Sommige mensen zijn echt te enthousiast in het promoten van hun baas...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:39 schreef ManAtWork het volgende:
Hoeveel reclame wil je hebben: Beginnen in ICT met werken/leren tegelijk
(En dan hebben we het nog niet over een kick van drie jaar!)
Zal wel een bonus op zitten bij het werven van nieuwe collega's.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt te enthousiast in het promoten van hun baas...
Die mag hij dan fijn aan mij overmakenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:43 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Zal wel een bonus op zitten bij het werven van nieuwe collega's.
Gaan wij daar dan samen een avond van stappen? Ik heb je immers getipt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die mag hij dan fijn aan mij overmaken
Ik denk dat hij me nu niet meer lief vind, dus die bonus zal ik ook wel niet krijgenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:46 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Gaan wij daar dan samen een avond van stappen? Ik heb je immers getipt.
Dan past daar maar één smiley:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij me nu niet meer lief vind, dus die bonus zal ik ook wel niet krijgen
Er is sowieso weinig richting in het topic te vinden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:08 schreef Snapcount2 het volgende:
Een kleine introductie tot FOTL
Hoort dit topic niet in BNW thuis?
Inderdaad en de laatste paar toevoegingen van TS maken het echt meer een BNW-topic.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:12 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Er is sowieso weinig richting in het topic te vinden.
Hier nog eentje: Mijn internet wordt afgetapt door de fbi of cia Ook ernstig 'buiten de gebaande paden'quote:Op zondag 20 februari 2011 16:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ONZ] topic?
Jaarwinst bedrijf doneren aan gemeente
Die kan nou echt geen leuke discussie opleveren, wat mij betreft...quote:Op maandag 21 februari 2011 07:08 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Hier nog eentje: Mijn internet wordt afgetapt door de fbi of cia Ook ernstig 'buiten de gebaande paden'
Send him/her back to hell.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:30 schreef Rewimo het volgende:
(Hoe) Geld sparen?
Die knakker probeert steeds zijn linkje te spammen
Nee hoor. Je hebt wel vaker dat soort onzinnige, niet terzake doende posts. Daar ben ik al een tijdje klaar mee, dus die post edit ik.quote:
lijkt me wel ter zake doend, TS komt uit een integratietraject van het UWV, heeft blijkbaar moeite op de arbeidsmarkt, en nu wordt ie weer ontslagen wegens traag werken. tijd om het probleem bij de bron aan te pakken ipv alleen brandjes te blussen. het lijkt me verstandig om verder te kijken dan alleen dit euvel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt wel vaker dat soort onzinnige, niet terzake doende posts. Daar ben ik al een tijdje klaar mee, dus die post edit ik.
Nee hoor. TS vraagt dat niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
lijkt me wel ter zake doend, TS komt uit een integratietraject van het UWV, heeft blijkbaar moeite op de arbeidsmarkt, en nu wordt ie weer ontslagen wegens traag werken. tijd om het probleem bij de bron aan te pakken ipv alleen brandjes te blussen. het lijkt me verstandig om verder te kijken dan alleen dit euvel.
Je weet net zo goed als ik dat dat ook maar een tijdelijke oplossing is, als TS kan werken aan de problematiek die de afstand tot de arbeidsmarkt veroorzaakt dan heeft hij/zij daar meer aan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee hoor. TS vraagt dat niet.![]()
Als je dat zo graag wil weten, dan vraag je dat maar aan TS zelf via de postduif/PM/e-mail. In het topic is het niet relevant, want TS moet zorgen dat z'n ontslag wordt teruggedraaid, aangezien het niet juist is aangezegd.
Dat mag je vinden. In het topic is het off topicquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je weet net zo goed als ik dat dat ook maar een tijdelijke oplossing is, als TS kan werken aan de problematiek die de afstand tot de arbeidsmarkt veroorzaakt dan heeft hij/zij daar meer aan.
je hebt gelijk, ik wou alleen ff duidelijk maken dat de reactie niet lullig bedoeld wasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. In het topic is het off topic
ik zou eerder zeggen het verlengen van het topic. Out of the box zeg maar..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. In het topic is het off topic
Ik zie er geen trollpost in, eigenlijk. TS reageert er ook normaal op (dat vind ik meestal leidend), dus ik snap eigenlijk niet dat je in dat topic zelf de discussie wilt op laten laaien door op die post in te gaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Geen werk geen geld geen uitkering wat nu?
Kunnen jullie wat aan het getroll doen?
Maar als ze ieder potentieel kansloos topic moeten gaan sluiten.... ;-)quote:Op maandag 7 maart 2011 18:33 schreef Snapcount2 het volgende:
Mensenrechten en onderneming hierin
Volgens mij is dit een redelijk kansloos topic zolang TS geen informatie wil vrijgeven.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:02 schreef Sjeen het volgende:
Bij voorkeur zo min mogelijk, ik kom alleen in actie als users zich niet fatsoenlijk weten te gedragen. Verder discussie over het al dan niet nuttig aanwezig zijn, mag in feedbacktopic
* meldtquote:
Gast slotje op.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:10 schreef karr-1 het volgende:
We hebben weer een huiswerktopic/illegaal onderzoek te pakken
Studiekosten terugbetalen als je niet gaat werken
Wij niet zoquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:04 schreef Rewimo het volgende:
Advies nodig inzake WOZ en gemeentelijke belastingen
Iemand die dol is op gratis reclame voor zijn bedrijfje
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:39 schreef maartena het volgende:
Is het niet handiger om dit topic gewoon te sluiten? Tot twee keer toe in 2 weken spam.... en als iemand een nieuwe vraag heeft over urenregistratiesoftware, kan deze wel weer een nieuw topic openen.
Zo goed?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:02 schreef ioko het volgende:
Er gaat wat fout in dit topic: telkens als ik een reactie weghaal, komt er eentje terug. Zou je van de quote van mijn eigen bericht mijn berichten kunnen verwijderen?
Meningen over WAJONG...
Gedaanquote:Op zondag 3 april 2011 13:27 schreef PiRANiA het volgende:
Banken met "hoge" rente #33
deze kan dicht.
Deze quote uit de FAQ klopt 100% maar ik heb wel een vraag erover die denk ik te klein is om een topic voor te maken: als je bij een gemeente werkt is dit toch anders? Dan moet er wel gezegd worden dat het niet verlengd word en moeten er wel goede redenen zijn voor het niet verlengen van een contract?quote:Ik heb een tijdelijke arbeidsovereenkomst: moet mijn werkgever aangeven dat hij dit contract niet verlengt?
Nee, dat hoeft hij niet. Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd heeft een begin- en een einddatum. Op de einddatum eindigt het contract en de werkgever hoeft dit niet aan te kondigen. (het is immers bij het aangaan van het contract al aangegeven).
Dat zou ik eens moeten uitzoeken, ambtenaren krijgen geen contract, maar een aanstelling oid, toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:14 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Deze quote uit de FAQ klopt 100% maar ik heb wel een vraag erover die denk ik te klein is om een topic voor te maken: als je bij een gemeente werkt is dit toch anders? Dan moet er wel gezegd worden dat het niet verlengd word en moeten er wel goede redenen zijn voor het niet verlengen van een contract?
Ambtenaren krijgen inderdaad geen contract nee, maar een aanstelling. Dat klopt.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat zou ik eens moeten uitzoeken, ambtenaren krijgen geen contract, maar een aanstelling oid, toch?
Gooi de vraag anders eens in de SC, als je geen topic wil openen (wat ook gewoon kan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |