abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:01:45 #1
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_96622364
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijdt je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een solliciatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vindt je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: rond de 1250
Salaris: (>23) ¤9,61 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
[ afbeelding ] About2Break1, hiker regio Rotterdam
[ afbeelding ] Charlie511, hiker regio Rotterdam
[ afbeelding ] CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht
[ afbeelding ] Enpe, hiker regio Eindhoven
[ afbeelding ] Fireblast, hiker regio Leiden
[ afbeelding ] Hojdhopper,hiker regio Utrecht
[ afbeelding ] guru033, hiker regio Utrecht
[ afbeelding ] hawk07, hiker regio Haarlem
[ afbeelding ] irritatie100, hiker regio Rotterdam
[ afbeelding ] joppie_saus, hiker regio Groningen
[ afbeelding ] Jorian29, hiker regio Ede
[ afbeelding ] Keuzer, hiker regio Tilburg
[ afbeelding ] Lekiamh, hiker regio Den Haag
[ afbeelding ] LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
[ afbeelding ] MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
[ afbeelding ] Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
[ afbeelding ] Mallet, hiker regio Doetinchem
[ afbeelding ] mcnick1, hiker regio Apeldoorn
[ afbeelding ] Misterx333, hiker regio Rotterdam
[ afbeelding ] MuurStraat, Athlon hiker regio Nijmegen
[ afbeelding ] Obama, hiker regio Amsterdam
[ afbeelding ] RTS91, hikere regio Groningen
[ afbeelding ] Sobajo, hiker regio Eindhoven
[ afbeelding ] Thrasyllus, hiker regio Utrecht/Noord-Holland
[ afbeelding ] Viezze, hiker regio Groningen
[ afbeelding ] Zuunigerd, hiker regio Zwolle

Voorgaande topics:
SPOILER
Deze OP is hier te vinden.

[ Bericht 39% gewijzigd door joppie_saus op 10-05-2011 22:37:06 ]
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:02:04 #2
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_96622398
Hier even de voorlopige FAQ

De veelgestelde vragen-lijst (FAQ).

Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Waar Easyway staat, kan natuurlijk ook bijvoorbeeld Autoreset of een andere opdrachtgever gelezen worden.

Wat is hiken?
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, bij hoge uitzondering in het weekend.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt.
Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net overhemd, eventueel met een jasje). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een aantal werkdagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten.

Wanneer wordt je uitbetaald?
Je wordt rond de zestiende van elke maand uitbetaald over de maand ervoor (de 1e van de maand tot en met de 30e/31e). Daarnaast wordt je pas uitbetaald wanneer je het contract ondertekend samen met je loonheffingsformulier en je Verklaring Omtrent Gedrag hebt verstuurd en bij hun aangekomen is. Als dit gebeurd is wordt je loon met terugwerkende kracht uitgekeerd.

Krijg je altijd werk als je beschikbaar bent?
De mate waarin je ingezet wordt is afhankelijk van de periode en de regio waaruit je beschikbaar bent. Het is dus nooit met zekerheid te stellen dat je elke dag dat je beschikbaar bent, ook daadwerkelijk ingezet zult worden. Tijdens de maandwissel is het over het algemeen wel drukker qua ritten, maar dit is niet gegarandeerd.

Is er werk in vakantieperiodes?
In de vakanties is er over het algemeen minder werk te verdelen over meer chauffeurs. Wederom is dit sterk regioafhankelijk. De ervaring leert dat je meestal wel kan werken, maar minder uren maakt of minder dagen wordt ingezet dan je normaal bent gewend.

Zijn er naast het transporteren van autos ook nog andere werkzaamheden waarvoor je kan worden ingezet?
Ja, naast het transporteren van autos kan je ingezet worden voor vestigingswerkzaamheden van een leasemaatschappij. Dit betekent dat je de gehele dag voor die maatschappij werkt. De werkzaamheden zijn, naast het brengen en ophalen van autos, ook het schoonmaken en opnieuw rijklaar maken van autos (denk hierbij aan controle vloeistoffen, bandenspanning, lampen en aftanken).

Daarnaast komt het incidenteel voor dat je ingezet kan worden voor bijvoorbeeld administratieve taken bij leasemaatschappijen. Of je dit wilt doen mag je zelf bepalen.

Wat is het kledingvoorschrift in de zomer?
Easyway wil dat je altijd representatief gekleed gaat. Dat wil zeggen dat je ook in de zomerperiode een pantalon met overhemd en nette schoenen draagt. Of je hier in de praktijk gehoor aan wilt geven is je eigen verantwoordelijkheid.

Kan ik ingezet worden in het weekend?
Het komt incidenteel voor dat er wel eens een auto moet worden getransporteerd in het weekend.

Wat moet ik doen als mijn OV niet geldig is?
Als je wordt ingezet en je OV-studentenkaart is niet geldig (bij werk in het weekend en gedurende de zomerperiode), dan moet je de OV-kosten zelf voorschieten. Je moet ervoor zorgen dat je alle bonnetjes / kaartjes bewaard en krijgt deze kosten met de uitbetaling van je salaris vergoed.

Help, ik moet tanken?
Enkele dagen nadat je officieel in dienst bent getreden, krijg je een tankpas van de ESSO thuisgestuurd. Met deze pas kan je tanken op kosten van Easyway, zodat je niet zelf hoeft voor te schieten. Uiteraard mag je wel bij andere tankstations tanken, maar deze kosten moet je zelf voorschieten. Deze kosten worden dan vervolgens bij het uitbetalen van het salaris vergoed.

Kan ik nog een ritje krijgen op de dag dat ik gebeld wordt?
Als je beschikbaar was maar geen ritten hebt gekregen, kan je op de dag zelf nog gebeld worden voor zogenaamde spoedopdrachten. Dit zijn vaak één of twee ritjes die de dag ervoor nog niet bekend waren. Je mag zelf bepalen of je de spoedopdracht accepteert of weigert.

Kan ik ook halve dagen werken?
Ja, dat kan. Er zijn meerdere chauffeurs die bijvoorbeeld nog snel even voor of na college een ritje doen. Echter, je hebt de meeste kans op werk als je daadwerkelijk de hele dag beschikbaar bent.

Kan ik ook s avonds ingezet worden?
Nee. Gezien de openingstijden van de bedrijven waarvoor je rijdt, is het werk uitsluitend overdag.

[ Bericht 99% gewijzigd door joppie_saus op 10-05-2011 22:30:21 ]
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:04:28 #3
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_96622631
Laatste posts:

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef joppie_saus het volgende:
Ik geloof dat ik maar eens een FAQ op ga stellen. Om gek van te worden, die immer terugkomende vragen zestien keer per topic.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:30 schreef ajaxcruijff het volgende:
Zit nu mijn zooi te verzenden, ligt me bij dat iemand het wel eens over het lekkere ding in Almere had. Heb ik zeker toch niet goed gekeken, of jullie bedoelde nog een andere, maar dit zag er niet echt uit.
quote:
19s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:50 schreef Jorian29 het volgende:

[..]

Ik help u graag, het irriteert me soms ook flink. Heb het al eens voorgesteld, het moet er nu maar echt van komen. Topique 32 mét FAQ?
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:58 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik zie er steeds maar eentje in Almere, maar ik geloof dat als je met windkracht 4 of hoger een touw om haar nek bindt dat je met haar kan vliegeren... En daar hou ik niet zo van :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:01 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Alle hulp is welkom, stuur maar vragen plus antwoorden in via PM ofzo.

[..]

Jij geilt op dikkertjes?
#26 || Luciano da Silva
pi_96622750
Goede TT _O- _O-
En ik geil niet op meiden waarbij je de ribben kan tellen, dat is iets heel anders dan geilen op dikkerdjes :D
pi_96623187
Niet gebeld voor morgen :{
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_96623627
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Niet gebeld voor morgen :{
O - ? Is dat de eerste keer voor de concurrent?

Ik heb net een zooi FAQ gemaakt.
pi_96624498
Mooi zo, als Joppie dat gelijk in de OP zet, kan de rest zien wat er nog bij kan. Niet dat Joppie straks overladen wordt met 40x dezelfde FAQ's, en dat ie dat allemaal moet uitzoeken.
pi_96624973
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:15 schreef Mallet het volgende:

[..]

O - ? Is dat de eerste keer voor de concurrent?

Ik heb net een zooi FAQ gemaakt.
Ik werk nu al 1,5 maand met volle tevredenheid voor AutoReset :)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:30:46 #9
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_96625017
En ontvangen! Blijf vooral insturen, jullie suggesties!

Het past niet meer in de OP door maximum aantal karakters, maar zie post twee nu ;)
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:31:26 #10
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_96625069
Wat als ik ouder dan 21 ben?

Werken bij de concurrent O-)
pi_96625364
Misschien nog iets over de kleding in het algemeen?
pi_96625553
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Misschien nog iets over de kleding in het algemeen?
Dat staat al in de OP.
pi_96625778
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:37 schreef Mallet het volgende:

[..]

Dat staat al in de OP.
Dat is zo, maar de sollicitatieprocedure ook
pi_96625956
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat is zo, maar de sollicitatieprocedure ook
Ja klopt. Dus dat gedeelte moet uit de OP en in de FAQ blijven staan of andersom.
pi_96629421
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:30 schreef joppie_saus het volgende:
En ontvangen! Blijf vooral insturen, jullie suggesties!

Het past niet meer in de OP door maximum aantal karakters, maar zie post twee nu ;)
Joppie, ik had de OP in de wiki al aangepast. Neem die voortaan want daar heb ik een heel stuk met 'voorgaande topics' vervangen door één linkje van de topicreeks.

Dan past er dus meer FAQ in.

Voor de rest, nice work! ;)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_96629580
Is het geen idee de FAQ in een plaatje te zetten en dan in een spoiler te doen?
Anders moet degene die een nieuw topic maakt telkens ook de 2e post erbij zetten, en dat gaat geheid fout (net zoals de usericons in de OP O-)).

Maar hij ziet dr goed uit hoor :D

Ik ben ook niet gebeld voor morgen ;( al komt het eigenlijk wel goed uit zo :')
pi_96629585
En ik zat te denken, kunnen we de andere chauffeursbedrijven niet weg laten? Daar zie je hier nooit iemand van. Of als weg laten te radicaal is, wellicht alleen de naam + website?
pi_96629629
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:32 schreef Hojdhopper het volgende:
En ik zat te denken, kunnen we de andere chauffeursbedrijven niet weg laten? Daar zie je hier nooit iemand van. Of als weg laten te radicaal is, wellicht alleen de naam + website?
Hm da's wel een goeie, die info is toch verouderd denk?
pi_96629818
Ja sowieso verouderd. Het eerste topic stamt uit 2009...
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:38:35 #20
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_96629953
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:32 schreef Hojdhopper het volgende:
Volgens mij ben ik de enigste niet EW'er hier.
pi_96630035
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik de enigste niet EW'er hier.
Ja dat dacht ik al. Nog even wachten op een paar reacties van de anderen en dan kan het wel weg denk ik.
pi_96630170
Probleem van de afbeeldingen in de OP is opgelost. Voortaan moet je gewoon de brontekst uit de wiki halen. :)
pi_96630196
Mijn zegen heb je, met onze ervaringen kiezen de nieuwkomers toch gelijk voor Easyway. Daarbij helpen we onze werkgever ook weer een handje, er staan geen concurrenten meer in de OP.
pi_96630547
Ook ik ga hiermee akkoord.
pi_96630723
Hm... wokee, volgende OP is clean. Als joppie mij toestaat zijn FAQ in de OP te mikken. :P
pi_96630775
Vind het ook best.
Denk dat de FAQ niet veel verder meer moet worden uitgebreid. Antwoorden die je echt niet op de site kunt vinden en toch wil weten voor je gaat solliciteren vind ik prima en die staan er nu wel voldoende denk ik. Vind alleen dingen die tijdens sollicitatie uitgelegd worden niet persé noodzakelijk. Je moet na je gesprek toch wel weten hoe je moet tanken.. net als dat je weet hoe je een auto start of de ruitenwissers bedient.
Een vraag met 'hoe maak ik de tankdop open van verschillende auto's?' vind ik dan we weer passend :P
pi_96631058
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:54 schreef CvHof het volgende:
Vind het ook best.
Denk dat de FAQ niet veel verder meer moet worden uitgebreid. Antwoorden die je echt niet op de site kunt vinden en toch wil weten voor je gaat solliciteren vind ik prima en die staan er nu wel voldoende denk ik. Vind alleen dingen die tijdens sollicitatie uitgelegd worden niet persé noodzakelijk. Je moet na je gesprek toch wel weten hoe je moet tanken.. net als dat je weet hoe je een auto start of de ruitenwissers bedient.
Een vraag met 'hoe maak ik de tankdop open van verschillende auto's?' vind ik dan we weer passend :P
Een goeie suggestie. Alleen is de FAQ denk ik bedoeld voor nog-niet-EW'ers, maar die laatste zin zou wel erg nuttig zijn ja. :P
  woensdag 11 mei 2011 @ 00:04:14 #28
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_96631214
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:53 schreef Hojdhopper het volgende:
Hm... wokee, volgende OP is clean. Als joppie mij toestaat zijn FAQ in de OP te mikken. :P
Waarvoor heb ik dat ding anders gemaakt? Zet er maar in hoor :Y
#26 || Luciano da Silva
pi_96631274
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 00:04 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Waarvoor heb ik dat ding anders gemaakt? Zet er maar in hoor :Y
Copyright. :P
pi_96631345
Gefixed! Nu alleen nog een eigen studentchauffeurs afbeelding eigenlijk.
pi_96631484
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:54 schreef CvHof het volgende:
Vind het ook best.
Ja klopt eigenlijk ook wel. Ik heb gewoon zoveel mogelijk vragen bedacht, maar dat kan natuurlijk aangepast worden.
pi_96635652
Net werk die FaQ! Ik ga nu de bus halen om zo de trein naar Sittard te pakken. Naar * in Born, al weer een tijdje niet geweest daar.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sobajo op 11-05-2011 16:52:01 ]
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:15:23 #33
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_96640938
Clown, kap nou eens met het noemen van bedrijfsnamen e.d. Staat duidelijk in de OP.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:20:24 #34
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_96641189
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:15 schreef joppie_saus het volgende:
Clown, kap nou eens met het noemen van bedrijfsnamen e.d. Staat duidelijk in de OP.
Misschien een idee om het uit die spoiler te halen?
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:22:40 #35
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_96641287
Het zou eigenlijk niet eens in de OP hoeven te staan. Ieder mens met een beetje helder denkvermogen kan bedenken dat er ook nog zoiets bestaat als klantbescherming en een beperkte vorm van beroepsgeheim. Daaronder valt dus ook het niet noemen van klantinformatie e.d.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:25:36 #36
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_96641424
Ja tuurlijk, maar kennelijk snapt niet iedereen dat, anders was het ook niet nodig om het te vermelden. Ik vind het ook niet kunnen maar dat ben ik.
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:02:54 #37
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_96652785
Nou ja, blijkbaar denken sommige mensen er anders over, helaas.

Ik heb morgen één ritje van dik 2 uur in een Renault Scenic. Wellicht komt er een tweede achteraan, maar het is al beter dan vandaag. Anderhalf uur in totaal, toen was ik weer thuis ;(
#26 || Luciano da Silva
pi_96653286
De telefoon ligt hier al tijden klaar, dus bel nou eens :(
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:42:31 #39
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_96654957
Heb een uur geleden gebeld of er nog werk in de morgen was. Maar dit is er helaas niet. Was erg rustig vertelden ze mij. Dus wie weet voor jullie.
pi_96655441
Ik wacht ook op een telefoontje, maar ben er bang voor als ik het zo lees.
pi_96655474
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:15 schreef joppie_saus het volgende:
Eerste keer dat ik doe, in elk geval de eerste keer dat ik er op aangesproken word. Snap het probleem niet helemaal maar zal het in het vervolg achterwege laten makker. ;)
pi_96655640
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:42 schreef ajaxcruijff het volgende:
Heb een uur geleden gebeld of er nog werk in de morgen was. Maar dit is er helaas niet. Was erg rustig vertelden ze mij. Dus wie weet voor jullie.
Dan ga ik vrezen voor niks :'(
pi_96656670
En dan toch! Schiedam - Breda en Rotterdam - Amsterdam. Mazda 6 (weer eens wat anders) en VW Polo. Wel een gloednieuwe, kenteken met een R :D
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:13:41 #44
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_96656712
Hehe, nice irritatie. Waar in Amsterdam, bij Isolatorweg?
pi_96656856
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:13 schreef ajaxcruijff het volgende:
Hehe, nice irritatie. Waar in Amsterdam, bij Isolatorweg?
Jazeker. Prima bedrijf daar, zeer aardige mensen :Y
Voor m'n eerste ritje trouwens over het stuk A16 waar je 130 mag :D
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:17:53 #46
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_96656988
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jazeker. Prima bedrijf daar, zeer aardige mensen :Y
Voor m'n eerste ritje trouwens over het stuk A16 waar je 130 mag :D
Klopt, goede ervaringen mee.
Al mag je er niet 130, mijn tomtom is mijn kilometerteller. Die waarschuwt voor de palen, ookal zat die er van de week toch 1 keer bijna naast.
pi_96657072
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:17 schreef ajaxcruijff het volgende:

[..]

Klopt, goede ervaringen mee.
Al mag je er niet 130, mijn tomtom is mijn kilometerteller. Die waarschuwt voor de palen, ookal zat die er van de week toch 1 keer bijna naast.
Sinds 1 mei mag je op de A16 tussen de Moerdijkbrug en Breda 130 rijden hoor :Y
pi_96657153
Nou zie ik ineens dat het pas vanaf 15 mei is ;(
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:25:12 #49
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_96657395
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 17:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou zie ik ineens dat het pas vanaf 15 mei is ;(
Zolang ze er niet staan is er niets aan het handje:)
pi_96657603
Ik ben niet gebeld :'( Hopelijk vrijdag wel, anders heb ik 3 beschikbare dagen niet gewerkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')