ooh okee ik dacht alquote:
Wat voor een brief had je geschreven, ik zat ook op t antwoord te wachtenquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 21:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik lul hier gewoon overheen.
Wat vonden jullie van de uitzending jongens?
quote:
quote:
En de stijlfiguur understatement begrijpen is ook heel moeilijk.quote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Tussen een lelijkerd en een hunk zit dan ook niets tussenin.
jawel hij was als eerste, had 7 brieven geloof ikquote:Op zondag 12 december 2010 21:45 schreef UltraR het volgende:
Zat ff op de site te kijken, maar ik heb deze uitermate lelijke man genaamd Pieter helemaal niet voorbij zien komen net.
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2010/pieter/default.aspx
Geen brieven ontvangen?
Die kwam als eerste dacht ik; maar ik ben alweer vergeten hoeveel hij kreeg.quote:Op zondag 12 december 2010 21:45 schreef UltraR het volgende:
Zat ff op de site te kijken, maar ik heb deze uitermate lelijke man genaamd Pieter helemaal niet voorbij zien komen net.
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/2010/pieter/default.aspx
Geen brieven ontvangen?
Ja hij lijkt me een schatquote:Op zondag 12 december 2010 21:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
jawel hij was als eerste, had 7 brieven geloof ik
en hij kwam wel lief over vind ik
Die frank is in mijn ogen een normaal uitziende gozer. niets bijzonders.quote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef lunapuella het volgende:
[..]
En de stijlfiguur understatement begrijpen is ook heel moeilijk.
Ik begrijp inderdaad niet veel. De stijlfiguur niet begrijpende sla ik een pleefiguur.quote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef lunapuella het volgende:
[..]
En de stijlfiguur understatement begrijpen is ook heel moeilijk.
quote:Op zondag 12 december 2010 21:47 schreef Morendo het volgende:
Het gedeelte van de uitzending van volgende week over Richard wordt trouwens gedaan samen met SBS6. Yvonne regelt het speeddaten terwijl Peter R. de Vries wat opgravingen doet rond het terrein in verband met een vermissingszaak.
Maar in vergelijking met de rest wordt zoeentje knap hequote:Op zondag 12 december 2010 21:48 schreef Confession het volgende:
[..]
Die frank is in mijn ogen een normaal uitziende gozer. niets bijzonders.
en die Gijsbert een oude man die er nog redelijk goed uitziet voor de leeftijd.
Oude man?quote:Op zondag 12 december 2010 21:48 schreef Confession het volgende:
[..]
Die frank is in mijn ogen een normaal uitziende gozer. niets bijzonders.
en die Gijsbert een oude man die er nog redelijk goed uitziet voor de leeftijd.
Ligt eraan vanuit welk perspectief.quote:Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Oude man?Een lekkere jongeman is het.
Oh, de brief!quote:
http://www.bzv.kro.nl/videos/video.aspx?id=270196quote:Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef Lov1 het volgende:
Ah, op de website staan filmpjes van een teleurgestelde Hans, Martin en zijn 2 brieven en een preview van de speeddate. Niet dat ik één van die filmpjes kan openen, maar het idee is leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |