Omdat ik totaal overdonderd was.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:07 schreef Maraca het volgende:
Waarom zei je dat niet in plaats van haar een prettige dag te wensen en naar huis te gaan
Lijkt me sterk. Het gaat over de maand. Op 1 maart is de nieuwe maand ingegaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef deadly_kiss het volgende:
februri had maar 28 dagen.. strax zeiken ze dat ze een maand als 31 dagen zien:P?
Ja, ik kan nog inderdaad nog weinig doen zolang ik de brief nog niet heb.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:13 schreef Gravedigger het volgende:
Idd maar eerst afwachten welke datum er op/in die brief komt te taan. Dus opletten of er nier geantidateerd wordt.
dit klopt idd. Als zij je niet voor de eerste dag van de nieuwe maand hebben gezegd dat je niet meer hoeft te komen, dan is de proeftijd per de 1e van de volgende maand (nu dus 1 maart) voorbij en zit je gewoon in je driemaanden contract. De manager in kwestie heeft niet goed opgelet dus.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Het gaat over de maand. Op 1 maart is de nieuwe maand ingegaan.
In dit geval heeft TS ermee ingestemd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
dit klopt idd. Als zij je niet voor de eerste dag van de nieuwe maand hebben gezegd dat je niet meer hoeft te komen, dan is de proeftijd per de 1e van de volgende maand (nu dus 1 maart) voorbij en zit je gewoon in je driemaanden contract. De manager in kwestie heeft niet goed opgelet dus.
Ja, dat klopt.quote:
Dank je.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
dit klopt idd. Als zij je niet voor de eerste dag van de nieuwe maand hebben gezegd dat je niet meer hoeft te komen, dan is de proeftijd per de 1e van de volgende maand (nu dus 1 maart) voorbij en zit je gewoon in je driemaanden contract. De manager in kwestie heeft niet goed opgelet dus.
Ik heb nergens mee ingestemd. Ik heb aangegeven dat haar opgegeven redenen niet klopten met de realiteit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:17 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
In dit geval heeft TS ermee ingestemd.
Ik heb juridische bijstand in mijn verzekeringspakket zitten. Maar ik ga denk ik toch eerst even afwachten wat er in die brief staat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:18 schreef Viking84 het volgende:
Tip voor TS: even bij juridisch loket langswippen. Zij kunnen je vertellen hoe het precies zit.
Wat ik opmaak uit de OP is dat je haar een prettige dag hebt gewenst en bent vertrokken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb nergens mee ingestemd. Ik heb aangegeven dat haar opgegeven redenen niet klopten met de realiteit.
Had ik soms moeten weigeren om weg te gaan? Lekker sfeertje zou dat gecreëerd hebben.
klopt, maar nu komt ontslagrecht om de hoek kijken, incl. mogelijkheden tot aanvragen uitkering. Dat was er niet geweest als het nog in de proeftijd was gebeurtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:17 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
In dit geval heeft TS ermee ingestemd.
Niet afwachten, nu al beginnen met een reactie op het gesprek van vanmiddag als je er van overtuigd bent dat ze te laat is met het te melden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb juridische bijstand in mijn verzekeringspakket zitten. Maar ik ga denk ik toch eerst even afwachten wat er in die brief staat.
te vroeg ben je nooit, te laat soms wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb juridische bijstand in mijn verzekeringspakket zitten. Maar ik ga denk ik toch eerst even afwachten wat er in die brief staat.
Die welles-nietes discussie wint het bedrijf als je geen bezwaar maakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
klopt, maar nu komt ontslagrecht om de hoek kijken, incl. mogelijkheden tot aanvragen uitkering. Dat was er niet geweest als het nog in de proeftijd was gebeurt.
Dat wil helemaal niet zeggen dat ze ermee in is gestemd. Ze moet wel zsm schriftelijk bezwaar aantekenen, dat zal een juridisch adviseur haar ook adviseren. En voor een evt recht op WW (daarvoor moet je wel 26 weken (dacht ik?) achtereen hebben gewerkt).quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:20 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Wat ik opmaak uit de OP is dat je haar een prettige dag hebt gewenst en bent vertrokken.
Als je geen bezwaar maakt, wordt aangenomen dat je het ermee eens bent. Ik zou het sowieso nu ook schriftelijk nog doen, dagtekening de dag van het 'gesprek'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |