abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93811572
Bent u het overzicht kwijt in u eigen financiën, ziet u door alle cijfers niet meer wat u per maand of per jaar betaald.

laat ons er naar kijken om voor u het overzichtelijk te maken voor in de toekomst. Met als doel dat u het op deze manier zelf kan bijhouden! Mocht het toch een beetje te veel worden, dan kunnen wij het voor u blijven doen.

Het is bedoeld voor het op orde houden van u eigen administratie zodat er geen dubbele verzekeringen van u rekening afgehaald wordt.

Wij verrichten geen overschrijvingen, belastingaangiftes of administratie voor bedrijven. Dit is gepland voor de toekomst als er meer ruimte is en animo.

Wij willen dit bedrijf gaan opstarten alleen onze vraag is nu of er wel animo voor is.
- Ja, ik zou hier gebruik van maken.
- Ja, maar heeft voor mij geen toepassing.
- Nee, het is te prive
- Twijfelachtig

Graag jullie mening en commentaar hier op...

Thx...

Mensen die niet serieus kunnen reageren, hoeven dat dan ook niet te doen!

[ Bericht 4% gewijzigd door A-ce op 08-03-2011 13:24:39 ]
Doelen zijn dromen met een deadline
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:12:31 #2
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_93811671
Ik neem aan dat je toestemming hebt om te spammen? Of je huiswerk te plaatsen?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_93811700
Alleen zwakzinnigen kunnen hun eigen administratie niet op orde houden en aan de meeste zwakzinnigen valt weinig te verdienen lijkt me. Volgend idee graag.
pi_93811761
Van ze never nooit niet
pi_93811783
Nee
Huh?
  † In Memoriam † dinsdag 8 maart 2011 @ 13:16:45 #6
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_93811829
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:09 schreef A-ce het volgende:
quote:
Bent u het overzicht kwijt in u eigen financiën, ziet u door alle cijfers niet meer wat u per maand of per jaar betaald.

laat ons er naar kijken om voor u het overzichtelijk te maken voor in de toekomst. Met als doel dat u het op deze manier zelf kan bijhouden! Mocht het toch een beetje te veel worden, dan kunnen wij het voor u blijven doen.
De eerste lijkt mij een vraag, maar het einde is een punt en geen vraagteken. Hoe gaan jullie dat doen dan?

quote:
Het is bedoeld voor het op orde houden van u eigen administratie zodat er geen dubbele verzekeringen van u rekening afgehaald wordt.
In het bovenstaande citaat staat al het doel gegeven. Nu uitleggen wat het doel is, is dus niet noodzakelijk.

quote:
Wij verrichten geen overschrijvingen, belastingaangiftes of administratie voor bedrijven. Dit is gepland voor de toekomst als er meer ruimte is en animo.
Dat zeg je nooit. "Momenteel richten wij ons uitsluitend op particulieren."

quote:
Wij willen dit bedrijf gaan opstarten alleen onze vraag is nu of er wel animo voor is.
- Ja, ik zou hier gebruik van maken.
- Ja, maar heeft voor mij geen toepassing.
- Nee, het is te prive
- Twijfelachtig

Graag jullie mening en commentaar hier op...

Thx...
Nee, dat kan ik prima zelf. Begin een bedrijfje in de schuldsanering. :P
pi_93811851
spam
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_93811966
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:16 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

[..]

De eerste lijkt mij een vraag, maar het einde is een punt en geen vraagteken. Hoe gaan jullie dat doen dan?

[..]

In het bovenstaande citaat staat al het doel gegeven. Nu uitleggen wat het doel is, is dus niet noodzakelijk.

[..]

Dat zeg je nooit. "Momenteel richten wij ons uitsluitend op particulieren."

[..]

Nee, dat kan ik prima zelf. Begin een bedrijfje in de schuldsanering. :P
Echt thx voor je mening. We zijn er erg druk mee bezig vandaar dat we hier ook neer zetten.
We gaan zeker je gegevens mee nemen (als het mag)

Maar denk je zelf wel dat er verder animo is, ondanks dat jij er dan geen gebruik van zal maken??

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:15 schreef tehoef het volgende:
Van ze never nooit niet
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:15 schreef Donders het volgende:
Nee
Waarom zouden jullie hier geen gebruik van maken?
Doelen zijn dromen met een deadline
pi_93811989
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:21 schreef A-ce het volgende:

[..]

Echt thx voor je mening. We zijn er erg druk mee bezig vandaar dat we hier ook neer zetten.
We gaan zeker je gegevens mee nemen (als het mag)

Maar denk je zelf wel dat er verder animo is, ondanks dat jij er dan geen gebruik van zal maken??
Blaat blaat... en nee, verder is er weinig animo... financieel adviseurs zijn er al in overvloed... en ogenschijnlijk voeg jij niets extra toe...

[ Bericht 9% gewijzigd door AlphaOmega op 08-03-2011 13:36:10 ]
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:26:04 #10
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_93812132
Ik ga voor antwoord D: Twijfelachtig
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:32:59 #11
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_93812364
quote:

Ik ga voor nee. Niet omdat het te privé is maar omdat ik er na het lezen van bovenstaande geen vertrouwen in heb dat TS intelligent genoeg is om mijn administratie bij te houden...
pi_93812523
Vage OP. TS heb je toestemming voor dit 'onderzoek'?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_93812625
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:37 schreef Cat22 het volgende:
Vage OP. TS heb je toestemming voor dit 'onderzoek'?
Ik hoop het niet, dan vraag ik mij af wie hier toestemming voor heeft gegeven. :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:00:09 #14
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_93813246
Ik denk niet dat hier toestemming voor gegeven is.
And now for something completely different, I'm on a horse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')