abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90153953
Die Marcel zeg :')

Net een huisarts die een consult afneemt _O-
pi_90154320
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 23:41 schreef Tommeke het volgende:

Hij nam nog net geen vruchtbaarheidstests af.
pi_90154925
Ik vind die Marcel inmiddels enger dan Richard.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_90155336
"Jij wil een gezin en ik...ik ben er aan toe."

Ze deed nog net niet gelijk haar benen wijd.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 20 december 2010 @ 00:18:22 #55
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90155834
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 00:00 schreef marcodej het volgende:
Ik vind die Marcel inmiddels enger dan Richard.
Marcel is gewoon een beetje serieus. En inderdaad nogal corny, ik word wel een beetje kriegelig van zijn burgerlijk gedrag. Maar hoe die Richard ook praaaaat zeg, toen hij die vrouwen uitkoos. :')

Echt met zo'n monotone enge Dracula-stem, alsof hij elke keer zei: 'de volgende die ik ritueel ga slachten is....'
Gourmetten of steengrillen?
  ESF Reporter maandag 20 december 2010 @ 00:23:06 #56
87554 Cee
Welluk?
pi_90156063
Silenus. Hij is terug. :o
  maandag 20 december 2010 @ 00:27:28 #57
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90156299
Jajaja ik was er effe niet, sorry. Volgende week ben ik er zeker bij!
  maandag 20 december 2010 @ 00:30:57 #58
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_90156498
Is boerin Annemarie niets voor boer Marcel :7
  maandag 20 december 2010 @ 00:34:10 #59
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90156681
Het viel me overigens op dat Annemarie nogal een groot rechterneusgat heeft. En dat haar kerels veel lelijker zijn dan die kerel van boerin Agnes!

Ohja, trouwens, Frank had echt geen lekkere chicks uitgekozen! De lekkerste bleven over, heel apart.
  maandag 20 december 2010 @ 01:31:05 #60
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90158993
Ik kiek even het begin terug! Hieronder mijn commentaar.

Die vrouwen doen allemaal zo ongelofelijk tuttig met elkaar. :')
Het is altijd cliché-HAHAHAHA-ja he toch wel spannend HIHIHIHIHIHI-dooddoener-HAHAHAHHA *zenuwachtig gehinnik*

* "Dit zijn de echte mannen die je in de stad niet vindt!" Zie je op de achtergrond Dopey, Grumpey en Sneezey staan. :')

* Godverdomme zeg, de eerste speeddate van Annemarie is weer zo'n aaneenschakeling aan treurige dooddoeners. "Ja weet je thuiszitten ken je je hele leven nog". "Ja, je leeft maar één keer". AARGHH
Boer 2 van Annemarie is ook al zo'n vlotte gozer. "Ik kijk eerst de kat uit de boom" (en verder hou ik m'n bek dicht, way to go kerel. :'))
Boer 3. "Ik ben wel spontaen". Right.

En meisje 1 van Frank. :') "Ja. Dus. Dus." Plaatsvervangende schaamte. (Heerlijk :P) (En trouwens, wat lult ze 10 minuten later? Ze vond het goed voelen en makkelijk gaan? :'))
* Yvonne van Gijsbert is echt yummie. (Die wil ik ook wel)

Richard is ECHT verschrikkelijk. Wat een paljas."Liefste man van de wereld." Hij is echt Jos-2, maar dan in de vorm van een serial killer. En dan die walgelijke complimentjes steeds, wat een anti-man. Schande voor het geslacht!

HEEE HARRIEE!! Van t schuurfeest! Op zich nog wel een leuke vent. :) Alleen weer de wandelende cliché-fabriek. "Wanneer ben je serieus? -Niet! :D 'Alleen als het moet? :P Je houdt wel van een lolletje. - Ja. Je moet er wel wat van maken. -Je leeft maar één keer, je moet jezelf blijven. Ja, anders is het zo serieus. -Ja, dat is zo.
Alsof je met je fucking buurman aan het ouwehoeren bent. :')

Berber klaverjast! O+ Leuk meisje, berber!

Aaahhh Marcel en zn vrouwen! :') "Ik ben toe aan kinderen". Mensen dat KAN toch niet, op een speeddate!

...Al die cadeautjes, give me a break. Welke vrouw vindt dit leuk? Vingers wil ik zien!

Anita van Frank praat net zoals m'n zusje. :@

Gijsbert heeft over het algemeen echt de leukste vrouwen. Leuke chicks, vlotte babbel, beetje bijdehand, HEURLIJK. Die van Frank zijn allemaal nog wat bleu en jong. Behalve Berber die is heel tof.

En vanaf hier had ik het weer gezien. Bedankt voor uw aandacht. :')
pi_90160828
Jezus al die vrouwen lijken al direct verliefd. Zo-niet-kieskeurig ook.
pi_90162750
quote:
Op maandag 20 december 2010 01:31 schreef Silenus het volgende:

...Al die cadeautjes, give me a break. Welke vrouw vindt dit leuk? Vingers wil ik zien!

Maar wat is het verschil dan met de boeren die aan het eind van het gesprek ook een "presentje" geven? :D
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat Gijsje een setje kaarsen gaf :')

En Frank kreeg van iemand een heel mooi beeldje van een geit :) O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 20 december 2010 @ 04:50:30 #63
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_90162820
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 04:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar wat is het verschil dan met de boeren die aan het eind van het gesprek ook een "presentje" geven? :D
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat Gijsje een setje kaarsen gaf :')

En Frank kreeg van iemand een heel mooi beeldje van een geit :) O+
Ik denk dat dat een beetje troostcadeautjes zijn. Ik denk dat ik het zelf ook zou doen. Die cadeautjes aan de boeren (en Annemarie...) zijn wel cheesy :'). Vooral omdat het echt van die stomme cadeautjes zijn. Drop, sleutelhanger... "meh".
  maandag 20 december 2010 @ 04:52:55 #64
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_90162833
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 01:31 schreef Silenus het volgende:
Ik kiek even het begin terug! Hieronder mijn commentaar.

Die vrouwen doen allemaal zo ongelofelijk tuttig met elkaar. :')
Het is altijd cliché-HAHAHAHA-ja he toch wel spannend HIHIHIHIHIHI-dooddoener-HAHAHAHHA *zenuwachtig gehinnik*

* "Dit zijn de echte mannen die je in de stad niet vindt!" Zie je op de achtergrond Dopey, Grumpey en Sneezey staan. :')

* Godverdomme zeg, de eerste speeddate van Annemarie is weer zo'n aaneenschakeling aan treurige dooddoeners. "Ja weet je thuiszitten ken je je hele leven nog". "Ja, je leeft maar één keer". AARGHH
Boer 2 van Annemarie is ook al zo'n vlotte gozer. "Ik kijk eerst de kat uit de boom" (en verder hou ik m'n bek dicht, way to go kerel. :'))
Boer 3. "Ik ben wel spontaen". Right.

En meisje 1 van Frank. :') "Ja. Dus. Dus." Plaatsvervangende schaamte. (Heerlijk :P) (En trouwens, wat lult ze 10 minuten later? Ze vond het goed voelen en makkelijk gaan? :'))
* Yvonne van Gijsbert is echt yummie. (Die wil ik ook wel)

Richard is ECHT verschrikkelijk. Wat een paljas."Liefste man van de wereld." Hij is echt Jos-2, maar dan in de vorm van een serial killer. En dan die walgelijke complimentjes steeds, wat een anti-man. Schande voor het geslacht!

HEEE HARRIEE!! Van t schuurfeest! Op zich nog wel een leuke vent. :) Alleen weer de wandelende cliché-fabriek. "Wanneer ben je serieus? -Niet! :D 'Alleen als het moet? :P Je houdt wel van een lolletje. - Ja. Je moet er wel wat van maken. -Je leeft maar één keer, je moet jezelf blijven. Ja, anders is het zo serieus. -Ja, dat is zo.
Alsof je met je fucking buurman aan het ouwehoeren bent. :')

Berber klaverjast! O+ Leuk meisje, berber!

Aaahhh Marcel en zn vrouwen! :') "Ik ben toe aan kinderen". Mensen dat KAN toch niet, op een speeddate!

Anita van Frank praat net zoals m'n zusje. :@

Gijsbert heeft over het algemeen echt de leukste vrouwen. Leuke chicks, vlotte babbel, beetje bijdehand, HEURLIJK. Die van Frank zijn allemaal nog wat bleu en jong. Behalve Berber die is heel tof.

En vanaf hier had ik het weer gezien. Bedankt voor uw aandacht. :')
AND HE'S BACK!!!! *O*

En hoe was jouw date? Geen speeddate dus.. gnagna...

Ik ben het grotendeels wel eens met jouw post, maar moet het eerst nog even een keertje terugkijken!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  maandag 20 december 2010 @ 05:26:38 #65
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_90162986
Richard's "nu niet weglopen, hè", "in Deutschland is alles im Kelder" en dan die blik, "Diana gaat ook... mee. Als het aan mij ligt", en "Paulien... wil ik graag... meenemen" zouden zo in een horrorfilm kunnen. De setting van BZV is zo zoet en nu al valt het 'iedereen' op. Op 39:30 hoor je ook echt zo'n 'eng' muziekje na "een lekker ding" :'). Als ik het 'em 'lekker ding' gevonden had en hij enige vorm van intellect bezat (nee nee, ik beticht Richard niet van domheid) had ik het nog wel geil gevonden ook. Ik ben ook Zo'n Vrouw (ik denk dat 50% van 'zijn' vrouwen echt denkt dat het gewoon 'ondeugend' is en de andere helft het wel echt 'geil engig' vind) ;(. Hij lijkt me er ook zo één die geen 'nee' duldt :'). Na een date of zo. Dat het ook gewoon echt niet doordringt. (Nee nee, ik beticht Richard verder van niets, weet ik veel, hij is vast heel lief.)

Marcel's speeddates hadden echt een geile ondertoon (niet voor mij maar in het algemeen :')), ik bedoel: ik wéét dat het niet zo bedoeld is, maar dat zachte, zwoele praten :'). Wel ziekelijk trouwens, vooral dat jonge meisje dat bewust een oudere man zoekt zodat zij nu al haar gezinnetje kan beginnen, en Marcel die dan toevallig langskwam op televisie.

Gijsbert heeft best een belabberde smaak :'). Allemaal harde gezichten (oké, Yvonne vond ik wel schattig). Zolang er maar lang, heel blond haar aanzit, of zo. Waar was...

...? O+.

Die Johannes 'ja, ja, ja' was gewèèèldig. Om te lachen.
  maandag 20 december 2010 @ 05:27:50 #66
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_90162991
Je zou Richard maar kennen of zelfs heel goed en z'n dochter zijn en die reacties op 'em lezen :').
  maandag 20 december 2010 @ 05:30:12 #67
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_90162996
quote:
11s.gif Op zondag 19 december 2010 22:40 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik ben erachter waarom veel mensen denken dat Richard een psychopatische seriemoordenaar is: hij heeft een typische 'Lombroso-kop'.
Hehehehe :').
  maandag 20 december 2010 @ 05:31:28 #68
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_90163002
Grunge, dat meisje dat je postte, vond ik ook de mooiste! O+
En dan laten ze haar gewoon lopen...

Bij Frank zat er ook een knappe tussen.
Dat waren de enige 2..
  maandag 20 december 2010 @ 05:33:52 #69
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_90163005
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 05:31 schreef NouMooiNiet het volgende:

Dat waren de enige 2..
Ja, uit al die brieven :')!
  maandag 20 december 2010 @ 05:53:21 #70
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_90163039
quote:
9s.gif Op maandag 20 december 2010 05:33 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Ja, uit al die brieven :')!
:D
  ESF Reporter maandag 20 december 2010 @ 07:09:06 #71
87554 Cee
Welluk?
pi_90163208
quote:
Jaaaa heeeee mensen nu meten we met twee maten he! Eerst Richard afkammen omdat ie puur op uiterlijk afgaat en dat ook toegeeft en dan vervolgens zelf kritiek hebben op de keuzes van de boeren omdat ze niet voor de knapsten zijn gegaan! Misschien stonk ze wel ontzettend uit haar snavel en had ze de stem van Fran Drescher en zei ze dat haar hobby Eenhoorns bouwen van Lego is!
pi_90163531
tvp
pi_90163534
quote:
Op maandag 20 december 2010 05:26 schreef Grunge. het volgende:

[ afbeelding ]

...? O+.

Die Johannes 'ja, ja, ja' was gewèèèldig. Om te lachen.
Net Inge de Bruin op deze foto...
De blik, ogen en mond in ieder geval een beetje :Y
  maandag 20 december 2010 @ 08:17:27 #74
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_90163627
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 00:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Marcel is gewoon een beetje serieus. En inderdaad nogal corny, ik word wel een beetje kriegelig van zijn burgerlijk gedrag. Maar hoe die Richard ook praaaaat zeg, toen hij die vrouwen uitkoos. :')

Echt met zo'n monotone enge Dracula-stem, alsof hij elke keer zei: 'de volgende die ik ritueel ga slachten is....'
_O-
  maandag 20 december 2010 @ 08:19:41 #75
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_90163644
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 02:25 schreef zeebeschuit het volgende:
Jezus al die vrouwen lijken al direct verliefd. Zo-niet-kieskeurig ook.
Ja, dat valt mij ook op! Ik heb steeds het idee: als ze hem in de kroeg waren tegengekomen hadden ze 'm afgepoeierd.

Je kunt toch niet met z'n allen in katzwijm vallen na één gesprekje van 5 minuten? Er zijn toch ook wel vrouwen die pas verliefd worden als ze een man wat langer kennen?

Misschien is het ook de combinatie met TV of zo? Binnenkort Bekende Boer zoekt vrouw en dat dat iets magisch heeft?
  maandag 20 december 2010 @ 09:02:11 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90164127
quote:

Dat waren de enige 2..
Ja, want het gaat alleen maar om hoe ze eruit ziet :'). Miss voelde hij geen klik bij haar, weet jij veel, dan kan een vrouw nog zo mooi zijn, maar het wordt dan niks.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 december 2010 @ 09:04:35 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90164157
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 08:19 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ja, dat valt mij ook op! Ik heb steeds het idee: als ze hem in de kroeg waren tegengekomen hadden ze 'm afgepoeierd.

Je kunt toch niet met z'n allen in katzwijm vallen na één gesprekje van 5 minuten? Er zijn toch ook wel vrouwen die pas verliefd worden als ze een man wat langer kennen?

Misschien is het ook de combinatie met TV of zo? Binnenkort Bekende Boer zoekt vrouw en dat dat iets magisch heeft?
Dat is typisch Boer zoekt Vrouw. En na elke aflevering moeten ze hun gevoelens weer analyseren:
"Jaja, ik vind hem wel steeds leuker worden ja" *geforceerde glimlach*
"Ik heb nog geen kriebels, maar het zou zo maar kunnen!"

Tenenkrommend, echt waar.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 december 2010 @ 09:10:23 #78
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_90164241
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 23:41 schreef Tommeke het volgende:

die zalvende stem krijg je er bij cadeau
  maandag 20 december 2010 @ 10:20:35 #79
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_90165889
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 09:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, want het gaat alleen maar om hoe ze eruit ziet :'). Miss voelde hij geen klik bij haar, weet jij veel, dan kan een vrouw nog zo mooi zijn, maar het wordt dan niks.
Precies. Als zo iemand je niets doet, waarom er dan mee verder?
  maandag 20 december 2010 @ 10:21:57 #80
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_90165920
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 09:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is typisch Boer zoekt Vrouw. En na elke aflevering moeten ze hun gevoelens weer analyseren:
"Jaja, ik vind hem wel steeds leuker worden ja" *geforceerde glimlach*
"Ik heb nog geen kriebels, maar het zou zo maar kunnen!"

Tenenkrommend, echt waar.
Beetje wel ja.

Zou die Richard met die enge grafstem ook zulke dames om zich heen hebben als hij uitgaat? Ik kan het me gewoon niet voorstellen. En die dames zagen er goed uit hoor.
  maandag 20 december 2010 @ 10:23:51 #81
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_90165974
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 07:09 schreef Cee het volgende:

[..]

Jaaaa heeeee mensen nu meten we met twee maten he! Eerst Richard afkammen omdat ie puur op uiterlijk afgaat en dat ook toegeeft en dan vervolgens zelf kritiek hebben op de keuzes van de boeren omdat ze niet voor de knapsten zijn gegaan! Misschien stonk ze wel ontzettend uit haar snavel en had ze de stem van Fran Drescher en zei ze dat haar hobby Eenhoorns bouwen van Lego is!
Ho-ho
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb heul niks gezegd over hoe Richard kiest, alleen dat ie ze zat te playen.
Dr is gister nogal wat kritiek geweest op zowat ALLE meisjes, kijk de topics maar terug (reetgewei/tienermoeder/Poolse prostitue/lelijke ogen/alleen maar blonde etc etc).
dus ook uiterlijke kenmerken, aannames, vooroordelen.
En DIE opmerkingen kwamen niet van mij af overigens.
Ik zei alleen dat IK die 2 meisjes de mooiste vond. Mag dat please please..

En ter verdere verdediging van mijn statement voeg ik nogmaals toe:
*Uiteraard ben ik volledig op de hoogte van het feit dat dit een serie is waar enkele fragmenten geen recht kunnen doen aan de werkelijkheid. We hebben veel respect voor het feit dat elke boer en boerin op televisie zijn/haar verhaal komt doen. Eventuele ongepaste opmerkingen bedoelen wij dan ook niet serieus, en we hopen dat dit programma ons veel plezier verschaft. Nogmaals, respect voor iedereen, hulde, ik bedoel het niet vervelend.*
:*
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 09:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zie hierboven.

[ Bericht 7% gewijzigd door NouMooiNiet op 20-12-2010 10:35:50 ]
pi_90165988
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 01:31 schreef Silenus het volgende:

Ik vond Marcel echt de meest enge man gisteren met z'n heimelijke kinderwens.

Vergeleken met Marcel is die Richard nog een prettig gestoorde gast met z'n Duitse humor.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 20 december 2010 @ 10:29:37 #83
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_90166141
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 10:24 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Vergeleken met Marcel is die Richard nog een prettig gestoorde gast met z'n Duitse humor.
Marcel moet toch wel terzake komen op zo'n speeddate, hoe weet ie anders hoe die vrouwen er over denken?

En Richard die humor heeft? Ehhh.... volgens mij is het pure onbeholpenheid :+
pi_90166169
Annemarie: Wat een saaie meid, en die mannen van haar zijn nog erger
Richard: Vreselijk enge kerel, volgens mij doet hij cocaïne.
Frank: Dat ie uit die duizend-zoveel brieven die 5 afgelebberde lelijke eendjes haalt is echt schandalig
Gijsbert: Hoop dat hij voor Yvonne gaat.
Marcel: Vind het persoonlijk een schat van een man. Die vrouwen hebben wel potentie.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_90166190
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 10:24 schreef Ronaldsen het volgende:
hij was nou niet echt subtiel, zocht overduidelijk alleen een broedkip :{
  maandag 20 december 2010 @ 10:43:04 #86
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_90166496
Ik verheug me nu al op de aflevering waarin de dames gaan logeren bij Richard. Hij kan ze toch niet alledrie continu indringend in hun ogen kijken en ondertussen betasten?
pi_90166616
Toch jammer dat Maurits er niet meer bij zit, dat zou geweldige TV zijn! Dat hij toch uit de kast zou komen :')
pi_90166644
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 10:30 schreef JohnDDD het volgende:
Annemarie: Wat een saaie meid, en die mannen van haar zijn nog erger
Van die lieve doch erg simpel lijkende goedzakken allemaal. Het pleit in ieder geval voor haar dat ze geen Ken-poppen uitgezocht heeft.

quote:
Frank: Dat ie uit die duizend-zoveel brieven die 5 afgelebberde lelijke eendjes haalt is echt schandalig
Ik zou Berber toch geen afgelebberd lelijk eendje durven noemen. De andere vier, daar kan je over twisten. :{ Maar misschien vermoedde hij bij de mooiste dames een verrotte binnenkant of zo, naar aanleiding van de brieven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2010 10:48:39 ]
pi_90166652
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 10:31 schreef computergirl het volgende:

[..]

hij was nou niet echt subtiel, zocht overduidelijk alleen een broedkip :{
Die vrouwen beginnen er ook over op de momenten dat hij er niet over begon.

Op eentje reageerde hij want "zij" had een hele brief met dat als hoofdonderwerp.
Tja :')
  maandag 20 december 2010 @ 10:48:33 #90
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_90166663
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 10:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik verheug me nu al op de aflevering waarin de dames gaan logeren bij Richard. Hij kan ze toch niet alledrie continu indringend in hun ogen kijken en ondertussen betasten?
volgende week zit er al één te zeiken dat ze 0,0 aandacht krijgt :D
pi_90166697
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 10:48 schreef female81 het volgende:

[..]

Van die lieve doch erg simpel lijkende goedzakken allemaal. Het pleit in ieder geval voor haar dat ze geen Ken-poppen uitgezocht heeft.

[..]

Ik zou Berber toch geen afgelebberd lelijk eendje durven noemen. De andere vier, daar kan je over twisten. :{ Maar misschien vermoedde hij bij de mooiste dames een verrotte binnenkant of zo, naar aanleiding van de brieven.
Berber lijkt me een leuke meid (mooi? eh... qua uiterlijk een beetje uitpuilende chihuahua ogen :@ , hij had echt veel mooiere meiden, maar ik kan me goed voorstellen dat hij haar leuk vond ^O^ ) alleen wel een dominante...
Dus of Frank moet zich wat rustiger houden of dat gaat nog botsen ~O>

En hoe zij Groningen - Limburg wilt gaat doen, dat is mij een raadsel. Of gaan ze meteen hokken _O-
  maandag 20 december 2010 @ 10:50:48 #92
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90166735
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 10:48 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja, maar die was ook het vijfde wiel aan het wagen. En niet blond hé, Richard houdt van blond.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_90166739
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 10:48 schreef Marrije het volgende:

[..]

Och ze knippen ook gigantisch in de hoop op nog meer kijkers ;)
  maandag 20 december 2010 @ 10:51:55 #94
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_90166762
Ik vond dat blonde meisje met kind tegenvallen, die zag er op de foto leuker uit, zo liggend op een paard :') Gewoon geen uitstraling.
  maandag 20 december 2010 @ 10:53:17 #95
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90166789
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 10:49 schreef Pisces29 het volgende:Berber lijkt me een leuke meid (mooi? eh... qua uiterlijk een beetje uitpuilende chihuahua ogen :@ ,
Berber is niet zo zeer mooi als wel dat je kunt zien dat het een aardig/lief persoon is. Een beetje de anti-Richard zeg maar.
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 20 december 2010 @ 10:53:24 #96
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_90166794
Wat me bij Annemarie op viel, die lelijke neus en dan ook allemaal mannen uitkiezen met een minstens net zo'n lelijke neus :D Behalve Harry dan.
  maandag 20 december 2010 @ 10:54:06 #97
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_90166809
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 10:53 schreef Morendo het volgende:

[..]

Berber is niet zo zeer mooi als wel dat je kunt zien dat het een aardig/lief persoon is. Een beetje de anti-Richard zeg maar.
Berber komt redelijk oprecht over :Y
pi_90166900
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 10:51 schreef Marrije het volgende:
Ik vond dat blonde meisje met kind tegenvallen, die zag er op de foto leuker uit, zo liggend op een paard :') Gewoon geen uitstraling.
Koud ja...
pi_90166914
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 10:54 schreef Marrije het volgende:

[..]

Berber komt redelijk oprecht over :Y
Dat wel, maar ik denk dat zij wel de broek aan heeft, ik weet niet of Frank daar op zit te wachten.
Als hij er geen probleem mee heeft is het een leuke match :Y
pi_90166948
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 10:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die vrouwen beginnen er ook over op de momenten dat hij er niet over begon.

Op eentje reageerde hij want "zij" had een hele brief met dat als hoofdonderwerp.
Tja :')
Deze broedkip ook, met haar pittige kapsel

http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2010/marcel/sonja.aspx

Tsjonge jonge, dat je uit al die brieven niet iets leukers kan vinden
٩๏̯͡๏)۶
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')