Ja ik denk dat die beter zonder de bemoeienis van Yvon Jaspers en buiten het zicht van miljoenen kijkers hun brievenschrijfsters benaderen.quote:Op maandag 13 december 2010 08:37 schreef Zana het volgende:
Eigenlijk is het aantal brieven dat ze krijgen en stom selectiecriterium, want nu gaan boeren door die helemaal geen hulp nodig zouden moeten hebben bij het vinden van de juiste, omdat ze "normaal" of zelfs knap uitzien en ook niet de indruk maken dat ze geen contact durven te leggen met vrouwen.
Juist die boeren die minder knap zijn of een beetje "eigen" zijn blijven met hetzelfde probleem nog steeds zitten, maar misschien is het sowieso beter dat ze zonder heisa de dames kunnen contacteren, die wel een brief geschreven hebben, ook zijn het er maar 2.
Wellicht dat die 2 dan nog wel de nodige brieven kunnen krijgen van vrouwen die het bij Gijsbert niet werden.quote:Op maandag 13 december 2010 10:46 schreef Marrije het volgende:
Daarentegen heeft een vrouw meer kans bij die 2 broers dan bij een Gijsbert.
quote:Op maandag 13 december 2010 10:48 schreef female81 het volgende:
Die boerin had niet veel meer emotie in haar gezicht dan de gemiddelde robot. Toch over de 120 mannen die dat niet zo erg leken te vinden. Tja, je moet ervan houden.
(Maar misschien zie ik het verkeerd, en noemen die ruim 120 mannen dat 'lekker nuchter'.)
Nee daar zat ik ook aan te denken, kon me niet herinneren dat er ooit zo weinig waren geweest.quote:Op maandag 13 december 2010 10:41 schreef Hexagon het volgende:
Wat een contrast met die broers met hun respectievelijk 2 en 4 brieven. Zo weinig waren het er nog nooit.
Ik heb het idee dat Annemarie ook zo overkomt omdat ze alleen maar denkt "oke ik heb nog een uur en dan moet ik weer aan het werk".quote:Op maandag 13 december 2010 10:48 schreef female81 het volgende:
Die boerin had niet veel meer emotie in haar gezicht dan de gemiddelde robot. Toch over de 120 mannen die dat niet zo erg leken te vinden. Tja, je moet ervan houden.
(Maar misschien zie ik het verkeerd, en noemen die ruim 120 mannen dat 'lekker nuchter'.)
Ze hebben voor een deel gewoon de pech dat Gijsbert erbij zit. Ik heb in eerdere episodes ergere boeren gezien dan die twee broers die meer brieven kregen. Maar tegen zo'n Gijsbert maken ze echt geen schijn van kans. Dus ik denk dat ze hierna nog wel wat brieven kunnen verwachten nu Gijsbert wel voorzien is.quote:Op maandag 13 december 2010 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee daar zat ik ook aan te denken, kon me niet herinneren dat er ooit zo weinig waren geweest.
Wil vanavond eens z'n oproep nakijken, om te zien of ik het kan begrijpenWant zo lelijk is hij niet...
Dus dat. Want is uit de voorstukjes wel duidelijk geworden welke boeren bereid zijn de boerderij te verlaten? Maar ja, die vrouwen die zoeken een boer he. . .mét boerderij natuurlijkquote:Op maandag 13 december 2010 11:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze hebben voor een deel gewoon de pech dat Gijsbert erbij zit. Ik heb in eerdere episodes ergere boeren gezien dan die twee broers die meer brieven kregen. Maar tegen zo'n Gijsbert maken ze echt geen schijn van kans. Dus ik denk dat ze hierna nog wel wat brieven kunnen verwachten nu Gijsbert wel voorzien is.
Verder denk ik dat het idee van 3 samenlevende broers ook niet echt een vrouwentrekker is.
Ik denk dat de mensen die normaal voor die boer van 2 brieven zouden schrijven niet voor Gijsbert zouden kiezen hoor, heel andere typequote:Op maandag 13 december 2010 11:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze hebben voor een deel gewoon de pech dat Gijsbert erbij zit. Ik heb in eerdere episodes ergere boeren gezien dan die twee broers die meer brieven kregen. Maar tegen zo'n Gijsbert maken ze echt geen schijn van kans. Dus ik denk dat ze hierna nog wel wat brieven kunnen verwachten nu Gijsbert wel voorzien is.
Verder denk ik dat het idee van 3 samenlevende broers ook niet echt een vrouwentrekker is.
Haha, ik zie Cee al denken. "Ach, dan ga ik toch gewoon voor Gradus!"quote:Op maandag 13 december 2010 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die normaal voor die boer van 2 brieven zouden schrijven niet voor Gijsbert zouden kiezen hoor, heel andere type
Dat gun ik die dropveter met chago bakkes nietquote:Op maandag 13 december 2010 12:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ik zie Cee al denken. "Ach, dan ga ik toch gewoon voor Gradus!"
Beste seizoenspremière ooit voor Boer Zoekt Vrouwquote:Op maandag 13 december 2010 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
Is het een record of hebben we wel eens meer gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |