Hij nam nog net geen vruchtbaarheidstests af.quote:Op zondag 19 december 2010 23:41 schreef Tommeke het volgende:
Die Marcel zeg
Net een huisarts die een consult afneemt
Marcel is gewoon een beetje serieus. En inderdaad nogal corny, ik word wel een beetje kriegelig van zijn burgerlijk gedrag. Maar hoe die Richard ook praaaaat zeg, toen hij die vrouwen uitkoos.quote:Op maandag 20 december 2010 00:00 schreef marcodej het volgende:
Ik vind die Marcel inmiddels enger dan Richard.
Maar wat is het verschil dan met de boeren die aan het eind van het gesprek ook een "presentje" geven?quote:Op maandag 20 december 2010 01:31 schreef Silenus het volgende:
...Al die cadeautjes, give me a break. Welke vrouw vindt dit leuk? Vingers wil ik zien!
Ik denk dat dat een beetje troostcadeautjes zijn. Ik denk dat ik het zelf ook zou doen. Die cadeautjes aan de boeren (en Annemarie...) zijn wel cheesyquote:Op maandag 20 december 2010 04:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil dan met de boeren die aan het eind van het gesprek ook een "presentje" geven?![]()
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat Gijsje een setje kaarsen gaf
En Frank kreeg van iemand een heel mooi beeldje van een geit![]()
AND HE'S BACK!!!!quote:Op maandag 20 december 2010 01:31 schreef Silenus het volgende:
Ik kiek even het begin terug! Hieronder mijn commentaar.
Die vrouwen doen allemaal zo ongelofelijk tuttig met elkaar.![]()
Het is altijd cliché-HAHAHAHA-ja he toch wel spannend HIHIHIHIHIHI-dooddoener-HAHAHAHHA *zenuwachtig gehinnik*
* "Dit zijn de echte mannen die je in de stad niet vindt!" Zie je op de achtergrond Dopey, Grumpey en Sneezey staan.![]()
* Godverdomme zeg, de eerste speeddate van Annemarie is weer zo'n aaneenschakeling aan treurige dooddoeners. "Ja weet je thuiszitten ken je je hele leven nog". "Ja, je leeft maar één keer". AARGHH
Boer 2 van Annemarie is ook al zo'n vlotte gozer. "Ik kijk eerst de kat uit de boom" (en verder hou ik m'n bek dicht, way to go kerel.)
Boer 3. "Ik ben wel spontaen". Right.
En meisje 1 van Frank."Ja. Dus. Dus." Plaatsvervangende schaamte. (Heerlijk
) (En trouwens, wat lult ze 10 minuten later? Ze vond het goed voelen en makkelijk gaan?
)
* Yvonne van Gijsbert is echt yummie. (Die wil ik ook wel)
Richard is ECHT verschrikkelijk. Wat een paljas."Liefste man van de wereld." Hij is echt Jos-2, maar dan in de vorm van een serial killer. En dan die walgelijke complimentjes steeds, wat een anti-man. Schande voor het geslacht!
HEEE HARRIEE!! Van t schuurfeest! Op zich nog wel een leuke vent.Alleen weer de wandelende cliché-fabriek. "Wanneer ben je serieus? -Niet!
'Alleen als het moet?
Je houdt wel van een lolletje. - Ja. Je moet er wel wat van maken. -Je leeft maar één keer, je moet jezelf blijven. Ja, anders is het zo serieus. -Ja, dat is zo.
Alsof je met je fucking buurman aan het ouwehoeren bent.
Berber klaverjast!Leuk meisje, berber!
Aaahhh Marcel en zn vrouwen!"Ik ben toe aan kinderen". Mensen dat KAN toch niet, op een speeddate!
...Al die cadeautjes, give me a break. Welke vrouw vindt dit leuk? Vingers wil ik zien!
Anita van Frank praat net zoals m'n zusje.![]()
Gijsbert heeft over het algemeen echt de leukste vrouwen. Leuke chicks, vlotte babbel, beetje bijdehand, HEURLIJK. Die van Frank zijn allemaal nog wat bleu en jong. Behalve Berber die is heel tof.
En vanaf hier had ik het weer gezien. Bedankt voor uw aandacht.
Hehehehequote:Op zondag 19 december 2010 22:40 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben erachter waarom veel mensen denken dat Richard een psychopatische seriemoordenaar is: hij heeft een typische 'Lombroso-kop'.
Ja, uit al die brievenquote:Op maandag 20 december 2010 05:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
Grunge, dat meisje dat je postte, vond ik ook de mooiste!![]()
En dan laten ze haar gewoon lopen...
Bij Frank zat er ook een knappe tussen.
Dat waren de enige 2..
Jaaaa heeeee mensen nu meten we met twee maten he! Eerst Richard afkammen omdat ie puur op uiterlijk afgaat en dat ook toegeeft en dan vervolgens zelf kritiek hebben op de keuzes van de boeren omdat ze niet voor de knapsten zijn gegaan! Misschien stonk ze wel ontzettend uit haar snavel en had ze de stem van Fran Drescher en zei ze dat haar hobby Eenhoorns bouwen van Lego is!quote:Op maandag 20 december 2010 05:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
Grunge, dat meisje dat je postte, vond ik ook de mooiste!![]()
En dan laten ze haar gewoon lopen...
Net Inge de Bruin op deze foto...quote:Op maandag 20 december 2010 05:26 schreef Grunge. het volgende:
[ afbeelding ]
...?.
Die Johannes 'ja, ja, ja' was gewèèèldig. Om te lachen.
quote:Op maandag 20 december 2010 00:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Marcel is gewoon een beetje serieus. En inderdaad nogal corny, ik word wel een beetje kriegelig van zijn burgerlijk gedrag. Maar hoe die Richard ook praaaaat zeg, toen hij die vrouwen uitkoos.
Echt met zo'n monotone enge Dracula-stem, alsof hij elke keer zei: 'de volgende die ik ritueel ga slachten is....'
Ja, dat valt mij ook op! Ik heb steeds het idee: als ze hem in de kroeg waren tegengekomen hadden ze 'm afgepoeierd.quote:Op maandag 20 december 2010 02:25 schreef zeebeschuit het volgende:
Jezus al die vrouwen lijken al direct verliefd. Zo-niet-kieskeurig ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |