quote:Wat is je motto? Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
De ellende als je gaat scheidenquote:Op zondag 19 december 2010 22:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je bent toch vrij je bruiloft zo in te vullen zoals jullie dat willen? Ik zie niet in hoe je nadelen aan een bruiloft kan zien...
Een bruiloft vereist trouwen voor de staat.quote:Op zondag 19 december 2010 22:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je bent toch vrij je bruiloft zo in te vullen zoals jullie dat willen? Ik zie niet in hoe je nadelen aan een bruiloft kan zien...
Dat is vast een van die Miss Etam's van Marcel?quote:Op zondag 19 december 2010 22:14 schreef Cee het volgende:
NouMooiNiet
Ik zit even de profieletjes van de meiden te bekijken. Ik krijg altijd jeuk van dit soort antwoorden:
[..]
Eigenlijk moet Richard die Annemarie een goede beurt geven zodat ze wat ontdooit. En het kind geven we aan Marcel.quote:Op zondag 19 december 2010 21:58 schreef NouMooiNiet het volgende:
Marcel zoekt helemaal op de verkeerde manier, hij zoekt een baarmoeder.
Richard legt op de verkeerde manier contact, hij wil sex.
Annemarie daar zit een ontzettende dikke muur omheen.
[sub]
Berber: "Een dag niet gekaart, is een dag niet geleefd."quote:Op zondag 19 december 2010 22:14 schreef Cee het volgende:
NouMooiNiet
Ik zit even de profieletjes van de meiden te bekijken. Ik krijg altijd jeuk van dit soort antwoorden:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2010 22:14 schreef Cee het volgende:
NouMooiNiet
[..]
Jij bent goed bezig vanavondquote:Op zondag 19 december 2010 22:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Richard die Annemarie een goede beurt geven zodat ze wat ontdooit. En het kind geven we aan Marcel.
Alle drie tevreden, en het levert ook nog eens mooie televisie op.
Juist.Daarom.quote:Op zondag 19 december 2010 22:15 schreef UltraR het volgende:
[..]
Een bruiloft vereist trouwen voor de staat.
Het hele idee van trouwen, elkaar eeuwige trouw beloven, slaat gewoon nergens op. Dat is een belofte die je niet -kan- doen. Mensen veranderen nu eenmaal, op een gegeven moment kan je uit elkaar gegroeid zijn. 1 op de 3 huwelijken in Nederland eindigt in een echtscheiding, denk je dat zij niet net zo sterk hun huwelijksbelofte meenden als anderen? En toch gaat het mis, en dan moet je een echtscheiding gaan regelen. Enorm veel werk en ontzettend duur.
Waarom trouwen? Kan je niet van elkaar houden en beloven er alles aan te doen om de rest van je leven met elkaar te delen, zonder dit voor een een of andere ambtenaar te doen?
quote:Op zondag 19 december 2010 22:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Richard die Annemarie een goede beurt geven zodat ze wat ontdooit. En het kind geven we aan Marcel.
Als je kinderen wilt, wordt het een stuk moeilijker in ieder geval.quote:Op zondag 19 december 2010 22:15 schreef UltraR het volgende:
[..]
Een bruiloft vereist trouwen voor de staat.
Het hele idee van trouwen, elkaar eeuwige trouw beloven, slaat gewoon nergens op. Dat is een belofte die je niet -kan- doen. Mensen veranderen nu eenmaal, op een gegeven moment kan je uit elkaar gegroeid zijn. 1 op de 3 huwelijken in Nederland eindigt in een echtscheiding, denk je dat zij niet net zo sterk hun huwelijksbelofte meenden als anderen? En toch gaat het mis, en dan moet je een echtscheiding gaan regelen. Enorm veel werk en ontzettend duur.
Waarom trouwen? Kan je niet van elkaar houden en beloven er alles aan te doen om de rest van je leven met elkaar te delen, zonder dit voor een een of andere ambtenaar te doen?
quote:Op zondag 19 december 2010 22:15 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Dat is vast een van die Miss Etam's van Marcel?
Ik snap er ook geen jota van. Hij doet me trouwens een beetje denken aan:quote:Op zondag 19 december 2010 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Die Richard, dat is wat mij betreft 100% type Foute Man. Hij slijmt je over de tafel heen. Dat hij serieus wordt genomen! Die krijgt nog een hoop problemen en kritiek, dat wordt lachen.
Klopt, kinderen is de juiste reden, maar ook alleen maar omdat dit in het verleden zo is ingericht door de gristelijke partijen in de regering om trouwen haast onontkoombaar te maken als je eenmaal kinderen hebt.quote:Op zondag 19 december 2010 22:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als je kinderen wilt, wordt het een stuk moeilijker in ieder geval.Ik ben het ook wel deels met je eens, daarom haalde ik ook specifiek de bruiloft zelf aan. Die toch vrij in te vullen is...
Mn quote mn quotequote:Op zondag 19 december 2010 22:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geniaal!quote:Op zondag 19 december 2010 22:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jaaa inderdaad!quote:Op zondag 19 december 2010 22:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen jota van. Hij doet me trouwens een beetje denken aan:
[ afbeelding ]
'Lust jij een bonbonnetje?'
Ik vind Richard ook meevallenquote:Op zondag 19 december 2010 22:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond Richard behoorlijk meevallen en z'n vrouwen vond ik lekker pittige dames.
Wie/wat is dat? Krijg spontaan hele hoge verwachtingenquote:Op zondag 19 december 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
En dat Silenus hier niet voor thuis blijft, schaamteloos
Silenus is die knakker die z'n leuter gaat opeten voor ons!quote:Op zondag 19 december 2010 22:33 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Wie/wat is dat? Krijg spontaan hele hoge verwachtingen
Nee. Twee van Gijsbert's vrouwen hadden dat motto.quote:Op zondag 19 december 2010 22:15 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Dat is vast een van die Miss Etam's van Marcel?
En daarom is ie er natuurlijk niet!quote:Op zondag 19 december 2010 22:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Silenus is die knakker die z'n leuter gaat opeten voor ons!
Terecht dusquote:Op zondag 19 december 2010 22:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Silenus is die knakker die z'n leuter gaat opeten voor ons!
Oh jaquote:
Er zijn voldoende verschillende nationaliteiten anders: een Duitse, Engelse, Poolse.quote:Op zondag 19 december 2010 22:53 schreef female81 het volgende:
Ik kijk dit jaar pas voor het eerst naar de reeks (heb de voorgaande vijf jaar níet onder een steen geleefd, maar er was steeds concurrentie op andere zenders en nu niet). Maar wat me voornamelijk opvalt is hoe bleekjes de reeks oogt. Geen kleurling te zien, zelfs niet half (zo op het oog).
(En daar lopen er toch aardig wat van rond in Nederland, tegenwoordig.)
Maar misschien houdt de gemiddelde boer(in) daar gewoon niet van.
Ik ben daar niet benieuwd over: hij zal gewoon door duwen.quote:Op zondag 19 december 2010 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Richard leuk, ben benieuwd hoe hij met de vrouwen is als ze eenmaal bij hem logeren en er iets tegenzit.
Againquote:Op zondag 19 december 2010 22:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Er zijn voldoende verschillende nationaliteiten anders: een Duitse, Engelse, Poolse.
Maar goed, je ziet toch ook niet een Marokkaanse Fatima voor je die op een varkensboerderij wil gaan wonen.
Precies hetzelfde hier.quote:Op zondag 19 december 2010 22:53 schreef female81 het volgende:
Ik kijk dit jaar pas voor het eerst naar de reeks (heb de voorgaande vijf jaar níet onder een steen geleefd, maar er was steeds concurrentie op andere zenders en nu niet).
Moet dat dan?quote:Op zondag 19 december 2010 22:53 schreef female81 het volgende:
Ik kijk dit jaar pas voor het eerst naar de reeks (heb de voorgaande vijf jaar níet onder een steen geleefd, maar er was steeds concurrentie op andere zenders en nu niet). Maar wat me voornamelijk opvalt is hoe bleekjes de reeks oogt. Geen kleurling te zien, zelfs niet half (zo op het oog).
(En daar lopen er toch aardig wat van rond in Nederland, tegenwoordig.)
Maar misschien houdt de gemiddelde boer(in) daar gewoon niet van.
Geen verplichting, gewoon zeer opvallend.quote:
Dat ik steeds hard moet lachen om wat je postquote:
Dan is het goed, ik dacht dat je wellicht beledigd was.quote:Op zondag 19 december 2010 23:06 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Dat ik steeds hard moet lachen om wat je post
Allesbehalve, ga vooral zo doorquote:Op zondag 19 december 2010 23:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan is het goed, ik dacht dat je wellicht beledigd was.
quote:
Precies mijn observaties die ik had gemaakt tijdens het Boer Zoekt Vrouw kijken. Kunnen ze die Richard niet ondertitelen, want hij praat echt als Prins Bernhard. Marcel was erg stijlvol, Annemarie was nerveus, Frank bloosde aardig, Richard gedroeg zich als een foute player en Gijsbert was gewoon Gijsbert.quote:Op zondag 19 december 2010 23:30 schreef Jojoke het volgende:
Een voorzichtige eerste voorspelling:
- Annemarie & Harrie
- Frank & Anita
- Gijsbert & Femke
- Marcel & Ksenia
- Richard & Heidy
Hij nam nog net geen vruchtbaarheidstests af.quote:Op zondag 19 december 2010 23:41 schreef Tommeke het volgende:
Die Marcel zeg
Net een huisarts die een consult afneemt
Marcel is gewoon een beetje serieus. En inderdaad nogal corny, ik word wel een beetje kriegelig van zijn burgerlijk gedrag. Maar hoe die Richard ook praaaaat zeg, toen hij die vrouwen uitkoos.quote:Op maandag 20 december 2010 00:00 schreef marcodej het volgende:
Ik vind die Marcel inmiddels enger dan Richard.
Maar wat is het verschil dan met de boeren die aan het eind van het gesprek ook een "presentje" geven?quote:Op maandag 20 december 2010 01:31 schreef Silenus het volgende:
...Al die cadeautjes, give me a break. Welke vrouw vindt dit leuk? Vingers wil ik zien!
Ik denk dat dat een beetje troostcadeautjes zijn. Ik denk dat ik het zelf ook zou doen. Die cadeautjes aan de boeren (en Annemarie...) zijn wel cheesyquote:Op maandag 20 december 2010 04:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil dan met de boeren die aan het eind van het gesprek ook een "presentje" geven?![]()
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat Gijsje een setje kaarsen gaf
En Frank kreeg van iemand een heel mooi beeldje van een geit![]()
AND HE'S BACK!!!!quote:Op maandag 20 december 2010 01:31 schreef Silenus het volgende:
Ik kiek even het begin terug! Hieronder mijn commentaar.
Die vrouwen doen allemaal zo ongelofelijk tuttig met elkaar.![]()
Het is altijd cliché-HAHAHAHA-ja he toch wel spannend HIHIHIHIHIHI-dooddoener-HAHAHAHHA *zenuwachtig gehinnik*
* "Dit zijn de echte mannen die je in de stad niet vindt!" Zie je op de achtergrond Dopey, Grumpey en Sneezey staan.![]()
* Godverdomme zeg, de eerste speeddate van Annemarie is weer zo'n aaneenschakeling aan treurige dooddoeners. "Ja weet je thuiszitten ken je je hele leven nog". "Ja, je leeft maar één keer". AARGHH
Boer 2 van Annemarie is ook al zo'n vlotte gozer. "Ik kijk eerst de kat uit de boom" (en verder hou ik m'n bek dicht, way to go kerel.)
Boer 3. "Ik ben wel spontaen". Right.
En meisje 1 van Frank."Ja. Dus. Dus." Plaatsvervangende schaamte. (Heerlijk
) (En trouwens, wat lult ze 10 minuten later? Ze vond het goed voelen en makkelijk gaan?
)
* Yvonne van Gijsbert is echt yummie. (Die wil ik ook wel)
Richard is ECHT verschrikkelijk. Wat een paljas."Liefste man van de wereld." Hij is echt Jos-2, maar dan in de vorm van een serial killer. En dan die walgelijke complimentjes steeds, wat een anti-man. Schande voor het geslacht!
HEEE HARRIEE!! Van t schuurfeest! Op zich nog wel een leuke vent.Alleen weer de wandelende cliché-fabriek. "Wanneer ben je serieus? -Niet!
'Alleen als het moet?
Je houdt wel van een lolletje. - Ja. Je moet er wel wat van maken. -Je leeft maar één keer, je moet jezelf blijven. Ja, anders is het zo serieus. -Ja, dat is zo.
Alsof je met je fucking buurman aan het ouwehoeren bent.
Berber klaverjast!Leuk meisje, berber!
Aaahhh Marcel en zn vrouwen!"Ik ben toe aan kinderen". Mensen dat KAN toch niet, op een speeddate!
...Al die cadeautjes, give me a break. Welke vrouw vindt dit leuk? Vingers wil ik zien!
Anita van Frank praat net zoals m'n zusje.![]()
Gijsbert heeft over het algemeen echt de leukste vrouwen. Leuke chicks, vlotte babbel, beetje bijdehand, HEURLIJK. Die van Frank zijn allemaal nog wat bleu en jong. Behalve Berber die is heel tof.
En vanaf hier had ik het weer gezien. Bedankt voor uw aandacht.
Hehehehequote:Op zondag 19 december 2010 22:40 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben erachter waarom veel mensen denken dat Richard een psychopatische seriemoordenaar is: hij heeft een typische 'Lombroso-kop'.
Ja, uit al die brievenquote:Op maandag 20 december 2010 05:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
Grunge, dat meisje dat je postte, vond ik ook de mooiste!![]()
En dan laten ze haar gewoon lopen...
Bij Frank zat er ook een knappe tussen.
Dat waren de enige 2..
Jaaaa heeeee mensen nu meten we met twee maten he! Eerst Richard afkammen omdat ie puur op uiterlijk afgaat en dat ook toegeeft en dan vervolgens zelf kritiek hebben op de keuzes van de boeren omdat ze niet voor de knapsten zijn gegaan! Misschien stonk ze wel ontzettend uit haar snavel en had ze de stem van Fran Drescher en zei ze dat haar hobby Eenhoorns bouwen van Lego is!quote:Op maandag 20 december 2010 05:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
Net Inge de Bruin op deze foto...quote:Op maandag 20 december 2010 05:26 schreef Grunge. het volgende:
[ afbeelding ]
...?.
Die Johannes 'ja, ja, ja' was gewèèèldig. Om te lachen.
quote:Op maandag 20 december 2010 00:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Marcel is gewoon een beetje serieus. En inderdaad nogal corny, ik word wel een beetje kriegelig van zijn burgerlijk gedrag. Maar hoe die Richard ook praaaaat zeg, toen hij die vrouwen uitkoos.
Echt met zo'n monotone enge Dracula-stem, alsof hij elke keer zei: 'de volgende die ik ritueel ga slachten is....'
Ja, dat valt mij ook op! Ik heb steeds het idee: als ze hem in de kroeg waren tegengekomen hadden ze 'm afgepoeierd.quote:Op maandag 20 december 2010 02:25 schreef zeebeschuit het volgende:
Jezus al die vrouwen lijken al direct verliefd. Zo-niet-kieskeurig ook.
Ja, want het gaat alleen maar om hoe ze eruit zietquote:Op maandag 20 december 2010 05:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
Bij Frank zat er ook een knappe tussen.
Dat waren de enige 2..
Dat is typisch Boer zoekt Vrouw. En na elke aflevering moeten ze hun gevoelens weer analyseren:quote:Op maandag 20 december 2010 08:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, dat valt mij ook op! Ik heb steeds het idee: als ze hem in de kroeg waren tegengekomen hadden ze 'm afgepoeierd.
Je kunt toch niet met z'n allen in katzwijm vallen na één gesprekje van 5 minuten? Er zijn toch ook wel vrouwen die pas verliefd worden als ze een man wat langer kennen?
Misschien is het ook de combinatie met TV of zo? Binnenkort Bekende Boer zoekt vrouw en dat dat iets magisch heeft?
die zalvende stem krijg je er bij cadeauquote:Op zondag 19 december 2010 23:41 schreef Tommeke het volgende:
Die Marcel zeg
Net een huisarts die een consult afneemt
Precies. Als zo iemand je niets doet, waarom er dan mee verder?quote:Op maandag 20 december 2010 09:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, want het gaat alleen maar om hoe ze eruit ziet. Miss voelde hij geen klik bij haar, weet jij veel, dan kan een vrouw nog zo mooi zijn, maar het wordt dan niks.
Beetje wel ja.quote:Op maandag 20 december 2010 09:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is typisch Boer zoekt Vrouw. En na elke aflevering moeten ze hun gevoelens weer analyseren:
"Jaja, ik vind hem wel steeds leuker worden ja" *geforceerde glimlach*
"Ik heb nog geen kriebels, maar het zou zo maar kunnen!"
Tenenkrommend, echt waar.
Ho-hoquote:Op maandag 20 december 2010 07:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaaaa heeeee mensen nu meten we met twee maten he! Eerst Richard afkammen omdat ie puur op uiterlijk afgaat en dat ook toegeeft en dan vervolgens zelf kritiek hebben op de keuzes van de boeren omdat ze niet voor de knapsten zijn gegaan! Misschien stonk ze wel ontzettend uit haar snavel en had ze de stem van Fran Drescher en zei ze dat haar hobby Eenhoorns bouwen van Lego is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb heul niks gezegd over hoe Richard kiest, alleen dat ie ze zat te playen.
Dr is gister nogal wat kritiek geweest op zowat ALLE meisjes, kijk de topics maar terug (reetgewei/tienermoeder/Poolse prostitue/lelijke ogen/alleen maar blonde etc etc).
dus ook uiterlijke kenmerken, aannames, vooroordelen.
En DIE opmerkingen kwamen niet van mij af overigens.
Ik zei alleen dat IK die 2 meisjes de mooiste vond. Mag dat please please..
En ter verdere verdediging van mijn statement voeg ik nogmaals toe:
*Uiteraard ben ik volledig op de hoogte van het feit dat dit een serie is waar enkele fragmenten geen recht kunnen doen aan de werkelijkheid. We hebben veel respect voor het feit dat elke boer en boerin op televisie zijn/haar verhaal komt doen. Eventuele ongepaste opmerkingen bedoelen wij dan ook niet serieus, en we hopen dat dit programma ons veel plezier verschaft. Nogmaals, respect voor iedereen, hulde, ik bedoel het niet vervelend.*
Zie hierboven.quote:Op maandag 20 december 2010 09:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, want het gaat alleen maar om hoe ze eruit ziet. Miss voelde hij geen klik bij haar, weet jij veel, dan kan een vrouw nog zo mooi zijn, maar het wordt dan niks.
[ Bericht 7% gewijzigd door NouMooiNiet op 20-12-2010 10:35:50 ]"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Ik vond Marcel echt de meest enge man gisteren met z'n heimelijke kinderwens.quote:Op maandag 20 december 2010 01:31 schreef Silenus het volgende:
Aaahhh Marcel en zn vrouwen!"Ik ben toe aan kinderen". Mensen dat KAN toch niet, op een speeddate!
Marcel moet toch wel terzake komen op zo'n speeddate, hoe weet ie anders hoe die vrouwen er over denken?quote:Op maandag 20 december 2010 10:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vond Marcel echt de meest enge man gisteren met z'n heimelijke kinderwens.
Vergeleken met Marcel is die Richard nog een prettig gestoorde gast met z'n Duitse humor.
hij was nou niet echt subtiel, zocht overduidelijk alleen een broedkipquote:Op maandag 20 december 2010 10:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond Marcel echt de meest enge man gisteren met z'n heimelijke kinderwens.
Van die lieve doch erg simpel lijkende goedzakken allemaal. Het pleit in ieder geval voor haar dat ze geen Ken-poppen uitgezocht heeft.quote:Op maandag 20 december 2010 10:30 schreef JohnDDD het volgende:
Annemarie: Wat een saaie meid, en die mannen van haar zijn nog erger
Ik zou Berber toch geen afgelebberd lelijk eendje durven noemen. De andere vier, daar kan je over twisten.quote:Frank: Dat ie uit die duizend-zoveel brieven die 5 afgelebberde lelijke eendjes haalt is echt schandalig
Die vrouwen beginnen er ook over op de momenten dat hij er niet over begon.quote:Op maandag 20 december 2010 10:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
hij was nou niet echt subtiel, zocht overduidelijk alleen een broedkip
volgende week zit er al één te zeiken dat ze 0,0 aandacht krijgtquote:Op maandag 20 december 2010 10:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik verheug me nu al op de aflevering waarin de dames gaan logeren bij Richard. Hij kan ze toch niet alledrie continu indringend in hun ogen kijken en ondertussen betasten?
Berber lijkt me een leuke meid (mooi? eh... qua uiterlijk een beetje uitpuilende chihuahua ogenquote:Op maandag 20 december 2010 10:48 schreef female81 het volgende:
[..]
Van die lieve doch erg simpel lijkende goedzakken allemaal. Het pleit in ieder geval voor haar dat ze geen Ken-poppen uitgezocht heeft.
[..]
Ik zou Berber toch geen afgelebberd lelijk eendje durven noemen. De andere vier, daar kan je over twisten.Maar misschien vermoedde hij bij de mooiste dames een verrotte binnenkant of zo, naar aanleiding van de brieven.
Ja, maar die was ook het vijfde wiel aan het wagen. En niet blond hé, Richard houdt van blond.quote:Op maandag 20 december 2010 10:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgende week zit er al één te zeiken dat ze 0,0 aandacht krijgt
Och ze knippen ook gigantisch in de hoop op nog meer kijkersquote:Op maandag 20 december 2010 10:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Berber is niet zo zeer mooi als wel dat je kunt zien dat het een aardig/lief persoon is. Een beetje de anti-Richard zeg maar.quote:Op maandag 20 december 2010 10:49 schreef Pisces29 het volgende:Berber lijkt me een leuke meid (mooi? eh... qua uiterlijk een beetje uitpuilende chihuahua ogen
,
Berber komt redelijk oprecht overquote:Op maandag 20 december 2010 10:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Berber is niet zo zeer mooi als wel dat je kunt zien dat het een aardig/lief persoon is. Een beetje de anti-Richard zeg maar.
Koud ja...quote:Op maandag 20 december 2010 10:51 schreef Marrije het volgende:
Ik vond dat blonde meisje met kind tegenvallen, die zag er op de foto leuker uit, zo liggend op een paardGewoon geen uitstraling.
Dat wel, maar ik denk dat zij wel de broek aan heeft, ik weet niet of Frank daar op zit te wachten.quote:Op maandag 20 december 2010 10:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Berber komt redelijk oprecht over
Deze broedkip ook, met haar pittige kapselquote:Op maandag 20 december 2010 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vrouwen beginnen er ook over op de momenten dat hij er niet over begon.
Op eentje reageerde hij want "zij" had een hele brief met dat als hoofdonderwerp.
Tja
Er was er ook eentje die met die ouders die enorm in leeftijd verschillen... 1940 en 1920 ergens?quote:Op maandag 20 december 2010 10:59 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Deze broedkip ook, met haar pittige kapsel
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2010/marcel/sonja.aspx
Tsjonge jonge, dat je uit al die brieven niet iets leukers kan vinden
Mannen hebben op zich geen haast toch? Yoghurt blijft lang goed.quote:Op maandag 20 december 2010 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
En ergens begrijp ik Marcel wel, hij is 44, dus als hij kinderen wilt mag hij wel vaart maken.![]()
En nu heeft hij de kans uit velen te kiezen, normaal ontmoet hij geen vrouwen, dus hij gaat meteen in versnelling 10
Leuk als je vader 50 is als jij geboren wordt...quote:Op maandag 20 december 2010 11:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mannen hebben op zich geen haast toch? Yoghurt blijft lang goed.
Ja, dat was zelf een redelijk jonge vrouw, die niets liever wou dan morgen al een gezinnetje starten met Frans. Dat gesprek was ook tenenkrommend, op een gegeven verwachte ik dat één van hen zou zeggen: 'zullen we het dan maar doen, hier en nu?'quote:Op maandag 20 december 2010 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er was er ook eentje die met die ouders die enorm in leeftijd verschillen... 1940 en 1920 ergens?
Ik miste dat stukje, maar ik kreeg wel wat gedweep mee en volgens mij ging dat ook over kinderen?
quote:Op maandag 20 december 2010 11:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mannen hebben op zich geen haast toch? Yoghurt blijft lang goed.
Hahaquote:Op maandag 20 december 2010 12:09 schreef Morendo het volgende:
Als ik bij de Amsterdamse zedenpolitie zou werken en de uitzending van gisteren had gezien zou ik die Marcel toch even natrekken. Zijn obsessie met kinderen lijkt me niet helemaal gezond.
Oké, hij lijkt mij voor bepaalde vrouwen best een aardige man. Maar dat zwoele, halfgeile gebabbel kan echt niet op een speed-date. En ja, ik kijk het op dit moment terug want ik heb gisteren niet alles gezien.quote:
you must be kidding mequote:Op maandag 20 december 2010 12:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oké, hij lijkt mij voor bepaalde vrouwen best een aardige man. Maar dat zwoele, halfgeile gebabbel kan echt niet op een speed-date. En ja, ik kijk het op dit moment terug want ik heb gisteren niet alles gezien.
quote:Op maandag 20 december 2010 10:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat een kippenhok zal dat wordenquote:Op maandag 20 december 2010 11:52 schreef Hippos het volgende:
Had bij Richard wel verwacht dat z'n Maxima (zucht) zou doorgaan, daar was ie meteen lyrisch over, maar ik ben benieuwd als die vrouwen bij hem moeten gaan logeren...
Pff ja, inderdaad. Ik kreeg gewoon medelijden met dat meisje, ik weet niet waarom. Ze leek wel een ziekelijke drang tot baren te hebben ofzo/quote:Op maandag 20 december 2010 11:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, dat was zelf een redelijk jonge vrouw, die niets liever wou dan morgen al een gezinnetje starten met Frans. Dat gesprek was ook tenenkrommend, op een gegeven verwachte ik dat één van hen zou zeggen: 'zullen we het dan maar doen, hier en nu?'
Je hebt ze er bij zitten die vanaf 15 al broeds zijnquote:Op maandag 20 december 2010 13:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Pff ja, inderdaad. Ik kreeg gewoon medelijden met dat meisje, ik weet niet waarom. Ze leek wel een ziekelijke drang tot baren te hebben ofzo/
Daar heb ik ook medelijden mee. Maar dit was echt zo'n meisje die vroeger nooit vriendinnetjes had, de jongens zagen haar niet staan, en uuuuren op zolder met het poppenhuis speelde. "Later word ik een héle leuke mama!"quote:Op maandag 20 december 2010 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt ze er bij zitten die vanaf 15 al broeds zijn
Vind ik ook, toch wel een zachtaardig mannetje. Je zag dat 'ie soms wel pittige wijffies had (zoals Berberquote:Op maandag 20 december 2010 11:52 schreef Hippos het volgende:
Ik vond Frank soms een soort Wietse, kwam weinig uit, maar dat gaat vast nog wel goedkomen.
Over welke vrouw gaat dit? Want ik kan me deze even niet voor de geest halenquote:Op maandag 20 december 2010 13:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar heb ik ook medelijden mee. Maar dit was echt zo'n meisje die vroeger nooit vriendinnetjes had, de jongens zagen haar niet staan, en uuuuren op zolder met het poppenhuis speelde. "Later word ik een héle leuke mama!"
Intussen wel even vergeten dat je er een beetje leuk uit moet zien en social skills moet hebben wil een kerel kinderen met je maken, maargoed. Ze heeft nooit geleefd, nooit eens los gegaan, altijd maar thuis en bezig met dat poppenhuis. Nu nog.
(Ok, voor hetzelfde geld heeft ze zich in Cherso door heel Den Haag uit elkaar laten trekken, maar dat lijkt me sterk.)
Dat meisje met het malienkolder.quote:Op maandag 20 december 2010 13:31 schreef Hippos het volgende:
[..]
Over welke vrouw gaat dit? Want ik kan me deze even niet voor de geest halen
Haha, alsof die vrouwen elkaar niet direct scannen zodra ze binnen zijnquote:Op maandag 20 december 2010 13:48 schreef mootie het volgende:
Ik snap nooit dat die vrouwen elkaar de tent niet uitvechten. Ze vinden allemaal dezelfde kerel leuk, zitten met z'n allen in 1 huis, die kerel zoent en fruttelt met alle vrouwen. Dat is toch een recept voor een enorme catfight?
Dat komt omdat vrouwen zo ongelofelijk geniepig zijn. Ze vinden elkaar niet écht leuk, maar ze doen net alsof. "HAHA IK BEN DE BESTE VRIENDINNEN MET IEDEREEN ZIE JE DAT RICHARD?!quote:Op maandag 20 december 2010 13:51 schreef Succinyl het volgende:
En ik vergeet het belangrijkste: ondanks wat ze denken blijven ze poeslief tegen elkaar.
Alsof Richard daar oog voor heeft, die is zich alleen maar aan het bedenken hoe zwaar die vrouwen ongeveer zijn, zodat hij weet hoe hoog hij de kettingen in zijn keller moet hangenquote:Op maandag 20 december 2010 13:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen zo ongelofelijk geniepig zijn. Ze vinden elkaar niet écht leuk, maar ze doen net alsof. "HAHA IK BEN DE BESTE VRIENDINNEN MET IEDEREEN ZIE JE DAT RICHARD?!![]()
"
Intussen denken ze: 'kutwijf, met je ketting, hoer!'
De laatste reeks die ik heb gevolgd was met de boer in Frankrijk, een jaar of 100 geleden.quote:Op maandag 20 december 2010 13:51 schreef Succinyl het volgende:
En ik vergeet het belangrijkste: ondanks wat ze denken blijven ze poeslief tegen elkaar.
Inderdaad, zodat je zelf op het eind kunt zeggen "Njaah, ik vond 'm op zich wel leuk, maar ik ben er niet heel rouwig om dat ik niet gekozen ben, want zo leuk vond ik het zelf ook niet"quote:Op maandag 20 december 2010 13:58 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij draait het gedrag van de vrouwen onderling vooral om het zoveel mogelijk beperken van gezichtsverlies. Als de boer voor een andere vrouw kiest, kun je dan doen alsof je het haar ontzettend gunt.
"En zo leuk, dan kwamen we met de voetjes tegen elkaar, en maakten we daar grappen over!", aldus Maxima. Nee trut, je stootte tegen de kettingzaag aan waar hij je zo mee gaat fileren.quote:Op maandag 20 december 2010 13:58 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Alsof Richard daar oog voor heeft, die is zich alleen maar aan het bedenken hoe zwaar die vrouwen ongeveer zijn, zodat hij weet hoe hoog hij de kettingen in zijn keller moet hangen
Bij zijn vrouwen viel het vooral op, dat ze allemaal zo tuttiewuttie met elkaar waren.quote:Op maandag 20 december 2010 13:58 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Alsof Richard daar oog voor heeft, die is zich alleen maar aan het bedenken hoe zwaar die vrouwen ongeveer zijn, zodat hij weet hoe hoog hij de kettingen in zijn keller moet hangen
Dat zijn de ergste. De afvallers gaan zich straks te buiten op de voodoo's van de dames die doorgingen..quote:Op maandag 20 december 2010 14:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij zijn vrouwen viel het vooral op, dat ze allemaal zo tuttiewuttie met elkaar waren.
Die vrouwen van hem glijen ook gewoon wegquote:Op maandag 20 december 2010 14:11 schreef Silenus het volgende:
Haha die muziek ook bij Richard en z'n keuzes (nu hh op tv)...Ontzettend naargeestig en eng.
Dat in combinatie met z'n stem, waarbij Richard echt een lijst op lijkt te lezen van diegenen voor wie het laatste uur geslagen heeft. Echt scary.
Ik denk dat Frank een beetje onzeker was, omdat hij zijn rechterhand Niels niet bij zich had.quote:Op maandag 20 december 2010 13:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vind ik ook, toch wel een zachtaardig mannetje. Je zag dat 'ie soms wel pittige wijffies had (zoals Berber) die meteen de leiding in het gesprek namen. Zodra Frank een stil musje tegenover zich had was het meteen 'euh euhuhhh dussss'.
Komop Frank, toon je ballen de volgende keer, jij bent de man!
Vond ik ook.quote:Op maandag 20 december 2010 14:27 schreef Beach het volgende:
Trouwens zonde; dat ene meisje met dat donkere haar die linksboven stond bij het keuzemoment van Frank. Die zag er het leukste uit
printscreen??quote:Op maandag 20 december 2010 14:27 schreef Beach het volgende:
Trouwens zonde; dat ene meisje met dat donkere haar die linksboven stond bij het keuzemoment van Frank. Die zag er het leukste uit
Sorry, ik heb geen printscreen ervan.quote:Op maandag 20 december 2010 14:46 schreef Stansfield het volgende:
[..]
printscreen??
Ik vond ook dat zowel frank als gijsbert beter hadden kunnen kiezen.
Moet je ff terugkijken, begint bij ongeveer 57 min.quote:Op maandag 20 december 2010 14:46 schreef Stansfield het volgende:
[..]
printscreen??
Ik vond ook dat zowel frank als gijsbert beter hadden kunnen kiezen.
Hou jij niet van klaverjassen dan? Het is écht niet alleen een bejaardensport hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 14:55 schreef Waaghals het volgende:
Ben ik de enige die al een hekel heeft aan Berber?
Top, die op 57:38 staat ziet er idd leuk uit. Gemiste kans voor Frank.quote:Op maandag 20 december 2010 14:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Moet je ff terugkijken, begint bij ongeveer 57 min.![]()
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1021872
Precies, ik heb zelf ook jarenlang geklaverjast. Heerlijk boompjes leggen met een biertje erbij!quote:Op maandag 20 december 2010 14:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hou jij niet van klaverjassen dan? Het is écht niet alleen een bejaardensport hoor.
quote:Als een sloot zeewater, zo smaakt ghb. Zit aan je drankje een zoute bijsmaak, dan kun je het dus maar beter laten staan. Wanneer je al een aantal pilsjes of cocktails op hebt, bestaat echter de kans dat je smaakpapillen de ziltige kenmerken van ghb niet herkennen. Alcohol zwakt de werking van je papillen namelijk af. Toch zou je zelfs onder invloed kunnen proeven dat er iets niet klopt, stelt een medewerker van Jellinek. Bier hoort niet zout te zijn, dus luister naar je instinct. De meeste jongeren drinken door omdat ze denken dat het vast aan henzelf ligt, aldus de Jellinek-woordvoerder. Mocht jij een van die mensen zijn en je glas toch legen, dan kan het zijn dat je zon twintig minuten later moe of misselijk wordt. Het belangrijkst is dat je niet in slaap valt. Als je in je slaap moet overgeven, kun je stikken in je eigen braaksel of tong. Bovendien kan de combinatie van alcohol en ghb je comateus maken. Als je merkt dat het misgaat, is er maar weinig dat je zelf nog kan doen.
die had ik direct daar in de kerker opgeslotenquote:
Zo, jij bent goed met printscreen.quote:Op maandag 20 december 2010 15:18 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik vind deze toch iets leuker.
[ afbeelding ]
Tnx, vond ik zelf ook al. Zal ik je wat tips geven?quote:Op maandag 20 december 2010 15:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo, jij bent goed met printscreen.
quote:Op maandag 20 december 2010 15:28 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tnx, vond ik zelf ook al. Zal ik je wat tips geven?
Dan ben ik wel benieuwd hoe oud ze is...quote:Op maandag 20 december 2010 13:34 schreef Silenus het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2010/marcel/renate.aspx
deze geloof ik. Die al meteen zei 'ja in mijn leeftijdscategorie is niemand die kinderen wil, maar ik ben er he-le-maal klaar voor'.
Er kijken 4 miljoen mensen, dus er zullen wel een aantal beseffen dat iedereen ze straks kent...quote:Op maandag 20 december 2010 13:58 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij draait het gedrag van de vrouwen onderling vooral om het zoveel mogelijk beperken van gezichtsverlies. Als de boer voor een andere vrouw kiest, kun je dan doen alsof je het haar ontzettend gunt.
Ik gok 29 ofzo. Maar misschien dat ze door haar sufheid en maliënkolder (<--damn wat een heerlijk woord) er ouder uitziet en eigenlijk 25 is.quote:Op maandag 20 december 2010 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd hoe oud ze is...
Nee ik bedoelde die andere, waar die mooie printscreen van gemaakt is hierboven!quote:
Dr ouders waren geboren in 1947 en 1925.quote:Op maandag 20 december 2010 16:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik gok 29 ofzo. Maar misschien dat ze door haar sufheid en maliënkolder (<--damn wat een heerlijk woord) er ouder uitziet en eigenlijk 25 is.
Neem dan aan dat haar moeder die van '47 is (quote:Op maandag 20 december 2010 16:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dr ouders waren geboren in 1947 en 1925.
Mijne uit '47 en ik ben 30.quote:Op maandag 20 december 2010 16:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Neem dan aan dat haar moeder die van '47 is (), dan kan het wel. Mijn moeder is van '49 en ik ben net 27, dus dan kan zij anatomisch gezien nog wel net 25 zijn ofzo? Hmm, toch 29 denk ik.
Even op Unibet gekeken naar de quoteringen.quote:Op maandag 20 december 2010 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat we er wel van uit kunnen gaan dat als dit seizoen af is en we volgend jaar een terugblik kijken of de stellen nog samen zijn, dat Marcel wel iemand zwanger heeft geschopt
Hop paardje hop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Omdat zij nog net niet met haar benen wijd ligt en uitroept: 'Kom maar Marcel, dit is de tijd, bevrucht me, paar met me, laat den zaden tot me komen!'quote:Op maandag 20 december 2010 16:22 schreef Lienekien het volgende:
Waarom doen jullie allemaal zo schamper over iemand met een wens om een gezin te stichten?
Je overdrijft tot en met. Maar dat weet je ook wel.quote:Op maandag 20 december 2010 16:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat zij nog net niet met haar benen wijd ligt en uitroept: 'Kom maar Marcel, dit is de tijd, bevrucht me, paar met me, laat den zaden tot me komen!'
De speeddate is 120 seconden aan de gang en ze gillen allebei in koor dat ze ZO graag kinderen willen. Doe effe relaxed, kijk eerst even of het klikt ofzo?Of ben ik nu raar.
Ik vind hem eigenlijk heel sympathiek. Hij zit zo onbeholpen/onhandig te giechelen als er een prachtige vrouw (Yvonne bijv.) voor hem zit, ik moet zeggen dat ik me ook als een kind in de snoepwinkel zou voelen.quote:Op maandag 20 december 2010 16:24 schreef NouMooiNiet het volgende:
Gijsbert heeft lieve mooie oogjes [/spoiler]
Maar hij zei dat bij elk gesprekquote:Op maandag 20 december 2010 16:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je overdrijft tot en met. Maar dat weet je ook wel.
Hij had van tevoren heel duidelijk aangegeven dat hij graag een gezin wil. Logisch lijkt me, dat dat onderwerp van gesprek is.
Dat is onderdeel van de pret, Lienekien, niet te serieus nemenquote:Op maandag 20 december 2010 16:22 schreef Lienekien het volgende:
Waarom doen jullie allemaal zo schamper over iemand met een wens om een gezin te stichten?
Maar als dat al duidelijk is van te voren, neem ik aan dat er geen dames reageren die GEEN gezin willen stichten.quote:Op maandag 20 december 2010 16:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij had van tevoren heel duidelijk aangegeven dat hij graag een gezin wil. Logisch lijkt me, dat dat onderwerp van gesprek is.
Natuurlijk overdrijf ik. Maar komop, waarom neem je kinderen? Het komt echt zo over van 'Ik wil kinderen, NU, maakt niet uit met wie, iedereen die wil en er klaar voor is!'quote:Op maandag 20 december 2010 16:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 december 2010 16:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Natuurlijk overdrijf ik. Maar komop, waarom neem je kinderen? Het komt echt zo over van 'Ik wil kinderen, NU, maakt niet uit met wie, iedereen die wil en er klaar voor is!'
Noem mij een romanticus, maar het gaat er toch om dat je elkaar eerst wat ongedwongen leert kennen, verliefd op elkaar wordt en dan na een tijdje denkt: "weet je schatje, ik vind jou zó leuk, jij bent diegene met wie ik een kindje wil maken, omdat ik zelf ook leuk ben, en jij ook, dat als wij dit mengen er een superleuk lief kindje ontstaat van ons, en dan gaan wij dat opvoeden want we blijven altijd bij elkaar!![]()
![]()
"
Dat is toch leuker dan: "Aangenaam, mevrouw Janssen, ik lees hier in uw brief dat u kinderen wilt? Hoe ziet u dat voor zich? En die kinderwens, wilt u dat snel? En wat voor behang nemen we dan in de kinderkamer? En wie staat er vroeg op om de luier te verschonen? Kunt u dan hier en hierrrrrrrrr even tekenen, dan kunnen we zometeen overgaan tot het officiële gedeelte: de bevruchting. Even doorbijten, ik doe het niet al te vaak."
Komop, waar is de passie.
Ik kon de umlaut niet vindenquote:Op maandag 20 december 2010 16:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik gok 29 ofzo. Maar misschien dat ze door haar sufheid en maliënkolder (<--damn wat een heerlijk woord) er ouder uitziet en eigenlijk 25 is.
Zij stond, voordat de speeddates begonnen, die mannen van Annemarie te hosselenquote:Op maandag 20 december 2010 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja die Merel, die Gijsbert als laatste koos, de wat vollere... grappig mensHad ik niet verwacht van Gijs.
[ afbeelding ]
Ik vind Harrie veel te simpel voor Annemarie.quote:Op maandag 20 december 2010 16:24 schreef NouMooiNiet het volgende:
Annemarie heel erg gesloten. Ze zat ook met haar handen én benen over elkaar.
Die mannen waren niet in hun vertrouwde schuurfeest-omgeving (lees: met 30 flesjes bier achter hun kiezen iets proberen te versieren wat in de verte op een vrouw lijkt...) en keken dus nogal verward en verlegen om zich heen.quote:Op maandag 20 december 2010 16:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Zij stond, voordat de speeddates begonnen, die mannen van Annemarie te hosselenonder het mom van 'ik stel ze op hun gemak'..
Sander is toch ook de enige 'stadsjongen'?quote:Op maandag 20 december 2010 16:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die mannen waren niet in hun vertrouwde schuurfeest-omgeving (lees: met 30 flesjes bier achter hun kiezen iets proberen te versieren wat in de verte op een vrouw lijkt...) en keken dus nogal verward en verlegen om zich heen.
Hoe ze zich ook presenteerden....met een gezicht als een oorwurm zeggen: "ik hou wel van een grapje op z'n tijd." Alleen Harrie is leuk en die Sander mag ik ook wel. De rest is booorrringggg
Was zij dat?quote:Op maandag 20 december 2010 16:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Zij stond, voordat de speeddates begonnen, die mannen van Annemarie te hosselenonder het mom van 'ik stel ze op hun gemak'..
Dat valt wel mee denk ik, anders kiest ze deze heikneuters niet uit. Harrie is de enige soepele player (relatief gezien) met tijdens schuurfeesten opgedane hosselskills-ervaringen. De rest haalt bij elkaar de vijf sekspartners niet hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ze zoekt gewoon een leuke sportieve normale jongen,
Ja maar bij de andere 4 zag je nog iets van een gesprek, maar dit... ach misschien kennen ze elkaar ook echt alleen van die schuurfeesten, ouwehoeren met een borrel op...quote:Op maandag 20 december 2010 16:37 schreef Viking84 het volgende:
Annemarie heeft wel meer mannen aangetrokken die aangeven niet zo serieus te zijn, lijkt me nogal frustrerend.
Toen zij vroeg wanneer Harry dan wel serieus was en hij zei van niet, dacht ik echt 'autsj'.
Dat had ik nooit voor haar uitgekozen. Zij is zo'n hardwerkende tante, zit ze echt te wachten op zo'n lul-de-behangerquote:Op maandag 20 december 2010 16:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik, anders kiest ze deze heikneuters niet uit. Harrie is de enige soepele player (relatief gezien) met tijdens schuurfeesten opgedane hosselskills-ervaringen. De rest haalt bij elkaar de vijf sekspartners niet hoor.
quote:Op maandag 20 december 2010 16:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat valt wel mee denk ik, anders kiest ze deze heikneuters niet uit. Harrie is de enige soepele player (relatief gezien) met tijdens schuurfeesten opgedane hosselskills-ervaringen. De rest haalt bij elkaar de vijf sekspartners niet hoor.
Dat gevoel had ik ookquote:Op maandag 20 december 2010 16:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Op wie of wat lijkt ze nou... ik pieker me suf.
Er was nog eentje die aangaf niet zo serieus te zijn. Eén van de Johannessen volgens mij.quote:Op maandag 20 december 2010 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar bij de andere 4 zag je nog iets van een gesprek, maar dit... ach misschien kennen ze elkaar ook echt alleen van die schuurfeesten, ouwehoeren met een borrel op...
Nah serieus is ie ook wel hoor ; hij had hiervoor een relatie van 7 jaar ofzo.quote:Op maandag 20 december 2010 16:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
er is zeker geknipt. dat postte ik net ook al. Dat gesprek van Frank en Kylie verliep heel slecht voor zover wij konden zien. maar ze is wel gekozen.quote:Op maandag 20 december 2010 16:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er was nog eentje die aangaf niet zo serieus te zijn. Eén van de Johannessen volgens mij.
Maar ik heb me er echt over verbaasd dat sommige vrouwen beweerden dat het heel leuk en gezellig was geweest, terwijl je op de beelden duidelijk zag dat er geen sprake was van een fatsoenlijk gesprek. Of ze moeten het gesprek weggeknipt hebben, dat kan ook nog.
Nee, maar dat weet ze zelf nog niet. Zij is zelf nogal een 'dooie', die vooral keihard werkt en niet echt geniet van het leven. Nouja, ze gaat dan op zaterdag stappen om daar clichés uit te braken, want daar is ze nogal goed in. Op elk schuurfeest staat ze dan tegen iedereen te zeggen dat 'het gezellig is'. Gezellig is het hier he? Ja heel gezellig. Ja, echt leuk gezellig. Je kan hier lekker jezelf zijn, én er is plek voor een lolletje. Want altijd zo serieus is ook weer zo wat he. Ja dat moet je niet hebben. Trouwens, ik zeg altijd maar: je leeft maar één keer? Gezellig trouwens he."quote:Op maandag 20 december 2010 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat had ik nooit voor haar uitgekozen. Zij is zo'n hardwerkende tante, zit ze echt te wachten op zo'n lul-de-behanger
quote:Op maandag 20 december 2010 16:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, maar dat weet ze zelf nog niet. Zij is zelf nogal een 'dooie', die vooral keihard werkt en niet echt geniet van het leven. Nouja, ze gaat dan op zaterdag stappen om daar clichés uit te braken, want daar is ze nogal goed in. Op elk schuurfeest staat ze dan tegen iedereen te zeggen dat 'het gezellig is'. Gezellig is het hier he? Ja heel gezellig. Ja, echt leuk gezellig. Je kan hier lekker jezelf zijn, én er is plek voor een lolletje. Want altijd zo serieus is ook weer zo wat he. Ja dat moet je niet hebben. Trouwens, ik zeg altijd maar: je leeft maar één keer? Gezellig trouwens he."
Van die gesprekken die je met rare collega's bij de koffieautomaat hebt als dat ($@#)%-ding niet opschiet en het dus maar over 'niks' gaat.
Wat zij dus nodig heeft is een kerel die écht wat te melden heeft (ik herhaal: wat te melden heeft. "Ik ben spontaen" zeggen telt niet) en haar af en toe mee het dorp uittrekt en haar even een flinke beurt geeft op de keukentafel. Wijf, kom die stal uit en lééf!
Waar ze dus voor heeft gekozen, zijn met uitzondering van clowntje Harrie, allemaal vrij suffe/stille types die eigenlijk ook niet echt hele goede grappen maken en ook altijd zeggen "Gezellig!" als ze niet meer weten wat ze moeten zeggen. Kortom: de mannelijke variant van Annemarie zelf. De enige die haar een beetje uit de suffe poel kan trekken is Sander met zijn guitige kop. Hopelijk wordt dat een match, want -inderdaad- Harrie is niet iemand met wie je af en toe ook eens kunt praten over de zin van het leven. Die staat gewoon liever tot z'n dood met een krat bier mee te schreeuwen met de nieuwste song van Jovink en de Voederbietels.
Ik ken alleen de Oost-Brabantse tentfeesten van vrueger maar daar werd gewoon hela-hola-hollandse muziek gedraaid. Of ze moet echt kermissen bedoelen, dat kan ook.quote:Op maandag 20 december 2010 16:50 schreef Beach het volgende:
Trouwens tentfeesten met piratenmuziekdat heb ik nog nooit gezien. Altijd alleen coverbands.
Die vrouwen zijn al helemaal verliefdquote:Op maandag 20 december 2010 16:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er was nog eentje die aangaf niet zo serieus te zijn. Eén van de Johannessen volgens mij.
Maar ik heb me er echt over verbaasd dat sommige vrouwen beweerden dat het heel leuk en gezellig was geweest, terwijl je op de beelden duidelijk zag dat er geen sprake was van een fatsoenlijk gesprek. Of ze moeten het gesprek weggeknipt hebben, dat kan ook nog.
Ja, hij is een makelaar. Waarschijnlijk is zijn enige doel om in gemeenschap van goederen te trouwen, direct weer te scheiden om vervolgens een appartementencomplex te realiseren op haar waardevolle, Wassenaarse grond.quote:Op maandag 20 december 2010 16:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Sander is toch ook de enige 'stadsjongen'?
quote:Op maandag 20 december 2010 16:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, hij is een makelaar. Waarschijnlijk is zijn enige doel om in gemeenschap van goederen te trouwen, direct weer te scheiden om vervolgens een appartementencomplex te realiseren op haar waardevolle, Wassenaarse grond.
Het Utregse hierquote:Op maandag 20 december 2010 16:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ken alleen de Oost-Brabantse tentfeesten van vrueger maar daar werd gewoon hela-hola-hollandse muziek gedraaid. Of ze moet echt kermissen bedoelen, dat kan ook.
Moet je je voorstellen dat je als boer zijnde twee reacties krijgt op je oproep, waaronder een mailtje. Arme Martin of Hans (wie was het eigenlijk?)quote:
Er kunnen wel altijd nog brieven komenquote:Op maandag 20 december 2010 17:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je als boer zijnde twee reacties krijgt op je oproep, waaronder een mailtje. Arme Martin of Hans (wie was het eigenlijk?)
Los van dat ze persoonlijkheid van een natte dweil hebben, is hun woonsituatie ook niet bepaald ideaal te noemen: er is toch geen 21e eeuwse, zelfstandige, 'pittige' vrouw te vinden in Nederland die bij Gradus en zijn 40 broers wil inwonen?quote:Op maandag 20 december 2010 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er kunnen wel altijd nog brieven komenVolgens mij gebeurt dat elk jaar wel, mensen die later nog gaan schrijven.
Want aan z'n gezicht te zien waren die 2 ook niet echt iets om voor warm te lopenEn bij z'n broer (die middelste had er 5?) ook niet.
Maar zijn oudste broer had wel iets van 20 (?) brieven?quote:Op maandag 20 december 2010 17:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Los van dat ze persoonlijkheid van een natte dweil hebben, is hun woonsituatie ook niet bepaald ideaal te noemen: er is toch geen 21e eeuwse, zelfstandige, 'pittige' vrouw te vinden in Nederland die bij Gradus en zijn 40 broers wil inwonen?
Ja die oudste had er 20 en die andere twee hadden er respectievelijk 2 en 4quote:Op maandag 20 december 2010 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar zijn oudste broer had wel iets van 20 (?) brieven?
Dat was Gradus inderdaad, de wijze, grijze leider van het stel.quote:Op maandag 20 december 2010 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar zijn broer had wel iets van 20 (?) brieven?
quote:Op maandag 20 december 2010 15:11 schreef Morendo het volgende:
Hierbij wat advies voor de dames die bij Richard gaan logeren:
[..]
Waarom schreven zij dan niet naar Annemarie?quote:Op maandag 20 december 2010 17:44 schreef wieksel het volgende:
De broers zochten m.i. ook allemaal een vrouw met boerderij, want ze moesten van het erf af.
Richard die met een motorzaag in zijn hand hout van de Gamma aan het zagen is voor "niet nader te noemen doeleinden"?quote:Op maandag 20 december 2010 17:44 schreef wieksel het volgende:
De broers zochten m.i. ook allemaal een vrouw met boerderij, want ze moesten van het erf af.
Ik wacht trouwens op de eerste bouwmarkt/keukenboer/meubelboulevard die 1 of meerdere boeren in zn reclame opneemt, gezien de verbouwlust van de vrouwen (of de zwaar achterhaalde inrichtingen...)
Maar dan wel in een wit pak met bloedspetters en zo'n Hannibal-muilkorf om, terwijl je 'm daarachter nog maniakaal hoort uitschreeuwen "Ik sie ik sie wat jij niet siet und es ist ein Kerstmallll.....(en dan heel laag en hard) Mwoeeeee--hehehe-he-he--eh-eh-hehehaaaaa"quote:Op maandag 20 december 2010 19:08 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Richard die met een motorzaag in zijn hand hout van de Gamma aan het zagen is voor "niet nader te noemen doeleinden"?
Ghehehe dit zie ik wel voor me ja, al bedoelde ik ietsie degelijker;)quote:Op maandag 20 december 2010 19:08 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Richard die met een motorzaag in zijn hand hout van de Gamma aan het zagen is voor "niet nader te noemen doeleinden"?
Oke, je hebt altijd baas boven baas.quote:Op maandag 20 december 2010 19:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar dan wel in een wit pak met bloedspetters en zo'n Hannibal-muilkorf om, terwijl je 'm daarachter nog maniakaal hoort uitschreeuwen "Ik sie ik sie wat jij niet siet und es ist ein Kerstmallll.....(en dan heel laag en hard) Mwoeeeee--hehehe-he-he--eh-eh-hehehaaaaa"
*ROOAOAARRRRRRRRRRRRRRETETETETETETETET(<---geluid van de kettingzaag)
Wellicht kan die 25-jarige rammelende eierstok van Marcel reclame maken voor Predictorquote:Op maandag 20 december 2010 19:14 schreef wieksel het volgende:
[..]
Ghehehe dit zie ik wel voor me ja, al bedoelde ik ietsie degelijker;)
quote:Op maandag 20 december 2010 19:18 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Wellicht kan die 25-jarige rammelende eierstok van Marcel reclame maken voor Predictor
Laat ik dat maar als een compliment beschouwenquote:
Zou je dat nou wel doen?quote:Op maandag 20 december 2010 19:23 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Laat ik dat maar als een compliment beschouwen
quote:Op maandag 20 december 2010 19:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel doen?
Maar nee, ik ben nog steeds flabbergasted over Marcel en zijn broedkippen. En wat me trouwens opvalt is dat er geen boeren bij zitten uit Overijssel/Friesland/Groningen/Drenthe. Zullen die te nuchter zijn voor een dergelijk programma?
Ging ze nu naar hockey- of schuurfeesten?quote:Op maandag 20 december 2010 19:47 schreef Succinyl het volgende:
Annemarie is ook niet bepaald een kakker omdat ze uit Wassenaar komt, misschien wel de meest nuchtere die erbij zit.
Schuurfeesten. Al zou een hockeystick voor haar niet verkeerd zijn om alle kerels die niet luisteren een tik te geven. Maar aan de andere kant: hockeymannen vallen op hockeysletjes, niet op iemand als Annemarie.quote:Op maandag 20 december 2010 19:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ging ze nu naar hockey- of schuurfeesten?
Nee het noorden is te ver rijden voor de crew van BZVquote:Op maandag 20 december 2010 19:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel doen?
Maar nee, ik ben nog steeds flabbergasted over Marcel en zijn broedkippen. En wat me trouwens opvalt is dat er geen boeren bij zitten uit Overijssel/Friesland/Groningen/Drenthe. Zullen die te nuchter zijn voor een dergelijk programma?
quote:
Gerko woonde in het noordelijkste puntje van NL (2007).quote:Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef alors het volgende:
[..]
Nee het noorden is te ver rijden voor de crew van BZV![]()
Wolvega is blijkbaar het noordelijkst wat ze willen gaan
wie is Anneliesquote:Op maandag 20 december 2010 22:03 schreef ghizzer het volgende:
die Annelies zou met haar neus zomaar een zus van Lebbis kunnen zijn.
Zal wel Annemarie bedoelen. Hoewel ik haar eerder een 'Putin-neus' vind hebben.quote:
euh ja sorry :bloos: sorryquote:Op maandag 20 december 2010 22:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zal wel Annemarie bedoelen. Hoewel ik haar eerder een 'Putin-neus' vind hebben.
Nog niet gezien!quote:Op maandag 20 december 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Om terug te blikken of heb je dat seizoen nog niet gezien?
Precies, in mijn geval dus gewoon 'Johnny Stardust' met johnnylovesyou@hotmail.comquote:Op maandag 20 december 2010 22:52 schreef Silenus het volgende:
Gewoon je artiestennaam en fake email gebruiken, zoals bij elke andere site.
Nou ik vind het wel heel toevallig dat ze allemaal (ook van de selectie voor deze 5 boeren) zo rond het zuiden en midden zitten.quote:Op maandag 20 december 2010 21:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Gerko woonde in het noordelijkste puntje van NL (2007).
Dirk-Jan in de Dordogne Frankrijk (2006).
Dus dat zal de reden wel niet zijn.
T is gewoon toeval dat de boeren dit seizoen uit die provincies komen.
Geloof mij als er 4 miljoen mensen naar je programma kijken kan een extra keertje tanken er echt wel af hoorquote:Op maandag 20 december 2010 23:05 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel heel toevallig dat ze allemaal (ook van de selectie voor deze 5 boeren) zo rond het zuiden en midden zitten.
Volgens mij is het ook gezegd tegen boeren die mee wilden doen en afgevallen zijn. Ander jaar gaan ze misschien wel weer boeren uit het noorden doen.
Wat zou daar dan het praktisch nut van zijn?quote:Op maandag 20 december 2010 23:05 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel heel toevallig dat ze allemaal (ook van de selectie voor deze 5 boeren) zo rond het zuiden en midden zitten.
Volgens mij is het ook gezegd tegen boeren die mee wilden doen en afgevallen zijn. Ander jaar gaan ze misschien wel weer boeren uit het noorden doen.
Dan was je er al snel achter gekomen, dat er raar geknipt is.quote:Op maandag 20 december 2010 12:09 schreef Morendo het volgende:
Als ik bij de Amsterdamse zedenpolitie zou werken en de uitzending van gisteren had gezien zou ik die Marcel toch even natrekken. Zijn obsessie met kinderen lijkt me niet helemaal gezond.
Nee. Het eerste seizoen was experimenteel, bij de tweede vormde zich de patronen. Eentje is die van de "lotgenoten". Het is spannend, niemand weet of zij/hij wel door zal gaan, je zit te kijk voor heel Nederland en heel de wereld, ook wie niet doorgaat wordt via de speeddate de wereld over gestuurd. De spanning om de boer, of hij/zij net zo leuk is als men zichzelf ingepraat heeft, je zit de hele dag op elkaars lip in zo'n groot gezelschap in verwachtingsvolle atmosfeer, enz. Er worden dan ook direct adressen uitgewisseld en een aantal mensen houdt contact met elkaar. Ook vrouwen die samen op de boerderij gelogeerd hebben, hebben de neiging om contacten te onderhouden.quote:Op maandag 20 december 2010 13:48 schreef mootie het volgende:
Ik snap nooit dat die vrouwen elkaar de tent niet uitvechten. Ze vinden allemaal dezelfde kerel leuk, zitten met z'n allen in 1 huis, die kerel zoent en fruttelt met alle vrouwen. Dat is toch een recept voor een enorme catfight?
Ik denk eerder dat hij hyperactief is of een ADHD'er. Heeft zo te zien geen kijk op proporties, het ziet er vooral onmatig uit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:32 schreef matthijst het volgende:Die Richard is echt een freaky kereltje.... Zodra ie z'n mond open trekt gaan er alarmbellen af, wat een mafkees.... En steeds zo raar met die armen van hem te klooien... 't is een beetje de Duitse Dexter, zou me niet verbazen als hij met die koeien de stank van de lijken in zijn kelder probeert te verhullen...
Nee hoor. Veel vrouwen zien een lieve lach en beginnen gelijk aan de brief. Dat lokatie, leeftijd, levendoel niet met elkaar overeenstemmen, wat zou dat nou? En zeg nu zelf, Gijsbert die zat te oreren tegen vrouwen met kant-en-klare kinderen en er dan toch zoeen uitkoos.quote:Op maandag 20 december 2010 16:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Maar als dat al duidelijk is van te voren, neem ik aan dat er geen dames reageren die GEEN gezin willen stichten.
Hadden ze die 5 minuten toch ook wel kunnen besteden aan andere onderwerpen dan zo erg daarover door te zagen??
Dat vind ik dan wel raar eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:50 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dan was je er al snel achter gekomen, dat er raar geknipt is.
Die loopt echt z'n leuter achterna.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:59 schreef Teslynd het volgende:
En zeg nu zelf, Gijsbert die zat te oreren tegen vrouwen met kant-en-klare kinderen en er dan toch zoeen uitkoos.
Jij bent moralistisch aan het trollen. Houd er eens mee op.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:16 schreef Teslynd het volgende:
Het is natuurlijk de produktiefirma die het knipwerk doet, maar elk seizoen ziet de KRO de resultaten en is er blij mee. Het wordt zo uitgezonden ipv teruggestuurd om het over te doen en boer(inn)en fatsoenlijk tot hun recht te laten komen.
Ja, maar hij komt maar één keer per jaar in de grote stad he!quote:Op maandag 20 december 2010 11:09 schreef Morendo het volgende:
Sowieso had Gijsbert de knapste vrouwen, maar dat is natuurlijk ook de knapste boer, met een crib die niet eens ver verwijderd is van Amsterdam en Utrecht!
Weet iemand waar die Gijsbert precies zit?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:52 schreef sheotah het volgende:
[..]
Ja, maar hij komt maar één keer per jaar in de grote stad he!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:11 schreef musicfreakyme het volgende:
Wát een mensen hebben ze weer bij elkaar gezocht zeg!![]()
Marcel - als een man binnen een minuut over kindjes begint in een fluisterend Limburg accent dan ben je toch binnen 5 seconden weg![]()
Ik kan me daar sowieso geen voorstelling bij maken, als Frank of Gijsbert zegt hey, laten we de hooiberg induiken, oke...Maar dat is natuurlijk een ander verhaal![]()
Richard is gewoon super eng, "hij heeft mooie ogen" - mooie ogen my ass, er zitten gewoon van die hypnotiserende lenzen in zodat die vrouwen al het gevoel van realiteit kwijt raken.
Die vrouwelijke boerin die erin zit (Annemarie volgens mij?) die vind ik wel een beetje zielig - maakte ze geen opmerking als "ze zien er wel een beetje anders uit dan op de foto?"
Dit wordt een topseizoen, ik kan niet wachten
Maakt niet uit toch. Tussen Utrecht en Amsterdam.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Weet iemand waar die Gijsbert precies zit?
Abcoude toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Weet iemand waar die Gijsbert precies zit?
Ik moest ook al nadenken wie het isquote:
- Smaken verschillen.quote:Op woensdag 22 december 2010 03:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wel grappige dat die filosoof echt alleen lelijke vrouwen koos
En of ze asap kinderen willen.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:00 schreef elkravo het volgende:
[..]
- Smaken verschillen.
- Er zijn mensen die verder kijken dan uiterlijk... (innerlijk je-weet).
Niemand met normale verstandelijke vermogens vindt die 10 knapquote:Op woensdag 22 december 2010 19:00 schreef elkravo het volgende:
[..]
- Smaken verschillen.
- Er zijn mensen die verder kijken dan uiterlijk... (innerlijk je-weet).
Welnee, ze hebben zichzelf opgedraaid n.a.v. een nietszeggend clipje en gingen toen boordevol verwachtingen naar de speeddate waar een groepssfeer georchestreerd werd.quote:Op woensdag 22 december 2010 03:15 schreef McNulty het volgende:
Dit programma is het ultieme bewijs dat vrouwen mannen leuk vinden die door andere vrouwen leuk gevonden worden. Er vonden van die gesprekken plaats waar je in de kroeg meteen gefaald zou hebben en toch zaten ze allemaal in smachtend te wachten.
Hoe oud ben jij?... hoe oud is zij?...quote:Op woensdag 22 december 2010 22:43 schreef Moffol het volgende:
Haha boer Marcel had ook een speeddate met een vrouw die zo wanhopig op zoek is naar een gezin - ze kon geen geschikte mannen vinden om een gezin mee te krijgen want die hadden er allemaal nog nog geen zin in - dat ze maar een brief schrijft naar boer Marcel. Ook echt het eerste wat ze zegt: 'oh ik ben zo toe aan een gezin'. Beetje wanhopig ofniedan?
Is het al gelukt, Marcel?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:45 schreef elkravo het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?... hoe oud is zij?...
Als jij als vrouw ook 37 of zo bent dan piep je misschien anders... het is heel grappig om hier op het forum als tiener dit belachelijk te vinden... maar als je over de 35 gaat zijn er heel andere dingen belangrijk in het leven en in een relatie... Dan verlang je als man en vrouw misschien wel naar een gezin... daar is niets ongewoons aan.
Dat kan jij als wanhopige bestempelen... het is gewoon een sterk verlangen. Het valt te prijzen dat deze mensen gewoon eerlijk over hun gevoelens en verlangens praten... eerlijkheid loon... en als dit belangrijk is, dan kun je het er best op de date erover hebben... je weet meteen waar je aan toe bent... geen gedraai eromheen... simpel.
Dit ging toch over Renate? Die is volgens mij nog maar achter in de 20...quote:Op woensdag 22 december 2010 23:45 schreef elkravo het volgende:
Als jij als vrouw ook 37 of zo bent dan piep je misschien anders...
Ouders die een relatie beginnen om kinderen te kunnen krijgen lijkt me nou niet echt goede basis voor een kind.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:45 schreef elkravo het volgende:
[..]
Als jij als vrouw ook 37 of zo bent dan piep je misschien anders... het is heel grappig om hier op het forum als tiener dit belachelijk te vinden... maar als je over de 35 gaat zijn er heel andere dingen belangrijk in het leven en in een relatie... Dan verlang je als man en vrouw misschien wel naar een gezin... daar is niets ongewoons aan.
Dat kan jij als wanhopige bestempelen... het is gewoon een sterk verlangen. Het valt te prijzen dat deze mensen gewoon eerlijk over hun gevoelens en verlangens praten... eerlijkheid loon... en als dit belangrijk is, dan kun je het er best op de date erover hebben... je weet meteen waar je aan toe bent... geen gedraai eromheen... simpel.
Iddquote:Op donderdag 23 december 2010 10:52 schreef Maja het volgende:
[..]
Dit ging toch over Renate? Die is volgens mij nog maar achter in de 20...
Meddo, bedankt voor de jaarlijkse prachtige OPquote:Op woensdag 22 december 2010 22:36 schreef Meddo het volgende:
Omdat niemand het doet heb ik de OP maar weer eens aangepast![]()
Ze is dus van de leeftijd dat je nog van soepele bevruchtingen en zwangerschappen nag uitgaan (let op de meervoudsvorm).. Is ze over de 30, dan is het opletten geblazen: de biologische klok begint luider te tikken en er moet dus eerst nog een man gevonden worden waarmee het klikt.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:52 schreef Maja het volgende:
[..]
Dit ging toch over Renate? Die is volgens mij nog maar achter in de 20...
Tuurlijk kun je op die leeftijd meer verlangen naar een gezin dan als je wat jonger bent, dat snapt iedereen. Maar om met een eerste date van 5 minuten het op deze manier te brengen, komt nogal wanhopig over. Gaat het je alleen om een kind dan zijn er andere opties. Wil je een relatie, dan zal er tch echt meer in het spel moeten zijn dan de vraag of je een gezin wilt stichten.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:45 schreef elkravo het volgende:
[..]
Als je het zo stelt is ze dus gewoon op zoek naar een sperminator, en dan een relatie omdat het zo goed is voor het kind.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:06 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ze is dus van de leeftijd dat je nog van soepele bevruchtingen en zwangerschappen nag uitgaan (let op de meervoudsvorm).. Is ze over de 30, dan is het opletten geblazen: de biologische klok begint luider te tikken en er moet dus eerst nog een man gevonden worden waarmee het klikt.
Voor de kinderen lijkt het me stukken beter dat er een geschikte partner gezocht wordt, dan dat de vrouw overgaat tot bom-vrouwenacties.
Miss Montreal?quote:Op maandag 20 december 2010 16:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Op wie of wat lijkt ze nou... ik pieker me suf.
Foute conclusie.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:35 schreef mootie het volgende:
Ze is dus van de leeftijd dat je nog van soepele bevruchtingen en zwangerschappen nag uitgaan (let op de meervoudsvorm).. Is ze over de 30, dan is het opletten geblazen: de biologische klok begint luider te tikken en er moet dus eerst nog een man gevonden worden waarmee het klikt.
Voor de kinderen lijkt het me stukken beter dat er een geschikte partner gezocht wordt, dan dat de vrouw overgaat tot bom-vrouwenacties.
Als je het zo stelt is ze dus gewoon op zoek naar een sperminator, en dan een relatie omdat het zo goed is voor het kind.
Ik vind het dus een beroerde basis voor een relatie.
WAT JE BENT ER NIET?!quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
Gaan jullie de uitzending zondag allemaal kijken?
Ik zit dan aan het kerstdiner..
Jij hebt nog wat goed te maken, je was er vorige week niet! En die weddenschap en je leuter staan er óók nogquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
WAT JE BENT ER NIET?!
Ik heb verdomme speciaal vrij genomen voor jullie!
Als jij Zondag je foto hier post, met je herkenbare bakkes, als Yvon het erf op komt rijden, dan komen we al een heel eind denk ikquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:05 schreef Silenus het volgende:
Ik heb toevallig gisteren foto's gemaakt dat ik een worstenbroodje annex lul aan het eten was, voor in dit topic. Wordt dit gewaardeerd als zijnde ludieke lul-opeet-actie? Aangezien ik nog wel een vrouw zoek en kinderen wil maken later acht ik het niet heel grappig als ik wel m'n echte lul opeet.
Zien we je dan echt happen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:09 schreef Silenus het volgende:
Nou vooruit, accepté. Dat worstenbroodje leek best wel op een lul, alleen dan op een schaal van 1:3.
Dan zorg ik dat ik zondagavond weer present ben om live mee te kijken.
Als Cee er maar morgen is danquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:17 schreef Silenus het volgende:
Diegene die de foto's het meest waardeert wint een date.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |