abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 maart 2011 @ 18:06:34 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94679985
En hier verder :).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 27 maart 2011 @ 18:07:09 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94680004
@Monco: ik ben benieuwd of je zelf wel eens zonder werk bent komen te zitten en wat je toen gedaan hebt :).
Niet meer actief op Fok!
pi_94680044
Om even in te gaan op ivo, het was helpdesk dus inbound.. :)
pi_94680061
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:07 schreef Viking84 het volgende:
@Monco: ik ben benieuwd of je zelf wel eens zonder werk bent komen te zitten en wat je toen gedaan hebt :).
Nee, maar ik heb genoeg ervaring opgebouwd om zo weer aan de bak te komen, daarnaast een grote bak geld achter de hand, mij kan niks meer gebeuren. En dat gewoon door inzet en motivatie.

Daarnaast, als je je inzet overleef je in een bedrijf en zullen anderen worden ontslagen.
pi_94680171
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:08 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb genoeg ervaring opgebouwd om zo weer aan de bak te komen, daarnaast een grote bak geld achter de hand, mij kan niks meer gebeuren. En dat gewoon door inzet en motivatie.
Dat zijn nu juist de dingen die starters op de arbeidsmarkt, zoals de meesten hier, níet hebben.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_94680211
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:13 schreef pussywillow het volgende:

[..]

Dat zijn nu juist de dingen die starters op de arbeidsmarkt, zoals de meesten hier, níet hebben.
Ja dus? Als je wil werken dan kun je werken.

kleine kans ook dat ze de harde (startende) werker eruit smijten, dan kiezen ze wel voor een ander
pi_94680314
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:14 schreef Monco10 het volgende:

[..]

kleine kans ook dat ze de harde (startende) werker eruit smijten, dan kiezen ze wel voor een ander
In een callcenter ja als je mazzel hebt. Sommige mensen hier kiezen liever voor ander werk (bv schoonmaak). Nou én.
Dit topic gaat om het werkzoeken, niet om het dissen van mensen die zogenaamd "niet willen werken" want "als je wil werken dan kun je werken". Valt dus helaas nog vies tegen als je geen ervaring hebt.
pi_94680390
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 17:42 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Want, je kunt niet op een stoel zitten, bent doof of hebt last van een splaakgeblek?
Een flinke dosis telefoonangst, plus wat cafpow en pussywillow al zeiden in het vorige topic.

Als je mij in zo'n omgeving neerzet waar alles ook nog eens gaat om scoren en er een enorme druk is om je targets te halen, gaat het snel mis. Een callcenter is me liever kwijt dan rijk.
pi_94680400
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

In een callcenter ja als je mazzel hebt. Sommige mensen hier kiezen liever voor ander werk (bv schoonmaak). Nou én.
Dit topic gaat om het werkzoeken, niet om het dissen van mensen die zogenaamd "niet willen werken" want "als je wil werken dan kun je werken". Valt dus helaas nog vies tegen als je geen ervaring hebt.
Ja zoals Balisto die een baan aangeboden krijgt maar hem niet wil aannemen omdat hij zogenaamd geen callcentre werk kan verrichten, wat een onzin zeg. Zonder inzet kom je er niet.
  zondag 27 maart 2011 @ 18:19:54 #10
62913 Blik
The one and Only!
pi_94680418
quote:

[..]

Vind ik wel erg makkelijk gezegd. Het is voor een boel mensen moeilijk genoeg om een baan te vinden in de sector die ze willen, puur en alleen omdat er weinig vraag is voor een dergelijke functie.

Ik solliciteer nu ook met 2 jaar ervaring, en dat is een stuk makkelijker als solliciteren zonder ervaring
pi_94680445
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:19 schreef Blik het volgende:

[..]

Vind ik wel erg makkelijk gezegd. Het is voor een boel mensen moeilijk genoeg om een baan te vinden in de sector die ze willen, puur en alleen omdat er weinig vraag is voor een dergelijke functie.

Ik solliciteer nu ook met 2 jaar ervaring, en dat is een stuk makkelijker als solliciteren zonder ervaring
Nogmaals, je hebt niks te willen.
  zondag 27 maart 2011 @ 18:22:02 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94680494
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:19 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Ja zoals Balisto die een baan aangeboden krijgt maar hem niet wil aannemen omdat hij zogenaamd geen callcentre werk kan verrichten, wat een onzin zeg. Zonder inzet kom je er niet.
Op wat voor manier heb jij precies inzet getoond? :).

Ik zeg niet dat dit voor jou opgaat, maar het soort opmerkingen dat jij maakt is typisch voor mensen die geen idee hebben van wat hoe het is om (langdurig) werkloos te zijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_94680633
quote:
Ja, zo eenvoudig is het dus niet. Ik heb echt op meer dan genoeg doodsimpele kutbaantjes gereageerd; "te oud", "overgekwalificeerd", "nee sorry, we zoeken echt iemand met ervaring". Dat is hoe het momenteel werkt. En natuurlijk vindt iedereen uiteindelijk wel werk, maar het heeft echt niet alleen maar te maken met de magische woorden "inzet" en "motivatie".
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_94680716
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Op wat voor manier heb jij precies inzet getoond? :).

Van Backoffice medewerker tot een zware HBO/WO job doorgegroeid? Weken van 60 a 70 uur gedraaid? Pro actief initiatieven opgestart die het bedrijf bakken met winst hebben opgeleverd? Altijd flexibiliteit getoond bij alle veranderingen die de organisatie heeft meegemaakt? Cursussen gevolgd? Weken van huis weg zijn en alleen maar doorgebracht in hotels?

Wil je meer horen?
  zondag 27 maart 2011 @ 18:28:22 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94680764
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:27 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Van Backoffice medewerker tot een zware HBO/WO job doorgegroeid? Weken van 60 a 70 uur gedraaid? Pro actief initiatieven opgestart die het bedrijf bakken met winst hebben opgeleverd? Altijd flexibiliteit getoond bij alle veranderingen die de organisatie heeft meegemaakt? Cursussen gevolgd? Weken van huis weg zijn en alleen maar doorgebracht in hotels?

Wil je meer horen?
Dat klinkt niet als iets wat ik niet zou willen / kunnen doen, eigenlijk :).
Niet meer actief op Fok!
pi_94680793
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:22 schreef Viking84 het volgende:

Ik zeg niet dat dit voor jou opgaat, maar het soort opmerkingen dat jij maakt is typisch voor mensen die geen idee hebben van wat hoe het is om (langdurig) werkloos te zijn.
Draai het liever om, door inzet en motivatie hoef je niet werkeloos te zijn want a ) je hebt de ervaring opgedaan en bent zo weer aan de bak of b) door je inzet ontslaan ze juist jou niet maar een ander
pi_94680809
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:25 schreef pussywillow het volgende:

[..]

Ja, zo eenvoudig is het dus niet. Ik heb echt op meer dan genoeg doodsimpele kutbaantjes gereageerd; "te oud", "overgekwalificeerd", "nee sorry, we zoeken echt iemand met ervaring". Dat is hoe het momenteel werkt. En natuurlijk vindt iedereen uiteindelijk wel werk, maar het heeft echt niet alleen maar te maken met de magische woorden "inzet" en "motivatie".
Precies, ik kan er daarom echt pissig van worden als mensen beweren dat het allemaal je eigen schuld is.
pi_94680819
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat klinkt niet als iets wat ik niet zou willen / kunnen doen, eigenlijk :).
Dan moet je ook niet raar opkijken als het mensen met dezelfde instelling als die van jou ook niet lukt
pi_94680875
Monco, mag ik je herinneren aan dit stukje uit de OP:
quote:
Mensen die zich heel geweldig voelen dat ze wel een baan hebben en daarover willen opscheppen, maak dan je eigen topic.
Oftewel: open er een topic over.
pi_94680876
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:29 schreef Balisto het volgende:

[..]

Precies, ik kan er daarom echt pissig van worden als mensen beweren dat het allemaal je eigen schuld is.
Als je grote inzet had getoond was je waarschijnlijk ook niet ontslagen
pi_94680911
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:31 schreef Balisto het volgende:
Monco, mag ik je herinneren aan dit stukje uit de OP:

[..]

Oftewel: open er een topic over.
Nee, het gaat hier over jou
pi_94681104
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:32 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Nee, het gaat hier over jou
Het gaat al lang niet meer over mij. Je zit iedereen aan te vallen die het volgens jou verkeerd doet.
pi_94681138
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:38 schreef Balisto het volgende:

[..]

Het gaat al lang niet meer over mij. Je zit iedereen aan te vallen die het volgens jou verkeerd doet.
je kunt er ook iets van opsteken misschien?
  zondag 27 maart 2011 @ 18:40:17 #24
62913 Blik
The one and Only!
pi_94681181
Monco10, je bent vast en zeker een fantastische werknemer, en iedere werkgever is vast en zeker hartstikke tevreden met je inzet voor het bedrijf.

Echter, je belerende toontje en je opmerkingen die er op neer komen dat je altijd alles in eigen hand hebt en dat je over iedereen al bij voorbaat een mening hebt gevormd zijn hier niet gewenst. Je hebt geen weet waarom mensen hier in dit topic komen.
pi_94681227
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 18:40 schreef Blik het volgende:
Monco10, je bent vast en zeker een fantastische werknemer, en iedere werkgever is vast en zeker hartstikke tevreden met je inzet voor het bedrijf.

Echter, je belerende toontje en je opmerkingen die er op neer komen dat je altijd alles in eigen hand hebt en dat je over iedereen al bij voorbaat een mening hebt gevormd zijn hier niet gewenst. Je hebt geen weet waarom mensen hier in dit topic komen.
Succes is een keuze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')