abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90193412
de nuchtere boeren hebben op annemarie geschreven - check Johannes en Johannes;)
pi_90193715
quote:
5s.gif Op maandag 20 december 2010 19:49 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ging ze nu naar hockey- of schuurfeesten?
Schuurfeesten. Al zou een hockeystick voor haar niet verkeerd zijn om alle kerels die niet luisteren een tik te geven. Maar aan de andere kant: hockeymannen vallen op hockeysletjes, niet op iemand als Annemarie.
Succinylcholine verslapt binnen één minuut vrijwel alle spieren in het lichaam, inclusief de ademhalingsspieren.
pi_90197765
quote:
10s.gif Op maandag 20 december 2010 19:38 schreef Morendo het volgende:

[..]

Zou je dat nou wel doen?

Maar nee, ik ben nog steeds flabbergasted over Marcel en zijn broedkippen. En wat me trouwens opvalt is dat er geen boeren bij zitten uit Overijssel/Friesland/Groningen/Drenthe. Zullen die te nuchter zijn voor een dergelijk programma?
Nee het noorden is te ver rijden voor de crew van BZV :') :') Wolvega is blijkbaar het noordelijkst wat ze willen gaan :')
know'm sayin?
word? word.
pi_90198077
quote:
11s.gif Op maandag 20 december 2010 19:28 schreef mootie het volgende:
<<< Zit nu 2009 te kijken
:o :D Om terug te blikken of heb je dat seizoen nog niet gezien? :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 20 december 2010 @ 21:04:51 #230
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_90198629
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef alors het volgende:

[..]

Nee het noorden is te ver rijden voor de crew van BZV :') :') Wolvega is blijkbaar het noordelijkst wat ze willen gaan :')
Gerko woonde in het noordelijkste puntje van NL (2007).
Dirk-Jan in de Dordogne Frankrijk (2006).
Dus dat zal de reden wel niet zijn.
T is gewoon toeval dat de boeren dit seizoen uit die provincies komen.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_90202981
die Annelies zou met haar neus zomaar een zus van Lebbis kunnen zijn.
pi_90203459
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 22:03 schreef ghizzer het volgende:
die Annelies zou met haar neus zomaar een zus van Lebbis kunnen zijn.
wie is Annelies
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 20 december 2010 @ 22:10:15 #233
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90203594
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 22:08 schreef Beach het volgende:

[..]

wie is Annelies
Zal wel Annemarie bedoelen. Hoewel ik haar eerder een 'Putin-neus' vind hebben.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_90203747
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 22:10 schreef Morendo het volgende:

[..]

Zal wel Annemarie bedoelen. Hoewel ik haar eerder een 'Putin-neus' vind hebben.
euh ja sorry :bloos: sorry
pi_90204152
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

:o :D Om terug te blikken of heb je dat seizoen nog niet gezien? :D
Nog niet gezien!

Episode 8 *veegt voorhoofd af
pi_90206892
Waarom wil de KRO mijn naam en e-mailadres in ruil voor bekijken van de video's op de bzv-site?

Heel irritant gegevens verzamelen, die de KRO helemaal niet nodig heeft... :( :(
  maandag 20 december 2010 @ 22:52:47 #237
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90206978
Gewoon je artiestennaam en fake email gebruiken, zoals bij elke andere site.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 20 december 2010 @ 22:56:15 #238
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90207250
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 22:52 schreef Silenus het volgende:
Gewoon je artiestennaam en fake email gebruiken, zoals bij elke andere site.
Precies, in mijn geval dus gewoon 'Johnny Stardust' met johnnylovesyou@hotmail.com
pi_90207885
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:04 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Gerko woonde in het noordelijkste puntje van NL (2007).
Dirk-Jan in de Dordogne Frankrijk (2006).
Dus dat zal de reden wel niet zijn.
T is gewoon toeval dat de boeren dit seizoen uit die provincies komen.
Nou ik vind het wel heel toevallig dat ze allemaal (ook van de selectie voor deze 5 boeren) zo rond het zuiden en midden zitten.
Volgens mij is het ook gezegd tegen boeren die mee wilden doen en afgevallen zijn. Ander jaar gaan ze misschien wel weer boeren uit het noorden doen.
know'm sayin?
word? word.
pi_90207970
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 23:05 schreef alors het volgende:

[..]

Nou ik vind het wel heel toevallig dat ze allemaal (ook van de selectie voor deze 5 boeren) zo rond het zuiden en midden zitten.
Volgens mij is het ook gezegd tegen boeren die mee wilden doen en afgevallen zijn. Ander jaar gaan ze misschien wel weer boeren uit het noorden doen.
Geloof mij als er 4 miljoen mensen naar je programma kijken kan een extra keertje tanken er echt wel af hoor :')
  maandag 20 december 2010 @ 23:15:49 #241
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90208609
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 23:05 schreef alors het volgende:

[..]

Wat zou daar dan het praktisch nut van zijn?
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 21 december 2010 @ 00:32:19 #242
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_90213427
Benieuwd of Marcel nog in de laatste afleveringen te zien is, of dat ze hem eruit knippen omdat hij bij nader inzien bleek bij te beunen in de plaatselijke boerenkinderopvang :r

Die Richard is echt een freaky kereltje.... Zodra ie z'n mond open trekt gaan er alarmbellen af, wat een mafkees.... En steeds zo raar met die armen van hem te klooien... 't is een beetje de Duitse Dexter, zou me niet verbazen als hij met die koeien de stank van de lijken in zijn kelder probeert te verhullen...

Die Berber is irritant en overdreven blij tegelijk... en dan dit zeggen: 'Ik houd van de rust en de ruimte op het platteland.' Diezelfde rust die ze goddomme met haar constante gekakel komt verstoren ja.... En voor je het weet organiseert ze overal klaverjasclubjes en daar horen natuurlijk clubhuizen bij en dan is het met de ruimte ook gedaan... Wat een trol :'(
Haters everywhere but I don't really care.
pi_90224103
quote:
14s.gif Op maandag 20 december 2010 12:09 schreef Morendo het volgende:
Als ik bij de Amsterdamse zedenpolitie zou werken en de uitzending van gisteren had gezien zou ik die Marcel toch even natrekken. Zijn obsessie met kinderen lijkt me niet helemaal gezond.
Dan was je er al snel achter gekomen, dat er raar geknipt is.
pi_90224148
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 13:48 schreef mootie het volgende:
Ik snap nooit dat die vrouwen elkaar de tent niet uitvechten. Ze vinden allemaal dezelfde kerel leuk, zitten met z'n allen in 1 huis, die kerel zoent en fruttelt met alle vrouwen. Dat is toch een recept voor een enorme catfight?
Nee. Het eerste seizoen was experimenteel, bij de tweede vormde zich de patronen. Eentje is die van de "lotgenoten". Het is spannend, niemand weet of zij/hij wel door zal gaan, je zit te kijk voor heel Nederland en heel de wereld, ook wie niet doorgaat wordt via de speeddate de wereld over gestuurd. De spanning om de boer, of hij/zij net zo leuk is als men zichzelf ingepraat heeft, je zit de hele dag op elkaars lip in zo'n groot gezelschap in verwachtingsvolle atmosfeer, enz. Er worden dan ook direct adressen uitgewisseld en een aantal mensen houdt contact met elkaar. Ook vrouwen die samen op de boerderij gelogeerd hebben, hebben de neiging om contacten te onderhouden.
pi_90224254
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 00:32 schreef matthijst het volgende:Die Richard is echt een freaky kereltje.... Zodra ie z'n mond open trekt gaan er alarmbellen af, wat een mafkees.... En steeds zo raar met die armen van hem te klooien... 't is een beetje de Duitse Dexter, zou me niet verbazen als hij met die koeien de stank van de lijken in zijn kelder probeert te verhullen...
Ik denk eerder dat hij hyperactief is of een ADHD'er. Heeft zo te zien geen kijk op proporties, het ziet er vooral onmatig uit.
pi_90224375
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 16:30 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Maar als dat al duidelijk is van te voren, neem ik aan dat er geen dames reageren die GEEN gezin willen stichten.
Hadden ze die 5 minuten toch ook wel kunnen besteden aan andere onderwerpen dan zo erg daarover door te zagen??
Nee hoor. Veel vrouwen zien een lieve lach en beginnen gelijk aan de brief. Dat lokatie, leeftijd, levendoel niet met elkaar overeenstemmen, wat zou dat nou? En zeg nu zelf, Gijsbert die zat te oreren tegen vrouwen met kant-en-klare kinderen en er dan toch zoeen uitkoos.

Je kan die berg van 1000 brieven best laten voorschiften door de KRO. Om te beginnen lezen ze toch al alles. Je kan ze twee stapels laten maken: binnen de gevraagde beschrijving en overigen. Zo las Frank ook wel, maar ook hij nam er eentje die haaks stond op wat hij zei.
  dinsdag 21 december 2010 @ 11:01:28 #247
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_90224437
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 10:50 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Dan was je er al snel achter gekomen, dat er raar geknipt is.
Dat vind ik dan wel raar eigenlijk.
Dat de KRO zo knipt en plakt dat de boeren op deze manier neergezet worden dan.
Ik bedoel de KRO?? laat iemand overkomen als obsessief voor kinderen en die andere boer zetten ze ook niet al te positief neer.
Beetje vreemd.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_90224458
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 10:59 schreef Teslynd het volgende:

En zeg nu zelf, Gijsbert die zat te oreren tegen vrouwen met kant-en-klare kinderen en er dan toch zoeen uitkoos.
Die loopt echt z'n leuter achterna.
"Oh deze brief had zoveel inhoud, ja... *grijns* ik ben er stil van" (<- 2 weken terug)
"Ja, deze brief die je hebt geschreven, het was zo speciaal, want je schreef Gijs ipv Gijsbert, als énige" (<- Zondag)

_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_90242485
Het is natuurlijk de produktiefirma die het knipwerk doet, maar elk seizoen ziet de KRO de resultaten en is er blij mee. Het wordt zo uitgezonden ipv teruggestuurd om het over te doen en boer(inn)en fatsoenlijk tot hun recht te laten komen.
  dinsdag 21 december 2010 @ 17:19:45 #250
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90242632
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:16 schreef Teslynd het volgende:
Het is natuurlijk de produktiefirma die het knipwerk doet, maar elk seizoen ziet de KRO de resultaten en is er blij mee. Het wordt zo uitgezonden ipv teruggestuurd om het over te doen en boer(inn)en fatsoenlijk tot hun recht te laten komen.
Jij bent moralistisch aan het trollen. Houd er eens mee op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')