abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92879408
Goed bedoeld advies: Ga hier eens buurten: http://www.higherlevel.nl :)
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_92899782
TVT, ik ben ook net bezig met het opzetten van een webshop :)
Verwacht geen groot geld, maar voor een beginnend bedrijf is het een relatief kleine investering.
pi_94000911
Ik ben samen met een vriend nog niet zo lang geleden een webshop begonnen. Gelukkig heeft mijn vriend de nodige kennis van het maken van websites en webshops, dus daar hebben we aanzienlijk kosten kunnen besparen. Wij hebben ons ook ongeveer op dezelfde branche gericht als waar jij je op wilt storten, namelijk sjaals.

Als je een beetje startkapitaal hebt, dan zou ik het zeker proberen. Ookal ben je thuis in internet marketing, verwacht de eerste tijd niet een berg aan orders. Dit moet je echt opbouwen.

Ik ben wel van mening dat wanneer je hier echt voor gaat, je ook succesvol kunt zijn!

Succes :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Sjeen op 12-03-2011 21:38:51 ]
Check mijn sjaals ;-)
  zaterdag 12 maart 2011 @ 13:50:54 #56
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_94001094
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:45 schreef Nathalie87Ven het volgende:
Ik ben samen met een vriend nog niet zo lang geleden een webshop begonnen. Gelukkig heeft mijn vriend de nodige kennis van het maken van websites en webshops, dus daar hebben we aanzienlijk kosten kunnen besparen. Wij hebben ons ook ongeveer op dezelfde branche gericht als waar jij je op wilt storten, namelijk sjaals

Als je een beetje startkapitaal hebt, dan zou ik het zeker proberen. Ookal ben je thuis in internet marketing, verwacht de eerste tijd niet een berg aan orders. Dit moet je echt opbouwen.

Ik ben wel van mening dat wanneer je hier echt voor gaat, je ook succesvol kunt zijn!

Succes :)
Jij rebelse spammert!
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_94014679
Als je daadwerkelijk 2000 producten wil aanbieden moet je ook voor een behoorlijk magazijn zorgen, want mensen willen geen 3 maanden wachten voordat het uit Azië aankomt.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')