Hij nam nog net geen vruchtbaarheidstests af.quote:Op zondag 19 december 2010 23:41 schreef Tommeke het volgende:
Die Marcel zeg
Net een huisarts die een consult afneemt
Marcel is gewoon een beetje serieus. En inderdaad nogal corny, ik word wel een beetje kriegelig van zijn burgerlijk gedrag. Maar hoe die Richard ook praaaaat zeg, toen hij die vrouwen uitkoos.quote:Op maandag 20 december 2010 00:00 schreef marcodej het volgende:
Ik vind die Marcel inmiddels enger dan Richard.
Maar wat is het verschil dan met de boeren die aan het eind van het gesprek ook een "presentje" geven?quote:Op maandag 20 december 2010 01:31 schreef Silenus het volgende:
...Al die cadeautjes, give me a break. Welke vrouw vindt dit leuk? Vingers wil ik zien!
Ik denk dat dat een beetje troostcadeautjes zijn. Ik denk dat ik het zelf ook zou doen. Die cadeautjes aan de boeren (en Annemarie...) zijn wel cheesyquote:Op maandag 20 december 2010 04:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil dan met de boeren die aan het eind van het gesprek ook een "presentje" geven?![]()
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat Gijsje een setje kaarsen gaf
En Frank kreeg van iemand een heel mooi beeldje van een geit![]()
AND HE'S BACK!!!!quote:Op maandag 20 december 2010 01:31 schreef Silenus het volgende:
Ik kiek even het begin terug! Hieronder mijn commentaar.
Die vrouwen doen allemaal zo ongelofelijk tuttig met elkaar.![]()
Het is altijd cliché-HAHAHAHA-ja he toch wel spannend HIHIHIHIHIHI-dooddoener-HAHAHAHHA *zenuwachtig gehinnik*
* "Dit zijn de echte mannen die je in de stad niet vindt!" Zie je op de achtergrond Dopey, Grumpey en Sneezey staan.![]()
* Godverdomme zeg, de eerste speeddate van Annemarie is weer zo'n aaneenschakeling aan treurige dooddoeners. "Ja weet je thuiszitten ken je je hele leven nog". "Ja, je leeft maar één keer". AARGHH
Boer 2 van Annemarie is ook al zo'n vlotte gozer. "Ik kijk eerst de kat uit de boom" (en verder hou ik m'n bek dicht, way to go kerel.)
Boer 3. "Ik ben wel spontaen". Right.
En meisje 1 van Frank."Ja. Dus. Dus." Plaatsvervangende schaamte. (Heerlijk
) (En trouwens, wat lult ze 10 minuten later? Ze vond het goed voelen en makkelijk gaan?
)
* Yvonne van Gijsbert is echt yummie. (Die wil ik ook wel)
Richard is ECHT verschrikkelijk. Wat een paljas."Liefste man van de wereld." Hij is echt Jos-2, maar dan in de vorm van een serial killer. En dan die walgelijke complimentjes steeds, wat een anti-man. Schande voor het geslacht!
HEEE HARRIEE!! Van t schuurfeest! Op zich nog wel een leuke vent.Alleen weer de wandelende cliché-fabriek. "Wanneer ben je serieus? -Niet!
'Alleen als het moet?
Je houdt wel van een lolletje. - Ja. Je moet er wel wat van maken. -Je leeft maar één keer, je moet jezelf blijven. Ja, anders is het zo serieus. -Ja, dat is zo.
Alsof je met je fucking buurman aan het ouwehoeren bent.
Berber klaverjast!Leuk meisje, berber!
Aaahhh Marcel en zn vrouwen!"Ik ben toe aan kinderen". Mensen dat KAN toch niet, op een speeddate!
...Al die cadeautjes, give me a break. Welke vrouw vindt dit leuk? Vingers wil ik zien!
Anita van Frank praat net zoals m'n zusje.![]()
Gijsbert heeft over het algemeen echt de leukste vrouwen. Leuke chicks, vlotte babbel, beetje bijdehand, HEURLIJK. Die van Frank zijn allemaal nog wat bleu en jong. Behalve Berber die is heel tof.
En vanaf hier had ik het weer gezien. Bedankt voor uw aandacht.
Hehehehequote:Op zondag 19 december 2010 22:40 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben erachter waarom veel mensen denken dat Richard een psychopatische seriemoordenaar is: hij heeft een typische 'Lombroso-kop'.
Ja, uit al die brievenquote:Op maandag 20 december 2010 05:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
Grunge, dat meisje dat je postte, vond ik ook de mooiste!![]()
En dan laten ze haar gewoon lopen...
Bij Frank zat er ook een knappe tussen.
Dat waren de enige 2..
Jaaaa heeeee mensen nu meten we met twee maten he! Eerst Richard afkammen omdat ie puur op uiterlijk afgaat en dat ook toegeeft en dan vervolgens zelf kritiek hebben op de keuzes van de boeren omdat ze niet voor de knapsten zijn gegaan! Misschien stonk ze wel ontzettend uit haar snavel en had ze de stem van Fran Drescher en zei ze dat haar hobby Eenhoorns bouwen van Lego is!quote:Op maandag 20 december 2010 05:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
Net Inge de Bruin op deze foto...quote:Op maandag 20 december 2010 05:26 schreef Grunge. het volgende:
[ afbeelding ]
...?.
Die Johannes 'ja, ja, ja' was gewèèèldig. Om te lachen.
quote:Op maandag 20 december 2010 00:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Marcel is gewoon een beetje serieus. En inderdaad nogal corny, ik word wel een beetje kriegelig van zijn burgerlijk gedrag. Maar hoe die Richard ook praaaaat zeg, toen hij die vrouwen uitkoos.
Echt met zo'n monotone enge Dracula-stem, alsof hij elke keer zei: 'de volgende die ik ritueel ga slachten is....'
Ja, dat valt mij ook op! Ik heb steeds het idee: als ze hem in de kroeg waren tegengekomen hadden ze 'm afgepoeierd.quote:Op maandag 20 december 2010 02:25 schreef zeebeschuit het volgende:
Jezus al die vrouwen lijken al direct verliefd. Zo-niet-kieskeurig ook.
Ja, want het gaat alleen maar om hoe ze eruit zietquote:Op maandag 20 december 2010 05:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
Bij Frank zat er ook een knappe tussen.
Dat waren de enige 2..
Dat is typisch Boer zoekt Vrouw. En na elke aflevering moeten ze hun gevoelens weer analyseren:quote:Op maandag 20 december 2010 08:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, dat valt mij ook op! Ik heb steeds het idee: als ze hem in de kroeg waren tegengekomen hadden ze 'm afgepoeierd.
Je kunt toch niet met z'n allen in katzwijm vallen na één gesprekje van 5 minuten? Er zijn toch ook wel vrouwen die pas verliefd worden als ze een man wat langer kennen?
Misschien is het ook de combinatie met TV of zo? Binnenkort Bekende Boer zoekt vrouw en dat dat iets magisch heeft?
die zalvende stem krijg je er bij cadeauquote:Op zondag 19 december 2010 23:41 schreef Tommeke het volgende:
Die Marcel zeg
Net een huisarts die een consult afneemt
Precies. Als zo iemand je niets doet, waarom er dan mee verder?quote:Op maandag 20 december 2010 09:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, want het gaat alleen maar om hoe ze eruit ziet. Miss voelde hij geen klik bij haar, weet jij veel, dan kan een vrouw nog zo mooi zijn, maar het wordt dan niks.
Beetje wel ja.quote:Op maandag 20 december 2010 09:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is typisch Boer zoekt Vrouw. En na elke aflevering moeten ze hun gevoelens weer analyseren:
"Jaja, ik vind hem wel steeds leuker worden ja" *geforceerde glimlach*
"Ik heb nog geen kriebels, maar het zou zo maar kunnen!"
Tenenkrommend, echt waar.
Ho-hoquote:Op maandag 20 december 2010 07:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaaaa heeeee mensen nu meten we met twee maten he! Eerst Richard afkammen omdat ie puur op uiterlijk afgaat en dat ook toegeeft en dan vervolgens zelf kritiek hebben op de keuzes van de boeren omdat ze niet voor de knapsten zijn gegaan! Misschien stonk ze wel ontzettend uit haar snavel en had ze de stem van Fran Drescher en zei ze dat haar hobby Eenhoorns bouwen van Lego is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb heul niks gezegd over hoe Richard kiest, alleen dat ie ze zat te playen.
Dr is gister nogal wat kritiek geweest op zowat ALLE meisjes, kijk de topics maar terug (reetgewei/tienermoeder/Poolse prostitue/lelijke ogen/alleen maar blonde etc etc).
dus ook uiterlijke kenmerken, aannames, vooroordelen.
En DIE opmerkingen kwamen niet van mij af overigens.
Ik zei alleen dat IK die 2 meisjes de mooiste vond. Mag dat please please..
En ter verdere verdediging van mijn statement voeg ik nogmaals toe:
*Uiteraard ben ik volledig op de hoogte van het feit dat dit een serie is waar enkele fragmenten geen recht kunnen doen aan de werkelijkheid. We hebben veel respect voor het feit dat elke boer en boerin op televisie zijn/haar verhaal komt doen. Eventuele ongepaste opmerkingen bedoelen wij dan ook niet serieus, en we hopen dat dit programma ons veel plezier verschaft. Nogmaals, respect voor iedereen, hulde, ik bedoel het niet vervelend.*
Zie hierboven.quote:Op maandag 20 december 2010 09:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, want het gaat alleen maar om hoe ze eruit ziet. Miss voelde hij geen klik bij haar, weet jij veel, dan kan een vrouw nog zo mooi zijn, maar het wordt dan niks.
[ Bericht 7% gewijzigd door NouMooiNiet op 20-12-2010 10:35:50 ]"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Ik vond Marcel echt de meest enge man gisteren met z'n heimelijke kinderwens.quote:Op maandag 20 december 2010 01:31 schreef Silenus het volgende:
Aaahhh Marcel en zn vrouwen!"Ik ben toe aan kinderen". Mensen dat KAN toch niet, op een speeddate!
Marcel moet toch wel terzake komen op zo'n speeddate, hoe weet ie anders hoe die vrouwen er over denken?quote:Op maandag 20 december 2010 10:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vond Marcel echt de meest enge man gisteren met z'n heimelijke kinderwens.
Vergeleken met Marcel is die Richard nog een prettig gestoorde gast met z'n Duitse humor.
hij was nou niet echt subtiel, zocht overduidelijk alleen een broedkipquote:Op maandag 20 december 2010 10:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond Marcel echt de meest enge man gisteren met z'n heimelijke kinderwens.
Van die lieve doch erg simpel lijkende goedzakken allemaal. Het pleit in ieder geval voor haar dat ze geen Ken-poppen uitgezocht heeft.quote:Op maandag 20 december 2010 10:30 schreef JohnDDD het volgende:
Annemarie: Wat een saaie meid, en die mannen van haar zijn nog erger
Ik zou Berber toch geen afgelebberd lelijk eendje durven noemen. De andere vier, daar kan je over twisten.quote:Frank: Dat ie uit die duizend-zoveel brieven die 5 afgelebberde lelijke eendjes haalt is echt schandalig
Die vrouwen beginnen er ook over op de momenten dat hij er niet over begon.quote:Op maandag 20 december 2010 10:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
hij was nou niet echt subtiel, zocht overduidelijk alleen een broedkip
volgende week zit er al één te zeiken dat ze 0,0 aandacht krijgtquote:Op maandag 20 december 2010 10:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik verheug me nu al op de aflevering waarin de dames gaan logeren bij Richard. Hij kan ze toch niet alledrie continu indringend in hun ogen kijken en ondertussen betasten?
Berber lijkt me een leuke meid (mooi? eh... qua uiterlijk een beetje uitpuilende chihuahua ogenquote:Op maandag 20 december 2010 10:48 schreef female81 het volgende:
[..]
Van die lieve doch erg simpel lijkende goedzakken allemaal. Het pleit in ieder geval voor haar dat ze geen Ken-poppen uitgezocht heeft.
[..]
Ik zou Berber toch geen afgelebberd lelijk eendje durven noemen. De andere vier, daar kan je over twisten.Maar misschien vermoedde hij bij de mooiste dames een verrotte binnenkant of zo, naar aanleiding van de brieven.
Ja, maar die was ook het vijfde wiel aan het wagen. En niet blond hé, Richard houdt van blond.quote:Op maandag 20 december 2010 10:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgende week zit er al één te zeiken dat ze 0,0 aandacht krijgt
Och ze knippen ook gigantisch in de hoop op nog meer kijkersquote:Op maandag 20 december 2010 10:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgende week zit er al één te zeiken dat ze 0,0 aandacht krijgt
Berber is niet zo zeer mooi als wel dat je kunt zien dat het een aardig/lief persoon is. Een beetje de anti-Richard zeg maar.quote:Op maandag 20 december 2010 10:49 schreef Pisces29 het volgende:Berber lijkt me een leuke meid (mooi? eh... qua uiterlijk een beetje uitpuilende chihuahua ogen
,
Berber komt redelijk oprecht overquote:Op maandag 20 december 2010 10:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Berber is niet zo zeer mooi als wel dat je kunt zien dat het een aardig/lief persoon is. Een beetje de anti-Richard zeg maar.
Koud ja...quote:Op maandag 20 december 2010 10:51 schreef Marrije het volgende:
Ik vond dat blonde meisje met kind tegenvallen, die zag er op de foto leuker uit, zo liggend op een paardGewoon geen uitstraling.
Dat wel, maar ik denk dat zij wel de broek aan heeft, ik weet niet of Frank daar op zit te wachten.quote:Op maandag 20 december 2010 10:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Berber komt redelijk oprecht over
Deze broedkip ook, met haar pittige kapselquote:Op maandag 20 december 2010 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vrouwen beginnen er ook over op de momenten dat hij er niet over begon.
Op eentje reageerde hij want "zij" had een hele brief met dat als hoofdonderwerp.
Tja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |