Dat is zó oppervlakkig. Denk eens aan die drie broers uit Gelderland.quote:Op zondag 12 december 2010 22:02 schreef UltraR het volgende:
Ik zou ze allemaal eerst doorlopen puur op foto, proberen terug te brengen naar max. 200 a 300. Dan nogmaals op foto terugbrengen naar ongeveer 100 en dan maar eens gaan lezen.
quote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Voor skiën moest je ook bij Annemarie zijn...
quote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Voor skiën moest je ook bij Annemarie zijn...
uh 2 brieven.... links of rechts..quote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is zó oppervlakkig. Denk eens aan die drie broers uit Gelderland.
Ach, we kunnen elkaar van alles wijs maken, maar niet-lelijke mensen zullen toch echt eerst op uiterlijk selecteren.quote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar daarom vind ik het jammer dat het in zon korte tijd moet, hij zal ze dan evengoed niet allemaal lezen maar toch... nahja, ik heb niet eens geschreven dus who cares
Lelijke mensen ook als ze 500 of 1000 brieven krijgenquote:Op zondag 12 december 2010 22:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach, we kunnen elkaar van alles wijs maken, maar niet-lelijke mensen zullen toch echt eerst op uiterlijk selecteren.
I know.quote:Op zondag 12 december 2010 22:05 schreef Beach het volgende:
Cee, er zijn meer mannen dan alleen die boeren hoor
Ze zouden voor de aardigheid is eerst de brieven moeten lezen...quote:Op zondag 12 december 2010 22:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach, we kunnen elkaar van alles wijs maken, maar niet-lelijke mensen zullen toch echt eerst op uiterlijk selecteren.
quote:Op zondag 12 december 2010 22:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
Waar is Silenus eigenlijk?
Zn grill aan t voorverwarmen???
Ik zou het niet weten. Daar kan ik niet voor spreken.quote:Op zondag 12 december 2010 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lelijke mensen ook als ze 500 of 1000 brieven krijgen![]()
Soort Voice of Holland principe.quote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef Confession het volgende:
[..]
Ze zouden voor de aardigheid is eerst de brieven moeten lezen...
Denk dat de lelijke dan meer aanspraken.
Maar als ze nu iets lelijks zien op de foto.. dan kan je in de brief ook al weinig goed doen lijkt me.
Dusja. dan maar gelijk op de 1ste indruk van de pictures.
Ik vond die richard een beetje 'n ezel. me moeder vond het zelf ook ''wat een rare''quote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
vond die richard niet echt iets mis mee?
Ik denk dat Silenus een wijntje opent, dat maakt het allemaal iets makkelijkerquote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]Hij is een saus aan het uitkiezen denk ik. Sil, kies een curry!
Ik schrijf mijn wekelijkse column voor m'n blog. Morgen ga ik m'n leuter opeten.quote:Op zondag 12 december 2010 22:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
Waar is Silenus eigenlijk?
Zn grill aan t voorverwarmen???
Ik zie ik zie wat jij niet ziet.quote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Morendo het volgende:
Wat zei Richard trouwens aan het einde van de aflevering, de promo van volgende week.
hij zou het op ludieke wijze oplossen. ik denk dat we straks naar het KPD topic moetenquote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]Hij is een saus aan het uitkiezen denk ik. Sil, kies een curry!
Iets van jij bent wel lekkerding he. maar dan zo raar gezegtquote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Morendo het volgende:
Wat zei Richard trouwens aan het einde van de aflevering, de promo van volgende week.
Link graagquote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik schrijf mijn wekelijkse column voor m'n blog.
Met als titel: "Het laatste avondmaal'"....quote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik schrijf mijn wekelijkse column voor m'n blog. Morgen ga ik m'n leuter opeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |