abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95979509
Nee, dit gaat niet over mezelf, maar over een vriendin (ik noem d'r voor het gemak maar even K.) van me.

Ze heeft een dochter van vijf jaar, uit een eerdere relatie. Dáchten ze. K. en haar toenmalige vriend zijn in de relatie twee weekjes uit elkaar geweest. Heeft ze seksueel contact gehad met mister X.
De toenmalige vriend van K. heeft het uiteindelijk via het gerecht voor elkaar gekregen dat er een vaderschapstest kwam, een DNA-test waarbij wangslijm gebruikt werd. En wat blijkt: dochter is niet van toenmalige vriend.

Nu was Mister X. in de tijd dat hij seksueel contact met K. had nog niemand. Althans, hij was niet bekend. Dezer dagen echter, schijnt hij vreselijk bekend te zijn (beroemd zelfs, het is een publiek figuur, niet afkomstig uit of woonachtig in Nederland, ik weet trouwens niet wie het is).

K. wil Mister X. confronteren hiermee. Dit heeft ze al geprobeerd d.m.v e-mail, maar hij reageert niet of het email adres werkt niet meer, iets in die richting.
Nu wil K. het proberen via een advocaat. Ze wil géén alimentatie, ze wil alleen erkenning voor haar dochter. Echter wil ze wel dat dit buiten de media om gaat. Ze wil, als het ware, absolute garantie dat dit niet uitkomt. Anders wil ze hier niet eens aan beginnen. Ze studeert, is moeder en wil een rustig leventje in absolute anonimiteit. Ze is niet bekend en wil dit graag zo houden.

Hoe groot is de kans dat dit te regelen valt? Dat wil zeggen, dat K. haar DNA-test krijgt van Mister X., zonder dat hier ooit iets van bekend wordt?

[ Bericht 98% gewijzigd door Sjeen op 28-04-2011 08:50:21 (zo dan...) ]
pi_95979578
Niet, rechtbank is volgens mij altijd openbaar....
pi_95979624
Oké, bedankt.

En er is niet één of andere manier waarop haar advocaat Mister X. en zijn eventuele advocaat kan dwingen tot stilzwijgen?

K. wil, vooral voor haar dochter, géén publiciteit. En mocht het dan toch zover komen: mogen de media dan gewoon haar naam, foto's, evt. foto van haar dochter publiceren?

[ Bericht 38% gewijzigd door poepkut op 26-04-2011 00:30:11 (nog een toevoeging) ]
pi_95979701
Waarom al die moeite doen als ze geen bekendheid, geen alimentatie en dus geen contact (anders blijf je echt niet anoniem als mister x zo bekend is) wil? Ik zie het punt niet. :{
pi_95979819
Het punt is, K. vind dat haar dochter het recht heeft om te weten wie haar vader is. Nog niet NU direct, maar in de toekomst wel.

Ze voelt zich behoorlijk schuldig tegenover dochterlief.

Dochter mag dan op latere leeftijd zelf bepalen wat ze ermee wil doen, of ze hem wil contacteren of whatever.
pi_95979890
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:35 schreef poepkut het volgende:
Het punt is, K. vind dat haar dochter het recht heeft om te weten wie haar vader is. Nog niet NU direct, maar in de toekomst wel.

Dochter mag dan op latere leeftijd zelf bepalen wat ze ermee wil doen, of ze hem wil contacteren of whatever.

Dan had K. niet moeten rondneuken zonder condoom. Het gaat er niet om wie de vader is van het dochtertje, maar om dat ze een stabiele relatie weet te onderhouden met iemand die dienst kan doen als vaderfiguur.
pi_95979904
Klinkt ingewikkeld. Als hij heel erg bekend is zal hij zijn eigen fanmail ook niet lezen. Proberen via zaakwaarnemer misschien?
pi_95979913
een advocaat heeft altijd beroepsgeheim, als hij een brief stuurt (aangetekend) naar mr. x, is dat dus buiten de media

zodra hij het naarde rechtbank brengt kan het bekend wordne
The autist, formally known as Tjibbe
pi_95979927
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:35 schreef poepkut het volgende:

Wie zegt dat mister X daarop zit te wachten? Aangezien hij op meerdere mails niet heeft gereageerd, vermoed ik van niet... Wil ze haar dochter dan het gevoel geven dat haar vader niks om haar geeft?
pi_95979990
@GroeneGod, da's een goeie, die zal ik zeker voorleggen.
pi_95980038
@erikkl, ik was abuis, het is zo dat het "oude" e-mail adres niet meer werkt.

Hij schijnt sowieso moeilijk te bereiken te zijn, verhuist wekelijks o.i.d.

En tja, je hebt natuurlijk gelijk in je eerdere post, maar ik begrijp haar ook wel. Als ik een kind had, in die situatie, misschien was het dan vroeg of laat ook wel gaan knagen.
pi_95981078
Wat een hoer. 2 weken uit en meteen naar de volgende. Vuige slet. En nu nog geld willen ook zeker.
pi_95981437
Lol, hoe denk je dat geheim te houden. Als Robbie Williams of wie dan ook opeens een dochter blijkt te hebben, staat binnen een dag het hele internet er vol mee. We leven niet meer in de Middeleeuwen.

Wat en domme griet trouwens. Zwanger worden en geen idee hebben wie de vader is. Super triest !
pi_95981564
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:42 schreef poepkut het volgende:
Hij schijnt sowieso moeilijk te bereiken te zijn, verhuist wekelijks o.i.d.
Wekelijks ... sure :')
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 26 april 2011 @ 02:08:35 #15
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_95981797
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:25 schreef poepkut het volgende:
Ze wil géén alimentatie, ze wil alleen erkenning voor haar dochter.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 01:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat een hoer. 2 weken uit en meteen naar de volgende. Vuige slet. En nu nog geld willen ook zeker.
Lezen is zo makkelijk nog niet...
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
  dinsdag 26 april 2011 @ 03:22:51 #16
335452 cricket
cricket from space
pi_95982304
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:29 schreef poepkut het volgende:
En er is niet één of andere manier waarop haar advocaat Mister X. en zijn eventuele advocaat kan dwingen tot stilzwijgen?
Op welke gronden zou je X willen verbieden te zeggen dat hij een dochter heeft?
pi_95982311
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 02:08 schreef Sandyman het volgende:
Lezen is zo makkelijk nog niet...
Inderdaad. Vooral het tussen de regels door lezen is niet eenvoudig...
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:25 schreef poepkut het volgende:
K. wil Mister X. confronteren hiermee.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_95982534
Als die Mister X. echt zo bekend is, heeft hij vast wel een management .Daar zou K. contact mee kunnen opnemen...
pi_95982875
Als ze er zoveel moeite voor wilt doen, dan speelt geld vrijwel altijd een rol.
Als ze het om dochterlief doet, kan ze op latere leeftijd ook gewoon haar vermoeden aan dochterlief vertellen en zodoende kan dochter op latere leeftijd zelf beslissen wat zij met die gegevens gaat doen.
pi_95983021
Heeft K. in die twee weken nog met andere mannen het bed gedeeld? Anders lijkt het me een zinloos onderzoek: ze weet toch al zeker dat X de vader is. Als er nog andere mannen mogelijk de vader kunnen zijn, is het natuurlijk handiger om eerst die te testen.
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
pi_95983099
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 april 2011 07:22 schreef tuxepux het volgende:
Heeft K. in die twee weken nog met andere mannen het bed gedeeld? Anders lijkt het me een zinloos onderzoek: ze weet toch al zeker dat X de vader is. Als er nog andere mannen mogelijk de vader kunnen zijn, is het natuurlijk handiger om eerst die te testen.
Dit.
pi_95983107
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 april 2011 07:22 schreef tuxepux het volgende:
Inderdaad, sterk punt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 01:52 schreef r_one het volgende:

[..]

Wekelijks ... sure :')
'T is misschien een beroemdheid in de kermis-exploitatie? :P
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_95983129
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 07:33 schreef JumpingJacky het volgende:
'T is misschien een beroemdheid in de kermis-exploitatie? :P
T is Justin Bieber.
pi_95983539
Niks doen, later als het kind volwassen is gewoon zeggen wat ze denkt, kan het kind een test afdwingen ofzo :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_95983587
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:31 schreef erikkll het volgende:
Waarom al die moeite doen als ze geen bekendheid, geen alimentatie en dus geen contact (anders blijf je echt niet anoniem als mister x zo bekend is) wil? Ik zie het punt niet. :{
Ze wil natuurlijk gewoon die doekoe ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')