abonnement Unibet Coolblue
pi_207627219
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 00:46 schreef Noisecontrollers het volgende:
Zo nu weer meer dan een jaar verder, zijn er nog mooie hikerverhalen? :P
Kreeg vorige week een smsje van Easyway dat hiker XXX mijn leaseauto zou komen ophalen, dus moest opeens weer aan dit topic denken :D
Geen mooie verhalen, maar moest vandaag ook weer aan EasyWay denken. Even de website bezocht om poolshoogte te nemen, nu hebben ze een hiker van de maand overzicht: https://www.easyway.nl/over-ons/hiker-van-de-maand

:P
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_207627251
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 22:23 schreef ARSENAL012 het volgende:

[..]
Ah dat lijkt mij net zo vet om ook een keer naar zo'n buitenlandse stad te mogen rijden :)
Inmiddels een buitenlandrit gekregen?

Heb er in mijn tijd ook een paar gehad. Geen van allen in een dikke wagen maar wel memorabel. Zo moesten we eens met een stuk of 10 hikers van die bakwagens (Iveco Daily met laadklep) ophalen in Nieuwegein en van daar in colonne naar Kassel (DE). Om 4 uur 's ochtends vertrokken en kwamen daar rond het middaguur aan. Met z'n alleen biertje gepakt in de stad en daarna met de ICE weer terug naar Utrecht.

Die bakwagens waren echt gammel, compleet afgeragd, radio deed het niet, ruitenwisser ook niet. Maar verder wel leuke ervaring geweest.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  donderdag 19 januari 2023 @ 15:26:24 #178
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_207627534
Ik was laatst nog met mijn vriendin gaan winkelen in Breda en stond geparkeerd in de garage naast het kantoor. Kon zelfs nog een blik werpen op het parkeerterrein, maar de 525d waarin ik mijn rijtest had was vreemd genoeg weg nu het 13 jaar na mijn sollicitatiegesprek is :P
pi_207634411
quote:
10s.gif Op donderdag 19 januari 2023 15:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik was laatst nog met mijn vriendin gaan winkelen in Breda en stond geparkeerd in de garage naast het kantoor. Kon zelfs nog een blik werpen op het parkeerterrein, maar de 525d waarin ik mijn rijtest had was vreemd genoeg weg nu het 13 jaar na mijn sollicitatiegesprek is :P
Bij EW hadden jullie toch een vaste sollicitatie-auto?
Bij AR moest ik gewoon een stukje rijden in afgeragde auto van een van de planners met een kinderstoeltje er nog in.
Met z'n drieën een ritje rijden en dan na 10 min weer wisselen, sloeg echt nergens op :')
  donderdag 19 januari 2023 @ 23:32:13 #180
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_207635225
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 22:36 schreef Noisecontrollers het volgende:

[..]
Bij EW hadden jullie toch een vaste sollicitatie-auto?
Bij AR moest ik gewoon een stukje rijden in afgeragde auto van een van de planners met een kinderstoeltje er nog in.
Met z'n drieën een ritje rijden en dan na 10 min weer wisselen, sloeg echt nergens op :')
Ja, klopt. Een BMW 525d, een Mercedes E-klasse en nog iets dat ik niet meer weet.

Mijn rijtest was iets van een half uur dacht ik. Tussendoor oefenen met schades checken en daarna wisselen met de andere bestuurder. Weet nog dat ik op een 80-weg reed waar je door werkzaamheden 50 mocht, maar er was op dat moment niemand aan het werk. Toch gewoon netjes 50 gaan rijden, zei die instructeur "waarom rij je zo langzaam?", dus ik zeg "werkzaamheden", zegt die instructeur "nou en, er werkt toch niemand, gewoon lekker 80 rijden" _O-
En toen we terug kwamen bij het parkeerterrein van EasyWay zei die gast "ja, ik zet hem wel weg, het is zo'n klein terreintje hier" dus hoefde ook niet eens in te parkeren :P

Waar ik op dat moment overigens blij mee was, zo'n gigantische BMW na net een jaar m'n rijbewijs op zo'n klein terreintje wegzetten was niet iets waar ik zin in had :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')