oh 35 is die, ik dacht dat hij 40 was.quote:Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Oude man?Een lekkere jongeman is het.
Had Hansie geschreven dan. Of die smooth talker die het eerst aan bod kwam vanavond.quote:Op zondag 12 december 2010 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, de brief!Eh, eigenlijk weet ik het niet meer zo goed. Het was geen hele lange brief. Geen bloedserieuze van "ik zag het licht in je ogen en mijn eierstokken gingen rammelen" of zo. Heb wat sterke en zwakke punten, hobby's vermeld, zijn idee voor chocoladepoeder met yoghurt gewaardeerd.
Een oude man, dat maakt jou dan 15 denk ik?quote:Op zondag 12 december 2010 21:48 schreef Confession het volgende:
[..]
Die frank is in mijn ogen een normaal uitziende gozer. niets bijzonders.
en die Gijsbert een oude man die er nog redelijk goed uitziet voor de leeftijd.
Op een parkeerplaats?quote:Op zondag 12 december 2010 21:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
http://www.bzv.kro.nl/videos/video.aspx?id=270196
Hahaha! Wat zijn ze pisnijdig zeg!
Eentje gaat er wel afspreken. "En waar en hoe?"
-Ja, op een parkeerplaats. Gewoon een beetje een neutrale plek.
Daar heb je weer gelijk in.quote:Op zondag 12 december 2010 21:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ligt eraan vanuit welk perspectief.
35quote:Op zondag 12 december 2010 21:48 schreef Confession het volgende:
[..]
en die Gijsbert een oude man die er nog redelijk goed uitziet voor de leeftijd.
das waar.quote:Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar in vergelijking met de rest wordt zoeentje knap hezet hem maar naast de drie broers.
Ik denk dat ons Giesbertje uiteindelijk een beetje tegen gaat vallen, weet niet wat het is, maar zo leuk als in de oproep vind ik hem niet meer, beetje een oud wijf met teveel ditjes en datjes en kritiekjes.quote:
qftquote:Op zondag 12 december 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ons Giesbertje uiteindelijk een beetje tegen gaat vallen, weet niet wat het is, maar zo leuk als in de oproep vind ik hem niet meer, beetje een oud wijf met teveel ditjes en datjes en kritiekjes.
Daar ben je veel te leuk voor Cee.
Dan ben je statistisch gezien nog niet eens op de helft van je leven. Dat kun je onmogelijk oud noemen.quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:57 schreef Silenus het volgende:
Ik vreet m'n leuter op als het niet Gijsbert is.
Frank was en is een schatjequote:Op zondag 12 december 2010 21:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
qft
Vanaf vandaag is Frank mijn favoriet.
En Adriaan maar die mag niet meer meedoen..
Eens, zoals je vorige week tegen mij zei Cee, jij kan vast en zeker veel beter krijgen. Als je ziet wat hij voor types heeft uitgekozenquote:Op zondag 12 december 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ons Giesbertje uiteindelijk een beetje tegen gaat vallen, weet niet wat het is, maar zo leuk als in de oproep vind ik hem niet meer, beetje een oud wijf met teveel ditjes en datjes en kritiekjes.
mwa ook een troost toch dat hij er 1071 had ongv...quote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef JustD1984 het volgende:
Damn ik had toch best voor Frank willen schrijven, woont nog best in de buurt .... Ik zat tijdens uitzending van de oproep in New York dus helaas niet kunnen zien om te schrijven, beetje balen nu....
Hoop dat hij tijdens de uitzendingen een enorme eikel blijkt te zijn maar ben bang van niet
quote:Op zondag 12 december 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben benieuwd de komende weken..quote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Frank was en is een schatjeZoals die over z'n geiten sprak, met de angst voor het ruimen.
![]()
Daar kan onze Richard nog wat van leren, die de beesten letterlijk in een machine trapt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Maar ja, dat schatje is wel voor dequote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Frank was en is een schatjeZoals die over z'n geiten sprak, met de angst voor het ruimen.
![]()
Daar kan onze Richard nog wat van leren, die de beesten letterlijk in een machine trapt.
Maar helaas verdien je geen geld aan het knuffelen van je productiemiddelen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil ze allebei en guess what, we krijgen het dit seizoenquote:Op zondag 12 december 2010 21:57 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Maar ja, dat schatje is wel voor detelevisie, maar eiiigenlijk willen we allemaal keiharde, pijnlijke en schaamtevervangende televisie met Richard Manson
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |