Is ook wel de leukste van het lekker gekke stel.quote:Op zondag 12 december 2010 21:34 schreef Lov1 het volgende:
Volgens kro.nl is Gerhard lekker aan het daten met Myrthe, de vrouw direct naast hem op deze foto:
[ afbeelding ]
Interview hier!
quote:Op zondag 12 december 2010 21:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik vind het wel lachen hier altijd.Dat lul-verhaal zal ik een dezer dagen ludiek oplossen.
zijn broer had er 4quote:Op zondag 12 december 2010 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het ook sneuIk gun elke boer op z'n minst toch 5 minimaal
Dat vind ik dan wel weer logisch. Maar goed, ik geef dan ook geen klap om beesten die niet met uitsterven bedreigd zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat koeiensysteem![]()
Money, money, money.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op zondag 12 december 2010 21:37 schreef Confession het volgende:
[..]
Niks aan , sowieso te oud. maar over smaak valt niet te twisten indeeed.
Ik dnek het wel.quote:Op zondag 12 december 2010 21:39 schreef KeizerKuzco het volgende:
Dat Poolse meisje zat bij de laatste 10 toch?
Normaal zijn de jongste broers altijd in trek, in dit geval loopt de oudste met de vrouwen wegquote:Op zondag 12 december 2010 21:38 schreef Confession het volgende:
[..]
zijn broer had er 4![]()
en zijn opper broer had er 20![]()
die boys doen h't goed eehh..
jesssss.quote:Op zondag 12 december 2010 21:39 schreef KeizerKuzco het volgende:
inderdaadquote:Op zondag 12 december 2010 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat koeiensysteem![]()
Money, money, money.
quote:Op zondag 12 december 2010 21:39 schreef KeizerKuzco het volgende:
Als Frank te oud voor je is ben je zelf gewoon te jong. Kom op zeg, die jongen is 26.quote:Op zondag 12 december 2010 21:37 schreef Confession het volgende:
[..]
Niks aan , sowieso te oud. maar over smaak valt niet te twisten indeeed.
Nummer 3, 5 en 8 op de foto zijn trouwens drie ongetrouwde zussen uit Gelderland. Pittig kapsel, hippe bril.quote:Op zondag 12 december 2010 21:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is ook wel de leukste van het lekker gekke stel.
Ja dat vond ik ook echt zo typisch.. je zag die broertjes zo kijken...quote:Op zondag 12 december 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Normaal zijn de jongste broers altijd in trek, in dit geval loopt de oudste met de vrouwen weg![]()
Tussen een lelijkerd en een hunk zit dan ook niets tussenin.quote:Op zondag 12 december 2010 21:33 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Frank en Gijsbert zijn toch geen lelijkerds.
Marcel had toch 40 brieven? En Maurits had er 48 maar die is niet door?quote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
Annemarie
Gijsbert
Frank
Marcel
Richard
Volgens de site.
Adriaan niet![]()
Ik kan me die oproep van die met 2 brieven niet herinneren, ja qua uiterlijk, maar zoals hij nu nors overkwam... dat trekt ook geen vrouwen aan, geen idee of hij nog meer pareltjes van uitspraken heeft gedaan in z'n oproepquote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef Confession het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook echt zo typisch.. je zag die broertjes zo kijken...![]()
ochja bijna heel nederland kijkt dat krijg je 2 brieven.. wattttttttt.
quote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef Beach het volgende:
Enne dat zusje in dat blauwe shirt van Gijsbert? caps iemand?
65quote:Op zondag 12 december 2010 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Marcel had toch 40 brieven? En Maurits had er 48 maar die is niet door?
Ja heel jammer van Adriaan, die is zo liefquote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
Annemarie
Gijsbert
Frank
Marcel
Richard
Volgens de site.
Adriaan niet![]()
Hun foto's staan bovenaan de site naast Ivonne.quote:Op zondag 12 december 2010 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Marcel had toch 40 brieven? En Maurits had er 48 maar die is niet door?
ooh okee ik dacht alquote:
Wat voor een brief had je geschreven, ik zat ook op t antwoord te wachtenquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 21:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik lul hier gewoon overheen.
Wat vonden jullie van de uitzending jongens?
quote:
quote:
En de stijlfiguur understatement begrijpen is ook heel moeilijk.quote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Tussen een lelijkerd en een hunk zit dan ook niets tussenin.
jawel hij was als eerste, had 7 brieven geloof ikquote:Op zondag 12 december 2010 21:45 schreef UltraR het volgende:
Zat ff op de site te kijken, maar ik heb deze uitermate lelijke man genaamd Pieter helemaal niet voorbij zien komen net.
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2010/pieter/default.aspx
Geen brieven ontvangen?
Die kwam als eerste dacht ik; maar ik ben alweer vergeten hoeveel hij kreeg.quote:Op zondag 12 december 2010 21:45 schreef UltraR het volgende:
Zat ff op de site te kijken, maar ik heb deze uitermate lelijke man genaamd Pieter helemaal niet voorbij zien komen net.
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2010/pieter/default.aspx
Geen brieven ontvangen?
Ja hij lijkt me een schatquote:Op zondag 12 december 2010 21:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
jawel hij was als eerste, had 7 brieven geloof ik
en hij kwam wel lief over vind ik
Die frank is in mijn ogen een normaal uitziende gozer. niets bijzonders.quote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef lunapuella het volgende:
[..]
En de stijlfiguur understatement begrijpen is ook heel moeilijk.
Ik begrijp inderdaad niet veel. De stijlfiguur niet begrijpende sla ik een pleefiguur.quote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef lunapuella het volgende:
[..]
En de stijlfiguur understatement begrijpen is ook heel moeilijk.
quote:Op zondag 12 december 2010 21:47 schreef Morendo het volgende:
Het gedeelte van de uitzending van volgende week over Richard wordt trouwens gedaan samen met SBS6. Yvonne regelt het speeddaten terwijl Peter R. de Vries wat opgravingen doet rond het terrein in verband met een vermissingszaak.
Maar in vergelijking met de rest wordt zoeentje knap hequote:Op zondag 12 december 2010 21:48 schreef Confession het volgende:
[..]
Die frank is in mijn ogen een normaal uitziende gozer. niets bijzonders.
en die Gijsbert een oude man die er nog redelijk goed uitziet voor de leeftijd.
Oude man?quote:Op zondag 12 december 2010 21:48 schreef Confession het volgende:
[..]
Die frank is in mijn ogen een normaal uitziende gozer. niets bijzonders.
en die Gijsbert een oude man die er nog redelijk goed uitziet voor de leeftijd.
Ligt eraan vanuit welk perspectief.quote:Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Oude man?Een lekkere jongeman is het.
Oh, de brief!quote:
http://www.bzv.kro.nl/videos/video.aspx?id=270196quote:Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef Lov1 het volgende:
Ah, op de website staan filmpjes van een teleurgestelde Hans, Martin en zijn 2 brieven en een preview van de speeddate. Niet dat ik één van die filmpjes kan openen, maar het idee is leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |