Ja, maar hij komt maar één keer per jaar in de grote stad he!quote:Op maandag 20 december 2010 11:09 schreef Morendo het volgende:
Sowieso had Gijsbert de knapste vrouwen, maar dat is natuurlijk ook de knapste boer, met een crib die niet eens ver verwijderd is van Amsterdam en Utrecht!
Weet iemand waar die Gijsbert precies zit?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:52 schreef sheotah het volgende:
[..]
Ja, maar hij komt maar één keer per jaar in de grote stad he!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:11 schreef musicfreakyme het volgende:
Wát een mensen hebben ze weer bij elkaar gezocht zeg!![]()
Marcel - als een man binnen een minuut over kindjes begint in een fluisterend Limburg accent dan ben je toch binnen 5 seconden weg![]()
Ik kan me daar sowieso geen voorstelling bij maken, als Frank of Gijsbert zegt hey, laten we de hooiberg induiken, oke...Maar dat is natuurlijk een ander verhaal![]()
Richard is gewoon super eng, "hij heeft mooie ogen" - mooie ogen my ass, er zitten gewoon van die hypnotiserende lenzen in zodat die vrouwen al het gevoel van realiteit kwijt raken.
Die vrouwelijke boerin die erin zit (Annemarie volgens mij?) die vind ik wel een beetje zielig - maakte ze geen opmerking als "ze zien er wel een beetje anders uit dan op de foto?"
Dit wordt een topseizoen, ik kan niet wachten
Maakt niet uit toch. Tussen Utrecht en Amsterdam.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Weet iemand waar die Gijsbert precies zit?
Abcoude toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Weet iemand waar die Gijsbert precies zit?
Ik moest ook al nadenken wie het isquote:
- Smaken verschillen.quote:Op woensdag 22 december 2010 03:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wel grappige dat die filosoof echt alleen lelijke vrouwen koos
En of ze asap kinderen willen.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:00 schreef elkravo het volgende:
[..]
- Smaken verschillen.
- Er zijn mensen die verder kijken dan uiterlijk... (innerlijk je-weet).
Niemand met normale verstandelijke vermogens vindt die 10 knapquote:Op woensdag 22 december 2010 19:00 schreef elkravo het volgende:
[..]
- Smaken verschillen.
- Er zijn mensen die verder kijken dan uiterlijk... (innerlijk je-weet).
Welnee, ze hebben zichzelf opgedraaid n.a.v. een nietszeggend clipje en gingen toen boordevol verwachtingen naar de speeddate waar een groepssfeer georchestreerd werd.quote:Op woensdag 22 december 2010 03:15 schreef McNulty het volgende:
Dit programma is het ultieme bewijs dat vrouwen mannen leuk vinden die door andere vrouwen leuk gevonden worden. Er vonden van die gesprekken plaats waar je in de kroeg meteen gefaald zou hebben en toch zaten ze allemaal in smachtend te wachten.
Hoe oud ben jij?... hoe oud is zij?...quote:Op woensdag 22 december 2010 22:43 schreef Moffol het volgende:
Haha boer Marcel had ook een speeddate met een vrouw die zo wanhopig op zoek is naar een gezin - ze kon geen geschikte mannen vinden om een gezin mee te krijgen want die hadden er allemaal nog nog geen zin in - dat ze maar een brief schrijft naar boer Marcel. Ook echt het eerste wat ze zegt: 'oh ik ben zo toe aan een gezin'. Beetje wanhopig ofniedan?
Is het al gelukt, Marcel?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:45 schreef elkravo het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?... hoe oud is zij?...
Als jij als vrouw ook 37 of zo bent dan piep je misschien anders... het is heel grappig om hier op het forum als tiener dit belachelijk te vinden... maar als je over de 35 gaat zijn er heel andere dingen belangrijk in het leven en in een relatie... Dan verlang je als man en vrouw misschien wel naar een gezin... daar is niets ongewoons aan.
Dat kan jij als wanhopige bestempelen... het is gewoon een sterk verlangen. Het valt te prijzen dat deze mensen gewoon eerlijk over hun gevoelens en verlangens praten... eerlijkheid loon... en als dit belangrijk is, dan kun je het er best op de date erover hebben... je weet meteen waar je aan toe bent... geen gedraai eromheen... simpel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |