Golddiggers.quote:Op zondag 12 december 2010 21:26 schreef UltraR het volgende:
[..]
Daar komen alleen maar vrouwen op af die de behoefte hebben hun al sterk aanwezige minderwaardigheidscomplex te vergroten.
quote:Op zondag 12 december 2010 21:29 schreef pfaf het volgende:
Zei Frank nu: " Je bent oubollig. Is niet erg hoor."
Kom ik straks op terug, heb nu vriendin aan de telefoon om de uitzending te evalueren.quote:Op zondag 12 december 2010 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Cee, hoe was je brief, typisch Cee of erg serieus?
Iets over een oubollige hobby geloof ik. Hij zal haar wel hebben aangesproken over het klaverjassenquote:Op zondag 12 december 2010 21:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Maar kan iemand even terugspoelen wat Frank nou zei wat echt niet kan??
Ik kan niet terugspoelen nl..
Ik vond het prachtig.quote:Op zondag 12 december 2010 21:29 schreef alors het volgende:
Ik vond die Richard meteen al een vaag figuur, maar dit slaat alles!!!
quote:Op zondag 12 december 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Kom ik straks op terug, heb nu vriendin aan de telefoon om de uitzending te evalueren.
Oooh, tja daar heeft hij ook groot gelijk in imo.quote:Op zondag 12 december 2010 21:29 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Iets over een oubollige hobby geloof ik. Hij zal haar wel hebben aangesproken over het klaverjassen
Dit gaat wel de held van het seizoen worden, in negatieve zin uiteraard.quote:Op zondag 12 december 2010 21:30 schreef Lov1 het volgende:
Brr, zal Richard die opmerking ook bij elke vrouw uit de kast toveren?
Heb je al honger?quote:Op zondag 12 december 2010 21:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit gaat wel de held van het seizoen worden, in negatieve zin uiteraard.
Geen familie, wel een goede bekendequote:Op zondag 12 december 2010 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vast en zeker familie dat mee doet?
quote:Op zondag 12 december 2010 21:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit gaat wel de held van het seizoen worden, in negatieve zin uiteraard.
geen ene hunk gezien.quote:Op zondag 12 december 2010 21:32 schreef Bluezz het volgende:
Wat een vermakelijk programma toch, en niet meer alleen wat sneue boeren maar ook hunks
Wat zeurt ze dan, is toch ook zo? Ze zag er ook wel een beetje kak uit, totaal geen type voor leuke Frankquote:Op zondag 12 december 2010 21:29 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Iets over een oubollige hobby geloof ik. Hij zal haar wel hebben aangesproken over het klaverjassen
Ik dacht echt, what the fuck! echt, 2??? nog altijd meer dan 1...hij kan kiezen!!!quote:Op zondag 12 december 2010 21:32 schreef Confession het volgende:
diegene met 2 brieven waaronder 1 email en een geschreven..
lullig lol!
en die van 1071 .. wat een verschil ook.
Waardoor het programma haar functie en doel wel voorbij schiet, maargoed, dat is een andere discussie...quote:Op zondag 12 december 2010 21:32 schreef Bluezz het volgende:
Wat een vermakelijk programma toch, en niet meer alleen wat sneue boeren maar ook hunks
Ik vind serieus Adriaan echt leuk, jammer dat ik te jong ben..quote:Op zondag 12 december 2010 21:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik lul hier gewoon overheen.quote:
Ja ik ging dood van het lachen, hij staat echt wel verschut 2 brieven..quote:Op zondag 12 december 2010 21:33 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Ik dacht echt, what the fuck! echt, 2??? nog altijd meer dan 1...hij kan kiezen!!!
Ja, dat kan straks niet meerquote:
Als je je aan je weddenschap houdt, LUL je niet lang meer..quote:Op zondag 12 december 2010 21:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik lul hier gewoon overheen.
Wat vonden jullie van de uitzending jongens?
Nou Silenus, wanneer gaan we lunchen?quote:Op zondag 12 december 2010 21:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik bijna van mn stoel schoof van het lachen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:35 schreef Confession het volgende:
[..]
Ja ik ging dood van het lachen, hij staat echt wel verschut 2 brieven..
oh das niet veel he..
lol lol lol nee idd niet nee. sneuuuuuuuuuuuuu
Als je hier post mis je idd altijd de helft, of je tv moet op volume 10 staanquote:Op zondag 12 december 2010 21:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wie is er nou eigenlijk door?
Ik heb de helft maar gevolgd, door het posten hier![]()
Gijsbert
Frank
Ik vind het ook sneuquote:Op zondag 12 december 2010 21:36 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik bijna van mn stoel schoof van het lachen.
Maar... eigenlijk is het natuurlijk wel bijzonder zielig voor zo'n vent.
Niks aan , sowieso te oud. maar over smaak valt niet te twisten indeeed.quote:Op zondag 12 december 2010 21:33 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Frank en Gijsbert zijn toch geen lelijkerds.
Haha ja, maar ik vind het wel lachen hier altijd.quote:Op zondag 12 december 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je hier post mis je idd altijd de helft, of je tv moet op volume 10 staan
En m'n laptop kookte weer over, dus ik heb ook stukken gemist
Ik kan blijkbaar niet echt 2 dingen tegelijk.quote:Op zondag 12 december 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je hier post mis je idd altijd de helft, of je tv moet op volume 10 staan
En m'n laptop kookte weer over, dus ik heb ook stukken gemist
Dat koeiensysteemquote:Op zondag 12 december 2010 21:33 schreef lunapuella het volgende:
Ik krijg echt kippenvel (in negatieve zin) van die Richard, en het feit dat 'ie een soort lopende band systeem voor zijn koeien heeft helpt ook niet mee. Maar voor het programma is 'ie vast beter dan die drie broers, die kwamen echt een beetje achterlijk over op mij.
Is ook wel de leukste van het lekker gekke stel.quote:Op zondag 12 december 2010 21:34 schreef Lov1 het volgende:
Volgens kro.nl is Gerhard lekker aan het daten met Myrthe, de vrouw direct naast hem op deze foto:
[ afbeelding ]
Interview hier!
quote:Op zondag 12 december 2010 21:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik vind het wel lachen hier altijd.Dat lul-verhaal zal ik een dezer dagen ludiek oplossen.
zijn broer had er 4quote:Op zondag 12 december 2010 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het ook sneuIk gun elke boer op z'n minst toch 5 minimaal
Dat vind ik dan wel weer logisch. Maar goed, ik geef dan ook geen klap om beesten die niet met uitsterven bedreigd zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat koeiensysteem![]()
Money, money, money.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op zondag 12 december 2010 21:37 schreef Confession het volgende:
[..]
Niks aan , sowieso te oud. maar over smaak valt niet te twisten indeeed.
Ik dnek het wel.quote:Op zondag 12 december 2010 21:39 schreef KeizerKuzco het volgende:
Dat Poolse meisje zat bij de laatste 10 toch?
Normaal zijn de jongste broers altijd in trek, in dit geval loopt de oudste met de vrouwen wegquote:Op zondag 12 december 2010 21:38 schreef Confession het volgende:
[..]
zijn broer had er 4![]()
en zijn opper broer had er 20![]()
die boys doen h't goed eehh..
jesssss.quote:Op zondag 12 december 2010 21:39 schreef KeizerKuzco het volgende:
inderdaadquote:Op zondag 12 december 2010 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat koeiensysteem![]()
Money, money, money.
quote:Op zondag 12 december 2010 21:39 schreef KeizerKuzco het volgende:
Als Frank te oud voor je is ben je zelf gewoon te jong. Kom op zeg, die jongen is 26.quote:Op zondag 12 december 2010 21:37 schreef Confession het volgende:
[..]
Niks aan , sowieso te oud. maar over smaak valt niet te twisten indeeed.
Nummer 3, 5 en 8 op de foto zijn trouwens drie ongetrouwde zussen uit Gelderland. Pittig kapsel, hippe bril.quote:Op zondag 12 december 2010 21:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is ook wel de leukste van het lekker gekke stel.
Ja dat vond ik ook echt zo typisch.. je zag die broertjes zo kijken...quote:Op zondag 12 december 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Normaal zijn de jongste broers altijd in trek, in dit geval loopt de oudste met de vrouwen weg![]()
Tussen een lelijkerd en een hunk zit dan ook niets tussenin.quote:Op zondag 12 december 2010 21:33 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Frank en Gijsbert zijn toch geen lelijkerds.
Marcel had toch 40 brieven? En Maurits had er 48 maar die is niet door?quote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
Annemarie
Gijsbert
Frank
Marcel
Richard
Volgens de site.
Adriaan niet![]()
Ik kan me die oproep van die met 2 brieven niet herinneren, ja qua uiterlijk, maar zoals hij nu nors overkwam... dat trekt ook geen vrouwen aan, geen idee of hij nog meer pareltjes van uitspraken heeft gedaan in z'n oproepquote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef Confession het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook echt zo typisch.. je zag die broertjes zo kijken...![]()
ochja bijna heel nederland kijkt dat krijg je 2 brieven.. wattttttttt.
quote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef Beach het volgende:
Enne dat zusje in dat blauwe shirt van Gijsbert? caps iemand?
65quote:Op zondag 12 december 2010 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Marcel had toch 40 brieven? En Maurits had er 48 maar die is niet door?
Ja heel jammer van Adriaan, die is zo liefquote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
Annemarie
Gijsbert
Frank
Marcel
Richard
Volgens de site.
Adriaan niet![]()
Hun foto's staan bovenaan de site naast Ivonne.quote:Op zondag 12 december 2010 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Marcel had toch 40 brieven? En Maurits had er 48 maar die is niet door?
ooh okee ik dacht alquote:
Wat voor een brief had je geschreven, ik zat ook op t antwoord te wachtenquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 21:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:
quote:
En de stijlfiguur understatement begrijpen is ook heel moeilijk.quote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Tussen een lelijkerd en een hunk zit dan ook niets tussenin.
jawel hij was als eerste, had 7 brieven geloof ikquote:Op zondag 12 december 2010 21:45 schreef UltraR het volgende:
Zat ff op de site te kijken, maar ik heb deze uitermate lelijke man genaamd Pieter helemaal niet voorbij zien komen net.
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2010/pieter/default.aspx
Geen brieven ontvangen?
Die kwam als eerste dacht ik; maar ik ben alweer vergeten hoeveel hij kreeg.quote:Op zondag 12 december 2010 21:45 schreef UltraR het volgende:
Zat ff op de site te kijken, maar ik heb deze uitermate lelijke man genaamd Pieter helemaal niet voorbij zien komen net.
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2010/pieter/default.aspx
Geen brieven ontvangen?
Ja hij lijkt me een schatquote:Op zondag 12 december 2010 21:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
jawel hij was als eerste, had 7 brieven geloof ik
en hij kwam wel lief over vind ik
Die frank is in mijn ogen een normaal uitziende gozer. niets bijzonders.quote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef lunapuella het volgende:
[..]
En de stijlfiguur understatement begrijpen is ook heel moeilijk.
Ik begrijp inderdaad niet veel. De stijlfiguur niet begrijpende sla ik een pleefiguur.quote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef lunapuella het volgende:
[..]
En de stijlfiguur understatement begrijpen is ook heel moeilijk.
quote:Op zondag 12 december 2010 21:47 schreef Morendo het volgende:
Het gedeelte van de uitzending van volgende week over Richard wordt trouwens gedaan samen met SBS6. Yvonne regelt het speeddaten terwijl Peter R. de Vries wat opgravingen doet rond het terrein in verband met een vermissingszaak.
Maar in vergelijking met de rest wordt zoeentje knap hequote:Op zondag 12 december 2010 21:48 schreef Confession het volgende:
[..]
Die frank is in mijn ogen een normaal uitziende gozer. niets bijzonders.
en die Gijsbert een oude man die er nog redelijk goed uitziet voor de leeftijd.
Oude man?quote:Op zondag 12 december 2010 21:48 schreef Confession het volgende:
[..]
Ligt eraan vanuit welk perspectief.quote:Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Oude man?Een lekkere jongeman is het.
Oh, de brief!quote:
http://www.bzv.kro.nl/videos/video.aspx?id=270196quote:Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef Lov1 het volgende:
Ah, op de website staan filmpjes van een teleurgestelde Hans, Martin en zijn 2 brieven en een preview van de speeddate. Niet dat ik één van die filmpjes kan openen, maar het idee is leuk
oh 35 is die, ik dacht dat hij 40 was.quote:Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Oude man?Een lekkere jongeman is het.
Had Hansie geschreven dan. Of die smooth talker die het eerst aan bod kwam vanavond.quote:Op zondag 12 december 2010 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, de brief!Eh, eigenlijk weet ik het niet meer zo goed. Het was geen hele lange brief. Geen bloedserieuze van "ik zag het licht in je ogen en mijn eierstokken gingen rammelen" of zo. Heb wat sterke en zwakke punten, hobby's vermeld, zijn idee voor chocoladepoeder met yoghurt gewaardeerd.
Een oude man, dat maakt jou dan 15 denk ik?quote:Op zondag 12 december 2010 21:48 schreef Confession het volgende:
[..]
Op een parkeerplaats?quote:Op zondag 12 december 2010 21:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
http://www.bzv.kro.nl/videos/video.aspx?id=270196
Hahaha! Wat zijn ze pisnijdig zeg!
Eentje gaat er wel afspreken. "En waar en hoe?"
-Ja, op een parkeerplaats. Gewoon een beetje een neutrale plek.
Daar heb je weer gelijk in.quote:Op zondag 12 december 2010 21:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ligt eraan vanuit welk perspectief.
35quote:Op zondag 12 december 2010 21:48 schreef Confession het volgende:
[..]
das waar.quote:Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar in vergelijking met de rest wordt zoeentje knap hezet hem maar naast de drie broers.
Ik denk dat ons Giesbertje uiteindelijk een beetje tegen gaat vallen, weet niet wat het is, maar zo leuk als in de oproep vind ik hem niet meer, beetje een oud wijf met teveel ditjes en datjes en kritiekjes.quote:
qftquote:Op zondag 12 december 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ons Giesbertje uiteindelijk een beetje tegen gaat vallen, weet niet wat het is, maar zo leuk als in de oproep vind ik hem niet meer, beetje een oud wijf met teveel ditjes en datjes en kritiekjes.
Daar ben je veel te leuk voor Cee.
Dan ben je statistisch gezien nog niet eens op de helft van je leven. Dat kun je onmogelijk oud noemen.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:57 schreef Silenus het volgende:
Ik vreet m'n leuter op als het niet Gijsbert is.
Frank was en is een schatjequote:Op zondag 12 december 2010 21:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
qft
Vanaf vandaag is Frank mijn favoriet.
En Adriaan maar die mag niet meer meedoen..
Eens, zoals je vorige week tegen mij zei Cee, jij kan vast en zeker veel beter krijgen. Als je ziet wat hij voor types heeft uitgekozenquote:Op zondag 12 december 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ons Giesbertje uiteindelijk een beetje tegen gaat vallen, weet niet wat het is, maar zo leuk als in de oproep vind ik hem niet meer, beetje een oud wijf met teveel ditjes en datjes en kritiekjes.
mwa ook een troost toch dat hij er 1071 had ongv...quote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef JustD1984 het volgende:
Damn ik had toch best voor Frank willen schrijven, woont nog best in de buurt .... Ik zat tijdens uitzending van de oproep in New York dus helaas niet kunnen zien om te schrijven, beetje balen nu....
Hoop dat hij tijdens de uitzendingen een enorme eikel blijkt te zijn maar ben bang van niet
quote:Op zondag 12 december 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben benieuwd de komende weken..quote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Frank was en is een schatjeZoals die over z'n geiten sprak, met de angst voor het ruimen.
![]()
Daar kan onze Richard nog wat van leren, die de beesten letterlijk in een machine trapt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Maar ja, dat schatje is wel voor dequote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Frank was en is een schatjeZoals die over z'n geiten sprak, met de angst voor het ruimen.
![]()
Daar kan onze Richard nog wat van leren, die de beesten letterlijk in een machine trapt.
Maar helaas verdien je geen geld aan het knuffelen van je productiemiddelen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil ze allebei en guess what, we krijgen het dit seizoenquote:Op zondag 12 december 2010 21:57 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Maar ja, dat schatje is wel voor detelevisie, maar eiiigenlijk willen we allemaal keiharde, pijnlijke en schaamtevervangende televisie met Richard Manson
Ja, eentje die zorgt dat hij niet meer die witte hemden draagtquote:Op zondag 12 december 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
En Adriaan gaat ons na het seizoen verrassen met een leuk filmpje, dat hij een superlieve vrouw heeft gevonden.
Gewoon... omdat het moet!
quote:Op zondag 12 december 2010 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, de brief!Eh, eigenlijk weet ik het niet meer zo goed. Het was geen hele lange brief. Geen bloedserieuze van "ik zag het licht in je ogen en mijn eierstokken gingen rammelen" of zo. Heb wat sterke en zwakke punten, hobby's vermeld, zijn idee voor chocoladepoeder met yoghurt gewaardeerd.
quote:Hey Gijsieehhh,
ik ben cee, wil jij mijn a, b en dee zijn?
Gelukkig bestaat er ook nog een gewone boerderij met koeienquote:Op zondag 12 december 2010 21:57 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Maar helaas verdien je geen geld aan het knuffelen van je productiemiddelen.
Echt he, toen stal ie (haha ik zei stal) m'n hart. Geitjes van m'n oom en tante zijn geruimd, m'n oom ging kapot, m'n neef stond op het punt zijn bedrijf over te nemen en nu zit ie met de ravage.quote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Zekers zekers!quote:Op zondag 12 december 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
En Adriaan gaat ons na het seizoen verrassen met een leuk filmpje, dat hij een superlieve vrouw heeft gevonden.
Gewoon... omdat het moet!
Ja daar zit wat in inderdaad, vraag me af hoe hij al die brieven heeft kunnen lezen en hoe lang hij daar echt voor heeft gehad, waarom krijgen ze daar niet wat langer voor om toch serieus te kunnen kiezen, beetje jammer....quote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef Confession het volgende:
[..]
mwa ook een troost toch dat hij er 1071 had ongv...
daar maak je ook niet zo heel veel kans tussen. als ze maar 10 mogen kiezen
Nou ons Gijsbertje loopt wel lekker z'n leuter naquote:Op zondag 12 december 2010 21:58 schreef Zipportal het volgende:
Komen allemaal wel gelukszoekers op af zeg. Vrouwen die al kindertjes hebben.
Ohquote:Op zondag 12 december 2010 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt he, toen stal ie (haha ik zei stal) m'n hart. Geitjes van m'n oom en tante zijn geruimd, m'n oom ging kapot, m'n neef stond op het punt zijn bedrijf over te nemen en nu zit ie met de ravage.
Dat was een prachtig aanknopingspunt geweest.quote:Op zondag 12 december 2010 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt he, toen stal ie (haha ik zei stal) m'n hart. Geitjes van m'n oom en tante zijn geruimd, m'n oom ging kapot, m'n neef stond op het punt zijn bedrijf over te nemen en nu zit ie met de ravage.
quote:Op zondag 12 december 2010 21:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hey Gijsieehhh,
ik ben cee, wil jij mijn a, b en dee zijn?
Mwa denk ook dat ze eerst die fotos hebben afgegaan..quote:Op zondag 12 december 2010 21:59 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Ja daar zit wat in inderdaad, vraag me af hoe hij al die brieven heeft kunnen lezen en hoe lang hij daar echt voor heeft gehad, waarom krijgen ze daar niet wat langer voor om toch serieus te kunnen kiezen, beetje jammer....
Heb je toch niet veel tijd voor nodig, een foto en tekst scan je toch meteen, iets spreekt je aan of niet.quote:Op zondag 12 december 2010 21:59 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Ja daar zit wat in inderdaad, vraag me af hoe hij al die brieven heeft kunnen lezen en hoe lang hij daar echt voor heeft gehad, waarom krijgen ze daar niet wat langer voor om toch serieus te kunnen kiezen, beetje jammer....
Toen we op vakantie waren (en ik dus nog steeds twijfelde of ik moest schrijven) zat m'n vriendin steeds te sarren als we langs een weiland met paarden reden. "Kijk Cee, paardjes! Paardjes voor Gijsje, spring er eens op dan maak ik een foto dan kan je die met de brief meesturen!"quote:Op zondag 12 december 2010 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ons Gijsbertje loopt wel lekker z'n leuter na![]()
Het menneke blieft eerst nog JAREN alleen te zijn met een lekker mokkel en hoppa de foto komt en "oh récht uit het hart geschreven, echt woar" uh-huhNa het zien van de foto
quote:Op zondag 12 december 2010 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen we op vakantie waren (en ik dus nog steeds twijfelde of ik moest schrijven) zat m'n vriendin steeds te sarren als we langs een weiland met paarden reden. "Kijk Cee, paardjes! Paardjes voor Gijsje, spring er eens op dan maak ik een foto dan kan je die met de brief meesturen!"
Het kreng belde net na de uitzending op met de mededeling "Zie je wel dat je zo'n paardenfoto had moeten laten maken!"
Je denkt toch niet serieus dat hij al die brieven gaat lezen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:59 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
En waaaaaaaaaarom niet dat lekkere laagje meeekuppie Cee? WAAROM NIET?quote:Op zondag 12 december 2010 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen we op vakantie waren (en ik dus nog steeds twijfelde of ik moest schrijven) zat m'n vriendin steeds te sarren als we langs een weiland met paarden reden. "Kijk Cee, paardjes! Paardjes voor Gijsje, spring er eens op dan maak ik een foto dan kan je die met de brief meesturen!"
Het kreng belde net na de uitzending op met de mededeling "Zie je wel dat je zo'n paardenfoto had moeten laten maken!"
quote:Op zondag 12 december 2010 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik misschien een betere foto had moeten sturen dan die waar ik net van een skilift uit was gestapt en tegen de zon in keek.quote:Op zondag 12 december 2010 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En waaaaaaaaaarom niet dat lekkere laagje meeekuppie Cee? WAAROM NIET?![]()
Dat begrijp ik, maar daarom vind ik het jammer dat het in zon korte tijd moet, hij zal ze dan evengoed niet allemaal lezen maar toch... nahja, ik heb niet eens geschreven dus who caresquote:Op zondag 12 december 2010 22:02 schreef UltraR het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat hij al die brieven gaat lezen.
Ik zou ze allemaal eerst doorlopen puur op foto, proberen terug te brengen naar max. 200 a 300. Dan nogmaals op foto terugbrengen naar ongeveer 100 en dan maar eens gaan lezen.
Ja jammer veel vrouwen hadden toch wel 2 duidelijke fotos..quote:Op zondag 12 december 2010 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik misschien een betere foto had moeten sturen dan die waar ik net van een skilift uit was gestapt en tegen de zon in keek.
Voor skiën moest je ook bij Annemarie zijn...quote:Op zondag 12 december 2010 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik misschien een betere foto had moeten sturen dan die waar ik net van een skilift uit was gestapt en tegen de zon in keek.
quote:Op zondag 12 december 2010 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is zó oppervlakkig. Denk eens aan die drie broers uit Gelderland.quote:Op zondag 12 december 2010 22:02 schreef UltraR het volgende:
Ik zou ze allemaal eerst doorlopen puur op foto, proberen terug te brengen naar max. 200 a 300. Dan nogmaals op foto terugbrengen naar ongeveer 100 en dan maar eens gaan lezen.
quote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Voor skiën moest je ook bij Annemarie zijn...
quote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Voor skiën moest je ook bij Annemarie zijn...
uh 2 brieven.... links of rechts..quote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is zó oppervlakkig. Denk eens aan die drie broers uit Gelderland.
Ach, we kunnen elkaar van alles wijs maken, maar niet-lelijke mensen zullen toch echt eerst op uiterlijk selecteren.quote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar daarom vind ik het jammer dat het in zon korte tijd moet, hij zal ze dan evengoed niet allemaal lezen maar toch... nahja, ik heb niet eens geschreven dus who cares
Lelijke mensen ook als ze 500 of 1000 brieven krijgenquote:Op zondag 12 december 2010 22:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach, we kunnen elkaar van alles wijs maken, maar niet-lelijke mensen zullen toch echt eerst op uiterlijk selecteren.
I know.quote:Op zondag 12 december 2010 22:05 schreef Beach het volgende:
Cee, er zijn meer mannen dan alleen die boeren hoor
Ze zouden voor de aardigheid is eerst de brieven moeten lezen...quote:Op zondag 12 december 2010 22:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach, we kunnen elkaar van alles wijs maken, maar niet-lelijke mensen zullen toch echt eerst op uiterlijk selecteren.
quote:Op zondag 12 december 2010 22:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
Waar is Silenus eigenlijk?
Zn grill aan t voorverwarmen???
Ik zou het niet weten. Daar kan ik niet voor spreken.quote:Op zondag 12 december 2010 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lelijke mensen ook als ze 500 of 1000 brieven krijgen![]()
Soort Voice of Holland principe.quote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef Confession het volgende:
[..]
Ze zouden voor de aardigheid is eerst de brieven moeten lezen...
Denk dat de lelijke dan meer aanspraken.
Maar als ze nu iets lelijks zien op de foto.. dan kan je in de brief ook al weinig goed doen lijkt me.
Dusja. dan maar gelijk op de 1ste indruk van de pictures.
Ik vond die richard een beetje 'n ezel. me moeder vond het zelf ook ''wat een rare''quote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
vond die richard niet echt iets mis mee?
Ik denk dat Silenus een wijntje opent, dat maakt het allemaal iets makkelijkerquote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]Hij is een saus aan het uitkiezen denk ik. Sil, kies een curry!
Ik schrijf mijn wekelijkse column voor m'n blog. Morgen ga ik m'n leuter opeten.quote:Op zondag 12 december 2010 22:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
Waar is Silenus eigenlijk?
Zn grill aan t voorverwarmen???
Ik zie ik zie wat jij niet ziet.quote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Morendo het volgende:
Wat zei Richard trouwens aan het einde van de aflevering, de promo van volgende week.
hij zou het op ludieke wijze oplossen. ik denk dat we straks naar het KPD topic moetenquote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]Hij is een saus aan het uitkiezen denk ik. Sil, kies een curry!
Iets van jij bent wel lekkerding he. maar dan zo raar gezegtquote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Morendo het volgende:
Wat zei Richard trouwens aan het einde van de aflevering, de promo van volgende week.
Link graagquote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik schrijf mijn wekelijkse column voor m'n blog.
Met als titel: "Het laatste avondmaal'"....quote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik schrijf mijn wekelijkse column voor m'n blog. Morgen ga ik m'n leuter opeten.
Ja idd , zie je dan het hoofd denk jequote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Soort Voice of Holland principe.
God, ik kijk veel te slechte tv-programma's
Ja, zo op een manier dat het volgende dat hij gaat zeggen is "en nu ga ik je in stukjes hakken en opeten met mayo en curry."quote:Op zondag 12 december 2010 22:09 schreef Confession het volgende:
![]()
[..]
Iets van jij bent wel lekkerding he. maar dan zo raar gezegt
Ik moet alweer lachen!quote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet.
Een lekker ding.![]()
Oh, jawel. thijsvertelt.web-log.nlquote:
Straks ligt DIE site ook plat..quote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh, jawel. thijsvertelt.web-log.nl
Daar staat m'n vorige BZV-stuk en nog een hoop andere slechte teksten met matige grapjes.
dacht ik ook meteenquote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef Confession het volgende:
Ik denk dat die Poolse echt een goldigger is..
Zo van beter leven.nl
wie denkt van nicht?
Welnee, gewone Poolse vrouw.quote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef Confession het volgende:
Zo van beter leven.nl
wie denkt van nicht?
Hahahahaha hoe profetisch, achteraf.quote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
DIE LAATSTE ZIN VAN ZIJN COLUMN
OMG OMG OMG![]()
![]()
Sorry Sil, echt
Tja, maar die krijgen idd geen honderden brieven. Als zij er zoveel hadden ontvangen zouden ze ook eerst op foto's selecteren. Dat is makkelijk en gaat vlug.quote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is zó oppervlakkig. Denk eens aan die drie broers uit Gelderland.
quote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
DIE LAATSTE ZIN VAN ZIJN COLUMN
OMG OMG OMG![]()
![]()
Sorry Sil, echt
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef Confession het volgende:
Zo van beter leven.nl
wie denkt van nicht?
Inderdaad. Daar zou Richard wel een trucje op kunnen denk ik.quote:Op zondag 12 december 2010 22:15 schreef Paxcon het volgende:
En die boerin die meedoet is echt een sacherijn zeg..
Ik denk dat Richard meer van een meekuppie houdt hoorquote:Op zondag 12 december 2010 22:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar zou Richard wel een trucje op kunnen denk ik.
Die van 2(?) jaar geleden leek anders wel heel normaal.quote:Op zondag 12 december 2010 22:18 schreef Confession het volgende:
Vind die vrouwen de meeste dan altijd tijd zo iets apart.
mwa die wat uiteindelijk overblijven misschien.quote:Op zondag 12 december 2010 22:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Die van 2(?) jaar geleden leek anders wel heel normaal.
Oh ik dacht dat je het over de boerinnen hadquote:Op zondag 12 december 2010 22:20 schreef Confession het volgende:
[..]
mwa die wat uiteindelijk overblijven misschien.
maar die nu met de speeddate komen wel rare langs .. als je mij vraagt.
nee bedoelde de kansleggers.quote:Op zondag 12 december 2010 22:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het over de boerinnen had
Whut?quote:Op zondag 12 december 2010 22:20 schreef Confession het volgende:
[..]
mwa die wat uiteindelijk overblijven misschien.
maar die nu met de speeddate komen wel rare langs .. als je mij vraagt.
Dit staat dus wel he.quote:Op zondag 12 december 2010 21:38 schreef Beach het volgende:
Als er volgend jaar een leuke boerin bij zit ga ik schrijven; ik beloof dit plechtig.
Ik vind het ook een vrij divers gezelschap, zowel de heren als dames.quote:Op zondag 12 december 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut?Er zitten zo'n beetje alle mogelijke types bij elk seizoen.
Ja moet je doen.. alleen mannen maken minder kans omdat op de enigste vrouw... en als het dan ook nog eens een leuke is wel heel vaak wordt geschreven..quote:
Lafaard. Jij had voor dit jaar al kunnen schrijven. Maurits natuurlijk.quote:
Dat is het hem juist zit ook echt wel rare tussen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut?Er zitten zo'n beetje alle mogelijke types bij elk seizoen.
In het geval van Richard, zoekt soort nog altijd soort.quote:Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef Confession het volgende:
[..]
Dat is het hem juist zit ook echt wel rare tussen.
wutquote:Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lafaard. Jij had voor dit jaar al kunnen schrijven. Maurits natuurlijk.
Nee, bij jou.quote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Bij Maurits? Hadden wel meer mensen ja.
Ik dacht ook net dat je homo was. Je zei toch iets van een lekkere broer ofzo?quote:
Las ik ook jaquote:Op zondag 12 december 2010 22:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik dacht ook net dat je homo was. Je zei toch iets van een lekkere broer ofzo?
Hier. Homo.quote:Op zondag 12 december 2010 21:31 schreef Beach het volgende:
Jullie zijn erg2,5 topics vol.
Bij die broer dacht ik ook welen toen kwam zn naam; precies hetzelfde als die van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Dat was die Richard tochquote:Op zondag 12 december 2010 22:29 schreef Confession het volgende:
Maurits was dat die met die piepstem?.. eentje had echt zon verwijfde stem
Aan het gebruik van smileys en aanverwanten te zien in zijn fobo is Beach:quote:
Hij had ook iets gaars in zijn praat manier ja.quote:
Wat een leuk nieuw kersticoontje heb je Haaibaaikequote:Op zondag 12 december 2010 23:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb me aangemeld voor een gratis nieuwsbrief van BzV op de site van de kro..
Ja in die trant zei hij datquote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Beach het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet.
Een lekker ding.![]()
http://thijsvertelt.web-log.nl/quote:Op zondag 12 december 2010 23:21 schreef Fascination het volgende:
Jullie hebben het steeds over een column van Silenus? Waar staat die?
Dankje Pisces, maar dat icoontje heb ik misschien wel 4 jaar.quote:Op zondag 12 december 2010 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een leuk nieuw kersticoontje heb je Haaibaaike
Dankje!quote:
Heeft een mooie gezellige pittige vrouw als jij zich niet aangemeld voor 1 van de horny boeren ?quote:Op zondag 12 december 2010 23:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb me aangemeld voor een gratis nieuwsbrief van BzV op de site van de kro..
quote:Op zondag 12 december 2010 23:53 schreef Helly het volgende:
Bij alle populaire boeren die zo'n uitstalling van hun voorkeur op tafel hadden gemaakt ook alleen maar vrouwen met mooi lang haar, je zou toch verwachten dat het kwartje een keer gaat vallen bij al die vrouwen met een kort pittig kapsel he.
quote:Op zondag 12 december 2010 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben nu halverwege de aflevering en lees ondertussen het vorige topic. tranen rollen over mn wangen.
Wat is dat nou weer voor doms?quote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef Confession het volgende:
[..]
Ze zouden voor de aardigheid is eerst de brieven moeten lezen...
Denk dat de lelijke dan meer aanspraken.
Maar als ze nu iets lelijks zien op de foto.. dan kan je in de brief ook al weinig goed doen lijkt me.
Dusja. dan maar gelijk op de 1ste indruk van de pictures.
Haha, inderdaad. Al denken sommige vrouwen er met hun mooie uiterlijk wel te komen en doen dus minder moeite. Ik wil er wel wat op verwedden (m'n ballen?quote:Op maandag 13 december 2010 01:03 schreef alors het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor doms?Alsof lelijke mensen een beter innerlijk zouden hebben dan knappe mensen
Deze:quote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef Beach het volgende:
Enne dat zusje in dat blauwe shirt van Gijsbert? caps iemand?
neuh, mijn gedachte blijft dat ze bang zijn dat hun brief nooit gelezen zal worden, omdat hij ondersneeuwt in die hoeveelheid. Dus grote verpakking, dan krijgt hij de aandacht en wordt hij gelezenquote:Op maandag 13 december 2010 01:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Al denken sommige vrouwen er met hun mooie uiterlijk wel te komen en doen dus minder moeite. Ik wil er wel wat op verwedden (m'n ballen?) dat al die 'suprises' gemaakt zijn door vrouwen die qua uiterlijk niet bepaald het maatschappelijk geaccepteerde pad bewandelen, danwel door de meerderheid worden beschouwd als 'beperkt aantrekkelijk'. (Lees: fucking lelijk)
Zo moet je die opmerking niet lezen, denk ikquote:Op maandag 13 december 2010 01:03 schreef alors het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor doms?Alsof lelijke mensen een beter innerlijk zouden hebben dan knappe mensen
Ja ik denk dat die beter zonder de bemoeienis van Yvon Jaspers en buiten het zicht van miljoenen kijkers hun brievenschrijfsters benaderen.quote:Op maandag 13 december 2010 08:37 schreef Zana het volgende:
Eigenlijk is het aantal brieven dat ze krijgen en stom selectiecriterium, want nu gaan boeren door die helemaal geen hulp nodig zouden moeten hebben bij het vinden van de juiste, omdat ze "normaal" of zelfs knap uitzien en ook niet de indruk maken dat ze geen contact durven te leggen met vrouwen.
Juist die boeren die minder knap zijn of een beetje "eigen" zijn blijven met hetzelfde probleem nog steeds zitten, maar misschien is het sowieso beter dat ze zonder heisa de dames kunnen contacteren, die wel een brief geschreven hebben, ook zijn het er maar 2.
Wellicht dat die 2 dan nog wel de nodige brieven kunnen krijgen van vrouwen die het bij Gijsbert niet werden.quote:Op maandag 13 december 2010 10:46 schreef Marrije het volgende:
Daarentegen heeft een vrouw meer kans bij die 2 broers dan bij een Gijsbert.
quote:Op maandag 13 december 2010 10:48 schreef female81 het volgende:
Die boerin had niet veel meer emotie in haar gezicht dan de gemiddelde robot. Toch over de 120 mannen die dat niet zo erg leken te vinden. Tja, je moet ervan houden.
(Maar misschien zie ik het verkeerd, en noemen die ruim 120 mannen dat 'lekker nuchter'.)
Nee daar zat ik ook aan te denken, kon me niet herinneren dat er ooit zo weinig waren geweest.quote:Op maandag 13 december 2010 10:41 schreef Hexagon het volgende:
Wat een contrast met die broers met hun respectievelijk 2 en 4 brieven. Zo weinig waren het er nog nooit.
Ik heb het idee dat Annemarie ook zo overkomt omdat ze alleen maar denkt "oke ik heb nog een uur en dan moet ik weer aan het werk".quote:Op maandag 13 december 2010 10:48 schreef female81 het volgende:
Die boerin had niet veel meer emotie in haar gezicht dan de gemiddelde robot. Toch over de 120 mannen die dat niet zo erg leken te vinden. Tja, je moet ervan houden.
(Maar misschien zie ik het verkeerd, en noemen die ruim 120 mannen dat 'lekker nuchter'.)
Ze hebben voor een deel gewoon de pech dat Gijsbert erbij zit. Ik heb in eerdere episodes ergere boeren gezien dan die twee broers die meer brieven kregen. Maar tegen zo'n Gijsbert maken ze echt geen schijn van kans. Dus ik denk dat ze hierna nog wel wat brieven kunnen verwachten nu Gijsbert wel voorzien is.quote:Op maandag 13 december 2010 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee daar zat ik ook aan te denken, kon me niet herinneren dat er ooit zo weinig waren geweest.
Wil vanavond eens z'n oproep nakijken, om te zien of ik het kan begrijpenWant zo lelijk is hij niet...
Dus dat. Want is uit de voorstukjes wel duidelijk geworden welke boeren bereid zijn de boerderij te verlaten? Maar ja, die vrouwen die zoeken een boer he. . .mét boerderij natuurlijkquote:Op maandag 13 december 2010 11:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze hebben voor een deel gewoon de pech dat Gijsbert erbij zit. Ik heb in eerdere episodes ergere boeren gezien dan die twee broers die meer brieven kregen. Maar tegen zo'n Gijsbert maken ze echt geen schijn van kans. Dus ik denk dat ze hierna nog wel wat brieven kunnen verwachten nu Gijsbert wel voorzien is.
Verder denk ik dat het idee van 3 samenlevende broers ook niet echt een vrouwentrekker is.
Ik denk dat de mensen die normaal voor die boer van 2 brieven zouden schrijven niet voor Gijsbert zouden kiezen hoor, heel andere typequote:Op maandag 13 december 2010 11:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze hebben voor een deel gewoon de pech dat Gijsbert erbij zit. Ik heb in eerdere episodes ergere boeren gezien dan die twee broers die meer brieven kregen. Maar tegen zo'n Gijsbert maken ze echt geen schijn van kans. Dus ik denk dat ze hierna nog wel wat brieven kunnen verwachten nu Gijsbert wel voorzien is.
Verder denk ik dat het idee van 3 samenlevende broers ook niet echt een vrouwentrekker is.
Haha, ik zie Cee al denken. "Ach, dan ga ik toch gewoon voor Gradus!"quote:Op maandag 13 december 2010 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die normaal voor die boer van 2 brieven zouden schrijven niet voor Gijsbert zouden kiezen hoor, heel andere type
Dat gun ik die dropveter met chago bakkes nietquote:Op maandag 13 december 2010 12:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ik zie Cee al denken. "Ach, dan ga ik toch gewoon voor Gradus!"
Beste seizoenspremière ooit voor Boer Zoekt Vrouwquote:Op maandag 13 december 2010 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
Is het een record of hebben we wel eens meer gehad?
Doe dat nou maar niet he..quote:Op maandag 13 december 2010 01:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Al denken sommige vrouwen er met hun mooie uiterlijk wel te komen en doen dus minder moeite. Ik wil er wel wat op verwedden (m'n ballen?) dat al die 'suprises' gemaakt zijn door vrouwen die qua uiterlijk niet bepaald het maatschappelijk geaccepteerde pad bewandelen, danwel door de meerderheid worden beschouwd als 'beperkt aantrekkelijk'. (Lees: fucking lelijk)
Kun je mooi de volgende week tijdens het program mee hier posten!quote:Op maandag 13 december 2010 10:41 schreef Paul het volgende:
Ik keek het gisteren, maar vind het wel een erg langzaam programma
Ik vond het ook wel leuker toen er meer van die moeilijk-contact-makende boeren mee deden.quote:Op maandag 13 december 2010 13:21 schreef utrecht1970 het volgende:
Eigenlijk slaat het programma nu de plank een beetje mis.
Het programma was natuurlijk bedoeld voor boeren die bijna niet van hun erf afkomen omdat ze continue met hun werk bezig zijn en weinig tot geen vrouwen ontmoeten.
De 3 broers zijn de doorsnee boeren waar dit programma voor bedoeld is en nu zitten we opgescheept met 2 a 3 boeren die zelf prima in staat zijn om een vrouw te vinden.
Volgens mij was dat de charme van het programma, een stel van die norse boeren, die niet wisten hoe ze met hun gevoelens moesten omgaan en die zie je gaandeweg het programma ondooien en ontwikkelen bij die vrouwen.
Voorbeeld vond ik vorig jaar de boer die Astrid overhield (ben zijn naam even kwijt), dat was gewoon aandoenlijk om naar te kijken.
Ach het grote voordeel is dat we zo wel naar hele leuke vrouwen mogen gaan kijken.quote:Op maandag 13 december 2010 14:54 schreef utrecht1970 het volgende:
10 wietses is ook niet leuk, maar 3 van de 5 boeren hebben het programma helemaal niet nodig en dat is wel jammer.
Ik had liever de 3 broers door zien gaan, had leukere tv opgeleverd.
En dat is (voor een vrouw) leuk, omdat......................quote:Op maandag 13 december 2010 14:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach het grote voordeel is dat we zo wel naar hele leuke vrouwen mogen gaan kijken.
In dat geval mag jij naar knappere boeren kijkenquote:Op maandag 13 december 2010 15:06 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
En dat is (voor een vrouw) leuk, omdat......................
Voor deze vrouw wel iigquote:Op maandag 13 december 2010 15:06 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
En dat is (voor een vrouw) leuk, omdat......................
Die zagen we natuurlijk niet aankomen hè Haaibaaikequote:Op maandag 13 december 2010 13:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Frank en Gijsbert zijn het populairst
Er zijn ook veel mensen die niet begrijpen dat er miljoenen naar een boer met vrouw op een tractor kijken, dussehquote:Op maandag 13 december 2010 13:54 schreef Beach het volgende:
895.000 mensen die naar de Pfaffs kijken
quote:Op maandag 13 december 2010 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zagen we natuurlijk niet aankomen hè Haaibaaike
Ik heb begrepen dat de middelste elders woont en dat de derde het huis uit wil. Dan is het minder benauwend dan het in eerste instantie lijkt. Wel zit je gelijk met 3 gloednieuwe schoonzussen bij een trio broers dat niet aan vrouwen gewend is. Dat moet echt wel in gescheiden woningen voortgezet worden.quote:Op maandag 13 december 2010 11:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja, Yvon is meestal geen vreemde, als je meedoet. Maar waar je ook volledig van kan dichtklappen is die vreselijke kleuterjuffiebenadering. Zo wil je toch niet toegesproken worden? Je wil niet roepen "Mens, doe svp normaal", daar is het de ambiance niet voor. Dat betekent dat je je steeds opgelatener voelt, met dan ook nog die camera er bovenop.quote:Op maandag 13 december 2010 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Annemarie ook zo overkomt omdat ze alleen maar denkt "oke ik heb nog een uur en dan moet ik weer aan het werk".
Het is echt een werkpaard.
En het lijkt me ook gek hoor, zo'n camera met Yvon (die je gevoelsmatig al jaren kent) in je keuken te hebben zitten, met een team van camera en geluid...
En dat ze stukjes van te voren bespreken, want áltijd als Yvon het erf op komt moeten nét de kalfjes melk krijgen of staan ze nét op een heel leuk punt waar een mooi fragment van gemaakt kan worden.![]()
Dit was precies wat ik vanmiddag tegen een collega zei!!!quote:Op maandag 13 december 2010 13:21 schreef utrecht1970 het volgende:
Het programma was natuurlijk bedoeld voor boeren die bijna niet van hun erf afkomen omdat ze continue met hun werk bezig zijn en weinig tot geen vrouwen ontmoeten.
De 3 broers zijn de doorsnee boeren waar dit programma voor bedoeld is en nu zitten we opgescheept met 2 a 3 boeren die zelf prima in staat zijn om een vrouw te vinden.
Volgens mij was dat de charme van het programma, een stel van die norse boeren, die niet wisten hoe ze met hun gevoelens moesten omgaan en die zie je gaandeweg het programma ondooien en ontwikkelen bij die vrouwen.
Voorbeeld vond ik vorig jaar de boer die Astrid overhield (ben zijn naam even kwijt), dat was gewoon aandoenlijk om naar te kijken.
Tuurlijk wel Piscesquote:Op maandag 13 december 2010 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
Die zagen we natuurlijk niet aankomen hè Haaibaaike
Dat vind ik nou ook een beetje overtrokken. Alsof alleen boeren die contactgestoord zijn geen vrouw kunnen vinden. Je opgeven voor zo'n programma is nogal ingrijpend dus ik kan me het niet voorstellen dat je dat puur voor de lol doet. Deze mannen konden blijkbaar allemaal moeilijk een vrouw vinden. En net als bij normale mensen lopen hun karakters uiteen van rustige mensen tot mensen met een vlotte babbel en meer ( Richardquote:Op maandag 13 december 2010 13:21 schreef utrecht1970 het volgende:
whahahaa!quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:10 schreef Paul het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2010/12/even-voorstellen/
quote:De kop is eraf!
Nederland was maandenlang in de ban van Boer Zoekt Vrouw. Gaat Gijsbert de meeste brieven krijgen, zoals iedereen verwacht? Wordt Maurits verblijd met postzakken vol brieven van verliefde mannen? Vindt Adriaan het ontbrekende puzzelstukje? En het belangrijkste: zit Gradus bij de laatste vijf? Eindelijk weten het, U kunt rustig slapen gaan. De vijf boeren die wekelijks gevolgd worden zijn Frank, Gijsbert, Marcel, Richard en boerin Annemarie.
Gezien de populariteit van het programma moeten vrouwen steeds inventiever worden om ertussenuit te springen. In het promotiefilmpje vertelde elke boer uiteraard dat ze op zoek waren naar een lieve en warme vrouw die veel affiniteit heeft met het boerenleven. Ze moet de handen uit de mouwen kunnen steken en vooral een luisterend oor bieden aan de boer. Oprecht, open, en het hart op de juiste plaats. Dát was wat de boeren zochten.
Uiteindelijk blijkt nu dat elke boer toch eerst kijkt wie er blond is en dikke tieten heeft en daarna of ze een beetje dichtbij woont. Soms is één plus één gewoon twee. De vrouwen die het niet echt van hun uiterlijk moeten hebben klussen complete liefdescreaties in elkaar van papier maché. Zonde van hun tijd. Uiterlijk is wat telt!
Natuurlijk was het wel genieten met de boeren. Zoals verwacht was Halloikbenpieter42jaareerlijkenbetrouwbaar niet door. Mannen die zeggen dat ze betrouwbaar zijn, dat moeten we niet hebben! We willen enge boeren! Gelukkig hebben we dan nog onze in Duitsland woonachtige boer Richard. Dit gaat dé topper van dit seizoen worden. Hij doet raar, kijkt eng uit z'n ogen, en blijkbaar zijn er toch vrouwen bij wie de creepdar niet afging en reageerden. Deze knakker denkt vrouwen te kunnen versieren door zichzelf een Prins Bernhard-accent aan te meten om daarna te zeggen: "Ik sie ik sie wat jij niet siet und het is ein lekker ding". Wat zijn ogen zeggen: "Ik sie ik sie wat jij niet siet und het ligt zo in stukjes gehakt in main koei'nstal". Of hij misschien een leuke vrouw vindt interesseerde hem niks, hij wilde alleen maar weten of hij naar de volgende ronde was. Gefeliciteerd leipo, je bent door.
Zijn tegenhanger was Koning Sympathicus Adriaan. Adriaan heeft helaas te weinig brieven gekregen, maar we gunnen hem het allerbeste. Op de BZV-site vertelde hij ons dat hij 'nog geen tv had'. Maakt niet uit Adriaan, die dingen zijn ook pas net uitgevonden. Ook wijnboer Gerhard was niet door, al werd hij wel verrast door een kudde prettig gestoorde huisvrouwen met pittige kapsels die al joelend zijn erf op kwamen fietsen en zijn wijnvoorraad opzopen. Blij gemaakt worden met een stuk of tien nog-net-niet-dode huismussen, dat kan ook alleen de KRO bedenken.
Wisselend succes voor onze twee latente boeren. Waar heel Nederland in koor "Homo! Hij is er één!" riep toen Maurits in beeld verscheen, had dat ook zijn weerslag op de vrouwelijke aandacht. Die was er nauwelijks. Een boer zegt niet dat de ogen de spiegel van de ziel zijn. Dat is gewoon verdacht. Dat is gewoon niet mannelijk, stoer, en boers! Marcel daarentegen praat dan wel een beetje gay, maar zo klinkt Limburgs al snel. Twijfelgeval. Gelukkig heeft hij genoeg Poolse tienermoeders die heus wel direct verliefd op hem zijn. Hij hoeft alleen maar 'verliefd' te sms'en naar 4242. Echt. Door naar de volgende ronde, dat wel!
De helden van de eerste uitzending waren natuurlijk de drie broers. Gradus, Martin en Hans. En nee, Gradus heet echt Gradus, dat is dus geen artiestennaam. Deze drie boers hebben zich maanden handenwrijvend lopen opwinden over ál die postzakken vol brieven die ze zouden gaan ontvangen. Eindelijk zou dan die langverwachte werkster komen, want dat huishouden, dat was toch niks voor ze! Eindelijk een vrouw in hun leven, eindelijk passie, pure romantiek en seks. Gradus, Martin en Hans zouden nooit meer alleen zijn! Ah, daar kwam Yvonne al aan. Kom maar door met die vrachtwagen vol cadeaus en brieven! "Dag Martin, op zoek naar die ene leuke vrouw! Ik heb voor jou..een email...en een brief." Het teleurgestelde gezicht van Martin was werkelijk priceless. Uit ruim acht miljoen beschikbare Nederlandse vrouwen waren precies...twee vrouwen die op zich wel interesse hadden om met Martin te daten. Je zag 'm denken: 'Verdomme, dat wordt ook de andere helft van m'n leven mezelf huilend in slaap masturberen'. Jammer, ons olijke trio is niet door.
Dan hebben we nog drie boeren die wél doorgaan. Frank en Gijsbert zijn overduidelijk de soepele players, zij weten wat een vrouw wil horen en de vrouwen sopten massaal van hun stoel af bij hun promotiefilmpjes. Boeren die over hun gevoel kunnen praten en al die andere onzin, dat vinden de vrouwen leuk. Gijsbert wilde zeker nog een tijdje alleen blijven met z'n nieuwe vrouw, maar toen er een ongelofelijke stoot die-dan-toevallig-een-kind had reageerde waren zijn principes als sneeuw voor de zon verdwenen. Maakt niet uit Gijssie, elke man begreep je dilemma.
Als slotstuk hebben we natuurlijk de diva, het zonnetje in huis, onze femme fatale, La Annemarie. Ze heeft 'de emotie' ook niet bepaald uitgevonden, maarja, ze is een vrouw. Mijn voorspelling is dat ze eindigt met Harry van het schuurfeest. Schuren, alle chickies willen schuren! Zoveel mogelijk graag, dan kan Annemarie daar haar koeien in kwijt. Elkaar al ontmaagd op de hooizolder, en samen oud wordend op de boerderie. Harry die nooit kaas op z'n brood heeft, want dat eet Annemarie er allemaal vanaf. Zij blijft namelijk wel gewoon de baas in huis.
Het belooft weer een mooi jaar te worden. Vergeten is stille Wietse, romantische Jos, en Peter "hou oew bek en vreet oew bak leeg". De oude boeren zijn dood, leve de nieuwe boeren! Twee players, Toos Emotieloos, Marcel met Svetlana uit Krakau en Creepy Richard. Dit wordt een tópseizoen.
Ik ging plat hier.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:10 schreef Paul het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2010/12/even-voorstellen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |