Is ook wel de leukste van het lekker gekke stel.quote:Op zondag 12 december 2010 21:34 schreef Lov1 het volgende:
Volgens kro.nl is Gerhard lekker aan het daten met Myrthe, de vrouw direct naast hem op deze foto:
[ afbeelding ]
Interview hier!
quote:Op zondag 12 december 2010 21:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik vind het wel lachen hier altijd.Dat lul-verhaal zal ik een dezer dagen ludiek oplossen.
zijn broer had er 4quote:Op zondag 12 december 2010 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het ook sneuIk gun elke boer op z'n minst toch 5 minimaal
Dat vind ik dan wel weer logisch. Maar goed, ik geef dan ook geen klap om beesten die niet met uitsterven bedreigd zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat koeiensysteem![]()
Money, money, money.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op zondag 12 december 2010 21:37 schreef Confession het volgende:
[..]
Niks aan , sowieso te oud. maar over smaak valt niet te twisten indeeed.
Ik dnek het wel.quote:Op zondag 12 december 2010 21:39 schreef KeizerKuzco het volgende:
Dat Poolse meisje zat bij de laatste 10 toch?
Normaal zijn de jongste broers altijd in trek, in dit geval loopt de oudste met de vrouwen wegquote:Op zondag 12 december 2010 21:38 schreef Confession het volgende:
[..]
zijn broer had er 4![]()
en zijn opper broer had er 20![]()
die boys doen h't goed eehh..
jesssss.quote:Op zondag 12 december 2010 21:39 schreef KeizerKuzco het volgende:
inderdaadquote:Op zondag 12 december 2010 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat koeiensysteem![]()
Money, money, money.
quote:Op zondag 12 december 2010 21:39 schreef KeizerKuzco het volgende:
Als Frank te oud voor je is ben je zelf gewoon te jong. Kom op zeg, die jongen is 26.quote:Op zondag 12 december 2010 21:37 schreef Confession het volgende:
[..]
Niks aan , sowieso te oud. maar over smaak valt niet te twisten indeeed.
Nummer 3, 5 en 8 op de foto zijn trouwens drie ongetrouwde zussen uit Gelderland. Pittig kapsel, hippe bril.quote:Op zondag 12 december 2010 21:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is ook wel de leukste van het lekker gekke stel.
Ja dat vond ik ook echt zo typisch.. je zag die broertjes zo kijken...quote:Op zondag 12 december 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Normaal zijn de jongste broers altijd in trek, in dit geval loopt de oudste met de vrouwen weg![]()
Tussen een lelijkerd en een hunk zit dan ook niets tussenin.quote:Op zondag 12 december 2010 21:33 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Frank en Gijsbert zijn toch geen lelijkerds.
Marcel had toch 40 brieven? En Maurits had er 48 maar die is niet door?quote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
Annemarie
Gijsbert
Frank
Marcel
Richard
Volgens de site.
Adriaan niet![]()
Ik kan me die oproep van die met 2 brieven niet herinneren, ja qua uiterlijk, maar zoals hij nu nors overkwam... dat trekt ook geen vrouwen aan, geen idee of hij nog meer pareltjes van uitspraken heeft gedaan in z'n oproepquote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef Confession het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook echt zo typisch.. je zag die broertjes zo kijken...![]()
ochja bijna heel nederland kijkt dat krijg je 2 brieven.. wattttttttt.
quote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef Beach het volgende:
Enne dat zusje in dat blauwe shirt van Gijsbert? caps iemand?
65quote:Op zondag 12 december 2010 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Marcel had toch 40 brieven? En Maurits had er 48 maar die is niet door?
Ja heel jammer van Adriaan, die is zo liefquote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
Annemarie
Gijsbert
Frank
Marcel
Richard
Volgens de site.
Adriaan niet![]()
Hun foto's staan bovenaan de site naast Ivonne.quote:Op zondag 12 december 2010 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Marcel had toch 40 brieven? En Maurits had er 48 maar die is niet door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |