Haha, alsof die vrouwen elkaar niet direct scannen zodra ze binnen zijnquote:Op maandag 20 december 2010 13:48 schreef mootie het volgende:
Ik snap nooit dat die vrouwen elkaar de tent niet uitvechten. Ze vinden allemaal dezelfde kerel leuk, zitten met z'n allen in 1 huis, die kerel zoent en fruttelt met alle vrouwen. Dat is toch een recept voor een enorme catfight?
Dat komt omdat vrouwen zo ongelofelijk geniepig zijn. Ze vinden elkaar niet écht leuk, maar ze doen net alsof. "HAHA IK BEN DE BESTE VRIENDINNEN MET IEDEREEN ZIE JE DAT RICHARD?!quote:Op maandag 20 december 2010 13:51 schreef Succinyl het volgende:
En ik vergeet het belangrijkste: ondanks wat ze denken blijven ze poeslief tegen elkaar.
Alsof Richard daar oog voor heeft, die is zich alleen maar aan het bedenken hoe zwaar die vrouwen ongeveer zijn, zodat hij weet hoe hoog hij de kettingen in zijn keller moet hangenquote:Op maandag 20 december 2010 13:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen zo ongelofelijk geniepig zijn. Ze vinden elkaar niet écht leuk, maar ze doen net alsof. "HAHA IK BEN DE BESTE VRIENDINNEN MET IEDEREEN ZIE JE DAT RICHARD?!![]()
"
Intussen denken ze: 'kutwijf, met je ketting, hoer!'
De laatste reeks die ik heb gevolgd was met de boer in Frankrijk, een jaar of 100 geleden.quote:Op maandag 20 december 2010 13:51 schreef Succinyl het volgende:
En ik vergeet het belangrijkste: ondanks wat ze denken blijven ze poeslief tegen elkaar.
Inderdaad, zodat je zelf op het eind kunt zeggen "Njaah, ik vond 'm op zich wel leuk, maar ik ben er niet heel rouwig om dat ik niet gekozen ben, want zo leuk vond ik het zelf ook niet"quote:Op maandag 20 december 2010 13:58 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij draait het gedrag van de vrouwen onderling vooral om het zoveel mogelijk beperken van gezichtsverlies. Als de boer voor een andere vrouw kiest, kun je dan doen alsof je het haar ontzettend gunt.
"En zo leuk, dan kwamen we met de voetjes tegen elkaar, en maakten we daar grappen over!", aldus Maxima. Nee trut, je stootte tegen de kettingzaag aan waar hij je zo mee gaat fileren.quote:Op maandag 20 december 2010 13:58 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Alsof Richard daar oog voor heeft, die is zich alleen maar aan het bedenken hoe zwaar die vrouwen ongeveer zijn, zodat hij weet hoe hoog hij de kettingen in zijn keller moet hangen
Bij zijn vrouwen viel het vooral op, dat ze allemaal zo tuttiewuttie met elkaar waren.quote:Op maandag 20 december 2010 13:58 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Alsof Richard daar oog voor heeft, die is zich alleen maar aan het bedenken hoe zwaar die vrouwen ongeveer zijn, zodat hij weet hoe hoog hij de kettingen in zijn keller moet hangen
Dat zijn de ergste. De afvallers gaan zich straks te buiten op de voodoo's van de dames die doorgingen..quote:Op maandag 20 december 2010 14:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij zijn vrouwen viel het vooral op, dat ze allemaal zo tuttiewuttie met elkaar waren.
Die vrouwen van hem glijen ook gewoon wegquote:Op maandag 20 december 2010 14:11 schreef Silenus het volgende:
Haha die muziek ook bij Richard en z'n keuzes (nu hh op tv)...Ontzettend naargeestig en eng.
Dat in combinatie met z'n stem, waarbij Richard echt een lijst op lijkt te lezen van diegenen voor wie het laatste uur geslagen heeft. Echt scary.
Ik denk dat Frank een beetje onzeker was, omdat hij zijn rechterhand Niels niet bij zich had.quote:Op maandag 20 december 2010 13:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vind ik ook, toch wel een zachtaardig mannetje. Je zag dat 'ie soms wel pittige wijffies had (zoals Berber) die meteen de leiding in het gesprek namen. Zodra Frank een stil musje tegenover zich had was het meteen 'euh euhuhhh dussss'.
Komop Frank, toon je ballen de volgende keer, jij bent de man!
Vond ik ook.quote:Op maandag 20 december 2010 14:27 schreef Beach het volgende:
Trouwens zonde; dat ene meisje met dat donkere haar die linksboven stond bij het keuzemoment van Frank. Die zag er het leukste uit
printscreen??quote:Op maandag 20 december 2010 14:27 schreef Beach het volgende:
Trouwens zonde; dat ene meisje met dat donkere haar die linksboven stond bij het keuzemoment van Frank. Die zag er het leukste uit
Sorry, ik heb geen printscreen ervan.quote:Op maandag 20 december 2010 14:46 schreef Stansfield het volgende:
[..]
printscreen??
Ik vond ook dat zowel frank als gijsbert beter hadden kunnen kiezen.
Moet je ff terugkijken, begint bij ongeveer 57 min.quote:Op maandag 20 december 2010 14:46 schreef Stansfield het volgende:
[..]
printscreen??
Ik vond ook dat zowel frank als gijsbert beter hadden kunnen kiezen.
Hou jij niet van klaverjassen dan? Het is écht niet alleen een bejaardensport hoor.quote:Op maandag 20 december 2010 14:55 schreef Waaghals het volgende:
Ben ik de enige die al een hekel heeft aan Berber?
Top, die op 57:38 staat ziet er idd leuk uit. Gemiste kans voor Frank.quote:Op maandag 20 december 2010 14:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Moet je ff terugkijken, begint bij ongeveer 57 min.![]()
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1021872
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |