Ja idd , zie je dan het hoofd denk jequote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Soort Voice of Holland principe.
God, ik kijk veel te slechte tv-programma's
Ja, zo op een manier dat het volgende dat hij gaat zeggen is "en nu ga ik je in stukjes hakken en opeten met mayo en curry."quote:Op zondag 12 december 2010 22:09 schreef Confession het volgende:
![]()
[..]
Iets van jij bent wel lekkerding he. maar dan zo raar gezegt
Ik moet alweer lachen!quote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet.
Een lekker ding.![]()
Oh, jawel. thijsvertelt.web-log.nlquote:
Straks ligt DIE site ook plat..quote:Op zondag 12 december 2010 22:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh, jawel. thijsvertelt.web-log.nl
Daar staat m'n vorige BZV-stuk en nog een hoop andere slechte teksten met matige grapjes.
dacht ik ook meteenquote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef Confession het volgende:
Ik denk dat die Poolse echt een goldigger is..
Zo van beter leven.nl
wie denkt van nicht?
Welnee, gewone Poolse vrouw.quote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef Confession het volgende:
Zo van beter leven.nl
wie denkt van nicht?
Hahahahaha hoe profetisch, achteraf.quote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
DIE LAATSTE ZIN VAN ZIJN COLUMN
OMG OMG OMG![]()
![]()
Sorry Sil, echt
Tja, maar die krijgen idd geen honderden brieven. Als zij er zoveel hadden ontvangen zouden ze ook eerst op foto's selecteren. Dat is makkelijk en gaat vlug.quote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is zó oppervlakkig. Denk eens aan die drie broers uit Gelderland.
quote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
DIE LAATSTE ZIN VAN ZIJN COLUMN
OMG OMG OMG![]()
![]()
Sorry Sil, echt
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef Confession het volgende:
Zo van beter leven.nl
wie denkt van nicht?
Inderdaad. Daar zou Richard wel een trucje op kunnen denk ik.quote:Op zondag 12 december 2010 22:15 schreef Paxcon het volgende:
En die boerin die meedoet is echt een sacherijn zeg..
Ik denk dat Richard meer van een meekuppie houdt hoorquote:Op zondag 12 december 2010 22:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar zou Richard wel een trucje op kunnen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |