En terug naar school!quote:
Veel internationaal wel eigenlijk. En verder behoorlijk wat woon-werkverkeer natuurlijk. Misschien moet ik het dit jaar toch eens wel gaan bijhoudenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:02 schreef Ascendancy het volgende:
Ik reis alleen maar doordeweeks tenzij ik functioneel moet reizen naar familie of evenementen.
Is voor jou een OV-kaart dan niet handig fles? Of is het voornamelijk internationaal?
Hoezo hoeveel procent? Procent van wat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef Ascendancy het volgende:
Op hoeveel procent zit je met Duitsland?
Dan kom ik ook even met mijn reisje (voor 't goede doel)quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:39 schreef KapiteinT het volgende:
Ook hier kom ik even mijn lijstje spammen.
Wie 15 januari ook wilt komen moet zich even melden.
Ik vind dit wel een briljante vinding:quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:43 schreef greavy het volgende:
[..]
Dan kom ik ook even met mijn reisje (voor 't goede doel)![]()
Klik hier maar
1 2 3 | 23:56 Maastricht 892 3 299,2 VIRM 3:59 Rotterdam CS 7 In Eindhoven gaat trein verder als 21406, te Utrecht als 1409 via Asd |
Moetie wel hopen dat hij op tijd in Mt is, anders zit je daar vastquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:49 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een briljante vinding:
[ code verwijderd ]
Middenin de nacht bijna 300km afleggen, zonder over te stappen.
Ik hoop dat het door falende materiaalomlopen een SLT gaat zijn, maar dat zal wel nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:49 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Plan V is dan reëler?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik hoop dat het door falende materiaalomlopen een SLT gaat zijn, maar dat zal wel niet
Ja, maar het zou toch geniaal zijn.quote:
Volgende ochtend bloedchagrijnig, totaal niet geslapen, broek vol stront en dan moet ie nog de hele dagquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, maar het zou toch geniaal zijn.
Greavy 4 uur in de trein die ie het meeste haat, zonder toilet.
In dat geval sponser ik ook 20. 40 als het gefilmd wordquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende ochtend bloedchagrijnig, totaal niet geslapen, broek vol stront en dan moet ie nog de hele dagVoor het goed doel
Ik moest hard lachenquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:05 schreef Ascendancy het volgende:Greavy 4 uur in de trein die ie het meeste haat, zonder toilet.
inderdaad GE-NI-AAL!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:49 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Dat zal wel niet nee. Zit altijd IRM in. Soms ICM, maar ander materieel word er altijd geweerd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik hoop dat het door falende materiaalomlopen een SLT gaat zijn, maar dat zal wel niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |