* ReMcOrE ookquote:
dus?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:25 schreef T-Force het volgende:
Dudeeeeeee! Volgens mij is die TT al ooit geweest
Heb hem gegoogled, kon niets vindenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:25 schreef T-Force het volgende:
Nee hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 20:25 schreef T-Force het volgende:
quote:Kloontjes INTENTS: 04/06/2011
Over een half uur is het zover! De earlybird actie van #intentsfestival gaat van start. Hoe snel zullen de 600 gratis VIP upgrades op zijn?
Heldenplaat rekent mijn spellingscontrole niet goed, heb het maar even toegevoegd aan het woordenboekquote:Op woensdag 8 december 2010 20:34 schreef T-Force het volgende:
Sorry Equal, je hebt gelijk...Maar ik vind het gewoon zo vreemd dat deze heldenplaat nog nooit als TT is geweest![]()
Die halen we maar even binnenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:48 schreef Mind.Illusion het volgende:
Reset demo staat op mijn site...
00. Intro
01. Crypsis & Kold Konexxion - Sonic Sabotage
02. D-Block & S-Te-Fan - Guilty
03. Hardstyle Masterz - Risk
04. Tatanka - GTP (Technoboy Remix)
05. D-Block & S-Te-Fan - Total Eclipz
06. Hyperdrive - The Punishment
07. Noisecontrollers - Crump
08. Zappaman - Rude Talk (Hack Mix)
09. Zatox & Activator - Can't Stop
10. Alphaverb - Never Enough
11. The KGB's - Infinity (Technoboy Ruff Mix)
12. Arboza & Solutio - The Tree Of Life
Topperquote:Op woensdag 8 december 2010 20:53 schreef eQuaL het volgende:
@Ripper -> wiki is geupdate, (zaten een paar IMG tags fout?) nieuwe link van vorig topic staat er ook in
Wauw, je snapt mijn hint gewoonquote:Op woensdag 8 december 2010 20:34 schreef T-Force het volgende:
Sorry Equal, je hebt gelijk...Maar ik vind het gewoon zo vreemd dat deze heldenplaat nog nooit als TT is geweest![]()
En KrullieWullie, ik ga straks de kaarten voor ons bestellen
Ik vind dat je Guilty toch net wat te vroeg inmixte, ik zat net nog rondjes te draaien met mijn bureaustoel op de climax van Sonic Sabotagequote:Op woensdag 8 december 2010 20:48 schreef Mind.Illusion het volgende:
Jah dat was de bedoeling, anders had ik 't wel anders gedaanquote:Op woensdag 8 december 2010 22:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik vind dat je Guilty toch net wat te vroeg inmixte, ik zat net nog rondjes te draaien met mijn bureaustoel op de climax van Sonic Sabotage(Guilty > Risk eigenlijk ook) of dat je bedoeling was weet ik niet, zoveel verstand heb ik niet van DJen
Maar de andere overgangen vond ik wel super en de tracklist is ook weer erg sexy, is er weer ééntje voor op m'n mp3 speler
psycho spreekt mij echt totaal niet aan en ik mis gewoon die bass en die kick vind ik net te hol.quote:
Ik krijg bij die track echt kippenvel van al die "Creepy" geluidjes! En dan die kicks eronderquote:Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef sveno1990 het volgende:
psycho spreekt mij echt totaal niet aan en ik mis gewoon die bass en die kick vind ik net te hol.
maarja its a taste thing i guess
Hoe kun je hier nou níet mee winnen? Ben benieuwd wat voor mix die ArmenianBoy dan heeft ingestuurd...quote:Op woensdag 8 december 2010 20:48 schreef Mind.Illusion het volgende:
knip
'Mooi' is inderdaad niet het juiste woord voor Psycho.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik krijg bij die track echt kippenvel van al die "Creepy" geluidjes! En dan die kicks eronder
En ik vind die track an sich ook best lelijk, maar dat maakt hem vet op de 1 of andere manier![]()
Line up zag er goed uitquote:Op donderdag 9 december 2010 10:05 schreef Sethje het volgende:
vandaag gaan alle persberichten voor Rebirth 2011 eruit
Cubasequote:Op donderdag 9 december 2010 11:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nu een kijkje in de keuken van de Toneshifterz
http://www.twitvid.com/V1CP6
Nou de rest nog
Wat een inspiratieloze track! Word er gewoon een beetje depressief vanquote:Op donderdag 9 december 2010 11:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Beetje combo van Wildstylez en NC vind ik dan
Wie zijn de unloaderzquote:Op donderdag 9 december 2010 11:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Beetje combo van Wildstylez en NC vind ik dan
quote:
en dat beleef je hopelijk nog steedsquote:Op woensdag 8 december 2010 21:41 schreef Sethje het volgende:
Feel My Fire tatatataaaaaaaa wat heb ik al veel plezier aan dat nummer beleefd
Echt bagger inderdaad..quote:Op donderdag 9 december 2010 11:57 schreef Baronpilsener het volgende:
Nieuwe "talenten" op DWX.. Maar ik vind er geen reet aan,die slappe 13 in een dozijn tracks.
http://vip.partyflock.nl/party/188796:Rebirth_Festival.htmlquote:Rebirth Festival groeit door in 2011
Terwijl de mussen van het dak vriezen gaan de gedachten van Rebirth Festival alweer uit naar 2 april 2011. Op deze dag opent Rebirth Festival om 14.00 haar deuren waarna de bezoekers knallend het begin van de lente kunnen vieren ondersteund door de hardstyle beats van Noisecontrollers, Psyko Punkz live, Zatox, Wildstylez, Bioweapon, Crypsis live, B-Front, Alpha², Ran-D, Alphaverb, Frequencerz en Noisecult. Ceremoniemeester is niemand minder dan MC Villain.
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:36 schreef Sethje het volgende:
[..]
http://vip.partyflock.nl/party/188796:Rebirth_Festival.html
quote:
Het is in een tent waar circa 3000 man in kunnenquote:Op donderdag 9 december 2010 14:02 schreef eQuaL het volgende:
Dude die line-up is echt sick
En locatie is niet al te ver weg
Wat is het voor locatie?
Gezellige boelquote:Op donderdag 9 december 2010 14:17 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het is in een tent waar circa 3000 man in kunnen
B2S Twitter:quote:01. Wildstylez - Huh?
02. The Beholder & Digital Punk - Machine Master
03. Noisecontrollers & Headhunterz - Robots Dream
04. Wildstylez - Feedback
05. Headhunterz - From Within'
06. Second Identity - Live Without Existing
07. Bioweapon - Cosmic Destination (2010 Mix)
08. Max Enforcer & Waverider - Epic
09. Brennan Heart - Alternate Reality (Qlimax 2010 Anthem)
10. Frontliner & B-Front - Auditory Nerve
11. Toneshifterz Ft. Nitrouz - Origins of Life
12. Zatox - A New Dimension
13. Ran-D - Crossroads
14. Brennan Heart & Zany - Bang the Bass
quote:2night Raw Hardstyle at 20:00 hrs on b2s radio: 2 special Loudness mixes from @djchrisone & @djfrontliner ! http://www.b2s.nl/radio
Ik hoorde al dat het een ander setje dan normaal zou worden, en hij is inderdaad een stuk boven m'n verwachtingenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Onverwachts lekker setje van Brennan Heart @ The Magic Show
[..]
Vorig jaar startte onze vvk ook op 5 december, puur omdat wij een kleine organisatie zijn moeten we zsm geld in het laadje zien te krijgen om alle kosten vooraf te kunnen betalenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:52 schreef benniesnugger het volgende:
maar aangezien zowat alle organisaties al hun voorverkoop ook naar December gehaald hebben (en hopelijk niet NOG meer organisaties dat gaan doen) moeten er momenteel keuzes gemaakt worden.
Thnx bartmansquote:
Den Bosch is maar 15 minuten reizen vanuit Haaren hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 16:38 schreef T-Force het volgende:
Seth, hele vette line...Baal er bijna van dat ik voor Masters Of Hardcore heb gekozen
Voor ons met de fiets ookquote:Op donderdag 9 december 2010 16:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
Den Bosch is maar 15 minuten reizen vanuit Haaren hoor
Nieuwe Frontliner track nu? Klinkt best goedquote:Op donderdag 9 december 2010 20:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nu 2 warmup mixen voor Loudness door Frontliner & Chris One op b2s radio
Toxxxic, niet echt nieuw? Wel lekker!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:13 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Nieuwe Frontliner track nu? Klinkt best goed
Oeps, shame on mequote:Op donderdag 9 december 2010 20:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Toxxxic, niet echt nieuw? Wel lekker!
Slechte keuze, daar ga je spijt van krijgen! Moehahahaaaquote:Op donderdag 9 december 2010 16:38 schreef T-Force het volgende:
Seth, hele vette line...Baal er bijna van dat ik voor Masters Of Hardcore heb gekozen
Ik ben de dag ervoor jarig... dus wel serieuze optiequote:Op donderdag 9 december 2010 20:51 schreef Krulliewullie het volgende:
Rebirth.. Wauw! Maar drie artiesten die niet in mijn favorietenlijstje staan, en dat voor zo'n prijs!![]()
Het lijkt wel pakjesavond
Viel spass!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:52 schreef Krulliewullie het volgende:
En Mind.Illusion, het is weer kwijlen hier met #12 en de demo, met mijn hoofd naast de speakers (hoop dat ze nu geen waterschade krijgen)
Ik gok op Italiëquote:Op donderdag 9 december 2010 21:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Het Hard Bass anthem (Qlimax rip) staat hier in goede kwaliteit.
Geen idee waar die vandaan komt.
Klinkt wel nice. (maar nu is het al afgelopen gok ik trouwensquote:Op donderdag 9 december 2010 21:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wat een gebeuk nu zeg @ B2S Radio
Scherpquote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:36 schreef de_huig het volgende:
lalalalalalalaloudnesssssssss![]()
nog maar even wachten ^^
Zou wel een goede ontwikkeling zijn. Producties zijn vaak al behoorlijk lekker al kan je goed horen dat het technisch nog veel beter kanquote:
Ik zie B-Front ten minste eerder dan jullie.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ok ik hem mijn 2010 knip en plakwerkje voor het eerst in zijn geheel gehoord, en er zitten nog wel wat dingetjes in die anders moeten...
Overige testpubliek hoort hem zaterdag, mocht er meer kritiek zijn dan kan ik daar nog iets mee doen.
Verder LOUDNESS LOUDNESS LOUDNESS
Ik ben nog bezig met de mijnequote:Op vrijdag 10 december 2010 14:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ok ik hem mijn 2010 knip en plakwerkje voor het eerst in zijn geheel gehoord, en er zitten nog wel wat dingetjes in die anders moeten...
Overige testpubliek hoort hem zaterdag, mocht er meer kritiek zijn dan kan ik daar nog iets mee doen.
Verder LOUDNESS LOUDNESS LOUDNESS
Maar ga jij ook The Machine en Chris One zien,IK DACHT HET NIET!quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:46 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik zie B-Front ten minste eerder dan jullie.
Tja, en ik mis AVIO en Zatox ook.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Maar ga jij ook The Machine en Chris One zien,IK DACHT HET NIET!
@ Beach ergens na het weekend zal hij wel klaar zijn...
Mag ik even lachen? Jaaaaaa, want jij gaat AVIO niet zienquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zie B-Front ten minste eerder dan jullie.
Ik zag vorige week B-Front.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
Mag ik even lachen? Jaaaaaa, want jij gaat AVIO niet zienDie gaan vlammen!
Wel logisch ook als Toneshifterz zijn tracks maakt (volgens mij)quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:00 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nitrouz naar Fusion?
Zat voorheen altijd bij Dutch Master Works...
Echter is zijn Twitter plaatje in Fusion stijl, Draaide hij op Q-Dance presents Fusion en word hij net geretweet door Dv8. Zit er dik in dus lijkt me
Jup! Heerlijke setquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Scheurbuik wat een heerlijk setje weer van hen @ Magic Show
Nou... om t nou zo te zeggen is wat verregaand... maar idd lekker setje!quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:01 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Chronische Diarree! wat een heerlijk setje weer van hen @ Magic Show
dweilen met de kraan open denk ik danquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:17 schreef Levitas het volgende:
Pfoe.. Je zult chronische diarree hebben, zeg!
Op de 10e verdieping??quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:36 schreef haakon het volgende:
Ziektesveel plezier bij Loudness, en ik vertrouw erop dat de vloer een paar cm de grond in gestampt wordt!
quote:
quote:Welke plaat zal ik hier in Bolivia draaien ??Cocaine MF of Hardstyle loco ?
Het ziet er supermooi uit, maar dat was het ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:25 schreef de_huig het volgende:
de qlimax aftermovie
tamelijk onboeiend imo
Ik doe met je mee! Morgen apres ski party ofzoiets, zegt genoeg..quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:06 schreef Koepert het volgende:
Jongens... Goddommense veel plezier @ loudness, helaas geen kaartje, maar morgen kantinefeest, afsluiten voetbalseizoen van kameraden.. dus ik ga de wereld wel aanzien voor een doedelzak!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:30 schreef Levitas het volgende:
Wham wham wham wham beng beng reng deng deng!
quote:
geen probleem de volgende is voor jou jongenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:25 schreef de_huig het volgende:
edit: oh deeltjesversneller had hem stiekem al in zijn post geedit zie ik nu, sorry he
Helaas niet... Maar laat even weten wie je bent (via pm nummer ofzo) dan kunnen we ff meeten met de hele Fok! gang. Ik ga sowieso met 16meter en Da Ripper die kant opquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:58 schreef stoeltafel het volgende:
Iemand nog een kaartje over voor loudness? Heb al iets geregeld maar vertrouw fok meerMaar ga sowieso
Ik vind hem top! Zowel onder als boven!quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:31 schreef Levitas het volgende:
Wat vinden we van de XQ line-up.
Standaard met een vleugje verrassing (Alphaverb)
Pff zeker dat de maassilo gewoon 5cm gaat verzakken!quote:Op zaterdag 11 december 2010 08:43 schreef stoeltafel het volgende:
Rauwe shit vanavond:) Nu werken en vanavond naar Loudness, wordt een lange nacht
Ga toch niet, geen geld;( Fok meeting op hardbass dan maarquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:42 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Pff zeker dat de maassilo gewoon 5cm gaat verzakken!![]()
Lijkt me wel, en er is een gigantische lift waar iedereen in moet om boven te komen hoorde ik (maar die heb je toen misschien ook al gezien)quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:02 schreef Baronpilsener het volgende:
Haha thnx MI!Dit wordt m'n eerste feestje in de Maassilo, maar ben er al wel een keer binnen geweest voor m'n werk. Ben toen achter om gegaan, dus ik vraag me af hoe en waar je naar binnen moet komen? Of geven ze dat wel gewoon duidelijk aan bij de Maassilo?
Voornamelijk linksvoor, anders ff afspreken om 2 uur bij AVIO sowieso? Ik heb Baron en stoeltafel nog niet eerder gezien en misschien nog wel wat andere? Ik ben iig hieraan te herkennen:quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:44 schreef T-Force het volgende:
Wie gaan er allemaal? Een meet lijkt me niet echt nodig toch? Gewoon linksvoor --> kleine zaal --> moet lukken toch
Vind je?quote:
lijp gewoonquote:
Sowiesoquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:55 schreef haakon het volgende:
[..]
Plaats jij vanavond ook maar een paar stampjes he
Haha dat is DJ Juanma - King of the Jungle.. Geniale track.quote:
iddquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:26 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Haha dat is DJ Juanma - King of the Jungle.. Geniale track.
ik denk serieus dat ik helemaal gek word als ik die een keer live hoorquote:
Ja, ik bedoelde ook van: deze heb ik nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:32 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik denk serieus dat ik helemaal gek word als ik die een keer live hoor![]()
envoor de GTP auto..
zo even eten in de nek steken, dan voorbereiden op vanavond, dan naar de bartcave om bartman op te pikken en vervolgens loesoeee
X2quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:02 schreef Sc0tTy het volgende:
Veel plezier @ Loudness vanavond jongens![]()
Ik heb vanaaf verjaardag feest dus geen stamp werk
Tja, hij is wel erg gefixeerd op de meest matige act van de avond: Brennan Heart. Voor de rest gewoon een aftermovie, niets meer, niets minder.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:25 schreef de_huig het volgende:
de qlimax aftermovie
tamelijk onboeiend imo
edit: oh deeltjesversneller had hem stiekem al in zijn post geedit zie ik nu, sorry he
Inderdaad ja. Partyflock heeft tot nu toe goede reacties.. Alleen leek de beveiliging een beetje te lopen etteren (peuken uitdrukken?). Kan me niet herinneren dat ik ooit een beveiliger heb gezien die zei dat ik mijn sigaret uit moest maken (behalve toen het rookbeleid NET was ingevoerd -> Toen riep de MC dat iedereen schijt moest hebben en een peuk op moest steken, dus ik deed dat; beveiliger komt naar me toe en ik zeg met mn vage harses 'ja da moest!')quote:
Ga je naar FI ipv QD?quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:39 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand nog interesse in een Qountdown kaartje? Of iemand die iemand kent?
hier ben ik het redelijk mee eens, alleen vond ik crypsis het minste. en bfront..hij is het levende bewijs dat gek en geniaal heel dicht bij elkaar liggenquote:Op zondag 12 december 2010 10:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
loudness ooooooooow yessss!![]()
the machine draaide gelijck een der olympianen
digital punk en frontliner vond ik het minst interessant, ze wisselde beide goede en mindere platen af.
Crypsis was wederom een baas
Avio was legendarisch, de opening met bombs away(die explosie van energie)
Zatox: standaard en degelijk
B-front was een BAAS, allen maar knallen vooraan
Chris one was ontstellend hard, ondanks dat ik gesloopt was volle bak op al zijn klappers. draait meneer ook gewoon even money talks, bullshit walks! Zo scoor je punten!
locatie is dodelijk industrieel, geluid was bij vlagen uitstekend maar oer het algemeen gewon prima.
Sfeer, was lang gelden dat ik de kiet zo los heb zien gaan Restecp!
quote:Op zondag 12 december 2010 15:51 schreef T-Force het volgende:
AVIO was wederom beste set van de avond, die sfeer die die mannen teweeg brengen
Dat wordt zekerquote:
ik ga het luisterenquote:Op zondag 12 december 2010 16:33 schreef RiKe het volgende:
Even mijn setjes van de afgelopen 2 weken spammen, mag vast wel
RiKe - Pre-Q
1. Brennan Heart - One Master Blade
2. Kayem vs. El Grekoz - Dance Like A Pro (Da Tweekaz nes mix)
3. Wasted Penguinz - Resistance
4. Wildstylez - Delay Distortion
5. Kevin Kaos vs. Low-E - Legend
6. The Pitcher - Little Bitch
7. Noisecontrollers - Bass Mechanics
8. Nitro Man - Techno Prime (Psyko Punkz remix)
9. Crypsis Feat Sasha F - Get Hit
10. Nagoom - 4X4
11. Southstylers - Wicked Generation (Zany's Overdrive Mix)
12. Tat & Zat - Gold medley with Strange
13. Zatox & Tatanka - Loops & Things
14. Donkey Rollers - Voice of Conscience
15. Deepack & Luna - I Wanna C Ya
16. Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
RiKe - Golden Oldies (ja er zit 1 nummer in waarvan ik de ID vergeten ben)
1. Wildstylez - Single Sound
2. DBSTF - Bad People
3. Scope DJ - Rock Hypnotic
4. Headhunterz ft. Tatanka - Call it Music
5. Noisecontrollers - Venom
6. Technoboy - Rage (A Hardstyle Song)
7. Ivan Carsten - Bumpin' Hard
8. The Pitcher - Savor Time
9. Bass Modulators - Give It Up (original mix)
10. Crypsis - Lellebel
11. Frontliner - Greenhouse
12. Wildstylez - Feedback
13. Weet ik niet meer
14. Mike NRG - Lost In Dreams (Alpha² RMX)
15. Hardstyle Mafia - Boom & Blast
Voor een inelkaar gefrutseld kerstliedje vind ik m best wel geslaagdquote:Op zondag 12 december 2010 16:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
begin is lekker, leuke vocal en break, maar daarna weer net niet
x2quote:
Was leuk Baron te ontmoeten en de andere fokkerts weer te zien, wat een gezellig groepjequote:Op zondag 12 december 2010 19:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Fouillering stelde niks voor, keken niet in je spullen en raakte me ook amper aan. Meteen een flesje water vast gekocht, kostte 3,75 voor de verandering en het dopje kreeg je er gewoon bij.
Precieze tracklists kan ik me niet echt meer herinneren, maar The Machine opende wat mij betreft iets te hard/duister, was ik nog niet echt in de stemming voor. Digital Punk vond ik lekker, opende zoals aangekondigd met Machine Masterdraaide ook nog Elements, verder weet ik het niet echt meer
Frontliner draaide ook wat mooie vrolijke nummers wat ik totaal niet erg vond, als ik me het goed herinner draaide hij ook Warphole op verzoek van Krulliewullie? Crypsis was ook erg lekker, maar Avio daarna nog veel beter!
Bij Zatox kan ik me ook niet herinneren dat ik het niet goed vond (edit: Oohja hij draaide Dirty Soundz, dat was wel minder). B-Front had volgens mij weer een aantal nieuwe nummers gemaakt, ik kende ze nog niet. Inner Creativity is wel heerlijk
Musical Analysis heb ik volgens mij niet gehoord, dit is wel mijn favoriet van hem op dit moment. Tijdens Chris One was ik helemaal kapot en hou niet zo van afsluiten met hardcore (had ik ook niet verwacht hier), maar was wel leuk voor even.
Da Syndrome ging ook weer goed los, maar heb hem niet zoveel gehoord. Stond nog in de lift met hem, had nog wel energie over...
Nou als ik er zo over nadenk ben ik niet echt met de muziek bezig geweest want het aantal specifieke nummers wat ik op kan noemen is op 2 handen te tellenMaar het was me het avondje wel!
Supergoede sfeer ook
Minpuntje was wel 50 cent per keer betalen voor de wc, en na een tijdje mocht m'n flesje water ook niet meer naar binnen. Er was ook helemaal nergens iets van eten te koop, da's wel slecht.
Geluid vond ik een klein beetje slecht afgesteld, vooraan was het wel goed, maar stond het weer te hard... nu weer een piep in m'n oren, erg kut. Had wel ¤25 oordopjes bij maar die vervormde het geluid heel erg en de bass kwam 2x binnen
Want?quote:Op zondag 12 december 2010 20:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
De beveiliging heeft geprobeerd Da syndrome en The Machine naar buiten te zetten!![]()
Die beveiliging jaquote:Op zondag 12 december 2010 20:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Want?
Was wel constant uitkijken voor beveiliging trouwens, liepen veel door de zaal heen en keken ook vanaf boven regelmatig mee.
Dat was wel leuk ja, je kon zo het podium op als je wilde.quote:Op zondag 12 december 2010 21:40 schreef Baronpilsener het volgende:
Vond wel dat de organisatie de mensen lekker vrij liet om te doen en laten wat ze wilden... Gewoon naar boven lopen, en zo langs het podium, heel vet![]()
Maar een nogal groot minpunt, geen eten![]()
Ik verhongerde, niet normaal.
Ja door dat roken volgens mij. Dat je je shirt verplicht aan moest houden was wel raar, maar dat stoorde mij niet. Zo'n spacende kerel kletsnat van het zweet sloeg z'n arm om me heen en drukte z'n gezicht tegen mijn wang aan om iets in m'n oor te schreeuwen, bahquote:Op zondag 12 december 2010 21:31 schreef Levitas het volgende:
Hahah, proberen artiesten eruit te zetten, fail! Stonden ze te roken of hadden ze hun t-shirt uit? (of zouden ze toch a la HHZ op het podium verschijnen?)
Zouden ze op elk feest moeten invoeren.quote:Op zondag 12 december 2010 21:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat je je shirt verplicht aan moest houden was wel raar, maar dat stoorde mij niet.
Ja, vooral op festivals natuurlijk!quote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef mstx het volgende:
[..]
Zouden ze op elk feest moeten invoeren.
Ach opzich snap ik wel dat ze liever hebben dat iedereen zn shirt aanhoud. Was alleen wel superheet vooraan en met wat spulletjes op loop ik dan het liefst gewoon zonder shirtjequote:Op zondag 12 december 2010 22:12 schreef mstx het volgende:
[..]
Zouden ze op elk feest moeten invoeren.
Omdat het vies is (als ze per ongeluk tegen je aan stoten met hun bezwete lichaam), en het ziet er gewoon tokkie/asociaal/patserig uit (vooral die mensen die het alleen doen om hun tattoos te showen).quote:
Why? Als het bloedheet is in zo'n tent na al dat stampen...... Remember de Feestfabriek? Hou jij lekker je shirt aanquote:Op zondag 12 december 2010 22:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Omdat het vies is (als ze per ongeluk tegen je aan stoten met hun bezwete lichaam), en het ziet er gewoon tokkie/asociaal/patserig uit (vooral die mensen die het alleen doen om hun tattoos te showen).
Dat heb ik niet meegekregen, te weinig gegeten?quote:Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef Krulliewullie het volgende:
(behalve dus dat bijna-flauwvallen eventjes)
Oh ja ik weet het niet meer, dacht dat het die was maar jij had er 1 aangevraagd ofzo?quote:Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef Krulliewullie het volgende:
Blijkbaar heeft Frontliner Warphole gedraait, ik dacht dat het In our memories was.
Ik heb ook een tattoo (daarnaast ben ik niet gespierdquote:Op zondag 12 december 2010 22:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Omdat het vies is (als ze per ongeluk tegen je aan stoten met hun bezwete lichaam), en het ziet er gewoon tokkie/asociaal/patserig uit (vooral die mensen die het alleen doen om hun tattoos te showen).
Ik heb toch altijd wel eten nodig op zo'n feest, en ik had al vanaf 23.30 superhonger. Dus rond een uurtje of 3, toen AVIO klaar was en ik weer stilstond na een uurtje nonstop dansen, werd ik wel duizeligquote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen, te weinig gegeten?
[..]
Oh ja ik weet het niet meer, dacht dat het die was maar jij had er 1 aangevraagd ofzo?Ik vond het wel een lekker setje, ook al was het iets minder hard dan de rest.
quote:Musical Analysis heb ik volgens mij niet gehoord, dit is wel mijn favoriet van hem op dit moment.
Thanks!quote:
OMG he's alive!quote:Op maandag 13 december 2010 09:26 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Loudness was tof, lang niet gepost hier, gelache met 16m ripper en bartman o.a.
nu te sicke spierpijn haha
Nope, misschien ben je gebanned?quote:Op maandag 13 december 2010 10:55 schreef viz het volgende:
Telkens als ik naar musicincontrol.nl ga krijg ik een bericht: "You are banned".
Meer mensen hier last van? Genoeg andere sites voor livesets iig..
Ik heb het alleen als ik via m'n telefoon op die site wil...quote:Op maandag 13 december 2010 10:55 schreef viz het volgende:
Telkens als ik naar musicincontrol.nl ga krijg ik een bericht: "You are banned".
Meer mensen hier last van? Genoeg andere sites voor livesets iig..
Was gezellig vooraan manquote:Op maandag 13 december 2010 09:26 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Loudness was tof, lang niet gepost hier, gelache met 16m ripper en bartman o.a.
nu te sicke spierpijn haha
viel me na qlimax ook opquote:Op maandag 13 december 2010 16:26 schreef ElDani het volgende:
Die totofviking dude: Die gast heeft gewoon de hele avond staan filmen ofzo, bizar dat je daarvoor geld wil betalen om alleen te filmen. Maar goed, zelf weten.
En dat terwijl Frans is en zowat elke maand naar NL komt voor een feest. Liever hij dan ik, maar ik vind het wel fijnquote:Op maandag 13 december 2010 16:26 schreef ElDani het volgende:
Die totofviking dude: Die gast heeft gewoon de hele avond staan filmen ofzo, bizar dat je daarvoor geld wil betalen om alleen te filmen. Maar goed, zelf weten.
Loop je mijn collega nou belachelijk te makenquote:Op maandag 13 december 2010 17:52 schreef de_huig het volgende:
[ afbeelding ]
zijn jullie al droooonken?!?!
quote:Op maandag 13 december 2010 17:54 schreef MCDV8 het volgende:
[..]
Loop je mijn collega nou belachelijk te maken![]()
![]()
quote:Op maandag 13 december 2010 19:34 schreef T-Force het volgende:
Ik ben inmiddels alweer vergeten wie het was...maar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg, ZATERDAG THUNDERDOMEquote:Op maandag 13 december 2010 21:20 schreef Levitas het volgende:
Hier nog iemand naar Hardcore4Life 26 februari? Ik ben toe aan een hardcore feestje
Paar topics terug al mien jongquote:Op maandag 13 december 2010 21:23 schreef ReMcOrE het volgende:
misschien is het al genoemd, maar Ran-D - Pas Americano gratis te downloaden
oepsquote:Op maandag 13 december 2010 21:24 schreef haakon het volgende:
[..]
Paar topics terug al mien jongop zijn eigen site was ie toen al te downloaden
laatste tijd mis ik af en toe wat in het HS-topicquote:Op maandag 13 december 2010 21:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Kan gebeuren, was 23 september pas gemeld
Hmm, zou graag willen maar dat is echt 100% onmogelijk voor mij. Eerste noemswaardige hardcore feest ná 16 januari is volgens mij Hardcore4Life. Anyway, ik verplaats me hiervoor even naar het hardcore topicquote:
quote:00. V.A.- Tribute To The Year 2010 (NLS04 Mash-up)
01. Tuneboy - Hear This
02. Nitro Man - Techno Prime (Psyko Punkz Remix)
03. Zatox & Tatanka - Kickin' Ass
04. Zatox - Creation
05. Bioweapon - Final Transmission
06. Toneshifterz & Noisecontrollers - Jaydee
07. D-Block & S-Te-Fan - Alone
08. Scope DJ - Househeads
09. Dj Isaac - Bitches
10. Nitrouz - City Bitch
11. Dutch Master - Recalled to Life
12. TNT - Tritolo (Yellow Compound Mix)
13. Psyko Punkz - Pull Your Strings 2010
14. Gostosa - Sutra
15. Stephanie - Knock on Wood
16. Wildstylez - A Complex Situation
17. Brooklyn Bounce - Bass, Beats & Melody (Technoboy 2010 Remix)
18. Chain Reaction - Answers
19. Pavo - Back in Time
20. Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere (Rythm Edit)
21. Frontliner & Villain - Who I Am
22. Zatox & The Vamper - The Crew
23. Max Enforcer - Gold
24. Noisecontrollers - Summer in the City (Part I)
25. Catatonic Overload - The Sexual Thrill
26. Low-E vs. Alter Egosz - Harde Rag (Classic Edit)
27. Slim Shore - Syren
28. The Pitcher - Smack
29. Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics
30. Alphaverb & Intractable One - Roots of Evil
31. Crypsis - Strike
32. B-Front & Frontliner - Magic
33. The Pitcher - Enjoy the Music
34. JDX ft. Sarah Maria - Live the Moment
35. Ivan Carsten - Bazooka Girl
36. Alpha² & Wildstylez - Atrocious
37. Psyko Punkz - BassBoom
38. The Prophet - My Worship
39. Noisecontrollers - Faster n Further
40. Chain Reaction - Lellebel
41. Ran-D - Feel my Fire
42. Brennan Heart & Wildstylez - Reputation Game
43. Showtek - Generation Kick & Bass
44. Noisecontrollers & Zany - Paranoid
45. Josh & Wesz vs. Low-E - Ive Lost You
46. Zatox ft. Nikkita - Poltergeist
47. Toneshifterz - Angels & Demons
48. The Machine - Audiobot
49. The R3bels - Straight To Da Beat
50. Zany - Psychedelic Trip
51. Titan - Nightmare
52. B-Front - Neophobia
53. Ran-D & Adaro - Under Attack
54. B-Front & Slim Shore - Chemical
55. Arboza & Solutio - The Three of Life
Jaarmixen, da's voor Fokkers!quote:
Wanneer dan dat pilsje van je verjaardag?quote:Op maandag 13 december 2010 22:13 schreef T-Force het volgende:
Sorry MachielMaar ik KAN gewoon echt niet
Lekker! Met ongeduldig wachten!quote:Op maandag 13 december 2010 22:18 schreef NLS04 het volgende:
Over 10 minuten is de link klaar jongensZoals gewoonlijk erg benieuwd of jullie alle tracks uit de intro halen. Zitten er deze keer 11 in
Die laatste mix van hem vandaag geluisterdquote:Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hier wordt binnenkort ook een jaarmix opgenomen. Ga 't samen met The Z doen. Geen idee of jullie dat wat zegt
Mijn regels zijn: Iemand stopt moeite en energie om zoiets te maken = auto + --> Als het vervolgens helemaal zaad is kan het altijd - wordenquote:Op maandag 13 december 2010 22:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Edit: FOEI M.I.!!! De regels van LSDB zijn: eerst luisteren --> dan pas raten![]()
Hele toffe gozer is het ook! Hele andere manier van mixen ook, vooral veel snellerquote:Op maandag 13 december 2010 22:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die laatste mix van hem vandaag geluisterd![]()
Die jongen kan me een partij draaien zeg! Jullie zijn aan elkaar gewaagd
The Z, da's toch de winnaar van die contest in Gestel een paar weekjes geleden?quote:Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hier wordt binnenkort ook een jaarmix opgenomen. Ga 't samen met The Z doen. Geen idee of jullie dat wat zegt
Stimmtquote:Op maandag 13 december 2010 22:57 schreef Levitas het volgende:
[..]
The Z, da's toch de winnaar van die contest in Gestel een paar weekjes geleden?
Aciiiiiiid (lsd dus)quote:Op maandag 13 december 2010 23:13 schreef Krulliewullie het volgende:
NLS; thanks voor de mix, ik ben benieuwd
Voor de rest wil ik de avond graag even sluiten met de volgende mededeling!
Al heb ik geen flauw idee wat de boodschap is, want ik versta niet wat die kerel nu steeds roept!
Dan zul je wel een stukje om moeten reizen, of woon je ver van school?quote:Op maandag 13 december 2010 22:44 schreef haakon het volgende:
Die yearmix gaat op mn mp4 en ik luister em morgen mooi onderweg naar school
Dat is een hele goeie! Beste idee tot nu toe, ik dacht I See maar dat slaat natuurlijk nergens opquote:Op maandag 13 december 2010 23:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Aciiiiiiid (lsd dus)
oh yeah
tenminste dat is wat ik versta
Ik wilde het net posten, haha. Dat was toch die VST die ie illegaal had in dat 'making of' filmpje?quote:Op maandag 13 december 2010 23:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha, die hoofdenjager.
Since I bought Ohmicide it's crashing. How ironic.
http://twitter.com/djheadhunterz/status/14448357472739328
quote:Op maandag 13 december 2010 23:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha, die hoofdenjager.
Since I bought Ohmicide it's crashing. How ironic.
http://twitter.com/djheadhunterz/status/14448357472739328
Die is de enige die je fout hebt want die zit er helemaal niet inquote:Op maandag 13 december 2010 22:46 schreef T-Force het volgende:
Intro:
Headhunterz - Psychedelic
Max Enforcer - Gold
Tuneboy - Ombrello malledetto
Chain Reaction - Lellebel
B-Front vs. Frontliner - Become the sky
Ran-D - Struggle for existence
Brennan Heart - Just as easy (Wildstylez vs. SMD Remix)
Josh & Wesz - Overdrive O
Deepack vs. Josh & Wesz - Keep it alive
Zany & Noisecontrollers - Paranoid
Tatanka - Tokyo
toffe plaatquote:Op maandag 13 december 2010 23:13 schreef Krulliewullie het volgende:
Voor de rest wil ik de avond graag even sluiten met de volgende mededeling!
Al heb ik geen flauw idee wat de boodschap is, want ik versta niet wat die kerel nu steeds roept!
Vandepartij!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:51 schreef Sqoudson het volgende:
Iemand die zich nog geroepen voelt om naar Serious Request te gaan, donderdag 23 december?
Paar leuke namen daar, en alles voor het goede doel natuurlijk
Ik zal eens kijken of ik wat mensen kan meekrijgen... goede doelen steunen door naar hardstyle te luisteren, hoe mooi is datquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:51 schreef Sqoudson het volgende:
Iemand die zich nog geroepen voelt om naar Serious Request te gaan, donderdag 23 december?
Eindhoven is me iets te ver wegquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:51 schreef Sqoudson het volgende:
Wacht, ik snap de link niet tussen Serious Request en Hardstyle?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:51 schreef Sqoudson het volgende:
omdat SR in Eindhoven is?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:39 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Wacht, ik snap de link niet tussen Serious Request en Hardstyle?
Edit: jo, ik snap 'm!Waarom nou weer zo grievus ver weg?
Is de link nog verkrijgbaar?quote:Op maandag 13 december 2010 22:18 schreef NLS04 het volgende:
Over 10 minuten is de link klaar jongensZoals gewoonlijk erg benieuwd of jullie alle tracks uit de intro halen. Zitten er deze keer 11 in
EDIT:
Verstuurd.
Als je eerst de Dynamo zoekt in Google Maps, en daarna op het linkje 'in de buurt zoeken' klikt en dan parkeren invult, krijg je alle parkeergelegenheden in de buurtquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik wat mensen kan meekrijgen... goede doelen steunen door naar hardstyle te luisteren, hoe mooi is dat
waar kan je het beste parkeren daar?
Ah, dat ik dat vergeten ben.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:22 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Jo! Staat in de top 10 van lsdb
Haha superfout ditquote:
met op de B-kant; Born To Bounce (Music Is My Destiny) (Josh & Wesz Remix)quote:
Gewoon de originele clip?quote:
Denk het niet, word Scantraxx Reloaded 026.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
met op de B-kant; Born To Bounce (Music Is My Destiny) (Josh & Wesz Remix)
ik had iets te snel gekeken, op 1gabba staat ook iets van album; BB-Styles (DJ Edition) en daar staan die 2 nummers (met nog 35 andere) opquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:19 schreef ElDani het volgende:
[..]
Denk het niet, word Scantraxx Reloaded 026.
Klopt, Brooklyn Bounce had een hele zooi online geknikkerd, met die erbij. Maar nu dus ook via Scantraxx uitgebracht, althans op de 22e.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had iets te snel gekeken, op 1gabba staat ook iets van album; BB-Styles (DJ Edition) en daar staan die 2 nummers (met nog 35 andere) op
ah, duidelijk... album nog niet binnengehaald, toch maar ff doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:26 schreef ElDani het volgende:
[..]
Klopt, Brooklyn Bounce had een hele zooi online geknikkerd, met die erbij. Maar nu dus ook via Scantraxx uitgebracht, althans op de 22e.
Vind er 3 van wel prima, Instant Fame Remix, The Word Is Out en Another Way.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:28 schreef Koepert het volgende:
Ook wel leuk... 6 previeuws van Geck-O
waaronder..
http://www.youtube.com//user/DjThera#p/u/2/dtBQT0aVEro
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef Koepert het volgende:
NLS ! Eikel... Die mix is weer Aaaarggh... frusterend fijn... zoveel lekkere platen, die dan bijna 'te kort' in de mix zitten..Ik wist dat ik op je kon vertrouwen.. Pfff... niet te doen.. deze mix is weer
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:19 schreef ElDani het volgende:
2012: Come on god, answer me!Need to say more?
Chaos: Beginnetje is geniaal, daarna eigenlijk minder.
Immortal: Moah..
Dan moet je wat vaker naar de radio luisterenquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:20 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Jup hijs heerlijk, alleeen een paar tracks waar ik echt van dacht, WTF
Nog nooit van gehoord.
Scared is wel lekker, maar blijft ook weer heel typisch TNTquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe TNT...
Scared:
http://soundcloud.com/tuneboy/tnt-aka-technoboy-n-tuneboy-scared
Dial T for TNT:
http://soundcloud.com/tun(...)neboy-dial-t-for-tnt
Vind er niet heel veel aan eigenlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe TNT...
Scared:
http://soundcloud.com/tuneboy/tnt-aka-technoboy-n-tuneboy-scared
Dial T for TNT:
http://soundcloud.com/tun(...)neboy-dial-t-for-tnt
Vind ze zelfs op elkaar lijken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:31 schreef mstx het volgende:
[..]
Vind er niet heel veel aan eigenlijk
Mij welquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:22 schreef Beach het volgende:
Mag ik jullie alvast lekker maken met een tracklist zonder wat te posten?
JAJAJAJA!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:22 schreef Beach het volgende:
Mag ik jullie alvast lekker maken met een tracklist zonder wat te posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat zegt niks over mijn draaikunsten hoor
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:24 schreef Beach het volgende:
Ben benieuwd naar het eindresultaat, al ziet de tracklist er soms wat vreemd uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat zegt niks over mijn draaikunsten hoor
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:29 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het eindresultaat, al ziet de tracklist er soms wat vreemd uit.
Wat Haakon eigenlijk zegt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |