Nee hoor. Je hebt wel vaker dat soort onzinnige, niet terzake doende posts. Daar ben ik al een tijdje klaar mee, dus die post edit ik.quote:
lijkt me wel ter zake doend, TS komt uit een integratietraject van het UWV, heeft blijkbaar moeite op de arbeidsmarkt, en nu wordt ie weer ontslagen wegens traag werken. tijd om het probleem bij de bron aan te pakken ipv alleen brandjes te blussen. het lijkt me verstandig om verder te kijken dan alleen dit euvel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt wel vaker dat soort onzinnige, niet terzake doende posts. Daar ben ik al een tijdje klaar mee, dus die post edit ik.
Nee hoor. TS vraagt dat niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
lijkt me wel ter zake doend, TS komt uit een integratietraject van het UWV, heeft blijkbaar moeite op de arbeidsmarkt, en nu wordt ie weer ontslagen wegens traag werken. tijd om het probleem bij de bron aan te pakken ipv alleen brandjes te blussen. het lijkt me verstandig om verder te kijken dan alleen dit euvel.
Je weet net zo goed als ik dat dat ook maar een tijdelijke oplossing is, als TS kan werken aan de problematiek die de afstand tot de arbeidsmarkt veroorzaakt dan heeft hij/zij daar meer aan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee hoor. TS vraagt dat niet.![]()
Als je dat zo graag wil weten, dan vraag je dat maar aan TS zelf via de postduif/PM/e-mail. In het topic is het niet relevant, want TS moet zorgen dat z'n ontslag wordt teruggedraaid, aangezien het niet juist is aangezegd.
Dat mag je vinden. In het topic is het off topicquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je weet net zo goed als ik dat dat ook maar een tijdelijke oplossing is, als TS kan werken aan de problematiek die de afstand tot de arbeidsmarkt veroorzaakt dan heeft hij/zij daar meer aan.
je hebt gelijk, ik wou alleen ff duidelijk maken dat de reactie niet lullig bedoeld wasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. In het topic is het off topic
ik zou eerder zeggen het verlengen van het topic. Out of the box zeg maar..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. In het topic is het off topic
Ik zie er geen trollpost in, eigenlijk. TS reageert er ook normaal op (dat vind ik meestal leidend), dus ik snap eigenlijk niet dat je in dat topic zelf de discussie wilt op laten laaien door op die post in te gaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Geen werk geen geld geen uitkering wat nu?
Kunnen jullie wat aan het getroll doen?
Maar als ze ieder potentieel kansloos topic moeten gaan sluiten.... ;-)quote:Op maandag 7 maart 2011 18:33 schreef Snapcount2 het volgende:
Mensenrechten en onderneming hierin
Volgens mij is dit een redelijk kansloos topic zolang TS geen informatie wil vrijgeven.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:02 schreef Sjeen het volgende:
Bij voorkeur zo min mogelijk, ik kom alleen in actie als users zich niet fatsoenlijk weten te gedragen. Verder discussie over het al dan niet nuttig aanwezig zijn, mag in feedbacktopic
* meldtquote:
Gast slotje op.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:10 schreef karr-1 het volgende:
We hebben weer een huiswerktopic/illegaal onderzoek te pakken
Studiekosten terugbetalen als je niet gaat werken
Wij niet zoquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:04 schreef Rewimo het volgende:
Advies nodig inzake WOZ en gemeentelijke belastingen
Iemand die dol is op gratis reclame voor zijn bedrijfje
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:39 schreef maartena het volgende:
Is het niet handiger om dit topic gewoon te sluiten? Tot twee keer toe in 2 weken spam.... en als iemand een nieuwe vraag heeft over urenregistratiesoftware, kan deze wel weer een nieuw topic openen.
Zo goed?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:02 schreef ioko het volgende:
Er gaat wat fout in dit topic: telkens als ik een reactie weghaal, komt er eentje terug. Zou je van de quote van mijn eigen bericht mijn berichten kunnen verwijderen?
Meningen over WAJONG...
Gedaanquote:Op zondag 3 april 2011 13:27 schreef PiRANiA het volgende:
Banken met "hoge" rente #33
deze kan dicht.
Deze quote uit de FAQ klopt 100% maar ik heb wel een vraag erover die denk ik te klein is om een topic voor te maken: als je bij een gemeente werkt is dit toch anders? Dan moet er wel gezegd worden dat het niet verlengd word en moeten er wel goede redenen zijn voor het niet verlengen van een contract?quote:Ik heb een tijdelijke arbeidsovereenkomst: moet mijn werkgever aangeven dat hij dit contract niet verlengt?
Nee, dat hoeft hij niet. Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd heeft een begin- en een einddatum. Op de einddatum eindigt het contract en de werkgever hoeft dit niet aan te kondigen. (het is immers bij het aangaan van het contract al aangegeven).
Dat zou ik eens moeten uitzoeken, ambtenaren krijgen geen contract, maar een aanstelling oid, toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:14 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Deze quote uit de FAQ klopt 100% maar ik heb wel een vraag erover die denk ik te klein is om een topic voor te maken: als je bij een gemeente werkt is dit toch anders? Dan moet er wel gezegd worden dat het niet verlengd word en moeten er wel goede redenen zijn voor het niet verlengen van een contract?
Ambtenaren krijgen inderdaad geen contract nee, maar een aanstelling. Dat klopt.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat zou ik eens moeten uitzoeken, ambtenaren krijgen geen contract, maar een aanstelling oid, toch?
Gooi de vraag anders eens in de SC, als je geen topic wil openen (wat ook gewoon kan)
De discussie sluit aan op het antwoord en is dus zeker nuttigquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:20 schreef Che_ het volgende:
Slotje op mijn topic goede vrijdag
Waarom? Omdat ik het antwoord al heb en bovendien die kut-ambtenaren niet wil zien in mijn topic met hun eeuwige discussies.
Neuh...quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:20 schreef Che_ het volgende:
Slotje op mijn topic goede vrijdag
Waarom? Omdat ik het antwoord al heb en bovendien die kut-ambtenaren niet wil zien in mijn topic met hun eeuwige discussies.
http://forum.fok.nl/rde/faq/policyquote:Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
Zekerquote:Op woensdag 27 april 2011 17:55 schreef MCH het volgende:
Kan van dit topic een reeks gemaakt worden?
http://forum.fok.nl/topicchain/963quote:Op woensdag 27 april 2011 18:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zekeralleen lukt mij dat niet vandaag, dus mocht mijn waarde collega niet voor morgen langsgeweest zijn, doe ik het morgen
Ja, ik had hem dinsdag al via een TR gemeld, maar vermoedelijk zijn er legitieme redenen om de OP niet terug te plaatsen. Over het algemeen wordt wel snel op een TR gereageerd hier.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In Vaderschapstest afdwingen en moet buiten media blijven heeft TS bedacht dat we de OP niet interessant meer vinden?
Och, op zich is het best fijn hoor. Alleen is er niet heel veel rekening gehouden met modsquote:Op donderdag 28 april 2011 08:03 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik krijg de indruk dat die mobiele layout geen succes is
Hmmm nou ja oke dan maarquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:29 schreef Five_Horizons het volgende:
De policy rond dit soort topics is recentelijk gewijzigd. Ik weet eigenlijk niet eens wat tegenwoordig wel en niet kan
tsja het word een beetje een schaduwgebied op deze manierquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:32 schreef Five_Horizons het volgende:
Ow, en inderdaad...nu doe ik niets aan dit topic, ondanks dat ik het niet echt hoogstaande journalistiek vind. Het criterium is tegenwoordig dat ze er geen geld mee mogen verdienen. Punt is dat dat nogal een lastig punt is...ze verdient hier immers d'r brood mee.
Ach nou ja, zo belangrijk is het ook weer niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:37 schreef Five_Horizons het volgende:
Klopt. Ik loop iets te lang mee om me er echt heel erg druk om te maken.
Oké, dan heb ik daar overheen gelezen. Thanks!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:38 schreef Five_Horizons het volgende:
Omdat de tags niet goed zijn![]()
Afbeeldingen moeten tussen [ [url= ]afbeelding[/url] ] tags. Da's met knippen/plakken niet goed gegaan, volgens mij. TS zal daar wat werk moeten verrichten.
Komt door het quoten, zie ik nu. Kijk maar naar je eigen post hierboven. Daar wordt mijn IMG-tag ook verziekt....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:40 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Oké, dan heb ik daar overheen gelezen. Thanks!
Het is al het derde topic waar het mis gaat. Snelste oplossing is waarschijnlijk als TS de OP van de Wiki overneemt (de link staat in de OP).quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:35 schreef Hojdhopper het volgende:
Kan een mod mij uitleggen waarom in Student Chauffeur #32 || Ze is gewoon lekker de afbeeldingen van de userlijst in de OP niet te zien zijn, maar ipv daarvan alleen afbeelding staat?Het heeft altijd gewerkt.
Ja weet het. Maar veel van de users in het topic zijn niet echt bekend met de wiki, dus kopiëren klakkeloos de vorige OP.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:50 schreef Light het volgende:
[..]
Het is al het derde topic waar het mis gaat. Snelste oplossing is waarschijnlijk als TS de OP van de Wiki overneemt (de link staat in de OP).
Ik heb het stuk uit de wiki nu weer in de OP gezet, ik neem aan dat als je nu open nieuw deel kiest dat het goed gaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:52 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja weet het. Maar veel van de users in het topic zijn niet echt bekend met de wiki, dus kopiëren klakkeloos de vorige OP.
En Werk.quote:
Meer dan TS denkt, vermoed ikquote:
En het spuiten moet natuurlijk Recht gebeuren. Anders krijg je een vreemde laklaag.quote:
Ben jij karo30?quote:
Whut?quote:
Whehequote:
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:52 schreef karo30 het volgende:
lijkt mij hier nu genoeg over gezegd tijd voor een slotje
In andermans topicquote:
Ahhh, OK. Volgende keer zal ik alleen in mijn eigen topics om een slotje verzoeken.quote:
Het zou een hele prestatie zijn om WGR Feedback te laten sluitenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:53 schreef ManAtWork het volgende:
Ahhh, OK. Volgende keer zal ik alleen in mijn eigen topics om een slotje verzoeken.
Blijkbaar is er toch een mod geweest, die de W, G en R link niet zag,...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:46 schreef JumpingJacky het volgende:
Voila, het topic staat dus op de goede plek. Daar hebben we geen mod voor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |