* ReMcOrE ookquote:
dus?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:25 schreef T-Force het volgende:
Dudeeeeeee! Volgens mij is die TT al ooit geweest
Heb hem gegoogled, kon niets vindenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:25 schreef T-Force het volgende:
Nee hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 20:25 schreef T-Force het volgende:
quote:Kloontjes INTENTS: 04/06/2011
Over een half uur is het zover! De earlybird actie van #intentsfestival gaat van start. Hoe snel zullen de 600 gratis VIP upgrades op zijn?
Heldenplaat rekent mijn spellingscontrole niet goed, heb het maar even toegevoegd aan het woordenboekquote:Op woensdag 8 december 2010 20:34 schreef T-Force het volgende:
Sorry Equal, je hebt gelijk...Maar ik vind het gewoon zo vreemd dat deze heldenplaat nog nooit als TT is geweest![]()
Die halen we maar even binnenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:48 schreef Mind.Illusion het volgende:
Reset demo staat op mijn site...
00. Intro
01. Crypsis & Kold Konexxion - Sonic Sabotage
02. D-Block & S-Te-Fan - Guilty
03. Hardstyle Masterz - Risk
04. Tatanka - GTP (Technoboy Remix)
05. D-Block & S-Te-Fan - Total Eclipz
06. Hyperdrive - The Punishment
07. Noisecontrollers - Crump
08. Zappaman - Rude Talk (Hack Mix)
09. Zatox & Activator - Can't Stop
10. Alphaverb - Never Enough
11. The KGB's - Infinity (Technoboy Ruff Mix)
12. Arboza & Solutio - The Tree Of Life
Topperquote:Op woensdag 8 december 2010 20:53 schreef eQuaL het volgende:
@Ripper -> wiki is geupdate, (zaten een paar IMG tags fout?) nieuwe link van vorig topic staat er ook in
Wauw, je snapt mijn hint gewoonquote:Op woensdag 8 december 2010 20:34 schreef T-Force het volgende:
Sorry Equal, je hebt gelijk...Maar ik vind het gewoon zo vreemd dat deze heldenplaat nog nooit als TT is geweest![]()
En KrullieWullie, ik ga straks de kaarten voor ons bestellen
Ik vind dat je Guilty toch net wat te vroeg inmixte, ik zat net nog rondjes te draaien met mijn bureaustoel op de climax van Sonic Sabotagequote:Op woensdag 8 december 2010 20:48 schreef Mind.Illusion het volgende:
Jah dat was de bedoeling, anders had ik 't wel anders gedaanquote:Op woensdag 8 december 2010 22:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik vind dat je Guilty toch net wat te vroeg inmixte, ik zat net nog rondjes te draaien met mijn bureaustoel op de climax van Sonic Sabotage(Guilty > Risk eigenlijk ook) of dat je bedoeling was weet ik niet, zoveel verstand heb ik niet van DJen
Maar de andere overgangen vond ik wel super en de tracklist is ook weer erg sexy, is er weer ééntje voor op m'n mp3 speler
psycho spreekt mij echt totaal niet aan en ik mis gewoon die bass en die kick vind ik net te hol.quote:
Ik krijg bij die track echt kippenvel van al die "Creepy" geluidjes! En dan die kicks eronderquote:Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef sveno1990 het volgende:
psycho spreekt mij echt totaal niet aan en ik mis gewoon die bass en die kick vind ik net te hol.
maarja its a taste thing i guess
Hoe kun je hier nou níet mee winnen? Ben benieuwd wat voor mix die ArmenianBoy dan heeft ingestuurd...quote:Op woensdag 8 december 2010 20:48 schreef Mind.Illusion het volgende:
knip
'Mooi' is inderdaad niet het juiste woord voor Psycho.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik krijg bij die track echt kippenvel van al die "Creepy" geluidjes! En dan die kicks eronder
En ik vind die track an sich ook best lelijk, maar dat maakt hem vet op de 1 of andere manier![]()
Line up zag er goed uitquote:Op donderdag 9 december 2010 10:05 schreef Sethje het volgende:
vandaag gaan alle persberichten voor Rebirth 2011 eruit
Cubasequote:Op donderdag 9 december 2010 11:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nu een kijkje in de keuken van de Toneshifterz
http://www.twitvid.com/V1CP6
Nou de rest nog
Wat een inspiratieloze track! Word er gewoon een beetje depressief vanquote:Op donderdag 9 december 2010 11:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Beetje combo van Wildstylez en NC vind ik dan
Wie zijn de unloaderzquote:Op donderdag 9 december 2010 11:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Beetje combo van Wildstylez en NC vind ik dan
quote:
en dat beleef je hopelijk nog steedsquote:Op woensdag 8 december 2010 21:41 schreef Sethje het volgende:
Feel My Fire tatatataaaaaaaa wat heb ik al veel plezier aan dat nummer beleefd
Echt bagger inderdaad..quote:Op donderdag 9 december 2010 11:57 schreef Baronpilsener het volgende:
Nieuwe "talenten" op DWX.. Maar ik vind er geen reet aan,die slappe 13 in een dozijn tracks.
http://vip.partyflock.nl/party/188796:Rebirth_Festival.htmlquote:Rebirth Festival groeit door in 2011
Terwijl de mussen van het dak vriezen gaan de gedachten van Rebirth Festival alweer uit naar 2 april 2011. Op deze dag opent Rebirth Festival om 14.00 haar deuren waarna de bezoekers knallend het begin van de lente kunnen vieren ondersteund door de hardstyle beats van Noisecontrollers, Psyko Punkz live, Zatox, Wildstylez, Bioweapon, Crypsis live, B-Front, Alpha², Ran-D, Alphaverb, Frequencerz en Noisecult. Ceremoniemeester is niemand minder dan MC Villain.
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:36 schreef Sethje het volgende:
[..]
http://vip.partyflock.nl/party/188796:Rebirth_Festival.html
quote:
Het is in een tent waar circa 3000 man in kunnenquote:Op donderdag 9 december 2010 14:02 schreef eQuaL het volgende:
Dude die line-up is echt sick
En locatie is niet al te ver weg
Wat is het voor locatie?
Gezellige boelquote:Op donderdag 9 december 2010 14:17 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het is in een tent waar circa 3000 man in kunnen
B2S Twitter:quote:01. Wildstylez - Huh?
02. The Beholder & Digital Punk - Machine Master
03. Noisecontrollers & Headhunterz - Robots Dream
04. Wildstylez - Feedback
05. Headhunterz - From Within'
06. Second Identity - Live Without Existing
07. Bioweapon - Cosmic Destination (2010 Mix)
08. Max Enforcer & Waverider - Epic
09. Brennan Heart - Alternate Reality (Qlimax 2010 Anthem)
10. Frontliner & B-Front - Auditory Nerve
11. Toneshifterz Ft. Nitrouz - Origins of Life
12. Zatox - A New Dimension
13. Ran-D - Crossroads
14. Brennan Heart & Zany - Bang the Bass
quote:2night Raw Hardstyle at 20:00 hrs on b2s radio: 2 special Loudness mixes from @djchrisone & @djfrontliner ! http://www.b2s.nl/radio
Ik hoorde al dat het een ander setje dan normaal zou worden, en hij is inderdaad een stuk boven m'n verwachtingenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Onverwachts lekker setje van Brennan Heart @ The Magic Show
[..]
Vorig jaar startte onze vvk ook op 5 december, puur omdat wij een kleine organisatie zijn moeten we zsm geld in het laadje zien te krijgen om alle kosten vooraf te kunnen betalenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:52 schreef benniesnugger het volgende:
maar aangezien zowat alle organisaties al hun voorverkoop ook naar December gehaald hebben (en hopelijk niet NOG meer organisaties dat gaan doen) moeten er momenteel keuzes gemaakt worden.
Thnx bartmansquote:
Den Bosch is maar 15 minuten reizen vanuit Haaren hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 16:38 schreef T-Force het volgende:
Seth, hele vette line...Baal er bijna van dat ik voor Masters Of Hardcore heb gekozen
Voor ons met de fiets ookquote:Op donderdag 9 december 2010 16:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
Den Bosch is maar 15 minuten reizen vanuit Haaren hoor
Nieuwe Frontliner track nu? Klinkt best goedquote:Op donderdag 9 december 2010 20:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nu 2 warmup mixen voor Loudness door Frontliner & Chris One op b2s radio
Toxxxic, niet echt nieuw? Wel lekker!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:13 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Nieuwe Frontliner track nu? Klinkt best goed
Oeps, shame on mequote:Op donderdag 9 december 2010 20:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Toxxxic, niet echt nieuw? Wel lekker!
Slechte keuze, daar ga je spijt van krijgen! Moehahahaaaquote:Op donderdag 9 december 2010 16:38 schreef T-Force het volgende:
Seth, hele vette line...Baal er bijna van dat ik voor Masters Of Hardcore heb gekozen
Ik ben de dag ervoor jarig... dus wel serieuze optiequote:Op donderdag 9 december 2010 20:51 schreef Krulliewullie het volgende:
Rebirth.. Wauw! Maar drie artiesten die niet in mijn favorietenlijstje staan, en dat voor zo'n prijs!![]()
Het lijkt wel pakjesavond
Viel spass!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:52 schreef Krulliewullie het volgende:
En Mind.Illusion, het is weer kwijlen hier met #12 en de demo, met mijn hoofd naast de speakers (hoop dat ze nu geen waterschade krijgen)
Ik gok op Italiëquote:Op donderdag 9 december 2010 21:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Het Hard Bass anthem (Qlimax rip) staat hier in goede kwaliteit.
Geen idee waar die vandaan komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |