Ja, hij is een makelaar. Waarschijnlijk is zijn enige doel om in gemeenschap van goederen te trouwen, direct weer te scheiden om vervolgens een appartementencomplex te realiseren op haar waardevolle, Wassenaarse grond.quote:Op maandag 20 december 2010 16:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Sander is toch ook de enige 'stadsjongen'?
quote:Op maandag 20 december 2010 16:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, hij is een makelaar. Waarschijnlijk is zijn enige doel om in gemeenschap van goederen te trouwen, direct weer te scheiden om vervolgens een appartementencomplex te realiseren op haar waardevolle, Wassenaarse grond.
Het Utregse hierquote:Op maandag 20 december 2010 16:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ken alleen de Oost-Brabantse tentfeesten van vrueger maar daar werd gewoon hela-hola-hollandse muziek gedraaid. Of ze moet echt kermissen bedoelen, dat kan ook.
Moet je je voorstellen dat je als boer zijnde twee reacties krijgt op je oproep, waaronder een mailtje. Arme Martin of Hans (wie was het eigenlijk?)quote:
Er kunnen wel altijd nog brieven komenquote:Op maandag 20 december 2010 17:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je als boer zijnde twee reacties krijgt op je oproep, waaronder een mailtje. Arme Martin of Hans (wie was het eigenlijk?)
Los van dat ze persoonlijkheid van een natte dweil hebben, is hun woonsituatie ook niet bepaald ideaal te noemen: er is toch geen 21e eeuwse, zelfstandige, 'pittige' vrouw te vinden in Nederland die bij Gradus en zijn 40 broers wil inwonen?quote:Op maandag 20 december 2010 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er kunnen wel altijd nog brieven komenVolgens mij gebeurt dat elk jaar wel, mensen die later nog gaan schrijven.
Want aan z'n gezicht te zien waren die 2 ook niet echt iets om voor warm te lopenEn bij z'n broer (die middelste had er 5?) ook niet.
Maar zijn oudste broer had wel iets van 20 (?) brieven?quote:Op maandag 20 december 2010 17:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Los van dat ze persoonlijkheid van een natte dweil hebben, is hun woonsituatie ook niet bepaald ideaal te noemen: er is toch geen 21e eeuwse, zelfstandige, 'pittige' vrouw te vinden in Nederland die bij Gradus en zijn 40 broers wil inwonen?
Ja die oudste had er 20 en die andere twee hadden er respectievelijk 2 en 4quote:Op maandag 20 december 2010 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar zijn oudste broer had wel iets van 20 (?) brieven?
Dat was Gradus inderdaad, de wijze, grijze leider van het stel.quote:Op maandag 20 december 2010 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar zijn broer had wel iets van 20 (?) brieven?
quote:Op maandag 20 december 2010 15:11 schreef Morendo het volgende:
Hierbij wat advies voor de dames die bij Richard gaan logeren:
[..]
Waarom schreven zij dan niet naar Annemarie?quote:Op maandag 20 december 2010 17:44 schreef wieksel het volgende:
De broers zochten m.i. ook allemaal een vrouw met boerderij, want ze moesten van het erf af.
Richard die met een motorzaag in zijn hand hout van de Gamma aan het zagen is voor "niet nader te noemen doeleinden"?quote:Op maandag 20 december 2010 17:44 schreef wieksel het volgende:
De broers zochten m.i. ook allemaal een vrouw met boerderij, want ze moesten van het erf af.
Ik wacht trouwens op de eerste bouwmarkt/keukenboer/meubelboulevard die 1 of meerdere boeren in zn reclame opneemt, gezien de verbouwlust van de vrouwen (of de zwaar achterhaalde inrichtingen...)
Maar dan wel in een wit pak met bloedspetters en zo'n Hannibal-muilkorf om, terwijl je 'm daarachter nog maniakaal hoort uitschreeuwen "Ik sie ik sie wat jij niet siet und es ist ein Kerstmallll.....(en dan heel laag en hard) Mwoeeeee--hehehe-he-he--eh-eh-hehehaaaaa"quote:Op maandag 20 december 2010 19:08 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Richard die met een motorzaag in zijn hand hout van de Gamma aan het zagen is voor "niet nader te noemen doeleinden"?
Ghehehe dit zie ik wel voor me ja, al bedoelde ik ietsie degelijker;)quote:Op maandag 20 december 2010 19:08 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Richard die met een motorzaag in zijn hand hout van de Gamma aan het zagen is voor "niet nader te noemen doeleinden"?
Oke, je hebt altijd baas boven baas.quote:Op maandag 20 december 2010 19:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar dan wel in een wit pak met bloedspetters en zo'n Hannibal-muilkorf om, terwijl je 'm daarachter nog maniakaal hoort uitschreeuwen "Ik sie ik sie wat jij niet siet und es ist ein Kerstmallll.....(en dan heel laag en hard) Mwoeeeee--hehehe-he-he--eh-eh-hehehaaaaa"
*ROOAOAARRRRRRRRRRRRRRETETETETETETETET(<---geluid van de kettingzaag)
Wellicht kan die 25-jarige rammelende eierstok van Marcel reclame maken voor Predictorquote:Op maandag 20 december 2010 19:14 schreef wieksel het volgende:
[..]
Ghehehe dit zie ik wel voor me ja, al bedoelde ik ietsie degelijker;)
quote:Op maandag 20 december 2010 19:18 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Wellicht kan die 25-jarige rammelende eierstok van Marcel reclame maken voor Predictor
Laat ik dat maar als een compliment beschouwenquote:
Zou je dat nou wel doen?quote:Op maandag 20 december 2010 19:23 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Laat ik dat maar als een compliment beschouwen
quote:Op maandag 20 december 2010 19:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel doen?
Maar nee, ik ben nog steeds flabbergasted over Marcel en zijn broedkippen. En wat me trouwens opvalt is dat er geen boeren bij zitten uit Overijssel/Friesland/Groningen/Drenthe. Zullen die te nuchter zijn voor een dergelijk programma?
Ging ze nu naar hockey- of schuurfeesten?quote:Op maandag 20 december 2010 19:47 schreef Succinyl het volgende:
Annemarie is ook niet bepaald een kakker omdat ze uit Wassenaar komt, misschien wel de meest nuchtere die erbij zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |