je in dit topic doet, mensen die de persoon en de muziek van MJ waarderen. Snappie? Dat er mensen kunnen zijn die wél waardering voor hem op kunnen brengen? Echt.
Ik heb gezegd dat ik het als Michael Jackson begrijp. In zijn schoenen. Als je niet normaal over straat kan zonder belaagd te worden, en je toch wel eens over straat wil zonder herkend te worden. Ik moest alleen maar erg lachen toen ik die foto voor het eerst zag.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb bijvoorbeeld gelezen dat jij het normaal vind dat een man in Bahrein in een burka loopt, sinds wanneer is dat normaal?
Dat hoop ik toch, dat de getuigen geen verhaaltjes verzinnen! Ik denk dat het meeste sensationele nieuws uit de hoek van defensie zal komen, die Michael zwart moeten maken om hun client enige credits te kunnen geven. De vraag is dan natuurlijk in hoeverre hun verhalen als waarheid kunnen worden aangenomen of uit de spreekwoordelijke dikke duim komen. Tja...quote:Op zondag 30 januari 2011 13:06 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, jammer
Maar gelukkig zit TMZ niet in de rechtzaal... Neem aan dat getuigen daar geen verhaaltjes verzinnen, dus blijf benieuwd wat voor spannends er nog boven water gaat komen.
Dus omdat het in de autopsierapport uitgesloten is kan je niet meer zelf een overdosis hebben genomen?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:28 schreef gifkwal het volgende:
Maar zo'n bewering van hun dat Michael zelf de overdosis heeft toegediend, hoe willen ze dat dan bewijzen? Vooral als in het autopsierapport al staat dat dat uitgesloten is.
Het is een onafhankelijk onderzoek door een expert. Waarom begin je niet eens met het zelf lezen van deze documenten? Dan weet je tenminste waar je het over hebt. Ik vermoed namelijk dat je er verder de ballen verstand van hebt.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus omdat het in de autopsierapport uitgesloten is kan je niet meer zelf een overdosis hebben genomen?
Je hebt gelijk. En Nober is niet de enige die ik ga negeren.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:51 schreef Janena het volgende:
Iik denk dat we ensen als Nober beter kunnen negeren, dan is de lol er zo af.
Ga jij lekker met je rollator rondjes om de kerk lopen, omaquote:Op zondag 30 januari 2011 20:33 schreef Robijn48 het volgende:
Ik denk onderhand dat je een troll bent Mattijst. Ga met je MJ poppen spelen, alsjeblieft.
Je bent een domme troll, niets meer en niets minder. Niet interessant als forumlid dus.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ga jij lekker met je rollator rondjes om de kerk lopen, oma
Niet iedereen hoeft het eens te zijn met ex-hippie Robijn die opeens een openbaring heeft gehad op haar oude dag en nu een MJ groupie is geworden![]()
![]()
![]()
Reageer dan gewoon niet, slimpie.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:57 schreef Robijn48 het volgende:
Je bent een domme troll, niets meer en niets minder. Niet interessant als forumlid dus.
Man in the Mirror wordt dan weer lastig voor Robijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:32 schreef gifkwal het volgende:
Maar goed, heal the world, make it a better place, blabla we maken het nu weer gezellig!
Voor jou evengoed, is de lol er nog niet af?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
Man in the Mirror wordt dan weer lastig voor Robijn.
Gifkwal had de boel al gesust wat mij betreft.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:37 schreef Robijn48 het volgende:
Je doet zelf niets anders dan zuigen en mijn naam noemen beste Mattijst. Tijd om de mod er maar weer eens bij te zoeken, want je verpest hier het topic.
WTF, mijn klomp is gebrokenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:42 schreef gifkwal het volgende:
Voor jou evengoed, is de lol er nog niet af?
Echt?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:44 schreef gifkwal het volgende:
Ik ga lekker naar Boer zoekt Vrouw kijken, dat is pas interessant gekibbel!
HEhequote:Op zondag 30 januari 2011 21:49 schreef gifkwal het volgende:
Als het een oprechte grap was, dan hierbij mijn hartelijke schaterlach.
Nou ja, dat laatste is wat ik telkens bedoel. En het is zeer vermoeiend dat elke keer te moeten uitleggen aan iemand die toch wel beter moet weten als fan.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Echt?
Maar wel jammer dat dit topic inderdaad verzand in gekibbel. Ik denk dat MJ interessant genoeg is om op normale toon over te praten.
Ik denk niet dat hij "normaal" was (wat normaal ook mag wezen) maar ik denk ook dat hij dat nooit hadden kunnen zijn als je ziet hoe hij opgroeide. En Normaal is ook maar saai
Veel plezier, Gifquote:Op zondag 30 januari 2011 21:50 schreef gifkwal het volgende:
Maar dat is juist het punt! NIEMAND hier noemt hem normaal.
Nu ga ik dus echt bzv kijken, ik kan niet wachten op de ontknoping van boer richard. Tot later!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |