Dit advies is perfect en hoeft derhalve niet meer gequote te wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:51 schreef Dennis101 het volgende:
Als je er met die garage niet uitkomt naar de Bovag stappen.
En daarom doe je het zelf nog een keer?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dit advies is perfect en hoeft derhalve niet meer gequote te worden
Dat vind ik nou ook, al dat zinloze gequote. Als je er met de garage niet uitkomt, moet je inderdaad naar de Bovag stappen, goed advies.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dit advies is perfect en hoeft derhalve niet meer gequote te worden
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:21 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook, al dat zinloze gequote. Als je er met de garage niet uitkomt, moet je inderdaad naar de Bovag stappen, goed advies.![]()
Wat een kutaccount zeg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:21 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook, al dat zinloze gequote. Als je er met de garage niet uitkomt, moet je inderdaad naar de Bovag stappen, goed advies.![]()
Goeie vraag, geen idee. Vanwaar jouw kwalitatief waardeloze bijdrage aan dit topic dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:20 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wat een kutaccount zeg.
Wat doe je eigenlijk in WGR?
Geen idee, daarom nu maar een nuttige post:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:31 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Goeie vraag, geen idee. Vanwaar jouw kwalitatief waardeloze bijdrage aan dit topic dan?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:51 schreef Dennis101 het volgende:
Als je er met die garage niet uitkomt naar de Bovag stappen.
Netjes, hoor, binnen 3 minutenquote:
Welja, het hele 'account' JJ 'kut' noemenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:20 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wat een kutaccount zeg.
Wat doe je eigenlijk in WGR?
Wat doe JIJ eigenlijk in WGR?quote:
Bij voorkeur zo min mogelijk, ik kom alleen in actie als users zich niet fatsoenlijk weten te gedragen. Verder discussie over het al dan niet nuttig aanwezig zijn, mag in feedbacktopicquote:
Dat. Gevolgd door ontbinding van de koop als het niet binnen een redelijke termijn (stel: 14 dagen) opgelost wordt. Hoeft niet noodzakerlijkerwijs via de Bovag.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zou de garage in ieder geval vast in gebreke stellen en daarbij ook schrijven dat je ze de gelegenheid hebt gegeven het te repareren en dat zij hebben aangegeven daar geen gebruik van te kunnen (of willen) maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |