Precies, ik heb zelf ook jarenlang geklaverjast. Heerlijk boompjes leggen met een biertje erbij!quote:Op maandag 20 december 2010 14:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hou jij niet van klaverjassen dan? Het is écht niet alleen een bejaardensport hoor.
quote:Als een sloot zeewater, zo smaakt ghb. Zit aan je drankje een zoute bijsmaak, dan kun je het dus maar beter laten staan. Wanneer je al een aantal pilsjes of cocktails op hebt, bestaat echter de kans dat je smaakpapillen de ziltige kenmerken van ghb niet herkennen. Alcohol zwakt de werking van je papillen namelijk af. Toch zou je zelfs onder invloed kunnen proeven dat er iets niet klopt, stelt een medewerker van Jellinek. Bier hoort niet zout te zijn, dus luister naar je instinct. De meeste jongeren drinken door omdat ze denken dat het vast aan henzelf ligt, aldus de Jellinek-woordvoerder. Mocht jij een van die mensen zijn en je glas toch legen, dan kan het zijn dat je zon twintig minuten later moe of misselijk wordt. Het belangrijkst is dat je niet in slaap valt. Als je in je slaap moet overgeven, kun je stikken in je eigen braaksel of tong. Bovendien kan de combinatie van alcohol en ghb je comateus maken. Als je merkt dat het misgaat, is er maar weinig dat je zelf nog kan doen.
die had ik direct daar in de kerker opgeslotenquote:
Zo, jij bent goed met printscreen.quote:Op maandag 20 december 2010 15:18 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik vind deze toch iets leuker.
[ afbeelding ]
Tnx, vond ik zelf ook al. Zal ik je wat tips geven?quote:Op maandag 20 december 2010 15:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo, jij bent goed met printscreen.
quote:Op maandag 20 december 2010 15:28 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tnx, vond ik zelf ook al. Zal ik je wat tips geven?
Dan ben ik wel benieuwd hoe oud ze is...quote:Op maandag 20 december 2010 13:34 schreef Silenus het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2010/marcel/renate.aspx
deze geloof ik. Die al meteen zei 'ja in mijn leeftijdscategorie is niemand die kinderen wil, maar ik ben er he-le-maal klaar voor'.
Er kijken 4 miljoen mensen, dus er zullen wel een aantal beseffen dat iedereen ze straks kent...quote:Op maandag 20 december 2010 13:58 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij draait het gedrag van de vrouwen onderling vooral om het zoveel mogelijk beperken van gezichtsverlies. Als de boer voor een andere vrouw kiest, kun je dan doen alsof je het haar ontzettend gunt.
Ik gok 29 ofzo. Maar misschien dat ze door haar sufheid en maliënkolder (<--damn wat een heerlijk woord) er ouder uitziet en eigenlijk 25 is.quote:Op maandag 20 december 2010 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd hoe oud ze is...
Nee ik bedoelde die andere, waar die mooie printscreen van gemaakt is hierboven!quote:
Dr ouders waren geboren in 1947 en 1925.quote:Op maandag 20 december 2010 16:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik gok 29 ofzo. Maar misschien dat ze door haar sufheid en maliënkolder (<--damn wat een heerlijk woord) er ouder uitziet en eigenlijk 25 is.
Neem dan aan dat haar moeder die van '47 is (quote:Op maandag 20 december 2010 16:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dr ouders waren geboren in 1947 en 1925.
Mijne uit '47 en ik ben 30.quote:Op maandag 20 december 2010 16:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Neem dan aan dat haar moeder die van '47 is (), dan kan het wel. Mijn moeder is van '49 en ik ben net 27, dus dan kan zij anatomisch gezien nog wel net 25 zijn ofzo? Hmm, toch 29 denk ik.
Even op Unibet gekeken naar de quoteringen.quote:Op maandag 20 december 2010 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat we er wel van uit kunnen gaan dat als dit seizoen af is en we volgend jaar een terugblik kijken of de stellen nog samen zijn, dat Marcel wel iemand zwanger heeft geschopt
Hop paardje hop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Omdat zij nog net niet met haar benen wijd ligt en uitroept: 'Kom maar Marcel, dit is de tijd, bevrucht me, paar met me, laat den zaden tot me komen!'quote:Op maandag 20 december 2010 16:22 schreef Lienekien het volgende:
Waarom doen jullie allemaal zo schamper over iemand met een wens om een gezin te stichten?
Je overdrijft tot en met. Maar dat weet je ook wel.quote:Op maandag 20 december 2010 16:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat zij nog net niet met haar benen wijd ligt en uitroept: 'Kom maar Marcel, dit is de tijd, bevrucht me, paar met me, laat den zaden tot me komen!'
De speeddate is 120 seconden aan de gang en ze gillen allebei in koor dat ze ZO graag kinderen willen. Doe effe relaxed, kijk eerst even of het klikt ofzo?Of ben ik nu raar.
Ik vind hem eigenlijk heel sympathiek. Hij zit zo onbeholpen/onhandig te giechelen als er een prachtige vrouw (Yvonne bijv.) voor hem zit, ik moet zeggen dat ik me ook als een kind in de snoepwinkel zou voelen.quote:Op maandag 20 december 2010 16:24 schreef NouMooiNiet het volgende:
Gijsbert heeft lieve mooie oogjes [/spoiler]
Maar hij zei dat bij elk gesprekquote:Op maandag 20 december 2010 16:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je overdrijft tot en met. Maar dat weet je ook wel.
Hij had van tevoren heel duidelijk aangegeven dat hij graag een gezin wil. Logisch lijkt me, dat dat onderwerp van gesprek is.
Dat is onderdeel van de pret, Lienekien, niet te serieus nemenquote:Op maandag 20 december 2010 16:22 schreef Lienekien het volgende:
Waarom doen jullie allemaal zo schamper over iemand met een wens om een gezin te stichten?
Maar als dat al duidelijk is van te voren, neem ik aan dat er geen dames reageren die GEEN gezin willen stichten.quote:Op maandag 20 december 2010 16:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je overdrijft tot en met. Maar dat weet je ook wel.
Hij had van tevoren heel duidelijk aangegeven dat hij graag een gezin wil. Logisch lijkt me, dat dat onderwerp van gesprek is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |