Aan het gebruik van smileys en aanverwanten te zien in zijn fobo is Beach:quote:
Hij had ook iets gaars in zijn praat manier ja.quote:
Wat een leuk nieuw kersticoontje heb je Haaibaaikequote:Op zondag 12 december 2010 23:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb me aangemeld voor een gratis nieuwsbrief van BzV op de site van de kro..
Ja in die trant zei hij datquote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Beach het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet.
Een lekker ding.![]()
http://thijsvertelt.web-log.nl/quote:Op zondag 12 december 2010 23:21 schreef Fascination het volgende:
Jullie hebben het steeds over een column van Silenus? Waar staat die?
Dankje Pisces, maar dat icoontje heb ik misschien wel 4 jaar.quote:Op zondag 12 december 2010 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een leuk nieuw kersticoontje heb je Haaibaaike
Dankje!quote:
Heeft een mooie gezellige pittige vrouw als jij zich niet aangemeld voor 1 van de horny boeren ?quote:Op zondag 12 december 2010 23:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb me aangemeld voor een gratis nieuwsbrief van BzV op de site van de kro..
quote:Op zondag 12 december 2010 23:53 schreef Helly het volgende:
Bij alle populaire boeren die zo'n uitstalling van hun voorkeur op tafel hadden gemaakt ook alleen maar vrouwen met mooi lang haar, je zou toch verwachten dat het kwartje een keer gaat vallen bij al die vrouwen met een kort pittig kapsel he.
quote:Op zondag 12 december 2010 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben nu halverwege de aflevering en lees ondertussen het vorige topic. tranen rollen over mn wangen.
Wat is dat nou weer voor doms?quote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef Confession het volgende:
[..]
Ze zouden voor de aardigheid is eerst de brieven moeten lezen...
Denk dat de lelijke dan meer aanspraken.
Maar als ze nu iets lelijks zien op de foto.. dan kan je in de brief ook al weinig goed doen lijkt me.
Dusja. dan maar gelijk op de 1ste indruk van de pictures.
Haha, inderdaad. Al denken sommige vrouwen er met hun mooie uiterlijk wel te komen en doen dus minder moeite. Ik wil er wel wat op verwedden (m'n ballen?quote:Op maandag 13 december 2010 01:03 schreef alors het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor doms?Alsof lelijke mensen een beter innerlijk zouden hebben dan knappe mensen
Deze:quote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef Beach het volgende:
Enne dat zusje in dat blauwe shirt van Gijsbert? caps iemand?
neuh, mijn gedachte blijft dat ze bang zijn dat hun brief nooit gelezen zal worden, omdat hij ondersneeuwt in die hoeveelheid. Dus grote verpakking, dan krijgt hij de aandacht en wordt hij gelezenquote:Op maandag 13 december 2010 01:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Al denken sommige vrouwen er met hun mooie uiterlijk wel te komen en doen dus minder moeite. Ik wil er wel wat op verwedden (m'n ballen?) dat al die 'suprises' gemaakt zijn door vrouwen die qua uiterlijk niet bepaald het maatschappelijk geaccepteerde pad bewandelen, danwel door de meerderheid worden beschouwd als 'beperkt aantrekkelijk'. (Lees: fucking lelijk)
Zo moet je die opmerking niet lezen, denk ikquote:Op maandag 13 december 2010 01:03 schreef alors het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor doms?Alsof lelijke mensen een beter innerlijk zouden hebben dan knappe mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |