quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:09 schreef A-ce het volgende:
De eerste lijkt mij een vraag, maar het einde is een punt en geen vraagteken. Hoe gaan jullie dat doen dan?quote:Bent u het overzicht kwijt in u eigen financiën, ziet u door alle cijfers niet meer wat u per maand of per jaar betaald.
laat ons er naar kijken om voor u het overzichtelijk te maken voor in de toekomst. Met als doel dat u het op deze manier zelf kan bijhouden! Mocht het toch een beetje te veel worden, dan kunnen wij het voor u blijven doen.
In het bovenstaande citaat staat al het doel gegeven. Nu uitleggen wat het doel is, is dus niet noodzakelijk.quote:Het is bedoeld voor het op orde houden van u eigen administratie zodat er geen dubbele verzekeringen van u rekening afgehaald wordt.
Dat zeg je nooit. "Momenteel richten wij ons uitsluitend op particulieren."quote:Wij verrichten geen overschrijvingen, belastingaangiftes of administratie voor bedrijven. Dit is gepland voor de toekomst als er meer ruimte is en animo.
Nee, dat kan ik prima zelf. Begin een bedrijfje in de schuldsanering.quote:Wij willen dit bedrijf gaan opstarten alleen onze vraag is nu of er wel animo voor is.
- Ja, ik zou hier gebruik van maken.
- Ja, maar heeft voor mij geen toepassing.
- Nee, het is te prive
- Twijfelachtig
Graag jullie mening en commentaar hier op...
Thx...
Echt thx voor je mening. We zijn er erg druk mee bezig vandaar dat we hier ook neer zetten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
De eerste lijkt mij een vraag, maar het einde is een punt en geen vraagteken. Hoe gaan jullie dat doen dan?
[..]
In het bovenstaande citaat staat al het doel gegeven. Nu uitleggen wat het doel is, is dus niet noodzakelijk.
[..]
Dat zeg je nooit. "Momenteel richten wij ons uitsluitend op particulieren."
[..]
Nee, dat kan ik prima zelf. Begin een bedrijfje in de schuldsanering.
quote:
Waarom zouden jullie hier geen gebruik van maken?quote:
Blaat blaat... en nee, verder is er weinig animo... financieel adviseurs zijn er al in overvloed... en ogenschijnlijk voeg jij niets extra toe...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:21 schreef A-ce het volgende:
[..]
Echt thx voor je mening. We zijn er erg druk mee bezig vandaar dat we hier ook neer zetten.
We gaan zeker je gegevens mee nemen (als het mag)
Maar denk je zelf wel dat er verder animo is, ondanks dat jij er dan geen gebruik van zal maken??
Ik ga voor nee. Niet omdat het te privé is maar omdat ik er na het lezen van bovenstaande geen vertrouwen in heb dat TS intelligent genoeg is om mijn administratie bij te houden...quote:Bent u het overzicht kwijt in u eigen financiën, ziet u door alle cijfers niet meer wat u per maand of per jaar betaald.
laat ons er naar kijken om voor u het overzichtelijk te maken voor in de toekomst. Met als doel dat u het op deze manier zelf kan bijhouden! Mocht het toch een beetje te veel worden, dan kunnen wij het voor u blijven doen.
Het is bedoeld voor het op orde houden van u eigen administratie zodat er geen dubbele verzekeringen van u rekening afgehaald wordt.
Wij verrichten geen overschrijvingen, belastingaangiftes of administratie voor bedrijven. Dit is gepland voor de toekomst als er meer ruimte is en animo.
Ik hoop het niet, dan vraag ik mij af wie hier toestemming voor heeft gegeven.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:37 schreef Cat22 het volgende:
Vage OP. TS heb je toestemming voor dit 'onderzoek'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |