abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89872241
895.000 mensen die naar de Pfaffs kijken :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 13 december 2010 @ 13:55:58 #277
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  maandag 13 december 2010 @ 14:05:40 #278
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_89872676
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 01:22 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha, inderdaad. Al denken sommige vrouwen er met hun mooie uiterlijk wel te komen en doen dus minder moeite. Ik wil er wel wat op verwedden (m'n ballen? :') ) dat al die 'suprises' gemaakt zijn door vrouwen die qua uiterlijk niet bepaald het maatschappelijk geaccepteerde pad bewandelen, danwel door de meerderheid worden beschouwd als 'beperkt aantrekkelijk'. (Lees: fucking lelijk)
Doe dat nou maar niet he.. :') ;)

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 10:41 schreef Paul het volgende:
Ik keek het gisteren, maar vind het wel een erg langzaam programma :Z
Kun je mooi de volgende week tijdens het program mee hier posten! :D
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 13:21 schreef utrecht1970 het volgende:
Eigenlijk slaat het programma nu de plank een beetje mis.
Het programma was natuurlijk bedoeld voor boeren die bijna niet van hun erf afkomen omdat ze continue met hun werk bezig zijn en weinig tot geen vrouwen ontmoeten.
De 3 broers zijn de doorsnee boeren waar dit programma voor bedoeld is en nu zitten we opgescheept met 2 a 3 boeren die zelf prima in staat zijn om een vrouw te vinden.
Volgens mij was dat de charme van het programma, een stel van die norse boeren, die niet wisten hoe ze met hun gevoelens moesten omgaan en die zie je gaandeweg het programma ondooien en ontwikkelen bij die vrouwen.
Voorbeeld vond ik vorig jaar de boer die Astrid overhield (ben zijn naam even kwijt), dat was gewoon aandoenlijk om naar te kijken.
Ik vond het ook wel leuker toen er meer van die moeilijk-contact-makende boeren mee deden.
Het is mooi om te volgen hoe ze dat aanpakken.
Maar de 10 boeren die nu geselecteerd zijn, zijn natuurlijk wel al uitgekozen op populariteit, zodat er OOK "jonge" vrouwen gaan kijken. Vooral voor Frank en Gijsbert.
10 van die Wietses is natuurlijk niet erg aantrekkelijk voor de hippe jonge vrouw.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_89874716
10 wietses is ook niet leuk, maar 3 van de 5 boeren hebben het programma helemaal niet nodig en dat is wel jammer.
Ik had liever de 3 broers door zien gaan, had leukere tv opgeleverd.
  maandag 13 december 2010 @ 14:58:52 #280
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_89874874
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:54 schreef utrecht1970 het volgende:
10 wietses is ook niet leuk, maar 3 van de 5 boeren hebben het programma helemaal niet nodig en dat is wel jammer.
Ik had liever de 3 broers door zien gaan, had leukere tv opgeleverd.
Ach het grote voordeel is dat we zo wel naar hele leuke vrouwen mogen gaan kijken.
pi_89875153
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ach het grote voordeel is dat we zo wel naar hele leuke vrouwen mogen gaan kijken.
En dat is (voor een vrouw) leuk, omdat......................
  maandag 13 december 2010 @ 15:13:38 #282
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_89875457
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:06 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

In dat geval mag jij naar knappere boeren kijken :D
  maandag 13 december 2010 @ 15:20:26 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89875709
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:06 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Voor deze vrouw wel iig :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_89878822
De broers worden gevolgd op de website...

Trouwens, die Maurits, zn moeder praat echt exact zo, misschien stiekem gewoon een familietrekje? Al zal ik ook te wachten op de Xaantal brieven van mannen...
pi_89878912
quote:
10s.gif Op maandag 13 december 2010 13:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Frank en Gijsbert zijn het populairst
Die zagen we natuurlijk niet aankomen hè Haaibaaike ;)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_89878938
quote:
13s.gif Op maandag 13 december 2010 13:54 schreef Beach het volgende:
895.000 mensen die naar de Pfaffs kijken :')
Er zijn ook veel mensen die niet begrijpen dat er miljoenen naar een boer met vrouw op een tractor kijken, dusseh ;)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 13 december 2010 @ 16:43:42 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89879125
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

:').

Ik ben vooral benieuwd naar Richard. Die gaat interessante tv opleveren denk ik :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_89879578
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 11:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Verder denk ik dat het idee van 3 samenlevende broers ook niet echt een vrouwentrekker is.
Ik heb begrepen dat de middelste elders woont en dat de derde het huis uit wil. Dan is het minder benauwend dan het in eerste instantie lijkt. Wel zit je gelijk met 3 gloednieuwe schoonzussen bij een trio broers dat niet aan vrouwen gewend is. Dat moet echt wel in gescheiden woningen voortgezet worden.

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 10:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat Annemarie ook zo overkomt omdat ze alleen maar denkt "oke ik heb nog een uur en dan moet ik weer aan het werk".
Het is echt een werkpaard.

En het lijkt me ook gek hoor, zo'n camera met Yvon (die je gevoelsmatig al jaren kent :+) in je keuken te hebben zitten, met een team van camera en geluid...
En dat ze stukjes van te voren bespreken, want áltijd als Yvon het erf op komt moeten nét de kalfjes melk krijgen of staan ze nét op een heel leuk punt waar een mooi fragment van gemaakt kan worden. ;)
Ja, Yvon is meestal geen vreemde, als je meedoet. Maar waar je ook volledig van kan dichtklappen is die vreselijke kleuterjuffiebenadering. Zo wil je toch niet toegesproken worden? Je wil niet roepen "Mens, doe svp normaal", daar is het de ambiance niet voor. Dat betekent dat je je steeds opgelatener voelt, met dan ook nog die camera er bovenop.

Bij Agnes zag je hoe intelligentie & hoog opgeleid & eigen bedrijf een nadeel is. Enerzijds behoefte aan een klassieke man-vrouwverhouding, anderzijds niet door (toekomstige) man opzij gezet willen worden. Voor mannen eenzelfde probleem: wilenl van nature geen vrouw boven zich, willen niet voorbijgestreefd zijn.
Agnes heeft dan ook te veel geselecteerd op niet iemand als haar vader (leeftijd, bazigheid) èn ze bezweek voor de verleiding van mooie jongens. Niet vreemd, ik wist toen nog niet dat ze uit meer dan 850 brieven moest kiezen in het onwijs korte tijdsbestek van een etmaal. Dat kan domweg niet. Als de brieven er zijn, dan zie je meteen dat de werkelijkheid anders is dan wanneer je wat wensen m.b.t. je toekomstige opschrijft. Je ziet dan ook dat een deel van dat anders zijn erg goede punten bevat. Daar moet je op door kunnen denken. Met 2 tot 20 brieven kan dat in één dag. Met meer niet meer. Er zou een grens bij circa 25 brieven, afhankelijk van de boer(in) ingesteld moeten worden voor enkele extra dagen. Nu is nog steeds het leuke plaatje het criterium, bij gebrek aan beter. En dan kiezen mannen tegen hun eigen smaak in al gauw voor lang blond haar, terwijl er zoveel geschiktere vrouwen geschreven hebben.
pi_89885685
quote:
Het programma was natuurlijk bedoeld voor boeren die bijna niet van hun erf afkomen omdat ze continue met hun werk bezig zijn en weinig tot geen vrouwen ontmoeten.
De 3 broers zijn de doorsnee boeren waar dit programma voor bedoeld is en nu zitten we opgescheept met 2 a 3 boeren die zelf prima in staat zijn om een vrouw te vinden.
Volgens mij was dat de charme van het programma, een stel van die norse boeren, die niet wisten hoe ze met hun gevoelens moesten omgaan en die zie je gaandeweg het programma ondooien en ontwikkelen bij die vrouwen.
Voorbeeld vond ik vorig jaar de boer die Astrid overhield (ben zijn naam even kwijt), dat was gewoon aandoenlijk om naar te kijken.
Dit was precies wat ik vanmiddag tegen een collega zei!!!
Helemaal mee eens dus
pi_89886335
[..]

[..]

ook eens maar over de hoeveelheid brieven en termijn voor kiezen daarin had ik al een opmerking gemaakt.

En met mijn opmerking dat ik frank had willen schrijven werd dan meteen maar aangenomen dat ik niet zou zijn opgevallen tussen al die brieven,. :D weten jullie toch niks van ;)
pi_89886372
Ik bedoelde ook eens met Teslynd
  maandag 13 december 2010 @ 20:19:00 #292
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89888669
Hahahaha die lucky tv van dwdd over bzv. :D
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 13 december 2010 @ 20:33:29 #293
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_89889520
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:37 schreef Pisces29 het volgende:

Tuurlijk wel Pisces :D hehe!!!!
pi_89889562
quote:
Dat vind ik nou ook een beetje overtrokken. Alsof alleen boeren die contactgestoord zijn geen vrouw kunnen vinden. Je opgeven voor zo'n programma is nogal ingrijpend dus ik kan me het niet voorstellen dat je dat puur voor de lol doet. Deze mannen konden blijkbaar allemaal moeilijk een vrouw vinden. En net als bij normale mensen lopen hun karakters uiteen van rustige mensen tot mensen met een vlotte babbel en meer ( Richard :'))
know'm sayin?
word? word.
pi_89901874
Die Maurits met zijn moeder deden me ook denken aan die Frank met zijn moeder (van Koot en Bie), die ook wel eens een lekkere stoot wilde om mee op wintersport te gaan.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 14 december 2010 @ 00:10:46 #296
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
  dinsdag 14 december 2010 @ 00:20:59 #297
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89902512
Omfg, waarom moet ik hier toch zo kei-hard om lachen. :')
  dinsdag 14 december 2010 @ 00:27:20 #298
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_89902720
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 14 december 2010 @ 02:10:53 #299
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89904743
quote:
De kop is eraf!
Nederland was maandenlang in de ban van Boer Zoekt Vrouw. Gaat Gijsbert de meeste brieven krijgen, zoals iedereen verwacht? Wordt Maurits verblijd met postzakken vol brieven van verliefde mannen? Vindt Adriaan het ontbrekende puzzelstukje? En het belangrijkste: zit Gradus bij de laatste vijf? Eindelijk weten het, U kunt rustig slapen gaan. De vijf boeren die wekelijks gevolgd worden zijn Frank, Gijsbert, Marcel, Richard en boerin Annemarie.

Gezien de populariteit van het programma moeten vrouwen steeds inventiever worden om ertussenuit te springen. In het promotiefilmpje vertelde elke boer uiteraard dat ze op zoek waren naar een lieve en warme vrouw die veel affiniteit heeft met het boerenleven. Ze moet de handen uit de mouwen kunnen steken en vooral een luisterend oor bieden aan de boer. Oprecht, open, en het hart op de juiste plaats. Dát was wat de boeren zochten.
Uiteindelijk blijkt nu dat elke boer toch eerst kijkt wie er blond is en dikke tieten heeft en daarna of ze een beetje dichtbij woont. Soms is één plus één gewoon twee. De vrouwen die het niet echt van hun uiterlijk moeten hebben klussen complete liefdescreaties in elkaar van papier maché. Zonde van hun tijd. Uiterlijk is wat telt!

Natuurlijk was het wel genieten met de boeren. Zoals verwacht was Halloikbenpieter42jaareerlijkenbetrouwbaar niet door. Mannen die zeggen dat ze betrouwbaar zijn, dat moeten we niet hebben! We willen enge boeren! Gelukkig hebben we dan nog onze in Duitsland woonachtige boer Richard. Dit gaat dé topper van dit seizoen worden. Hij doet raar, kijkt eng uit z'n ogen, en blijkbaar zijn er toch vrouwen bij wie de creepdar niet afging en reageerden. Deze knakker denkt vrouwen te kunnen versieren door zichzelf een Prins Bernhard-accent aan te meten om daarna te zeggen: "Ik sie ik sie wat jij niet siet und het is ein lekker ding". Wat zijn ogen zeggen: "Ik sie ik sie wat jij niet siet und het ligt zo in stukjes gehakt in main koei'nstal". Of hij misschien een leuke vrouw vindt interesseerde hem niks, hij wilde alleen maar weten of hij naar de volgende ronde was. Gefeliciteerd leipo, je bent door.

Zijn tegenhanger was Koning Sympathicus Adriaan. Adriaan heeft helaas te weinig brieven gekregen, maar we gunnen hem het allerbeste. Op de BZV-site vertelde hij ons dat hij 'nog geen tv had'. Maakt niet uit Adriaan, die dingen zijn ook pas net uitgevonden. Ook wijnboer Gerhard was niet door, al werd hij wel verrast door een kudde prettig gestoorde huisvrouwen met pittige kapsels die al joelend zijn erf op kwamen fietsen en zijn wijnvoorraad opzopen. Blij gemaakt worden met een stuk of tien nog-net-niet-dode huismussen, dat kan ook alleen de KRO bedenken.

Wisselend succes voor onze twee latente boeren. Waar heel Nederland in koor "Homo! Hij is er één!" riep toen Maurits in beeld verscheen, had dat ook zijn weerslag op de vrouwelijke aandacht. Die was er nauwelijks. Een boer zegt niet dat de ogen de spiegel van de ziel zijn. Dat is gewoon verdacht. Dat is gewoon niet mannelijk, stoer, en boers! Marcel daarentegen praat dan wel een beetje gay, maar zo klinkt Limburgs al snel. Twijfelgeval. Gelukkig heeft hij genoeg Poolse tienermoeders die heus wel direct verliefd op hem zijn. Hij hoeft alleen maar 'verliefd' te sms'en naar 4242. Echt. Door naar de volgende ronde, dat wel!

De helden van de eerste uitzending waren natuurlijk de drie broers. Gradus, Martin en Hans. En nee, Gradus heet echt Gradus, dat is dus geen artiestennaam. Deze drie boers hebben zich maanden handenwrijvend lopen opwinden over ál die postzakken vol brieven die ze zouden gaan ontvangen. Eindelijk zou dan die langverwachte werkster komen, want dat huishouden, dat was toch niks voor ze! Eindelijk een vrouw in hun leven, eindelijk passie, pure romantiek en seks. Gradus, Martin en Hans zouden nooit meer alleen zijn! Ah, daar kwam Yvonne al aan. Kom maar door met die vrachtwagen vol cadeaus en brieven! "Dag Martin, op zoek naar die ene leuke vrouw! Ik heb voor jou..een email...en een brief." Het teleurgestelde gezicht van Martin was werkelijk priceless. Uit ruim acht miljoen beschikbare Nederlandse vrouwen waren precies...twee vrouwen die op zich wel interesse hadden om met Martin te daten. Je zag 'm denken: 'Verdomme, dat wordt ook de andere helft van m'n leven mezelf huilend in slaap masturberen'. Jammer, ons olijke trio is niet door.

Dan hebben we nog drie boeren die wél doorgaan. Frank en Gijsbert zijn overduidelijk de soepele players, zij weten wat een vrouw wil horen en de vrouwen sopten massaal van hun stoel af bij hun promotiefilmpjes. Boeren die over hun gevoel kunnen praten en al die andere onzin, dat vinden de vrouwen leuk. Gijsbert wilde zeker nog een tijdje alleen blijven met z'n nieuwe vrouw, maar toen er een ongelofelijke stoot die-dan-toevallig-een-kind had reageerde waren zijn principes als sneeuw voor de zon verdwenen. Maakt niet uit Gijssie, elke man begreep je dilemma.
Als slotstuk hebben we natuurlijk de diva, het zonnetje in huis, onze femme fatale, La Annemarie. Ze heeft 'de emotie' ook niet bepaald uitgevonden, maarja, ze is een vrouw. Mijn voorspelling is dat ze eindigt met Harry van het schuurfeest. Schuren, alle chickies willen schuren! Zoveel mogelijk graag, dan kan Annemarie daar haar koeien in kwijt. Elkaar al ontmaagd op de hooizolder, en samen oud wordend op de boerderie. Harry die nooit kaas op z'n brood heeft, want dat eet Annemarie er allemaal vanaf. Zij blijft namelijk wel gewoon de baas in huis.

Het belooft weer een mooi jaar te worden. Vergeten is stille Wietse, romantische Jos, en Peter "hou oew bek en vreet oew bak leeg". De oude boeren zijn dood, leve de nieuwe boeren! Twee players, Toos Emotieloos, Marcel met Svetlana uit Krakau en Creepy Richard. Dit wordt een tópseizoen.
:)

[ Bericht 0% gewijzigd door Silenus op 14-12-2010 02:57:51 ]
  dinsdag 14 december 2010 @ 02:20:54 #300
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_89904854
Die cover van Veronica Magazine deze week met Gijsbert is best wel lé gay trouwens. :')
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')