Dit dus, schrijf alvast een Plan van Aanpak voor je volgende leven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:22 schreef teknomist het volgende:
Het is heel simpel, geen geld = geen eten = dood.
Zeg kneus, ga naar ONZ of KLB voor dit soort geintjes. Dat doe je niet hier.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:22 schreef teknomist het volgende:
Het is heel simpel, geen geld = geen eten = dood.
Een man heeft ook twee nieren hoor.quote:
Dit is geen geintje, ik ben bloedserieus.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:31 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Zeg kneus, ga naar ONZ of KLB voor dit soort geintjes. Dat doe je niet hier.
WIJ-uitkering inderdaad.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:33 schreef gelestipjes het volgende:
Maar dan krijg je toch een werk-of leeraanbod?
Dan lijkt mij dat TS dus in ieder geval recht heeft op iets! Een baan van de gemeente of een opleiding of beide.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:35 schreef gelestipjes het volgende:
Jongeren van 18 tot 27 jaar vallen sinds 1 oktober 2009 onder de Wet investeren in jongeren (WIJ). Zij krijgen van de gemeente een aanbod voor een baan, een vorm van opleiding of een combinatie van beide. Zo nodig voorziet de gemeente hen van een inkomen dat aansluit bij de geldende bijstandsnormen.
Je bent of naar het CWI gegaan of naar de gemeente.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:33 schreef Babyborn1 het volgende:
Ik zij dat ik ermee was gestopt en had al me verdienste daarvan laten zien maar die klootzak zij gewoon ik weet niet wat je nog thuis heb liggen aan spullen dus het is afgewezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |