Een goeie suggestie. Alleen is de FAQ denk ik bedoeld voor nog-niet-EW'ers, maar die laatste zin zou wel erg nuttig zijn ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:54 schreef CvHof het volgende:
Vind het ook best.
Denk dat de FAQ niet veel verder meer moet worden uitgebreid. Antwoorden die je echt niet op de site kunt vinden en toch wil weten voor je gaat solliciteren vind ik prima en die staan er nu wel voldoende denk ik. Vind alleen dingen die tijdens sollicitatie uitgelegd worden niet persé noodzakelijk. Je moet na je gesprek toch wel weten hoe je moet tanken.. net als dat je weet hoe je een auto start of de ruitenwissers bedient.
Een vraag met 'hoe maak ik de tankdop open van verschillende auto's?' vind ik dan we weer passend
Waarvoor heb ik dat ding anders gemaakt? Zet er maar in hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:53 schreef Hojdhopper het volgende:
Hm... wokee, volgende OP is clean. Als joppie mij toestaat zijn FAQ in de OP te mikken.
Copyright.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:04 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Waarvoor heb ik dat ding anders gemaakt? Zet er maar in hoor
Ja klopt eigenlijk ook wel. Ik heb gewoon zoveel mogelijk vragen bedacht, maar dat kan natuurlijk aangepast worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:54 schreef CvHof het volgende:
Vind het ook best.
Denk dat de FAQ niet veel verder meer moet worden uitgebreid. Antwoorden die je echt niet op de site kunt vinden en toch wil weten voor je gaat solliciteren vind ik prima en die staan er nu wel voldoende denk ik. Vind alleen dingen die tijdens sollicitatie uitgelegd worden niet persé noodzakelijk. Je moet na je gesprek toch wel weten hoe je moet tanken.. net als dat je weet hoe je een auto start of de ruitenwissers bedient.
Een vraag met 'hoe maak ik de tankdop open van verschillende auto's?' vind ik dan we weer passend
Misschien een idee om het uit die spoiler te halen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:15 schreef joppie_saus het volgende:
Clown, kap nou eens met het noemen van bedrijfsnamen e.d. Staat duidelijk in de OP.
Eerste keer dat ik doe, in elk geval de eerste keer dat ik er op aangesproken word. Snap het probleem niet helemaal maar zal het in het vervolg achterwege laten makker.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:15 schreef joppie_saus het volgende:
Clown, kap nou eens met het noemen van bedrijfsnamen e.d. Staat duidelijk in de OP.
Dan ga ik vrezen voor niksquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:42 schreef ajaxcruijff het volgende:
Heb een uur geleden gebeld of er nog werk in de morgen was. Maar dit is er helaas niet. Was erg rustig vertelden ze mij. Dus wie weet voor jullie.
Jazeker. Prima bedrijf daar, zeer aardige mensenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:13 schreef ajaxcruijff het volgende:
Hehe, nice irritatie. Waar in Amsterdam, bij Isolatorweg?
Klopt, goede ervaringen mee.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jazeker. Prima bedrijf daar, zeer aardige mensen
Voor m'n eerste ritje trouwens over het stuk A16 waar je 130 mag
Sinds 1 mei mag je op de A16 tussen de Moerdijkbrug en Breda 130 rijden hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:17 schreef ajaxcruijff het volgende:
[..]
Klopt, goede ervaringen mee.
Al mag je er niet 130, mijn tomtom is mijn kilometerteller. Die waarschuwt voor de palen, ookal zat die er van de week toch 1 keer bijna naast.
Zolang ze er niet staan is er niets aan het handje:)quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou zie ik ineens dat het pas vanaf 15 mei is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |